Ik ben wel geinteresseerd. Wat kost zo'n broek ongeveer?quote:Op maandag 19 maart 2012 17:42 schreef DeGrote het volgende:
Binnenkort ook maar eens een x een oldblue bestellen! Dingen zijn niet eens zo gek duur....
Indien er nog meer geïnteresseerden zijn kunnen we wellicht samen bestellen i.v.m. de verzendkosten?!
Hoor het wel als er iemand interesse heeft!
Die gaat echt als een jekko, heerlijke electric blue!quote:Op maandag 19 maart 2012 15:14 schreef Ali_Ilegali het volgende:
4 Months
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Enjoy
Deze gaat ook lekker!quote:Op maandag 19 maart 2012 15:21 schreef bokkepoot het volgende:
Ik heb niet zulke goede foto's als ali maar qua fades lijken ze wel aardig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Damage
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.deze jeans is het iig
Tussen de $116 en $200, dus valt wel mee!quote:Op maandag 19 maart 2012 17:50 schreef Puzzles2 het volgende:
[..]
Ik ben wel geinteresseerd. Wat kost zo'n broek ongeveer?
Even geen idee of het een dry is, zit mobiel, dus veel meer dan die link word ik niet wijzer.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:01 schreef electronique het volgende:
Heb afgelopen weekend op mijn werk een levi's jeans gekocht. Eentje zonder wassing (volgensmij geen dry?) maar hij moet mooier worden door hem te dragen (gezien bij collega)
Hoe zorg ik hiervoor?
http://eu.levi.com/en_NL/shop/products/female-Bottoms-Jeans-&-Pants/Slight-Curve-Skinny-05403-0009.html?insearch=true
deze jeans is het iig
EUHM!???quote:Op maandag 19 maart 2012 19:10 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Thanks allemaalZij gaat echt lekker idd
Fade flex en fit is nice
http://oldblueco.net/index.php
Bij dry goods staat alles
@electronique, wat bok zegt iddGewoon dragen die hap en natuurlijk fitpics en updates hier
quote:Op maandag 19 maart 2012 18:46 schreef xSanjay het volgende:
Wat een broeken bok en ali,
Sams gaan dus redelijk vlot?
Dankuquote:Op maandag 19 maart 2012 18:49 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Die gaat echt als een jekko, heerlijke electric blue!
[..]
Deze gaat ook lekker!
Ziet er goed uit! vooral die honeycombs op de laatste fotoquote:Op maandag 19 maart 2012 15:14 schreef Ali_Ilegali het volgende:
4 Months
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Enjoy
Die gaat ook al lekker!quote:Op maandag 19 maart 2012 15:21 schreef bokkepoot het volgende:
Ik heb niet zulke goede foto's als ali maar qua fades lijken ze wel aardig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Damage
[ afbeelding ]
Geeft niet...Als jij die Wind over een maand of 2 nog steeds hebt mag je mij wel eens contacterenquote:Op maandag 19 maart 2012 19:14 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
uhh bigsmurf hahahahBen gewend dat jij die dingen ook zegt
Gaat echt lekker man. Hele mooie broek ook. Hoe is de fit?quote:Op maandag 19 maart 2012 15:14 schreef Ali_Ilegali het volgende:
4 Months
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Enjoy
Zie:quote:Op maandag 19 maart 2012 19:28 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Gaat echt lekker man. Hele mooie broek ook. Hoe is de fit?
Okaj dan ga ik nu sparenquote:Op maandag 19 maart 2012 19:28 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Thanks ditty
@bok, haha ok![]()
Samurai is iig nog voor saleDon had je nog interesse of kijk je verder
Ik kan em er nu niet bijhalen omdat m'n auto net een grote beurt heeft gehad. Is prijzig (ondanks m'n korting).quote:Op maandag 19 maart 2012 19:28 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Thanks ditty
@bok, haha ok![]()
Samurai is iig nog voor saleDon had je nog interesse of kijk je verder
Onderhoud aan golfjes kan je zelf toch ook wel doenquote:Op maandag 19 maart 2012 19:39 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik kan em er nu niet bijhalen omdat m'n auto net een grote beurt heeft gehad. Is prijzig (ondanks m'n korting).
Maar niet alle filters voor nop halen en dan vervangen en alles.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:41 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Onderhoud aan golfjes kan je zelf toch ook wel doen
Tsja er is een reden dat ik nog geen auto haalquote:Op maandag 19 maart 2012 19:42 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Maar niet alle filters voor nop halen en dan vervangen en alles.
En dan mag ik ongeveer aan dezelfde prijs denken als mijn Water?quote:Op maandag 19 maart 2012 19:43 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Hahah bok sparen
Don en Big hebben ff afgehaaktTenzij er een andere kaper op de loer is.
Moet wel voor m'n werk. 90 km per dag weet toch. Maar ik denk er toch nog steeds sterk over na om er een 0201 bij te bestellen zodat ik een back up heb wanneer ik deze in de was doe.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:47 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Tsja er is een reden dat ik nog geen auto haal
[..]
En dan mag ik ongeveer aan dezelfde prijs denken als mijn Water?
Ja maar dan kan ik uitrekenen hoeveel overuren ik mag draaienquote:Op maandag 19 maart 2012 19:55 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Ja idd, same pricemaar dat is pas over 2mnd toch
Thanks. Is misschien wel leuk als nieuw broekje ooit.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:33 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Zie:
http://oldblueco.net/index.php?act=detail&id=113
Voor mij voelt die perfect aan. Alleen in begin was wennen omdat mijn edwin lichter was.
Meer dan begin februari, maar het gaat allemaal maar langzaam. Aan de ene kant niet erg, dan kan je er langer van genieten, maar toch.quote:
Ik heb toch maar 2 broeken.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:01 schreef bokkepoot het volgende:
Das een mooie afstand..:)
En je hebt toch je Nudie's toch nog?
[..]
Ja maar dan kan ik uitrekenen hoeveel overuren ik mag draaien
Doe ik! Eerst ff kijken of ik mn pre wash denham kan verkopen ;-)quote:Op maandag 19 maart 2012 19:26 schreef Puzzles2 het volgende:
@DeGrote:
Laat maar weten als het zo ver is, ik doe wel mee.
Geweldig, hoop dat die tegen die tijd wel wat meer maten op voorraad heeft want nu ligt er bijna niks.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:43 schreef DeGrote het volgende:
[..]
Doe ik! Eerst ff kijken of ik mn pre wash denham kan verkopen ;-)
Lijkt zo. Heb de broek maar op bed gegooid om even een foto te maken, maar gaat wel lekker op zich.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:30 schreef Atta-boy het volgende:
Zitten die slijtplekken nou boven je knieen of lijkt dat maar zo?
Ik heb veel minder slijtplekken bij m'n knieeen maar de binnenkant is wel awesome bij mij
Toffe Edwinquote:Op maandag 19 maart 2012 21:52 schreef T_Fuff het volgende:
Ziet er shiny uit don![]()
Als iedereen dan toch bezig is, mijn Edwin dan ook maar. Crotchrip sinds weekje nu, maar vind hem best leuk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En voor de lolzzz een foto van mijn chicken in mijn Artist Denim (die met patroonfout)
[ afbeelding ]
Eens..."Maar dat is toch harstikke vies"?quote:Op maandag 19 maart 2012 22:02 schreef T_Fuff het volgende:
Haha verschil tussen mijn vriendin en ik is 35kg en 20 cm ofzo
Ze heeft ook een ALD die wel goed zit, zal daar binnenkort eens foto van maken. Echter draagt ze die weinig omdat die van d'r bips afzakt tegenwoordig. Terwijl een raw bij een dame erg bruut is imo
Acne is natuurlijk wel heel tof, maar die je liet zien is ook best een mooi broekje hoor voor een dame. En als je collega dezelfde heeft en die fade flink, dan is het denk ik toch een dry.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:17 schreef electronique het volgende:
acne is zo duuren ik moet op mn werk jeans aan die ze daar verkopen, en ze verkopen geen acne
Men@work?quote:Op maandag 19 maart 2012 22:21 schreef electronique het volgende:
@ali: g-star, diesel, replay, levi's, hilfiger, kuyichi, denham zo even uit mijn hoofd. ben vast nog iets vergeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 maart 2012 22:26 schreef electronique het volgende:
nee geen ketenOk maar je hebt iig werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en je krijgt zkr korting?
We fear that which we cannot see
Haha... Mijn chick past mijn denimz niet eens. Maargoed ook!quote:Op maandag 19 maart 2012 21:52 schreef T_Fuff het volgende:
En voor de lolzzz een foto van mijn chicken in mijn Artist Denim (die met patroonfout)
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrijgezellig.![]()
Waar?!quote:Op maandag 19 maart 2012 23:23 schreef MrPantoffel het volgende:
Wat een geweldig jeans topic![]()
Mooie jeans voorbij zie komen!
Goeie fitpics!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:24 schreef Ditty het volgende:
Weinig progress in vergelijking met een maand geleden, dus nu maar fitpics in het zonnetje![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:24 schreef Ditty het volgende:
Weinig progress in vergelijking met een maand geleden, dus nu maar fitpics in het zonnetje![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Primaquote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:24 schreef Ditty het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij staat je leuk Dittyquote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:24 schreef Ditty het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie het wel Mistral, je moet net onder de knie kijken (dus boven in dit plaatjequote:
Ik ben blij zat dat daar ook eindelijk een beetje fades komen ja.quote:
Hij ziet het wel, maar wil gewoon even haten haha. Stugheid valt reuze mee nu, maar de eerste keer dat ik hem aantrok had ik rode duimen en blauwe nagels eer ik alle knopen dicht had. En klopt ja, 15,7 oz., wat dikker dan gemiddeld, maar niet heel dik ofzo. Lekkere dikte tot een graad of 20.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:26 schreef xSanjay het volgende:
Ik zie het wel Mistral, je moet net onder de knie kijken (dus boven in dit plaatje), toch heerlijk zo'n zwaardere jeans met het zonnetje
, is de 0201 behoorlijk dik/stug? 15,7 oz toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |