Ik ben wel geinteresseerd. Wat kost zo'n broek ongeveer?quote:Op maandag 19 maart 2012 17:42 schreef DeGrote het volgende:
Binnenkort ook maar eens een x een oldblue bestellen! Dingen zijn niet eens zo gek duur....
Indien er nog meer geïnteresseerden zijn kunnen we wellicht samen bestellen i.v.m. de verzendkosten?!
Hoor het wel als er iemand interesse heeft!
Die gaat echt als een jekko, heerlijke electric blue!quote:Op maandag 19 maart 2012 15:14 schreef Ali_Ilegali het volgende:
4 Months
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Enjoy
Deze gaat ook lekker!quote:Op maandag 19 maart 2012 15:21 schreef bokkepoot het volgende:
Ik heb niet zulke goede foto's als ali maar qua fades lijken ze wel aardig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Damage
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.deze jeans is het iig
Tussen de $116 en $200, dus valt wel mee!quote:Op maandag 19 maart 2012 17:50 schreef Puzzles2 het volgende:
[..]
Ik ben wel geinteresseerd. Wat kost zo'n broek ongeveer?
Even geen idee of het een dry is, zit mobiel, dus veel meer dan die link word ik niet wijzer.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:01 schreef electronique het volgende:
Heb afgelopen weekend op mijn werk een levi's jeans gekocht. Eentje zonder wassing (volgensmij geen dry?) maar hij moet mooier worden door hem te dragen (gezien bij collega)
Hoe zorg ik hiervoor?
http://eu.levi.com/en_NL/shop/products/female-Bottoms-Jeans-&-Pants/Slight-Curve-Skinny-05403-0009.html?insearch=true
deze jeans is het iig
EUHM!???quote:Op maandag 19 maart 2012 19:10 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Thanks allemaalZij gaat echt lekker idd
Fade flex en fit is nice
http://oldblueco.net/index.php
Bij dry goods staat alles
@electronique, wat bok zegt iddGewoon dragen die hap en natuurlijk fitpics en updates hier
quote:Op maandag 19 maart 2012 18:46 schreef xSanjay het volgende:
Wat een broeken bok en ali,
Sams gaan dus redelijk vlot?
Dankuquote:Op maandag 19 maart 2012 18:49 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Die gaat echt als een jekko, heerlijke electric blue!
[..]
Deze gaat ook lekker!
Ziet er goed uit! vooral die honeycombs op de laatste fotoquote:Op maandag 19 maart 2012 15:14 schreef Ali_Ilegali het volgende:
4 Months
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Enjoy
Die gaat ook al lekker!quote:Op maandag 19 maart 2012 15:21 schreef bokkepoot het volgende:
Ik heb niet zulke goede foto's als ali maar qua fades lijken ze wel aardig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Damage
[ afbeelding ]
Geeft niet...Als jij die Wind over een maand of 2 nog steeds hebt mag je mij wel eens contacterenquote:Op maandag 19 maart 2012 19:14 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
uhh bigsmurf hahahahBen gewend dat jij die dingen ook zegt
Gaat echt lekker man. Hele mooie broek ook. Hoe is de fit?quote:Op maandag 19 maart 2012 15:14 schreef Ali_Ilegali het volgende:
4 Months
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Enjoy
Zie:quote:Op maandag 19 maart 2012 19:28 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Gaat echt lekker man. Hele mooie broek ook. Hoe is de fit?
Okaj dan ga ik nu sparenquote:Op maandag 19 maart 2012 19:28 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Thanks ditty
@bok, haha ok![]()
Samurai is iig nog voor saleDon had je nog interesse of kijk je verder
Ik kan em er nu niet bijhalen omdat m'n auto net een grote beurt heeft gehad. Is prijzig (ondanks m'n korting).quote:Op maandag 19 maart 2012 19:28 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Thanks ditty
@bok, haha ok![]()
Samurai is iig nog voor saleDon had je nog interesse of kijk je verder
Onderhoud aan golfjes kan je zelf toch ook wel doenquote:Op maandag 19 maart 2012 19:39 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik kan em er nu niet bijhalen omdat m'n auto net een grote beurt heeft gehad. Is prijzig (ondanks m'n korting).
Maar niet alle filters voor nop halen en dan vervangen en alles.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:41 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Onderhoud aan golfjes kan je zelf toch ook wel doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |