Acne is natuurlijk wel heel tof, maar die je liet zien is ook best een mooi broekje hoor voor een dame. En als je collega dezelfde heeft en die fade flink, dan is het denk ik toch een dry.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:17 schreef electronique het volgende:
acne is zo duuren ik moet op mn werk jeans aan die ze daar verkopen, en ze verkopen geen acne
Men@work?quote:Op maandag 19 maart 2012 22:21 schreef electronique het volgende:
@ali: g-star, diesel, replay, levi's, hilfiger, kuyichi, denham zo even uit mijn hoofd. ben vast nog iets vergeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 maart 2012 22:26 schreef electronique het volgende:
nee geen ketenOk maar je hebt iig werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en je krijgt zkr korting?
We fear that which we cannot see
Haha... Mijn chick past mijn denimz niet eens. Maargoed ook!quote:Op maandag 19 maart 2012 21:52 schreef T_Fuff het volgende:
En voor de lolzzz een foto van mijn chicken in mijn Artist Denim (die met patroonfout)
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrijgezellig.![]()
Waar?!quote:Op maandag 19 maart 2012 23:23 schreef MrPantoffel het volgende:
Wat een geweldig jeans topic![]()
Mooie jeans voorbij zie komen!
Goeie fitpics!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:24 schreef Ditty het volgende:
Weinig progress in vergelijking met een maand geleden, dus nu maar fitpics in het zonnetje![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:24 schreef Ditty het volgende:
Weinig progress in vergelijking met een maand geleden, dus nu maar fitpics in het zonnetje![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Primaquote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:24 schreef Ditty het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij staat je leuk Dittyquote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:24 schreef Ditty het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie het wel Mistral, je moet net onder de knie kijken (dus boven in dit plaatjequote:
Ik ben blij zat dat daar ook eindelijk een beetje fades komen ja.quote:
Hij ziet het wel, maar wil gewoon even haten haha. Stugheid valt reuze mee nu, maar de eerste keer dat ik hem aantrok had ik rode duimen en blauwe nagels eer ik alle knopen dicht had. En klopt ja, 15,7 oz., wat dikker dan gemiddeld, maar niet heel dik ofzo. Lekkere dikte tot een graad of 20.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:26 schreef xSanjay het volgende:
Ik zie het wel Mistral, je moet net onder de knie kijken (dus boven in dit plaatje), toch heerlijk zo'n zwaardere jeans met het zonnetje
, is de 0201 behoorlijk dik/stug? 15,7 oz toch?
Stugheid heeft meer te maken met de aanwezige starch denk ik. Mijn Copper Labels zijn 14,7 oz en die voelen aan als een joggingbroek. Hoewel ik hem het minst aanheb van de drie die ik nu in rotatie heb, heb ik wel zo het idee dat hij het snelst progress zal boeken.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:44 schreef BigSmurf het volgende:
Hij ziet het wel, maar wil gewoon even haten haha. Stugheid valt reuze mee nu, maar de eerste keer dat ik hem aantrok had ik rode duimen en blauwe nagels eer ik alle knopen dicht had. En klopt ja, 15,7 oz., wat dikker dan gemiddeld, maar niet heel dik ofzo. Lekkere dikte tot een graad of 20.
Niet en daarom eerst seasoaken of onder de douchequote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:21 schreef M1stral het volgende:
[..]
Stugheid heeft meer te maken met de aanwezige starch denk ik. Mijn Copper Labels zijn 14,7 oz en die voelen aan als een joggingbroek. Hoewel ik hem het minst aanheb van de drie die ik nu in rotatie heb, heb ik wel zo het idee dat hij het snelst progress zal boeken.
Het zal mij trouwens benieuwen hoe makkelijk ik die 0701 nog kan buttonen als ie zijn eerste soak krijgt begin volgend jaar
Als ik een 0201 erbij koop, haal ik em in dezelfde maat als nu en ga ik ermee onder de douche om te soaken. Heb nu zeker ruimte over overal. Toen ik em net had kreeg ik em wel helemaal dicht alleen moest destijds wel ff wat uitrekken.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:22 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Niet en daarom eerst seasoaken of onder de douche
Iets in die geest gaat het wel worden ja, haha.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:22 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Niet en daarom eerst seasoaken of onder de douche
Grapjas.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:25 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Weer eens tijd doorgebracht op je knieën ja?
Zeker dat het aan de starch ligt. Ik suggereer ook nergens dat het aan de dikte van de denim ligt, hoewel dat vast een klein facetje is.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:21 schreef M1stral het volgende:
[..]
Stugheid heeft meer te maken met de aanwezige starch denk ik. Mijn Copper Labels zijn 14,7 oz en die voelen aan als een joggingbroek. Hoewel ik hem het minst aanheb van de drie die ik nu in rotatie heb, heb ik wel zo het idee dat hij het snelst progress zal boeken.
Het zal mij trouwens benieuwen hoe makkelijk ik die 0701 nog kan buttonen als ie zijn eerste soak krijgt begin volgend jaar
Ah vandaar, vond het al zo gek. Die mistral ook met al z'n momo's =P.quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:11 schreef One_conundrum het volgende:
http://momotaro.fr/copper_label.htm
deze
Thanks!quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:35 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Ah vandaar, vond het al zo gek. Die mistral ook met al z'n momo's =P.
Wel echt een super toffe broek.
Ja die Railcar Vipers zijn zeker mooi, vooral de x001 en x003 en ook wel prijs vriendelijk alleen jammer dat ik ze nergens een keer kan passen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:04 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Goeie fit dittyBeter ga je voor een Railcar vipers, de fits daarvan zijn zo nice
![]()
![]()
Finally some fades Bigsmurf![]()
Jah je kan ze niet passen idd en je wilt zkr niet een gok wagen?quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:30 schreef Ditty het volgende:
[..]
Ja die Railcar Vipers zijn zeker mooi, vooral de x001 en x003 en ook wel prijs vriendelijk alleen jammer dat ik ze nergens een keer kan passen.
Voor de dames in dit topic ( of voor de vriendinnen van) om ideeën op te doen staan een paar mooie bij zeker als je een wat groter budget hebt http://www.rawrdenim.com/2012/03/raw-denim-for-women/
Mijn vriendin wil ook liever passen ipv op de gok bestellen zoals wat wij hier een stuk makkelijker doen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:47 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Jah je kan ze niet passen idd en je wilt zkr niet een gok wagen?
Ik kan wel info voor je vragen via kayodic van andere forums. Zij heeft een railcar en verstand van haar shizzleLaat maar weten
Damn die railcar viper gaat mijn vriendin leuk vinden denk ik! Ik ga het morgen eens overleggen, helaas is ze niet binnenkort jarig en als je gaat samenwonen heb je geen geld teveelquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:30 schreef Ditty het volgende:
[..]
Ja die Railcar Vipers zijn zeker mooi, vooral de x001 en x003 en ook wel prijs vriendelijk alleen jammer dat ik ze nergens een keer kan passen.
Voor de dames in dit topic ( of voor de vriendinnen van) om ideeën op te doen staan een paar mooie bij zeker als je een wat groter budget hebt http://www.rawrdenim.com/2012/03/raw-denim-for-women/
Kayo is een authoriteit op denim. Die meid knows her shit. Al beweert ze zelf dat ik meer weetquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:47 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Ik kan wel info voor je vragen via kayodic van andere forums. Zij heeft een railcar en verstand van haar shizzleLaat maar weten
Graag! zou echt top zijn om wat meer info te hebben. En ik moet maar een gokje wagenquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:47 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Hehe zkr op momo-basisquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:03 schreef M1stral het volgende:
[..]
Kayo is een authoriteit op denim. Die meid knows her shit. Al beweert ze zelf dat ik meer weet
Ok, je nudie zit nu toch perfect qua fit etc. Als je de maten ff opmeetquote:Op vrijdag 23 maart 2012 07:09 schreef Ditty het volgende:
[..]
Graag! zou echt top zijn om wat meer info te hebben. En ik moet maar een gokje wagenis echt een mooie jeans. Maar over een maandje ofzo, wil eerst nog wat meer werk van mijn nudie maken
Heb ook wat rond gekeken, lees veel dat steven van railcar zelf ook goed advies geeft, dus daar ga ik ook maar even een mailtje naar sturen.
Ik laat m'n momo wel even op de foto zetten door m'n vriendin straks buiten.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:21 schreef Atta-boy het volgende:
Mits je niet ineens heel dik word![]()
Zal eens kijken of ik vandaag eens goede pics kan maken van m'n petit standard. Is er wel het weer voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |