Geen Apple, geen bril.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:31 schreef Kluts het volgende:
Dat kind groeit op voor galg en rad met zo'n hipsterpa.
Aww, stroller-meat!quote:
Ja, als dat al hip is, of hipster..... dan ben ik ff lostquote:
Als het alles met een vest is dan kan je je opa van 87 er ook onder scharen.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, als dat al hip is, of hipster..... dan ben ik ff lost
Schaar mij er dan ook maar onder
dan ben ik het zelfs! kan je nagaan!!quote:Op maandag 12 maart 2012 11:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als het alles met een vest is dan kan je je opa van 87 er ook onder scharen.
Ziek moet je ze niet hebben. Zo een snotbel is niet heel aantrekkelijk.quote:
Hoezo? Dit is toch een vrij land?quote:
Kinderen met zo'n voortdurende snottebel die op en neer gaat, zo erg.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ziek moet je ze niet hebben. Zo een snotbel is niet heel aantrekkelijk.
Of dat aangekoekte korstje rond de neus. Bah
Ik heb me erbij neergelegd dat ik vrijwel alle mode van nu neit leuk vind.quote:
en dan vol met zand natuurlijk van het buiten spelenquote:Op maandag 12 maart 2012 11:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Kinderen met zo'n voortdurende snottebel die op en neer gaat, zo erg.
Dat een newb op die TT reageert was te verwachten, maar dat jij dit serieus neemt valt me van je tegen hoor.quote:
Misschien vind je het dan volgend jaar leukquote:Op maandag 12 maart 2012 11:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb me erbij neergelegd dat ik vrijwel alle mode van nu neit leuk vind.
Ik heb het ook hoor, winkelen is moeilijk tegenwoordig.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb me erbij neergelegd dat ik vrijwel alle mode van nu neit leuk vind.
Het is nog vroegquote:Op maandag 12 maart 2012 11:44 schreef Kluts het volgende:
maar dat jij dit serieus neemt valt me van je tegen hoor.
Ja, proces begint he. Ik las het net.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat een newb op die TT reageert was te verwachten, maar dat jij dit serieus neemt valt me van je tegen hoor.
Daarnaast is de TT trouwens wel heel actueel, in het kader van de behandeling van de zaak van Robert M. vandaag.
Dat hoop ik al 2 jaar nu.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien vind je het dan volgend jaar leuk
Oh, ik winkel niet vaak voor mannenkleding, maar toen ik een maand of 2 terug een trui voor Beetman ging kopen kwam ik alleen maar van die opavesten tegen.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb het ook hoor, winkelen is moeilijk tegenwoordig.
Maar het vest op de foto is niet bepaald van nu, toch? Of wel? Ik kom weinig buiten.
half....quote:
Welke gebruik je?quote:Op maandag 12 maart 2012 11:49 schreef rival het volgende:
[..]
half....
ze hadden 'mijn' middeltje niet bij de supermarkt... en die van de concurrent valt tegen
Het staat me gewoon niet en het past niet bij me.quote:
Ah, oke. Hier een van Taft (niet voor mij, voor Kleuter), goed spul!quote:Op maandag 12 maart 2012 11:53 schreef rival het volgende:
[..]
gelwax... ik gebruik altijd de shaper van andrelon. nu heb ik iets van zwartkop.
die ik nu op heb ruikt wel lekker, ik ruik het de hele tijdquote:Op maandag 12 maart 2012 11:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Ah, oke. Hier een van Taft (niet voor mij, voor Kleuter), goed spul!
Wat een verhaal ook.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:18 schreef CherryLips het volgende:
Is het raar dat ik een trouwring bewaar?
En vaginakopjes?quote:Op maandag 12 maart 2012 11:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik had weer blije bloemetjesshit besteld bij de H&M
Zouden die mensen dat echt gekocht hebben omdat ze het mooi vonden?quote:
De titel erbij is....quote:Op maandag 12 maart 2012 12:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zouden die mensen dat echt gekocht hebben omdat ze het mooi vonden?
Het was een vrouw he, dan kan het het laatste niet zijn.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
De titel erbij is....
My gf brought these home the other day...
Dus ik ga er wel vanuit. Of ze had humor.
Pareltje was dat!quote:Op maandag 12 maart 2012 12:18 schreef CherryLips het volgende:
Is het raar dat ik een trouwring bewaar?
Schat.... dit is een kleurloos saai grijs vest.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:40 schreef Kluts het volgende:
Dat soort vesten vind ik gewoon gay, sorry.
Goed punt.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het was een vrouw he, dan kan het het laatste niet zijn.
Dat schijnt t clitje te zijn. is mij verteld. Heb er nog nooit eentje gezien in t wild.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:30 schreef Partingglass het volgende:
Jammer van die ranzig gele druppel pus.
Nee das waar, die nichten moeten altijd weer zo schreeuwerig zijn.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Schat.... dit is een kleurloos saai grijs vest.
Je denkt toch niet dat gays dat aantrekken!
Ik heb aan beide handen nog een ring van de ex (en nee ik bedoel niet hetero-1).quote:Op maandag 12 maart 2012 12:23 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Wat een verhaal ook.
Ik heb wel mijn ringen nog bewaard, vriendschap, verlovings en trouwring. Maar dat is toch wat anders.
De scheidslijn is vaag, maar hij IS er wel!quote:Op maandag 12 maart 2012 12:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee das waar, die nichten moeten altijd weer zo schreeuwerig zijn.
Dan is het toch een hipstervest. LASTIG!
Dat heeft hij ook, die peuter naast 'm.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De scheidslijn is vaag, maar hij IS er wel!
Wij zouden accesoires hebben
Precies.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat heeft hij ook, die peuter naast 'm.
Een peuter als accesoire? Dat is wel ERG schreeuwerig!quote:Op maandag 12 maart 2012 12:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat heeft hij ook, die peuter naast 'm.
Er zijn manieren om ze stil te houden.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een peuter als accesoire? Dat is wel ERG schreeuwerig!
Hum dan zagen die ik gezien heb er toch ene heel stuk smakelijker uit.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat schijnt t clitje te zijn. is mij verteld. Heb er nog nooit eentje gezien in t wild.
Ik draag eigenlijk nooit sierraden. En zeker de trouwring is een beetje een speciaal ding die ga ik nu niet meer dragen. (Claddagh ring)quote:Op maandag 12 maart 2012 12:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb aan beide handen nog een ring van de ex (en nee ik bedoel niet hetero-1).
Is dat die buffy ring met een hartje en kroontje en handjes?quote:Op maandag 12 maart 2012 12:57 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Hum dan zagen die ik gezien heb er toch ene heel stuk smakelijker uit.
[..]
Ik draag eigenlijk nooit sierraden. En zeker de trouwring is een beetje een speciaal ding die ga ik nu niet meer dragen. (Claddagh ring)
Buffy? geen idee.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat die buffy ring met een hartje en kroontje en handjes?
Maar ik volg wel meer niet, dus ik weet niet of je er blij mee moet zijn dat je op mijn niveau zit.\quote:Op maandag 12 maart 2012 13:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, ik ben niet de enige die het niet volgt.
Ja die bedoelde ik.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:02 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Buffy? geen idee.
Traditioneel ierse ring. Handjes die een gekroond hart vast houden idd. Verschillende verklaringen/uitleggen voor. Kroontje is de trouw, hart de liefde en handjes de vriendschap is de uitleg die wij er aan gaven.
Beide heel erg ierlandgek dus die ringen moesten het worden. Getrouwd met de verlovingsringen omdat we toen in nederland nergens die ringen konden vinden in onze maten en we maar 5 weken ofzo hadden tussen beslissen dat we zouden trouwen en bruiloft. En op de huwelijksreis in ierland de ringen gekocht.
Speciaal voor Kluts zal ik NIET Skrillex met " I want to kill everybody in the world" postenquote:
Goed bezig! Over mensen die dood moeten gesproken.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Speciaal voor Kluts zal ik NIET Skrillex met " I want to kill everybody in the world" posten
Skrillex is oorkanker. En ja, dat mag je zeggen. Zelfs van mij!quote:Op maandag 12 maart 2012 13:50 schreef HeatWave het volgende:
Skrillex, echt, komop nou.........
Ik weet dat ik hier soms tekeer ben gegaan tegen dancemuziek, dat was deels gemeend, deels overtrokken.
Maar Skrillex? Das gewoon geen muziek.
Dankquote:Op maandag 12 maart 2012 13:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Skrillex is oorkanker. En ja, dat mag je zeggen. Zelfs van mij!
En ik heb op zich nog niet echt iets tegen dubstep, maar dat is gewoon takkeherrie wat die gast produceert. Maar hey, het LL publiek vind alles leuk, als het maar een hype is.quote:
LL is dan ook allang niet alternatief mee natuurlijk, die waaien gewoon met alle commercieele winden mee, en ik snap het wel opzich.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
En ik heb op zich nog niet echt iets tegen dubstep, maar dat is gewoon takkeherrie wat die gast produceert. Maar hey, het LL publiek vind alles leuk, als het maar een hype is.
Ik snap de organisatie wel, alleen de bezoekers niet die daarvoor zoveel geld neertellen.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
LL is dan ook allang niet alternatief mee natuurlijk, die waaien gewoon met alle commercieele winden mee, en ik snap het wel opzich.
Cool dan van buffy, wist ik niet. Nu begrijp ik dan dat mensen de ring de laatste jaren steeds vaker herkende Hahaha. Ikvond het al cool van die mensen.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die bedoelde ik.
Komt ook in de serie voor van Buffy, vroega.
Dat is die inbelmodem?quote:Op maandag 12 maart 2012 13:56 schreef Samzz het volgende:
Skrillex... Dat dat nog muziek mag heten.
Ach, ook dat snap ik wel, het is gewoon voor een grote groep een leuk festival nu. De muziek is ondergeschikt, maar dat is bij alle dancequote:Op maandag 12 maart 2012 13:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik snap de organisatie wel, alleen de bezoekers niet die daarvoor zoveel geld neertellen.
Maar gelukkig; smaken verschillen!
Ik heb een liedje gehoord en daar kreeg ik koppijn van, dus het zou best kunnen jaquote:
Dat is wel heel makkelijk geredeneerd ten nadele van het publiek. In de eerste plaats is Skrillex als dagafsluiter in de grootste tent een onbegrijpelijke keuze van de organisatie. Maar ja, die kunnen zich wat veroorloven met een festival dat binnen twee uur is uitverkocht.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:54 schreef Kluts het volgende:
En ik heb op zich nog niet echt iets tegen dubstep, maar dat is gewoon takkeherrie wat die gast produceert. Maar hey, het LL publiek vind alles leuk, als het maar een hype is.
Nu zijn ze niet cool meer, want ze keken Buffyquote:Op maandag 12 maart 2012 13:57 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Cool dan van buffy, wist ik niet. Nu begrijp ik dan dat mensen de ring de laatste jaren steeds vaker herkende Hahaha. Ikvond het al cool van die mensen.
Wat een onzinquote:Op maandag 12 maart 2012 13:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Staat er wat krom idd.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu zijn ze niet cool meer, want ze keken Buffy
Word helaas vind ik de laatste zeg 5 jaar wel steeds ietsjes minder.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat een onzinMeestal ontstaat de hype op die muziek pas NA LL want 80% van de bandjes is nog onbekend in NL
Waarom onbegrijpelijk? Skrillex heeft toch een hele pleur aan fans? Of loop ik achterquote:Op maandag 12 maart 2012 13:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is wel heel makkelijk geredeneerd ten nadele van het publiek. In de eerste plaats is Skrillex als dagafsluiter in de grootste tent een onbegrijpelijke keuze van de organisatie. Maar ja, die kunnen zich wat veroorloven met een festival dat binnen twee uur is uitverkocht.
Aan de hand van de mensen die ik hoor die daarheen gaan is mijn aanname niet heel vergezocht.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is wel heel makkelijk geredeneerd ten nadele van het publiek. In de eerste plaats is Skrillex als dagafsluiter in de grootste tent een onbegrijpelijke keuze van de organisatie. Maar ja, die kunnen zich wat veroorloven met een festival dat binnen twee uur is uitverkocht.
Da's wat mij betreft niet de enige voorwaarde om een dagafsluiter te zijn op een festival. Maar goed, ik ben ook gewoon oud en snap het allemaal niet meer zo.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:10 schreef Samzz het volgende:
Waarom onbegrijpelijk? Skrillex heeft toch een hele pleur aan fans? Of loop ik achter?
Nou, ik weet niet of ze in Eindhoven achterlopen, maar als ik alleen al kijk wat er nu op de line-up staat zijn dat wel veel van die DWDD-soortige bandjes en zulks hoor. Daar is weinig extreem onbekends aan.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat een onzinMeestal ontstaat de hype op die muziek pas NA LL want 80% van de bandjes is nog onbekend in NL
Zijn die representatief voor ruim 55.000 man?quote:Op maandag 12 maart 2012 14:11 schreef Kluts het volgende:
Aan de hand van de mensen die ik hoor die daarheen gaan is mijn aanname niet heel vergezocht.
Het is overdag gelukkig nog laaaaaang geen Plens-valley of iets soortgelijksquote:Op maandag 12 maart 2012 14:06 schreef HeatWave het volgende:
met al die dance-pillenslikkers kunnen ze het beter highland gaan noemen.
Buffy is stom hoor, dus ik was het gewoon met je eensquote:Op maandag 12 maart 2012 14:05 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Staat er wat krom idd.
Ik heb buffy nooit echt geen idee of het cool is. Kan daar,geen oordeel over vellen dus.
Ouwetjequote:Op maandag 12 maart 2012 14:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Da's wat mij betreft niet de enige voorwaarde om een dagafsluiter te zijn op een festival. Maar goed, ik ben ook gewoon oud en snap het allemaal niet meer zo.
Nu jaquote:Op maandag 12 maart 2012 14:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet of ze in Eindhoven achterlopen, maar als ik alleen al kijk wat er nu op de line-up staat zijn dat wel veel van die DWDD-soortige bandjes en zulks hoor. Daar is weinig extreem onbekends aan.
Air, wil je nu serieus zeggen dat het niet voor 80% een bepaald volk is wat erheen gaat?quote:Op maandag 12 maart 2012 14:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zijn die representatief voor ruim 55.000 man?
De overige 81 zullen anders niet veel vernieuwender zijn hoor, of wilde je beweren dat dat de afgelopen jaren wel zo was?quote:Op maandag 12 maart 2012 14:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nu jaMens er zijn net 9 namen van de 80 bekend
![]()
Ik ken het ook niet en wil het zo houden, denk ik.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:15 schreef L-E het volgende:
Ik heb nog nooit van Skrillex gehoord.
Zal zo eens kijken op youtube.
Wie zal het worden? Die gast van FC Eindhoven? Van Gaal? Of toch Advocaat?quote:
Weet wat je doetquote:Op maandag 12 maart 2012 14:15 schreef L-E het volgende:
Ik heb nog nooit van Skrillex gehoord.
Zal zo eens kijken op youtube.
Het is beter voor ons als wij ons buiten de maatschappij houden.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ken het ook niet en wil het zo houden, denk ik.
Ja. Dat wil ik beweren.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
De overige 81 zullen anders niet veel vernieuwender zijn hoor, of wilde je beweren dat dat de afgelopen jaren wel zo was?
Maar je bent het dus met me eens dat dat steeds minder wordt?quote:Op maandag 12 maart 2012 14:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Dat wil ik beweren.
En in de 8 jaar dat ik ga is het wel minder geworden met kers-verse vernieuwende namen, maar nog steeds is het gros redelijk onbekend bij de massa. Ze adverteren alleen steeds met de headliners, wat logisch is. Maar het gros zijn kleine bandjes die net een eerste cd uithebben en nog bekend moeten worden in NL. Als je verder kijkt dan je Alpha-tent-neus lang is dan he. Helaas worden ook de nieuwe bandjes de laatste tijd doodgespamd door ene Giel kots Beelen, maar nog steeds zijn de namen vrij vers.
Korn.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:18 schreef HeatWave het volgende:
woe 14 maart Presidents of the USA -Paradiso
di 20 maart Korn- Paradiso
do 19 april Manic Street Preachers Paradiso
ma 28 Mei Metallica, werchter
ma 4 juni Guns n Roses Ahoy
di 12 juni puddle of mudd/ugly kid Melkweg
zat 22 september Heideroosjes Melkweg
Dan maar geen festival dit jaar.
Al werd t Frans Bauer, couldn;t care lessquote:
Niks aan toe te voegen.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:18 schreef Ang3l het volgende:
Ja. Dat wil ik beweren.
En in de 8 jaar dat ik ga is het wel minder geworden met kers-verse vernieuwende namen, maar nog steeds is het gros redelijk onbekend bij de massa. Ze adverteren alleen steeds met de headliners, wat logisch is. Maar het gros zijn kleine bandjes die net een eerste cd uithebben en nog bekend moeten worden in NL. Als je verder kijkt dan je Alpha-tent-neus lang is dan he. Helaas worden ook de nieuwe bandjes de laatste tijd doodgespamd door ene Giel kots Beelen, maar nog steeds zijn de namen vrij vers.
Steeds minder is heeeel wat aners dan t gal wat jij er over spuugtquote:Op maandag 12 maart 2012 14:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar je bent het dus met me eens dat dat steeds minder wordt?
Een paar jaar geleden was LL nog redelijk alternatief met dito line-up. Dat is gewoon allang niet meer zo.
Die gast ziet er trouwens gewoon uit als een emo.![]()
[ afbeelding ]
Och, je kent me inmiddels qua postgedrag, ik ben altijd ongenuanceerd en zwartwit.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Steeds minder is heeeel wat aners dan t gal wat jij er over spuugt
En het is nog steeds alternatief voor meer dan de helft. Moet je alleen niet naar de bravo of alpha gaan, maar naar bv een india.
quote:Op maandag 12 maart 2012 14:20 schreef Kluts het volgende:
Die gast ziet er trouwens gewoon uit als een emo.![]()
[ afbeelding ]
Beide.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Och, je kent me inmiddels qua postgedrag, ik ben altijd ongenuanceerd en zwartwit.
Maar ga je dan om die obscure vage bandjes of om de headliners?
Is Skrillex dan een headliner?quote:Op maandag 12 maart 2012 14:24 schreef HeatWave het volgende:
Ik ging er wel heen voor headliners als Tool, RHCP, Rammstein, weet ik het, niet voor skrillex natuurlijk.
Dat zou hetzelfde zijn geweest om in de jaren 90 Vanilla Ice en MC hammer als headliner te nemen.
Het leukst zijn altijd de bandjes waarvan je het neit verwacht die toch heel tof zijn dan.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Beide.
Ik vind t leuk om bandjes te ontdekken en youtube dan ook steeds bij elke lading nieuwe namen. Maar een lekkere headliner er tussendoor kan ik ook waarderen
quote:Op maandag 12 maart 2012 14:25 schreef L-E het volgende:
Echt niet normaal hoe hard ik hierom zit te lachen.![]()
Eerder de Android, ze noemen het iets maar het is het niet........quote:
Waar je zo al slenterend binnenstapt jaquote:Op maandag 12 maart 2012 14:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het leukst zijn altijd de bandjes waarvan je het neit verwacht die toch heel tof zijn dan.
Voor mij was lowlands altijd het eerste, ik dacht dat ik 98 wel heel veel Alpha heb gedaan voor mijn dien. Met rancid en the toy dolls oa. Moet toch echt een kaartje zoeken want ik wil toch wel heel erg graag weer gaan dit jaar.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Och, je kent me inmiddels qua postgedrag, ik ben altijd ongenuanceerd en zwartwit.
Maar ga je dan om die obscure vage bandjes of om de headliners?
maar die andere hype die je bedoelt zie je tegenwoordig ook gewoon bij Metallica hoorquote:Op maandag 12 maart 2012 14:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is ook mooi om te zien hoe de ene hype hand-in-hand gaat met de andere:
[ afbeelding ]
Ik doelde meer op de hipsters die er blindelings achteraan lopen, niet op de inhoudelijke onvolkomenheden.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:28 schreef HeatWave het volgende:
Eerder de Android, ze noemen het iets maar het is het niet.........
Oh, ik kots niet op Florence, ik vind er gewoon geen reet aan.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waar je zo al slenterend binnenstapt ja
Ik kan me nog een Florence (ja ik weet dat je er op kotst) and the Machine herinneren die erg onbekend op de Charlie stond, dat ik-stop-je-weg-als-pauze-act-van-de-alpha podium..... en kijk waar die nu is
Ook Hadouken! was erg leuk op dat podiumpje. Dat je denkt: Wat is dat voor lekkere herrie? Eens ff kijken! En dan niet meer weggaat. Met Goose ook al eens gehad.
Wat? Maakt Metallica ook muziek door op een knop van een Apple te drukken?quote:Op maandag 12 maart 2012 14:29 schreef Ang3l het volgende:
maar die andere hype die je bedoelt zie je tegenwoordig ook gewoon bij Metallica hoor
helaas
Presidents blijven live te gek!quote:Op maandag 12 maart 2012 14:18 schreef HeatWave het volgende:
woe 14 maart Presidents of the USA -Paradiso
di 20 maart Korn- Paradiso
do 19 april Manic Street Preachers Paradiso
ma 28 Mei Metallica, werchter
ma 4 juni Guns n Roses Ahoy
di 12 juni puddle of mudd/ugly kid Melkweg
zat 22 september Heideroosjes Melkweg
Dan maar geen festival dit jaar.
Dan kun je er maar beter nooit van gehoord hebben.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de hipsters die er blindelings achteraan lopen, niet op de inhoudelijke onvolkomenheden.
Zo langzamerhand zijn Androidgebruikers net zo fanatiek en blind hoorquote:Op maandag 12 maart 2012 14:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de hipsters die er blindelings achteraan lopen, niet op de inhoudelijke onvolkomenheden.
Jij bent het levende voorbeeld dat er zoiets bestaat als nog-beter-dan-perfect.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:30 schreef L-E het volgende:
Dan kun je er maar beter nooit van gehoord hebben.
Zoals ik.
Als dat zo is voel ik me helemaal een ubergitarist de volgende keer dat ik Rockband speel.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat? Maakt Metallica ook muziek door op een knop van een Apple te drukken?
Rolling Stones!quote:Op maandag 12 maart 2012 14:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo langzamerhand zijn Androidgebruikers net zo fanatiek en blind hoor.
Het is gewoon de Beatles/Rolling Stones van nu.
Beatles en Rolling Stones heb ik beiden nooit wat gevonden.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:31 schreef HeatWave het volgende:
Dan zouden we nog steeds precies in het andere kamp zitten blijkbaarquote:
Ik wacht de line-up nog even verder af voor ik op zoek gaquote:Op maandag 12 maart 2012 14:28 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Voor mij was lowlands altijd het eerste, ik dacht dat ik 98 wel heel veel Alpha heb gedaan voor mijn dien. Met rancid en the toy dolls oa. Moet toch echt een kaartje zoeken want ik wil toch wel heel erg graag weer gaan dit jaar.
Mijn ouders luisterden vroeger de hele dag door radio 10 gold. Ik heb in mijn jeugd zoveel van die Beatles zeikversjes voorbij horen komen dat ik daar levenslang een trauma van heb. WAT een zeikmuziek maakten die gasten zeg.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan zouden we nog steeds precies in het andere kamp zitten blijkbaar.
The Beatles, als ik kleuterrijmpjes wil horen maak ik wel een kind.
Beatles FTWquote:Op maandag 12 maart 2012 14:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lotgenoot.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:34 schreef Kluts het volgende:
Mijn ouders luisterden vroeger de hele dag door radio 10 gold.
'De muziek is goud, de koffie is bruin en het salaris is zwart *radio tien gòòòòòld*'quote:
M'n vader luisterde juist naar die commerciële muziek geloof ikquote:Op maandag 12 maart 2012 14:36 schreef Partingglass het volgende:
Met een vader die een afkeer had tegen de meest commerciële muziek met de paplepel ingegoten beter gezegd ingeslagen gekregen dat zowel the beatles als the stones zwaar overgewaardeerd zijn. Overigens heb ik dat bij meer "grote" namen.
O ja, dan heb ik enorme mazzel met de muzieksmaak van mijn vaderquote:Op maandag 12 maart 2012 14:37 schreef L-E het volgende:
Niet zeiken. Mijn hele jeugd moest ik naar Andre Hazes luisteren, over een trauma gesproken.
Hoe vaak heb jij peuter (on)bewust Kleine Jongen genoemd?quote:Op maandag 12 maart 2012 14:37 schreef L-E het volgende:
Niet zeiken. Mijn hele jeugd moest ik naar Andre Hazes luisteren, over een trauma gesproken.
Hou op.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij peuter (on)bewust Kleine Jongen genoemd?
Hoe oud was 'ie toen hij zijn eerste vlieger kreeg van je?quote:
Mijn pa vond de vlieger idd altijd wel een leuk nummer. Dat hebben wij met de kinderen thuis zovaak keihard meegeblerd dat pa inmiddels het nummer niks meer aan vindt.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:37 schreef L-E het volgende:
quote:Op maandag 12 maart 2012 14:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe oud was 'ie toen hij zijn eerste vlieger kreeg van je?
Wacht maar tot ie in een discotheek zit, daar zo alleen.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe oud was 'ie toen hij zijn eerste vlieger kreeg van je?
Mijn moeder was/is zo a-technisch dat ze niet wist hoe ze de zender moest verwisselen. Altijd radiozenders op naar keuze van de kinderen, tot pa weer thuis kwam natuurlijk.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:40 schreef Kluts het volgende:
Mijn ouders (vooral pa) hadden wel een goeie muzieksmaak, maar mijn ma die houdt ook van een hele hoop meuk en daarom stond die radio ook altijd aan. En altijd proberen te onderhandelen of ie alsjeblieft op 538 mocht.
En dan gaat 'ie vervolgens Dreetje Hazes achteraan, met de klanken van Het rode Licht in je achterhoofd.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:40 schreef Kluts het volgende:
Wacht maar tot ie in een discotheek zit, daar zo alleen.
M'n vader luisterde naar the Kinks en the Byrds en the Doors en the Beatles en Rolling Stones en Pink Floyd en Bob Dylan en Boudewijn de Groot en weet ik veel wat. En Kate Bush vindt hij ook goed, en Snow Patrolquote:Op maandag 12 maart 2012 14:40 schreef Partingglass het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 12 maart 2012 14:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n vader luisterde juist naar die commerciële muziek geloof ik
[/quotik vond later tussen al zijn platen ook platen van die twee bands. Mijn vader luisterde alles van heel traditionele Ierse folk tot industrial letal van ministry. Heb er als puber eerst moeite mee gehad omdat ik muzikaal niet tegen hem kan of zetten want van elke muziekstroming waarmee ik kwam had hij platen of cd's maar al snel greep ik hoe cool die collectie muziek van hem was.
Hoewel als ik naar elektronische muziek was gaan luisteren ik me yad kunnen afzetten tegen hem. Maar op ATR na kon me dat allemaal niet boeien.
Ik vind sommige nummer van The Beatles wel ok, maar dan zeker niet de hitjes zeg maar, dat vind ik idd infantiele kutmuziek, en het zal me worst zijn dat je het in de tijdsgeest zou moeten zienquote:Op maandag 12 maart 2012 14:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn ouders luisterden vroeger de hele dag door radio 10 gold. Ik heb in mijn jeugd zoveel van die Beatles zeikversjes voorbij horen komen dat ik daar levenslang een trauma van heb. WAT een zeikmuziek maakten die gasten zeg.
Daarentegen luisterde mijn pa altijd de Stones en dat vond ik toen niet super, maar nu vind ik het wel heel tof.
Stommerd ben je.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan gaat 'ie vervolgens Dreetje Hazes achteraan, met de klanken van Het rode Licht in je achterhoofd.
Die van mij is zelf niet echt met muziek opgegroeid. Zij en haar zussen hadden wel wat bands die ze leuk vonden, zoals de Bee Gees, maar verder houdt ze meer van Andrea Bocelli en André Rieu. Maar het is niet zo dat ze even een cd aanzet, dat doet m'n vader wel op zondagochtend. Kopje koffie, krantje, muziekjequote:Op maandag 12 maart 2012 14:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn moeder was/is zo a-technisch dat ze niet wist hoe ze de zender moest verwisselen. Altijd radiozenders op naar keuze van de kinderen, tot pa weer thuis kwam natuurlijk.
Zolang jij maar in peuter blijft geloven...quote:
Alleen die stem van Paul McCartney al. huuuh.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind sommige nummer van The Beatles wel ok, maar dan zeker niet de hitjes zeg maar, dat vind ik idd infantiele kutmuziek, en het zal me worst zijn dat je het in de tijdsgeest zou moeten zien.
The Stones zijn gewoon veel meer Rock and Roll.
Jammer van snow patrol voor de rest helemaal niet slecht. hihi. The kinks vind ik van the bekendere sixtys bands een van de gaafste samen met de small faces.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n vader luisterde naar the Kinks en the Byrds en the Doors en the Beatles en Rolling Stones en Pink Floyd en Bob Dylan en Boudewijn de Groot en weet ik veel wat. En Kate Bush vindt hij ook goed, en Snow Patrol.
quote:Op maandag 12 maart 2012 14:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang jij maar in peuter blijft geloven...
Ow wacht...
Doet ie ook al de moonwalk voor de spiegel?quote:Op maandag 12 maart 2012 14:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij kent Hazes niet eens. Dat komt er hier niet in natuurlijk. Hij bevindt zich nu in de Michael Jackson in de jaren 80-periode.
Ik luister nu de top 1000 beste Albums op Veronica, en ik ken gewoon bijna alle nummers, zoals de Pet Shop Boys, omdat hij gewoon alles in z'n kast had staan. Ook Elvis enzo. En vroeger vond ik er geen zak aan, tot ik een jaar of 20 was en zelf naar The Doors ging luisteren en de platenspeler en platen uit de kelder haalde.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:46 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Jammer van snow patrol voor de rest helemaal niet slecht. hihi. The kinks vind ik van the bekendere sixtys bands een van de gaafste samen met de small faces.
Dat doet hij inderdaad!quote:Op maandag 12 maart 2012 14:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Doet ie ook al de moonwalk voor de spiegel?
Het viel mij tenminste altijd op dat mannen van mijn leeftijd en iets ouder die allemaal kunnen.
(veel geoefend voor de spiegel thuis vroeger gok ik zo)
Op zijn sokken op een laminaatvloer uiteraard.quote:
Het kan erger, mijn zusje luistert naar David Guetta en Birdy.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik luister nu de top 1000 beste Albums op Veronica, en ik ken gewoon bijna alle nummers, zoals de Pet Shop Boys, omdat hij gewoon alles in z'n kast had staan. Ook Elvis enzo. En vroeger vond ik er geen zak aan, tot ik een jaar of 20 was en zelf naar The Doors ging luisteren en de platenspeler en platen uit de kelder haalde.
En m'n broer is 7 jaar ouder, die luisterde naar heel andere muziek's Ochtends om 7 uur wakker worden van Metallica en Faith No More
Qua uiterlijk of muzieksmaak? Qua muzieksmaak niet meer dan terecht. Off the wallquote:Op maandag 12 maart 2012 14:47 schreef L-E het volgende:
Hij kent Hazes niet eens. Dat komt er hier niet in natuurlijk. Hij bevindt zich nu in de Michael Jackson in de jaren 80-periode.
Qua uiterlijk? Mijn kind is geen neger met kroeshaar.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Qua uiterlijk of muzieksmaak? Qua muzieksmaak niet meer dan terecht. Off the wallThriller
M'n zus en ik werden in 1993 allebei fan van Take Thatquote:Op maandag 12 maart 2012 14:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het kan erger, mijn zusje luistert naar David Guetta en Birdy.
Mijn pa ook.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:51 schreef Memento-Mori het volgende:
mijn papa was van status quo vroegah
Ik was fan van de spicegirls toen ik 12 was.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n zus en ik werden in 1993 allebei fan van Take ThatOmdat ik heel erg tegen haar opkeek
. Maar verder heeft ze altijd naar zoete pop geluisterd, van All Saints tot Atomic Kitten.
de meest toffe foto van mijn pa is met een status quo shirt aan, en een hippiebroek met wijduitlopende pijpenquote:Op maandag 12 maart 2012 14:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn pa ook.
Is er ook nog heen geweest paar jaar geleden.
Spice Girls ook ja, de eerste paar cd´s dan. Ze had nog een keer hun handtekening gewonnen bij TMFquote:Op maandag 12 maart 2012 14:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik was fan van de spicegirls toen ik 12 was.
Vooral die plateauzolenhype kwam me goed uit aangezien ik een brugwup was van nog geen anderhalve meter.
Een van de stakers bands die ik ooit live gezien heb. Geen slag op drum of gitaar die niet exact op de tel is.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:51 schreef Memento-Mori het volgende:
mijn papa was van status quo vroegah
Ja dat kwam bij mij toen TT uit elkaar was, toen ging ik om met meisjes die van Britpop hielden dus toen vond ik dat ook ineens leuk. Blur, Oasis, Radiohead, Manics, allemaal Britse bands.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:53 schreef L-E het volgende:
Ik was fan van Blur toen ik 13/14 was. Dat verving ik door Radiohead op mijn 15de.
Van Radiohead wil ik mijn polsen doorsnijden.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:53 schreef L-E het volgende:
Ik was fan van Blur toen ik 13/14 was. Dat verving ik door Radiohead op mijn 15de.
Hoeveel bandleden van E17 heb je nodig om een peertje in te draaien?quote:
Smashing Pumpkins ja!quote:Op maandag 12 maart 2012 14:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat kwam bij mij toen TT uit elkaar was, toen ging ik om met meisjes die van Britpop hielden dus toen vond ik dat ook ineens leuk. Blur, Oasis, Radiohead, Manics, allemaal Britse bands.
En de Smashing Pumpkins
Goed om te weten.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Van Radiohead wil ik mijn polsen doorsnijden.
Ik vind dat zo'n zeurderige depressieve maak me van kant muziek.......
Snap wat je bedoelt, ze hebben 2 nummers die ik wel cool vind, maar verder sla ik het idd ook over.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Van Radiohead wil ik mijn polsen doorsnijden.
Ik vind dat zo'n zeurderige depressieve maak me van kant muziek.......
No milk todaaaaaaaaaaaaaayquote:Op maandag 12 maart 2012 14:33 schreef HeatWave het volgende:
The Beatles, als ik kleuterrijmpjes wil horen maak ik wel een kind.
Dat is,van hermitt hermitts toch.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
No milk todaaaaaaaaaaaaaay
My love has gine awaaaaaay
Het pasgeboren kind van Rafaella maakte nog leukere versjes in Chocolatte
Ja volgens mij vond ik die ene met die achteruit rijdende auto in de clip wel oke. Maar het gros vind ik echt te depri. De muziek zelf al, maar in combi met die zeurstem en tergend trage uitrek0lijnen steeds....... ppppf, geen me een mes.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Snap wat je bedoelt, ze hebben 2 nummers die ik wel cool vind, maar verder sla ik het idd ook over.
Owww.....quote:Op maandag 12 maart 2012 14:58 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Dat is,van hermitt hermitts toch.
Jij bedoelt volgens mij Karma Police. Ik vind Street Spirit en Creep wel oke, maar verder sluit ik me volledig bij je aan.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja volgens mij vond ik die ene met die achteruit rijdende auto in de clip wel oke. Maar het gros vind ik echt te depri. De muziek zelf al, maar in combi met die zeurstem en tergend trage uitrek0lijnen steeds....... ppppf, geen me een mes.
Terwijl ik best van de depri muziek kan zijn. Maar die? Neuh.
Waarbij ik niet zeg dat ze muzikaal niet goed zijn. Maar ti's gewoon niet "mijn ding".
Arrested development syndromequote:Op maandag 12 maart 2012 15:01 schreef Kluts het volgende:
Als kind was mijn lievelingsliedje Alone van Heart.Dan pakte ik altijd een grote schep en ging ik zogenaamd daarop gitaar spelen bij dat nummer.
Nu, 25 jaar later doe ik hetzelfde, alleen nu speel ik het op Rockband. Niks veranderd in de afgelopen jaren blijkbaar.
Ik zal eens ff paste my taste doen:quote:Op maandag 12 maart 2012 15:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb niet echt een bepaalde smaak qua stroming. Ik luister gewoon naar alles
*schraapt keel* Till nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooow....quote:Op maandag 12 maart 2012 15:01 schreef Kluts het volgende:
Als kind was mijn lievelingsliedje Alone van Heart.Dan pakte ik altijd een grote schep en ging ik zogenaamd daarop gitaar spelen bij dat nummer.
Nu, 25 jaar later doe ik hetzelfde, alleen nu speel ik het op Rockband. Niks veranderd in de afgelopen jaren blijkbaar.
Ja echt he. En ik wist het niet eens meer dat dat bij dat nummer was, dat vroeg ik na aan mams en die zei toen "daar speelde je vroeger ook al gitaar op met je schepje!'.quote:
Ze treden nog steeds op.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*schraapt keel* Till nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooow....
Ik heb nog ergens een cd van Heart.
Barrrracudaaaaahhh
Onze music compatibility is vreemdgenoeg dan weer very high op lastfm.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zal eens ff paste my taste doen:
I'm into female vocalists, indie, electronic, alternative and singer-songwriter, including:
Tori Amos, Florence + The Machine, Fever Ray, Crystal Castles, Ludovico Einaudi, Joshua Radin, Daft Punk, Marina & the Diamonds, The XX, Jay Brannan, I Blame Coco, The Knife, Clint Mansell, Bat for Lashes, Missy Higgins, Robyn, Sia, The Fountain, Wir Sind Helden, Gossip, Björk, Ginger Ninja, The Wombats, Skunk Anansie, Patrick Wolf, Ellie Goulding, Lady Gaga, Jamie Woon, Imogen Heap, 浜渦正志, The Cranberries, Adele, Selah Sue, Santigold, Alphabeat, David Guetta, Mumford & Sons, Regina Spektor, Rihanna, Beth Hart, Crystal Fighters, Röyksopp, La Roux, 30 Seconds to Mars, Austra, Cascada, Eefje de Visser, Chris Garneau, Laura Marling, Glee Cast.
Check out my music taste: http://www.last.fm/user/ang3l1978vanalles wat
Ja maar volgens mij is dat al very high als je bv 8 artiesten hetzelfde hebt. EN ik luister nogal veel verschillende, en jij denk ik ook. Dus dan heb je al snel een flinke matchquote:Op maandag 12 maart 2012 15:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Onze music compatibility is vreemdgenoeg dan weer very high op lastfm.
Janse Bagge Band ...quote:Op maandag 12 maart 2012 15:08 schreef Partingglass het volgende:
copypaste vanuit mijn FB profiel:
Sir RegCircle JThe PortersPlork en de AannemersDawn of AngerThe Specials (Official)Janse Bagge BendNormaalThe ClashShonna Tucker (Musician/Recording ArtistNO MAN'S VALLEYThe MastersonsMasterson'sBilly BraggLevellersTriggerfingerTHE MIGHTY STEFThe DistillersThe StoogesPaul CollinsThe SkatalitesThe SelecterRancidBlood or WhiskeyThe JayhawksRory GallagherStranglersPink Floydchristie mooreLynyrd SkynyrdCreedence Clearwater RevivalTenpole TudorThe Men They Couldn't HangSham 69Cockney RejectsStiff Little FingersThe BuzzcocksPaddy ReillyThe DublinersMike NessBram TchaikovskyThe RamonesTHE MAHONESPoguesWolfe TonesJohnny Cash
Heel kleine greep uit mijn muzikale intresse.
Voornamelijk Folk, Punk, Ska en Rock
Heul vaak live gezien vroeger probeer er nog steeds wel af en toe heen te gaan. Blijft een leuke live band.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Janse Bagge Band ...Die hebben nog eens op onze middelbare school opgetreden
Vandaar, ik schrok even.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja maar volgens mij is dat al very high als je bv 8 artiesten hetzelfde hebt. EN ik luister nogal veel verschillende, en jij denk ik ook. Dus dan heb je al snel een flinke match
Ik heb best goede smaak hoorquote:
Joh, ik plaag je maar.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb best goede smaak hoor
Met her en der een kitsch uitschieter.
quote:Op maandag 12 maart 2012 15:18 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz.... als je een berichtje op internet krijgt met "Is je bed inmiddels wel wat warmer?" van een ex... dan wordt het tijd je whatsapps eens terug te lezen.
Conclusie: Ik heb een alcohol-slot nodig op mijn telefoon
Bette Midlerquote:Op maandag 12 maart 2012 15:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Joh, ik plaag je maar.
Ik heb ook zo mijn kitschnummertjes die ik leuk vind hoor.
Nou jaquote:
Dat zou eigenlijk wel moeten he, dat je scherm aan de poriën op je vingers kan merken dat je te zat bent om te mogen communiceren.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:18 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz.... als je een berichtje op internet krijgt met "Is je bed inmiddels wel wat warmer?" van een ex... dan wordt het tijd je whatsapps eens terug te lezen.
Conclusie: Ik heb een alcohol-slot nodig op mijn telefoon
Ik heb het vaak met foute 80's plaatjes die het daglicht niet kunnen verdragen.quote:
O en Erasurequote:Op maandag 12 maart 2012 15:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb het vaak met foute 80's plaatjes die het daglicht niet kunnen verdragen.
Of van die hitjes van nu die eigenlijk heel slecht, maar wel catchy zijn.
How I waaaaaaaaaaaaaant tooooooo deseeee-hee-heeeerve yooooouuuu!quote:
Ja!quote:Op maandag 12 maart 2012 15:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
How I waaaaaaaaaaaaaant tooooooo deseeee-hee-heeeerve yooooouuuu!
gewoon een blaastestje in je microfoonquote:Op maandag 12 maart 2012 15:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zou eigenlijk wel moeten he, dat je scherm aan de poriën op je vingers kan merken dat je te zat bent om te mogen communiceren.
Omgquote:Op maandag 12 maart 2012 15:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
How I waaaaaaaaaaaaaant tooooooo deseeee-hee-heeeerve yooooouuuu!
Reeloop - Fucking societyquote:Op maandag 12 maart 2012 15:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb het vaak met foute 80's plaatjes die het daglicht niet kunnen verdragen.
Of van die hitjes van nu die eigenlijk heel slecht, maar wel catchy zijn.
Oeeeeehhhhh die vond ik altijd zo vet vroeger! Dat 'duistere' loopje erin maakte het top!quote:Op maandag 12 maart 2012 15:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Reeloop - Fucking society
Ik kan er niks aan doen
Oja, ik denk weer te moeilijk.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
gewoon een blaastestje in je microfoon
Dan krijg je een melding:quote:Op maandag 12 maart 2012 15:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oja, ik denk weer te moeilijk.
Beetje jammer alleen als je 112 wilt bellen.
http://www.volkskrant.nl/(...)-altijd-moslim.dhtmlquote:Vanwege zijn jeugd in Indonesië wordt Obama er vaak van 'verdacht' een moslim te zijn. Ondanks het feit dat de Obama's trouw naar de protestantse kerk gaan, blijven veel Amerikanen dit niet geloven.
Overigens gaf twee derde van de Republikeinen in dezelfde peiling aan niet in de evolutie te geloven.
Die Amerikanen zijn echt achterlijk he.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)-altijd-moslim.dhtml
Ik heb soms het idee dat ze het alleen maar doen om te trollenquote:Op maandag 12 maart 2012 15:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die Amerikanen zijn echt achterlijk he.
Nee, dat hoop je alleen maar.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb soms het idee dat ze het alleen maar doen om te trollen
Voor CL:quote:
Jamaar hoop doet leven toch?quote:
Briljante film zelfs!quote:
quote:
Ja exactquote:Op maandag 12 maart 2012 15:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oeeeeehhhhh die vond ik altijd zo vet vroeger! Dat 'duistere' loopje erin maakte het top!
Ik weet nog wel dat ik een keer in een discotheek stond te kleppen met een gast die precies door dat stuk heen ging lullen. Dat ik toen siste 'ff je mond houden nu, want dit is het tofste stuk van het nummer'.quote:
Louisianaquote:
quote:Op maandag 12 maart 2012 15:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
LouisianaNew Orleans
The bayous
Gumbo
Het gaat nog steeds op vol volume als dat stukje komtquote:Op maandag 12 maart 2012 15:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ik een keer in een discotheek stond te kleppen met een gast die precies door dat stuk heen ging lullen. Dat ik toen siste 'ff je mond houden nu, want dit is het tofste stuk van het nummer'.
Amerikanen.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)-altijd-moslim.dhtml
Ik haal 'm trouwens in mijn herinnering ook vaak door de war met deze (reloop, antiloopquote:Op maandag 12 maart 2012 15:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het gaat nog steeds op vol volume als dat stukje komt
Tum tum tudum tumtum, tududum tum tudum tumtum
Ik hou van Holland..........quote:
Dat programma is ook wel echt alle kneuterigheid op een stokje.quote:
Klopt, maar blijkbaar een goeie doorsnee van "de Nederlander" en of we dus zoveel "beter" zijn dan de gemiddelde Amerikaan waag ik te betwijfelenquote:Op maandag 12 maart 2012 15:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat programma is ook wel echt alle kneuterigheid op een stokje.
Echt te sneu voor woorden.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
O jaquote:Op maandag 12 maart 2012 15:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik haal 'm trouwens in mijn herinnering ook vaak door de war met deze (reloop, antiloop)
was toen ook wel een oke nummer.
1 keer 20 minuten gezien. Toen sloeg mijn TV af door de spruitjeslucht.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik was dan ook best teleurgesteld toen ik van mijn NOOIT tvkijkende ouders moest vernemen dat ze dat elke zaterdagavond kijken.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt, maar blijkbaar een goeie doorsnee van "de Nederlander" en of we dus zoveel "beter" zijn dan de gemiddelde Amerikaan waag ik te betwijfelen.
True, maar dit was weer een gevalletje hak-tak-associatie.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja
Ook leuk, maar toch nog net geen Reeloop.
quote:Op maandag 12 maart 2012 15:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
1 keer 20 minuten gezien. Toen sloeg mijn TV af door de spruitjeslucht.
Maar goed, als je de TV hier soms zietquote:
Oh, hell yeah, ik ook. Maar dan niet in de IHVH-sfeer.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:04 schreef L-E het volgende:
Ik hou wel van een zekere vorm van kneuterigheid, tbh.
Wat voel ik me nu een amateur-alcoholistquote:Op maandag 12 maart 2012 16:04 schreef Kluts het volgende:
Meisje (15) ligt laveloos in wc op school
Op maandagochtend!Ik dacht dat ik wel eens in semi-beschonken toestand smorgens op kantoor was verschenen, maar zo bont heb ik het niet gemaakt.
Dat soort kneuterigheid hou ik dus ook van, niet dat "Wat is Linda de Mol toch een normaal mens gebleven en toch zo succesvol"-gezeur met matige grappen....quote:Op maandag 12 maart 2012 16:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, hell yeah, ik ook. Maar dan niet in de IHVH-sfeer.
Kneuterigheid is voor mij gezellig met Beetman met de kaarsjes aan lekker stokbroodjes eten met wat lekkers. Bijvoorbeeld.
Of een zelfgemaakte taart opsmullen met een huge beker warme choco. Dat soort gezelligheid.
Sterkte! Zijn niet de leukste weerziensmomenten doorgaans.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:08 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz. De ex komt vanavond de laatste spullen droppen
MOET je daarvoor thuis zijn of kan hij het ook gewoon droppen wanneer jij er niet bent?quote:Op maandag 12 maart 2012 16:08 schreef Ang3l het volgende:
Sterkte kerel!quote:Op maandag 12 maart 2012 16:08 schreef Ang3l het volgende:
Dat droppen heeft ie met de vorige lading gedaan, dus dat gaan we nu maar ff niet doen met de laatste. Aangezien ik ook nog wat van hem heb.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
MOET je daarvoor thuis zijn of kan hij het ook gewoon droppen wanneer jij er niet bent?
Wat wil je zelf eigenlijk.
Waarom niet? Omdat je het van hem af laat hangen of omdat je het zelf nog niet weet?quote:Op maandag 12 maart 2012 16:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat droppen heeft ie met de vorige lading gedaan, dus dat gaan we nu maar ff niet doen met de laatste. Aangezien ik ook nog wat van hem heb.
Of het dan pilsje, gesprekje wordt of oke dank je dag, datw eet ik eigenlijk nog niet.
maar dan toch niet uit een pakje he?quote:Op maandag 12 maart 2012 16:06 schreef Kluts het volgende:
Of een zelfgemaakte taart opsmullen met een huge beker warme choco. Dat soort gezelligheid.
Hell no!quote:
quote:Op maandag 12 maart 2012 16:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hell no!
Hoewel, chocomelk maak ik altijd met Nesquick. Zelf maken is net niet zo lekker alsNesquick
Beetje van beide. Ik weet niet of hij nog steeds het "Ik wil graag vrienden blijven" aanhangt, en ik weet ook niet of mijn antwoord van toen "Wil het graag proberen" nog steeds geldt.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom niet? Omdat je het van hem af laat hangen of omdat je het zelf nog niet weet?
lijkt er op dat je jouw antwoord van toen van hem af laat hangen. Is dat zo? Weet het fijne er niet van maar vergeet niet dat je het beste naar jezelf kan luisteren onafhankelijk van wat de ander wiltquote:Op maandag 12 maart 2012 16:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Beetje van beide. Ik weet niet of hij nog steeds het "Ik wil graag vrienden blijven" aanhangt, en ik weet ook niet of mijn antwoord van toen "Wil het graag proberen" nog steeds geldt.
Dat vrienden 'blijven' is voorlopig toch geen optie, dat kan je misschien op den duur worden.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Beetje van beide. Ik weet niet of hij nog steeds het "Ik wil graag vrienden blijven" aanhangt, en ik weet ook niet of mijn antwoord van toen "Wil het graag proberen" nog steeds geldt.
Dat laatste lijkt mij ook ja.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat vrienden 'blijven' is voorlopig toch geen optie, dat kan je misschien op den duur worden.
Als je er wat dit betreft wat vaag nog instaat, zou ik uit zelfbescherming ervoor kiezen om hem zsm weer de deur uit te werken, des te minder haal je jezelf hiermee overhoop.
Nee ik zit bij mezelf te denken of ik hem nog wel als vriend zou willen en wat de toegevoegde waarde dan zou zijn. Ik heb al heel veel vrienden, waaronder die van hem. Maar of ik hem zelf in die groep wil hebben weet ik nog niet echt.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:28 schreef n8n het volgende:
[..]
lijkt er op dat je jouw antwoord van toen van hem af laat hangen. Is dat zo? Weet het fijne er niet van maar vergeet niet dat je het beste naar jezelf kan luisteren onafhankelijk van wat de ander wilt
Ach alleen het bericht "Whatsapp van Yvo" haalde me vorige week al overhoop, dus...quote:Op maandag 12 maart 2012 16:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat vrienden 'blijven' is voorlopig toch geen optie, dat kan je misschien op den duur worden.
Als je er wat dit betreft wat vaag nog instaat, zou ik uit zelfbescherming ervoor kiezen om hem zsm weer de deur uit te werken, des te minder haal je jezelf hiermee overhoop.
Dat is toch aan jou om dat op je eigen tempo uit te vogelen? Het is toch niet dat aan zoiets een deadline verbonden is?quote:Op maandag 12 maart 2012 16:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee ik zit bij mezelf te denken of ik hem nog wel als vriend zou willen en wat de toegevoegde waarde dan zou zijn. Ik heb al heel veel vrienden, waaronder die van hem. Maar of ik hem zelf in die groep wil hebben weet ik nog niet echt.
Nee klopt. Al zou het wel handig zijn dat ik het eind Maart weet als hij op mijn feestje komt met z'n nieuwe vriend (waarschijnlijk) en ik daar ben met zijn vrienden. Talking about awkward situations.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is toch aan jou om dat op je eigen tempo uit te vogelen? Het is toch niet dat aan zoiets een deadline verbonden is?
Huuuu! Dat je hem uitnodigt met z´n nieuwe vriend, waarom toch?quote:Op maandag 12 maart 2012 16:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee klopt. Al zou het wel handig zijn dat ik het eind Maart weet als hij op mijn feestje komt met z'n nieuwe vriend (waarschijnlijk) en ik daar ben met zijn vrienden. Talking about awkward situations.
Waarom komt hij uberhaupt naar JOUW feestje met zijn nieuwe vriend die hij al heeft opgedaan toen jij aan de andere kant van de wereld zat? Waar is je zelfrespect joh, laat die gozer lekker die avond zaterdagavondlingo gaan kijken met zijn nieuwe lover, maar hem uitnodigen op je feestje, en dat hij dan ook nog met zijn nieuwe vlam komt, dat zou ik niet pikken hoor.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee klopt. Al zou het wel handig zijn dat ik het eind Maart weet als hij op mijn feestje komt met z'n nieuwe vriend (waarschijnlijk) en ik daar ben met zijn vrienden. Talking about awkward situations.
Ik nodig hem niet uit.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Huuuu! Dat je hem uitnodigt met z´n nieuwe vriend, waarom toch?
Inderdaad zeg, waarom je eigen feestje verpesten?quote:Op maandag 12 maart 2012 16:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom komt hij uberhaupt naar JOUW feestje met zijn nieuwe vriend die hij al heeft opgedaan toen jij aan de andere kant van de wereld zat? Waar is je zelfrespect joh, laat die gozer lekker die avond zaterdagavondlingo gaan kijken met zijn nieuwe lover, maar hem uitnodigen op je feestje, en dat hij dan ook nog met zijn nieuwe vlam komt, dat zou ik niet pikken hoor.
Oprotten met die gast. Je hebt vrienden zat en hem zeker niet nodig.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach alleen het bericht "Whatsapp van Yvo" haalde me vorige week al overhoop, dus...
Dat kun je vragen tot het einde der dagen als je wilt. Kom op zeg.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik nodig hem niet uit.
Het is een openbaar gayminded feestje wat ik samen met wat anderen iedere maand in de Effenaar organiseer. Ik kan hem er niet van weerhouden te gaan. Dat heb ik in Februari gedaan, door hem netjes te vragen niet te komen met de nieuwe vriend, omdat ik het te vroeg vond voor de confrontatie. En dat dat niet de tijd noch de plaats was. Maar dat kan ik niet nog een keer vragen.
Ik vind dat je dat niet zou moeten vragen, maar dat hij uit zichzelf hoort te bedenken dat dat wellicht ongepast is. Het is een feestje wat JIJ organiseert, het gore lef zeg, dat ie erover peinst om met die nieuwe vlam te komen.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik nodig hem niet uit.
Het is een openbaar gayminded feestje wat ik samen met wat anderen iedere maand in de Effenaar organiseer. Ik kan hem er niet van weerhouden te gaan. Dat heb ik in Februari gedaan, door hem netjes te vragen niet te komen met de nieuwe vriend, omdat ik het te vroeg vond voor de confrontatie. En dat dat niet de tijd noch de plaats was. Maar dat kan ik niet nog een keer vragen.
Volgens mij heeft zijn ex heel andere ideeën over wat gepast is en wat niet. Dat was al duidelijk he?quote:Op maandag 12 maart 2012 16:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind dat je dat niet zou moeten vragen, maar dat hij uit zichzelf hoort te bedenken dat dat wellicht ongepast is. Het is een feestje wat JIJ organiseert, het gore lef zeg, dat ie erover peinst om met die nieuwe vlam te komen.
Dat heb ik in Febnruari ook gezegd en hij was het er mee eens.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind dat je dat niet zou moeten vragen, maar dat hij uit zichzelf hoort te bedenken dat dat wellicht ongepast is. Het is een feestje wat JIJ organiseert, het gore lef zeg, dat ie erover peinst om met die nieuwe vlam te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |