Tsja er is een reden dat ik nog geen auto haalquote:Op maandag 19 maart 2012 19:42 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Maar niet alle filters voor nop halen en dan vervangen en alles.
En dan mag ik ongeveer aan dezelfde prijs denken als mijn Water?quote:Op maandag 19 maart 2012 19:43 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Hahah bok sparen
Don en Big hebben ff afgehaaktTenzij er een andere kaper op de loer is.
Moet wel voor m'n werk. 90 km per dag weet toch. Maar ik denk er toch nog steeds sterk over na om er een 0201 bij te bestellen zodat ik een back up heb wanneer ik deze in de was doe.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:47 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Tsja er is een reden dat ik nog geen auto haal
[..]
En dan mag ik ongeveer aan dezelfde prijs denken als mijn Water?
Ja maar dan kan ik uitrekenen hoeveel overuren ik mag draaienquote:Op maandag 19 maart 2012 19:55 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Ja idd, same pricemaar dat is pas over 2mnd toch
Thanks. Is misschien wel leuk als nieuw broekje ooit.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:33 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Zie:
http://oldblueco.net/index.php?act=detail&id=113
Voor mij voelt die perfect aan. Alleen in begin was wennen omdat mijn edwin lichter was.
Meer dan begin februari, maar het gaat allemaal maar langzaam. Aan de ene kant niet erg, dan kan je er langer van genieten, maar toch.quote:
Ik heb toch maar 2 broeken.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:01 schreef bokkepoot het volgende:
Das een mooie afstand..:)
En je hebt toch je Nudie's toch nog?
[..]
Ja maar dan kan ik uitrekenen hoeveel overuren ik mag draaien
Doe ik! Eerst ff kijken of ik mn pre wash denham kan verkopen ;-)quote:Op maandag 19 maart 2012 19:26 schreef Puzzles2 het volgende:
@DeGrote:
Laat maar weten als het zo ver is, ik doe wel mee.
Geweldig, hoop dat die tegen die tijd wel wat meer maten op voorraad heeft want nu ligt er bijna niks.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:43 schreef DeGrote het volgende:
[..]
Doe ik! Eerst ff kijken of ik mn pre wash denham kan verkopen ;-)
Lijkt zo. Heb de broek maar op bed gegooid om even een foto te maken, maar gaat wel lekker op zich.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:30 schreef Atta-boy het volgende:
Zitten die slijtplekken nou boven je knieen of lijkt dat maar zo?
Ik heb veel minder slijtplekken bij m'n knieeen maar de binnenkant is wel awesome bij mij
Toffe Edwinquote:Op maandag 19 maart 2012 21:52 schreef T_Fuff het volgende:
Ziet er shiny uit don![]()
Als iedereen dan toch bezig is, mijn Edwin dan ook maar. Crotchrip sinds weekje nu, maar vind hem best leuk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En voor de lolzzz een foto van mijn chicken in mijn Artist Denim (die met patroonfout)
[ afbeelding ]
Eens..."Maar dat is toch harstikke vies"?quote:Op maandag 19 maart 2012 22:02 schreef T_Fuff het volgende:
Haha verschil tussen mijn vriendin en ik is 35kg en 20 cm ofzo
Ze heeft ook een ALD die wel goed zit, zal daar binnenkort eens foto van maken. Echter draagt ze die weinig omdat die van d'r bips afzakt tegenwoordig. Terwijl een raw bij een dame erg bruut is imo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |