0201 heeft meer taper dan 07xx serie hoor. Feitelijk zijn het gewoon straight legs. Wel heel slank gesneden idd, maar weinig taper.quote:Op zondag 18 maart 2012 09:47 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Momotaro wel hoor. 0700, 0701 zijn meer tapered en de 0100 is een skinny / tight fit geloof ik (zo uit m'n hoofd).
Never stare at the tagged size. Een 29 van het ene merk kan gelijk zijn aan een 31 van een ander merk.quote:Op zondag 18 maart 2012 11:39 schreef Puzzles2 het volgende:
Mijn Edwin is een size 30, en die zit goed. Ben bang dat ik niet in die 29 kom.
De TF is een goed voorbeeld idd.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:23 schreef bokkepoot het volgende:
En zelfs binnen merken zitten er soms nog wel verschillen ondanks hetzelfde model.
Kijk maar naar Momotaro bij die 701 of Nudie en dan de Thinn Finn.
Weet je nooit helemaal zeker welke maat je moet hebben als er geen opgemeten maten bij staan.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:49 schreef xSanjay het volgende:
Klopt helemaal, ik heb 4 Thin Finn's en verschillen allemaal tussen maat 29 - 31 :p
Ja dat is idd echt vet iritant, gelukkig kun je hem bij de nudie shop gelijk terugsturen. Kost je echter dan wel weer een week..quote:Op zondag 18 maart 2012 15:06 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Weet je nooit helemaal zeker welke maat je moet hebben als er geen opgemeten maten bij staan.
Moet je je telefoon er ook maar niet in bewaren.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:40 schreef BigSmurf het volgende:
Alleen de veel verkopende fits worden veel verkocht in Nederland, dus de Hank Rey, AJ en SJ en in mindere mate een SB of GT.
M'n broekzak fade trouwens flink sneller dan de denim, gaten vallen er al in.
[ afbeelding ]
Waar heb ik anders een broekzak voor?quote:Op zondag 18 maart 2012 15:49 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Moet je je telefoon er ook maar niet in bewaren.
Voor je handenquote:Op zondag 18 maart 2012 15:54 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Waar heb ik anders een broekzak voor?
Gast, die broek samen met all stars is echt baasquote:
Die passen er nog wel bij.quote:
quote:
Het is echt een mooie broek idd, maar denk toch dat ik zelf voor een 'normale' kleur dry ga. Makkelijk te combineren en de 02 heeft voor mij gewoon een heerlijke fit.quote:
Bij Mrs. Diablo of in de auto.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:37 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Die passen er nog wel bij.
Waar laat jij je telefoon en sleutels als je ergens bent zonder jas en/of tas, dus in de zomer, of op een verjaardag?
[..]
Ik heb alles altijd gewoon in m'n broekzakken zitten, dichtbij als ik 't nodig heb en weinig kans op diefstal. Alleen portemonnee gaat in de binnenzak van m'n jas indien mogelijk, kontzak is altijd wat risicovol in de stad.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:40 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Bij Mrs. Diablo of in de auto.Telefoon evt in m'n achterzak en als ik ergens ben en dan op tafel.
Alle zakken zijn risicovol op het gebied van diefstal. Beste is om het niet mee te nemen in dat opzicht.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:43 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ik heb alles altijd gewoon in m'n broekzakken zitten, dichtbij als ik 't nodig heb en weinig kans op diefstal. Alleen portemonnee gaat in de binnenzak van m'n jas indien mogelijk, kontzak is altijd wat risicovol in de stad.
shaping up quite nicely.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:55 schreef M1stral het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
While I'm at it...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |