SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciale Newb GuideOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
1.88m 89kg +- 15% BF 22cm.
Vage foto maar had niet zoveel zin om uitgebreide fotoshoots te doen in een gym waar voornamelijk ex-TBSers trainen LoL
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Die ekte beachboy look jwt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Een jaar of 2, maar bij mij is het aanvulling op m'n kickboksen en MMA. 2 jaar geleden was ik 74 kilo ofzo.quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Let pas een maand ofzo op m'n eten enzo trouwens. Daarvoor had ik een bad case of Fuckarounditis.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
He Panter, je kunt er wel zo'n bijdehandte smiley bij zetten, maar dit gaat gewoon precies over types zoals jij dude.quote:Op maandag 12 maart 2012 01:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
Verder gewoon doorbeuken en tijd geven. Kwam een keer dit topic ook tegen, echt,![]()
.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/eerste-kuur-286895/![]()
![]()
![]()
Hard hoor, goed bezig. Trainen jullie allebei bij KW trouwens?Daarom juist eenquote:Op maandag 12 maart 2012 12:43 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
He Panter, je kunt er wel zo'n bijdehandte smiley bij zetten, maar dit gaat gewoon precies over types zoals jij dude.voor die verlichting.
![]()
![]()
Het voorjaar is weer begonnen: niet alleen buiten, maar ook in de gym
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wel, heb Ricko er nog nooit gezien. Wanneer kom jij langs, kunnen we samen curlen.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:44 schreef Panzermaus het volgende:
Hard hoor, goed bezig. Trainen jullie allebei bij KW trouwens?[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Is geen 15% tochquote:Op maandag 12 maart 2012 12:30 schreef Stereotomy het volgende:
Dat gaat er wel leuk uitzien na het cutten
Gisteren trouwens de vlag buiten gehangen. Gewoon voor het eerst dit jaar met alleen polo buiten geweest. Het seizoen is hiermee voor geopend verklaard.![]()
Lijkt me een uitstekend idee, kun je ook los betalen? En nog steeds geen douches right?quote:Op maandag 12 maart 2012 12:45 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik wel, heb Ricko er nog nooit gezien. Wanneer kom jij langs, kunnen we samen curlen.![]()
Moeilijk te zeggen met kleding aan (no homo). Kan misschien een paar procent erboven zitten.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:46 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Is geen 15% toch
Gisteren trouwens de vlag buiten gehangen. Gewoon voor het eerst dit jaar met alleen polo buiten geweest. Het seizoen is hiermee voor geopend verklaard.Confidence through competence![]()
Ja is 2,50 voor een losse les. En douchen doe ik altijd thuis maar volgens mij niet nee.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Lijkt me een uitstekend idee, kun je ook los betalen? En nog steeds geen douches right?[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Het zit bij mij vooral in mn pens. En het is een schattig slash meting met die US Army bullshit. Moet nog even zo'n knijpert aanschaffen.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen met kleding aan (no homo). Kan misschien een paar procent erboven zitten.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Dat denk ik wel: kijk eens naar die buik.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen met kleding aan (no homo). Kan misschien een paar procent erboven zitten.![]()
Voorzichtig met m'n gevoelens hequote:Op maandag 12 maart 2012 12:55 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dat denk ik wel: kijk eens naar die buik..
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Shhhquote:Op maandag 12 maart 2012 12:55 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dat denk ik wel: kijk eens naar die buik.
Confidence through competence![]()
quote:Op maandag 12 maart 2012 12:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen met kleding aan (no homo).![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: