Geen Apple, geen bril.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:31 schreef Kluts het volgende:
Dat kind groeit op voor galg en rad met zo'n hipsterpa.
Aww, stroller-meat!quote:
Ja, als dat al hip is, of hipster..... dan ben ik ff lostquote:
Als het alles met een vest is dan kan je je opa van 87 er ook onder scharen.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, als dat al hip is, of hipster..... dan ben ik ff lost
Schaar mij er dan ook maar onder
dan ben ik het zelfs! kan je nagaan!!quote:Op maandag 12 maart 2012 11:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als het alles met een vest is dan kan je je opa van 87 er ook onder scharen.
Ziek moet je ze niet hebben. Zo een snotbel is niet heel aantrekkelijk.quote:
Hoezo? Dit is toch een vrij land?quote:
Kinderen met zo'n voortdurende snottebel die op en neer gaat, zo erg.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ziek moet je ze niet hebben. Zo een snotbel is niet heel aantrekkelijk.
Of dat aangekoekte korstje rond de neus. Bah
Ik heb me erbij neergelegd dat ik vrijwel alle mode van nu neit leuk vind.quote:
en dan vol met zand natuurlijk van het buiten spelenquote:Op maandag 12 maart 2012 11:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Kinderen met zo'n voortdurende snottebel die op en neer gaat, zo erg.
Dat een newb op die TT reageert was te verwachten, maar dat jij dit serieus neemt valt me van je tegen hoor.quote:
Misschien vind je het dan volgend jaar leukquote:Op maandag 12 maart 2012 11:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb me erbij neergelegd dat ik vrijwel alle mode van nu neit leuk vind.
Ik heb het ook hoor, winkelen is moeilijk tegenwoordig.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb me erbij neergelegd dat ik vrijwel alle mode van nu neit leuk vind.
Het is nog vroegquote:Op maandag 12 maart 2012 11:44 schreef Kluts het volgende:
maar dat jij dit serieus neemt valt me van je tegen hoor.
Ja, proces begint he. Ik las het net.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat een newb op die TT reageert was te verwachten, maar dat jij dit serieus neemt valt me van je tegen hoor.
Daarnaast is de TT trouwens wel heel actueel, in het kader van de behandeling van de zaak van Robert M. vandaag.
Dat hoop ik al 2 jaar nu.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien vind je het dan volgend jaar leuk
Oh, ik winkel niet vaak voor mannenkleding, maar toen ik een maand of 2 terug een trui voor Beetman ging kopen kwam ik alleen maar van die opavesten tegen.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb het ook hoor, winkelen is moeilijk tegenwoordig.
Maar het vest op de foto is niet bepaald van nu, toch? Of wel? Ik kom weinig buiten.
half....quote:
Welke gebruik je?quote:Op maandag 12 maart 2012 11:49 schreef rival het volgende:
[..]
half....
ze hadden 'mijn' middeltje niet bij de supermarkt... en die van de concurrent valt tegen
Het staat me gewoon niet en het past niet bij me.quote:
Ah, oke. Hier een van Taft (niet voor mij, voor Kleuter), goed spul!quote:Op maandag 12 maart 2012 11:53 schreef rival het volgende:
[..]
gelwax... ik gebruik altijd de shaper van andrelon. nu heb ik iets van zwartkop.
die ik nu op heb ruikt wel lekker, ik ruik het de hele tijdquote:Op maandag 12 maart 2012 11:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Ah, oke. Hier een van Taft (niet voor mij, voor Kleuter), goed spul!
Wat een verhaal ook.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:18 schreef CherryLips het volgende:
Is het raar dat ik een trouwring bewaar?
En vaginakopjes?quote:Op maandag 12 maart 2012 11:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik had weer blije bloemetjesshit besteld bij de H&M
Zouden die mensen dat echt gekocht hebben omdat ze het mooi vonden?quote:
De titel erbij is....quote:Op maandag 12 maart 2012 12:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zouden die mensen dat echt gekocht hebben omdat ze het mooi vonden?
Het was een vrouw he, dan kan het het laatste niet zijn.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
De titel erbij is....
My gf brought these home the other day...
Dus ik ga er wel vanuit. Of ze had humor.
Pareltje was dat!quote:Op maandag 12 maart 2012 12:18 schreef CherryLips het volgende:
Is het raar dat ik een trouwring bewaar?
Schat.... dit is een kleurloos saai grijs vest.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:40 schreef Kluts het volgende:
Dat soort vesten vind ik gewoon gay, sorry.
Goed punt.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het was een vrouw he, dan kan het het laatste niet zijn.
Dat schijnt t clitje te zijn. is mij verteld. Heb er nog nooit eentje gezien in t wild.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:30 schreef Partingglass het volgende:
Jammer van die ranzig gele druppel pus.
Nee das waar, die nichten moeten altijd weer zo schreeuwerig zijn.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Schat.... dit is een kleurloos saai grijs vest.
Je denkt toch niet dat gays dat aantrekken!
Ik heb aan beide handen nog een ring van de ex (en nee ik bedoel niet hetero-1).quote:Op maandag 12 maart 2012 12:23 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Wat een verhaal ook.
Ik heb wel mijn ringen nog bewaard, vriendschap, verlovings en trouwring. Maar dat is toch wat anders.
De scheidslijn is vaag, maar hij IS er wel!quote:Op maandag 12 maart 2012 12:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee das waar, die nichten moeten altijd weer zo schreeuwerig zijn.
Dan is het toch een hipstervest. LASTIG!
Dat heeft hij ook, die peuter naast 'm.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De scheidslijn is vaag, maar hij IS er wel!
Wij zouden accesoires hebben
Precies.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat heeft hij ook, die peuter naast 'm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |