Vind ik niet. Ik heb het idee dat nu het fundament is gelegd voor een inhoudelijke discussie.quote:
Ik ga wel even harken in m'n doos.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:39 schreef Chadi het volgende:
Heb je de beelden waarop hij hem wurgt. Zo niet dan is dit een kansloze topic.
quote:Op maandag 12 maart 2012 14:49 schreef HyperViper het volgende:
Gelukkig toch nog een nieuw deel, [...]
De 30 rechercheurs die op de zaak zijn gezet verwachten binenkort met een arrestatieteam en of het korps commandotroepen deze petsende professor in de kraag te kunnen grijpen, waarna hij naar Guantanamo zal worden gestuurd,quote:Op maandag 12 maart 2012 14:49 schreef HyperViper het volgende:
Gelukkig toch nog een nieuw deel, hier is het laatste woord nog niet over gesproken. Is die verwilderde bokito nou al eens opgepakt voor zijn daad?
Akkoord, maar zonder mijquote:Op maandag 12 maart 2012 14:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vind ik niet. Ik heb het idee dat nu het fundament is gelegd voor een inhoudelijke discussie.
Jammer dat het slachtoffer daar niets aan heeft.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:53 schreef Ulx het volgende:
[..]
De 30 rechercheurs die op de zaak zijn gezet verwachten binenkort met een arrestatieteam en of het korps commandotroepen deze petsende professor in de kraag te kunnen grijpen, waarna hij naar Guantanamo zal worden gestuurd,
Maar je reageert toch maar?quote:
Inderdaad, die zal nooit meer durven aanbellen bij wildvreemden, daardoor zijn baan en inkomen verliezen waarna hij gedwongen zal zijn zijn eigen bloedjes van kinderen te verorberen om maar iets in zijn knorrende maag te krijgen. En de veroorzaker zit lekker op staatskosten op een tropisch eiland!quote:Op maandag 12 maart 2012 15:00 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Jammer dat het slachtoffer daar niets aan heeft.Die is mooi voor zijn hele leven getekend.
Nou... Kinneging kan wel tegen een stootje hoor. Maak je maar geen zorgenquote:Op maandag 12 maart 2012 15:00 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Jammer dat het slachtoffer daar niets aan heeft.Die is mooi voor zijn hele leven getekend.
En hij weet ze ook uit te delen! Rake klappen met een honkbalknuppel door de voortanden van een hulpeloos op grond liggende Rutget Castricum die smeekt om genade. Maar het mocht niet baten, onder het opnemend oog van de camera stortte de gekke geleerde zich boven op onze dappere reporter en stompte hem stevig op zijn lodderoog.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:24 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Nou... Kinneging kan wel tegen een stootje hoor. Maak je maar geen zorgen
Geen idee, dat was misschien in een andere moordpoging van onze bottenbrekende intellectueel op iemand die bij hem aanbelde.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:35 schreef Copycat het volgende:
Hij speelde ten slotte toch ook nog even die beruchte scène uit American History X na?
Zeker....quote:Op maandag 12 maart 2012 15:33 schreef Ulx het volgende:
[..]
En hij weet ze ook uit te delen! Rake klappen met een honkbalknuppel door de voortanden van een hulpeloos op grond liggende Rutget Castricum die smeekt om genade. Maar het mocht niet baten, onder het opnemend oog van de camera stortte de gekke geleerde zich boven op onze dappere reporter en stompte hem stevig op zijn lodderoog.
Oh in dat geval kom ik ook even buurtenquote:Op maandag 12 maart 2012 15:35 schreef Copycat het volgende:
Hij speelde ten slotte toch ook nog even die beruchte scène uit American History X na?
quote:Op maandag 12 maart 2012 15:33 schreef Ulx het volgende:
[..]
En hij weet ze ook uit te delen! Rake klappen met een honkbalknuppel door de voortanden van een hulpeloos op grond liggende Rutget Castricum die smeekt om genade. Maar het mocht niet baten, onder het opnemend oog van de camera stortte de gekke geleerde zich boven op onze dappere reporter en stompte hem stevig op zijn lodderoog.
quote:Op maandag 12 maart 2012 15:47 schreef Ulx het volgende:
[..]
Geen idee, dat was misschien in een andere moordpoging van onze bottenbrekende intellectueel op iemand die bij hem aanbelde.
Wil ik ook wel eens weten. Hoe gaat het verder met dit verhaal. Komt er nog een vervolg op dit persoonlijke drama van Castricum?quote:Op maandag 12 maart 2012 16:12 schreef sorcees het volgende:
Is er nu wel of niet aangifte gedaan?
Is hij nu wel of niet mishandeld en zijn daar bewijzen van als zijnde blijvend letsel anders dan hersenletsel tenzij er een voor / na vergelijking gemaakt kan worden.
Zo vele vragen, zo weinig antwoorden, dit topic kan nog wel even door.
quote:Op maandag 12 maart 2012 16:31 schreef Ulx het volgende:
Het is wel een beetje een stripverhaal.
Een dappere doortastende reporter belt aan bij een gekke geleerde, een worsteling, een schreeuw, en onze speurende journalist wéét dat er iets niet pluis is bij de halterpompende hoogleraar. Maar wat? Komen Rutger en de weesjongen/sidekick/cameraman nog achter de geheimen van professor? Wat voert hij in zijn schild? Wil hij de aarde veroveren met een leger vliegende robots? Heeft hij een pact gesloten met de legers van Mongolie, een land geleidt door de schimmige Kolonel? Wie heeft het halssnoer van de diva gestolen?
En waar heb jij het weer over?quote:Op maandag 12 maart 2012 16:58 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik wist niet dat pesten zo'n indruk op mensen kon maken. Gut dat jullie er nu nog mee zitten zeg. Kom op, jullie spelen allang niet meer op het schoolplein en jullie 'bully' is thans waarschijnlijk getrouwd en zal niet meer aan jullie denken. Ga door met leven
De impact van deze laffe aanval op de persvrijheid door een moordlustige rechtsgeleerde is natuurlijk ook geen kattenpis. Voor men het weet zullen met fakkel en hooivork bewapende docenten van de Wageningse Universiteit pogen hun afbrokkelende macht te verdedigen door de studios van Hilversum en Aalsmeer en de redacties van de Nederlandse kranten en tijdschriften in de as te leggen. Uiteraard zal dit worden gedaan met het nodige geweld.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Lach er maar om tis Goddomme tragisch![]()
10 topics
quote:Op maandag 12 maart 2012 20:43 schreef Ulx het volgende:
[..]
De impact van deze laffe aanval op de persvrijheid door een moordlustige rechtsgeleerde [...]
Je bedoelt die Anabool die contact had opgenomen met zijn advocaat omdat de beelden wel werden uitgezonden ondanks dat hij na zijn bedreigingen had aangedrongen op het gegeven dat de beelden niet uitgezonden mochten worden?quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:01 schreef t-8one het volgende:
Zeg, hoe staat het eigenlijk met die aangifte die die plofkop ging doen?
Die knul is alleen even bij zijn sjaaltje gepakt. Hij zal inmiddels wel afgekoeld zijn, zijn stem trilt niet meer en hij zal zich nu wel realiseren dat het allemaal wel meeviel.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:01 schreef t-8one het volgende:
Zeg, hoe staat het eigenlijk met die aangifte die die plofkop ging doen?
http://www.sconline.nl/ar(...)/27/Persbreidel.htmlquote:Andreas Kinneging: Persbreidel
Laatst waren mijn vrouw en ik uitgenodigd bij Pauw en Witteman om te praten over de onfatsoenlijke journalistiek die steeds verder oprukt, ook aan het Binnenhof. Het onbetwiste dieptepunt wat dit betreft zijn de journalisten van de omroep PowNed, die sedert enige tijd deel uitmaakt van het publieke bestel en dus uit belastinggeld gefinancierd wordt. De meeste lezers van SC zullen waarschijnlijk nooit naar de uitzendingen van PowNed kijken en dus niet weten waar we hier mee te maken hebben. Dat is jammer. Ik raad u aan om toch eens een paar afleveringen van PowNieuws te bekijken. Dat is heel verhelderend. Als u eerder al gekeken had, dan had u bijvoorbeeld kunnen zien dat een reporter met draaiende camera op Mark Rutte afstapte, teneinde hem te vragen: ‘Wanneer heb je voor het laatst geneukt?’ Ja, u leest het goed. Het is geen typefout.
Goh, onze hakkende hoogleraar doet eens iets wat niet direct met het breken van botten te maken heeft, maar probeert nu de vredelievende integere journalist door middel van karaktermoord de vernieling in te helpen! Het siert hem dat hij het eens een keer zonder geweld probeert, dat zal ik beamen. Maar Nederland tuint niet in de manipulaties van deze doorgedraaide berggorilla met ochtendhumeur en weet dat hij weer als bezetene te keer zal gaan zodra een journalist hem ook maar iets vraagt wat hem niet zint.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:36 schreef yyyentle het volgende:
[..]
http://www.sconline.nl/ar(...)/27/Persbreidel.html
quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:55 schreef Ulx het volgende:
[..]
Goh, onze hakkende hoogleraar doet eens iets wat niet direct met het breken van botten te maken heeft, maar probeert nu de vredelievende integere journalist door middel van karaktermoord de vernieling in te helpen! Het siert hem dat hij het eens een keer zonder geweld probeert, dat zal ik beamen. Maar Nederland tuint niet in de manipulaties van deze doorgedraaide berggorilla met ochtendhumeur en weet dat hij weer als bezetene te keer zal gaan zodra een journalist hem ook maar iets vraagt wat hem niet zint.
Daarbij is het nogal pijnlijk dat vrijwel geen enkel feit in het door hem geschetste voorbeeld klopt. Hij zet zich meer en meer te kakken.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:55 schreef Ulx het volgende:
[..]
Goh, onze hakkende hoogleraar doet eens iets wat niet direct met het breken van botten te maken heeft, maar probeert nu de vredelievende integere journalist door middel van karaktermoord de vernieling in te helpen! Het siert hem dat hij het eens een keer zonder geweld probeert, dat zal ik beamen. Maar Nederland tuint niet in de manipulaties van deze doorgedraaide berggorilla met ochtendhumeur en weet dat hij weer als bezetene te keer zal gaan zodra een journalist hem ook maar iets vraagt wat hem niet zint.
Is dat zo? Ik vond het ook al een beetje apart, maar ik sluit niet zo snel iets uit...quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:02 schreef Schanulleke het volgende:
Daarbij is het nogal pijnlijk dat vrijwel geen enkel feit in het door hem geschetste voorbeeld klopt. Hij zet zich meer en meer te kakken.
quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:27 schreef DS4 het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik vond het ook al een beetje apart, maar ik sluit niet zo snel iets uit...
Wel geinig dan als hij moet liegen om zijn punt te kunnen maken.
Al klopt het artikel van GeenStijl ook niet geheel, Kinninging refereert niet aan Rutte als de MP, al kan ik niet uitsluiten dat het artikel tussentijds gewijzigd is.quote:BEWIJS. Andreas Kinneging kletst uit nekhaar Online. De aanklacht van professor dokter journalistenwurger plompingooier buitenhof columnistenneuker Andreas Kinneging inzake het verschrikkelijke onfatsoenlijke gedrag van PowNews en parlementair verslaggever Rutger Castricum (NPO) in het bijzonder. Tsja, Andreas mag de komende weken (minimaal 6) even niet neuken met zijn importbruidje, dus meneer had tijd over wat te tikken. Het heet "Persbreidel" en leest als een huiliehuilie epistel van epische proporties. De door de belastingbetaler gefinancierde NPO-ambtenaar Rutger Castricum (PowNed) zou met een door de belastingbetaler gefinancierde camera de minister- president van alle Nederlanders (Rutte) in de wandelgangen der Nationale Vergaderzaal (ook betaald door ons) gevraagd hebben of de premier "NOG GENEUKT" heeft. O schande. O onfatsoen. O ineenstorting der beschaving. Echtpaar Kinneging op de bank, allebei met een boek met harde kaft van Bol.com, en dan is daar opeens een verslaggever op die vermaledijde *spuug* *minachting* *bah* televisie, die nota bene op de publieke zender vraagt of Zijne Excellentie NOG GENEUKT heeft. Plof. Boek met harde cover wordt op de grond gesmeten. Woede. "Naema, dit moet stoppen. Ik val aan, volg mij." (Column Naema in Buitenhof enz enz enz.) Maarrr beste mensen. Die rare snijboon van een Rutger stelde de vraag of Rutte NOG GENEUKT had helegaar niet in de Tweede Kamer (u weet zelf, van die richtlijnen - pdf). Rutger vroeg helegaar niet aan de Minister-President Rutte of deze NOG GENEUKT had, want Mark Rutte was toen helegaar geen MinPres. Want het was in april 2010, Mark Rutte was nog een eenvoudige fractieleider. Rutger was een werknemer van een private onderneming GeenStijl (ongesubsidieerd) en de locatie was Nieuwspoort, alwaar een campagne werd
afgetrapt. Hele filmpje nog eens terugkijkon hierrrr. Money shot, waarin Rutger (GSTV) vraagt of er NOG GENEUKT is daarrr. By the way. Dat Rutger aan een VVD-leider vroeg of deze NOG GENEUKT had, vond minister Ronald Plasterk (PvdA) destijds dusdanig geestig en onfatsoenlijk dat er een NPO- licentie aan die vervelende jongens werd toegekend. Volgende week wordt trouwens de contributie Powned weer afgeschreven. Beter zet u wat geld (5,72) op uw rekening. Bron: geenstijl.
Je vindt het te moeilijk om de informatie uit beide stukjes zelf te vergelijken?quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:30 schreef opgebaarde het volgende:
Wat klopt er nu niet aan de beweringen van Kinnegin?
En geenstijl zijn een stel huiliehuilie's, zoals huiliehuilie toen hun held Rutger in DWDD aangevallen werd en hoe schandalig dat was. Rutger zat er bij met zijn bek vol tanden
Opvallend dat ome Roon ineens ome Roon niet meer is maar nu in dat stuk toch wel minister, trietse sukkels
Ik vind dat GS artikel verdomde lastig te lezen en ik zie alleen iets van een nuance argument. Kinnegen zei dus niks verkeerds in zijn columnquote:Op woensdag 28 maart 2012 12:34 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Je vindt het te moeilijk om de informatie uit beide stukjes zelf te vergelijken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |