De zakken van mijn Samurai zijn ook niet veel waard... Gaten vallen er bijna in als je ernaar kijktquote:Op zondag 18 maart 2012 15:40 schreef BigSmurf het volgende:
Alleen de veel verkopende fits worden veel verkocht in Nederland, dus de Hank Rey, AJ en SJ en in mindere mate een SB of GT.
M'n broekzak fade trouwens flink sneller dan de denim, gaten vallen er al in.
[ afbeelding ]
Ach dat valt wel mee. De mijne is nooit echt hard belast immers. Sowieso bij een iets 'lossere' fit gaat het lastiger en langzamer.quote:
quote:Op zondag 18 maart 2012 16:52 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Alle zakken zijn risicovol op het gebied van diefstal. Beste is om het niet mee te nemen in dat opzicht.![]()
Ik mag binnenkort nu wel weer eens foto's maken van m'n momo. Begint er steeds wat beter uit te zien.
Starting to look goodquote:Op zondag 18 maart 2012 16:55 schreef M1stral het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
While I'm at it...
Nee, want treinreis.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:09 schreef xSanjay het volgende:
[..]
[..]
Starting to look good, dit is je 0201 neem ik aan
?
Beetje jammer wel, je zou verwachten dat die ook stevig zouden zijn.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:06 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
De zakken van mijn Samurai zijn ook niet veel waard... Gaten vallen er bijna in als je ernaar kijkt
Klopt.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:09 schreef xSanjay het volgende:
Starting to look good, dit is je 0701 neem ik aan
?
Ja inderdaad.. Zelfs op mijn oude nudies en Edwin zitten er in de zakken niet van dit soort gatenquote:Op zondag 18 maart 2012 17:16 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Beetje jammer wel, je zou verwachten dat die ook stevig zouden zijn.
True, maar deze is voorlopig geen prioriteit.quote:
Traintracks krijg je ook niet zomaar. Fading op achterzak is gewoon raised edge dmv touw. Die fases komen vrij snel. Net als de beltloops.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:44 schreef don-diablo het volgende:
Die outseam fading heb ik zelf niet en dat fading op de achterzak ook.
Ik heb weinig in m'n achterzak dus dat gaat niet snel. Achterste beltloop is net als die van jou.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:51 schreef M1stral het volgende:
[..]
Traintracks krijg je ook niet zomaar. Fading op achterzak is gewoon raised edge dmv touw. Die fases komen vrij snel. Net als de beltloops.
Dat weet ik.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:03 schreef M1stral het volgende:
Ik draag ook niets in mijn backpockets, Don.
quote:Op zondag 18 maart 2012 21:57 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Morgen zal ik mijn 4mnd update posten. Het gaat echt heel nice![]()
Boh, wat een mooie broekquote:Op maandag 19 maart 2012 15:14 schreef Ali_Ilegali het volgende:
4 Months
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]