abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109051264
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 15:52 schreef Nyota het volgende:

[..]

Ja, bizar he. Ik wist dus ook niet eens dat je 4 weken per jaar weg mocht (tenminste, er staat dat dat bij de WW is; dat je maximaal 4 weken per jaar vrij wordt gesteld van je sollicitatieplicht). Maar ik dacht: dan zal je straks net zien dat je weer een oproep krijgt ofzo net als je weg bent. En je moet zelfs officieel goedkeuring krijgen...

Ben jij eigenlijk al vaak op bezoek bij ze geweest? Of het werkt het bij jou? Ik ben in oktober toen werkeloos geworden, 2 weken later gebeld door een reïntegratiecoach, vervolgens eind december bij de arts en de werkcoach geweest. En die werkcoach belt me nu af en toe en ik mail hem af en toe een update. That's pretty much it.

En tand weer gefixt *)
Ik zit in de ziektewet, bij het uwv sinds november, Ik heb nog nooit een oproep gehad, krijg wekelijks mijn uitkering, en we zijn nog niet bezig aan reintegratie, dat is iets wat de loog ook nog afraad, Ik zie het nut dus ook niet zo van het melden dat ik 5 dagen op vakantie ben, maar volgende de site moet ik dat adres toch doorgeven, maar ik hoef geen toestemming te vragen omdat ik in Nederland blijf!
Stom gedoe allemaal! maar goed inderdaad wat jij zegt, je zult net zien dat ze een brief sturen in die week dat ik in een huisje in groenlo zit! Better safe than sorry!

Fijn dat je tand weer gefixt is!
S. 2014
J. 2016
pi_109051564
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 15:58 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Ik zit in de ziektewet, bij het uwv sinds november, Ik heb nog nooit een oproep gehad, krijg wekelijks mijn uitkering, en we zijn nog niet bezig aan reintegratie, dat is iets wat de loog ook nog afraad, Ik zie het nut dus ook niet zo van het melden dat ik 5 dagen op vakantie ben, maar volgende de site moet ik dat adres toch doorgeven, maar ik hoef geen toestemming te vragen omdat ik in Nederland blijf!
Stom gedoe allemaal! maar goed inderdaad wat jij zegt, je zult net zien dat ze een brief sturen in die week dat ik in een huisje in groenlo zit! Better safe than sorry!

Fijn dat je tand weer gefixt is!
Hmm, dat is ook vaag. Ik sprak dus eerst een reintegratiecoach, maar later moest ik dus naar de arts en arbeidsdeskundige. Die ging me vragen wat voor werk ik had gedaan etc en dat ik nu dan iets met vrijwilligerswerk kon doen. Dat deed ik al, dus dat kwam goed uit. De reïntegratiecoach spreek ik nu niet meer, maar was misschien iets voor later...

Het zal wel. Verder kan een psycholoog niet bepalen of jij kan werken of niet, daar heb je een bedrijfsarts/verzekeringsarts voor eigenlijk. Dus dat jij nog niet langs hebt moeten komen, vind ik echt wel heel vaag. Ik neem aan dat jij van de bedrijfarts toen je nog wel in dienst was, wel het een en ander hebt meegekregen (actueel oordeel en heel dossier enzo)?

Ik snap soms weinig van het UWV.
pi_109051817
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 16:06 schreef Nyota het volgende:

[..]

Hmm, dat is ook vaag. Ik sprak dus eerst een reintegratiecoach, maar later moest ik dus naar de arts en arbeidsdeskundige. Die ging me vragen wat voor werk ik had gedaan etc en dat ik nu dan iets met vrijwilligerswerk kon doen. Dat deed ik al, dus dat kwam goed uit. De reïntegratiecoach spreek ik nu niet meer, maar was misschien iets voor later...

Het zal wel. Verder kan een psycholoog niet bepalen of jij kan werken of niet, daar heb je een bedrijfsarts/verzekeringsarts voor eigenlijk. Dus dat jij nog niet langs hebt moeten komen, vind ik echt wel heel vaag. Ik neem aan dat jij van de bedrijfarts toen je nog wel in dienst was, wel het een en ander hebt meegekregen (actueel oordeel en heel dossier enzo)?

Ik snap soms weinig van het UWV.
Ik heb toen een heel verslag meegekregen van de arbo-arts, waarin stond dat ik nog wel een weg te gaan had inderdaad,En dat heb ik uiteindelijk ook naar ze opgestuurd omdat mijn oude werkgever verzaakte had om mij aan te melden, Dus dat heb ik uiteindelijk zelf gedaan, en toen de bevestiging gekregen, en verder niks meer gehoord!
Ik snap ook weinig van het uwv, Moet je eens proberen een adreswijziging door te geven, Daar ben je gewoon een half bos aan papier aan kwijt, terwijl ik denk dat kun je toch ook telefonisch regelen, maar dat schijnt lastig te zijn!
Anyway, ik ga lekker op vakantie,dat staat al een tijd vast, en ik verheug me er ook wel op, een weekje in t zwembad, bubbelbad of onder de sunshower, Ach ik kan me ergere dingen bedenken :P
S. 2014
J. 2016
pi_109052474
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 16:12 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Ik heb toen een heel verslag meegekregen van de arbo-arts, waarin stond dat ik nog wel een weg te gaan had inderdaad,En dat heb ik uiteindelijk ook naar ze opgestuurd omdat mijn oude werkgever verzaakte had om mij aan te melden, Dus dat heb ik uiteindelijk zelf gedaan, en toen de bevestiging gekregen, en verder niks meer gehoord!
Ik snap ook weinig van het uwv, Moet je eens proberen een adreswijziging door te geven, Daar ben je gewoon een half bos aan papier aan kwijt, terwijl ik denk dat kun je toch ook telefonisch regelen, maar dat schijnt lastig te zijn!
Anyway, ik ga lekker op vakantie,dat staat al een tijd vast, en ik verheug me er ook wel op, een weekje in t zwembad, bubbelbad of onder de sunshower, Ach ik kan me ergere dingen bedenken :P
Ja, echt heel vaag. En wat stom van je werkgever zeg. Pff, als ik terug denk aan die periode, echt, stressmeter was zwart.

En ik ben niet van plan te gaan verhuizen, dus dat scheelt :P

Maar vakantievooruitzicht is goed! Ik ga dus eind mei als het goed is en heb er zo veel zin in. Lekker wandelen, zon, warm en niks doen. Weg van al het gezeik.

Maar dat duurt nog even.

Ga je met je vriend?
pi_109052699
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 16:27 schreef Nyota het volgende:

[..]

Ja, echt heel vaag. En wat stom van je werkgever zeg. Pff, als ik terug denk aan die periode, echt, stressmeter was zwart.

En ik ben niet van plan te gaan verhuizen, dus dat scheelt :P

Maar vakantievooruitzicht is goed! Ik ga dus eind mei als het goed is en heb er zo veel zin in. Lekker wandelen, zon, warm en niks doen. Weg van al het gezeik.

Maar dat duurt nog even.

Ga je met je vriend?
Bij mij sloeg de stressmeter toen ook behoorlijk uit inderdaad! Pfft, je denkt dat het allemaal geregeld wordt, maar tip 1! is altijd zelf controleren!

Ik ga samen met mijn vriend en onze beste vrienden met hun dochtertje, Zij konden dmv vaste klanten en jonge gezinnen korting goedkoop boeken, en we wilde graag een keer met elkaar op vakantie, En nu zitten we voor 5 dagen in een luxe huisje voor nog geen 150 euro per koppel! Nu alleen hopen dat het weer goed is!
En als we terug komen komt ons bulletje thuis, dus leuke dingen in het vooruitzicht!

Waar wil/ga jij heen? En alleen of samen?
S. 2014
J. 2016
pi_109052846
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 16:33 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Bij mij sloeg de stressmeter toen ook behoorlijk uit inderdaad! Pfft, je denkt dat het allemaal geregeld wordt, maar tip 1! is altijd zelf controleren!

Ik ga samen met mijn vriend en onze beste vrienden met hun dochtertje, Zij konden dmv vaste klanten en jonge gezinnen korting goedkoop boeken, en we wilde graag een keer met elkaar op vakantie, En nu zitten we voor 5 dagen in een luxe huisje voor nog geen 150 euro per koppel! Nu alleen hopen dat het weer goed is!
En als we terug komen komt ons bulletje thuis, dus leuke dingen in het vooruitzicht!

Waar wil/ga jij heen? En alleen of samen?
Lekker :) Aftellen dan maar :)

M'n vriend en ik willen naar Madeira.Gisteren was het nog te boeken, dus ga er even vanuit vanavond ook nog wel. Oh, ja, fijn, eindelijk weer eens. M'n eerste ziektewetvakantie...
  Moderator woensdag 14 maart 2012 @ 09:25:19 #57
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_109079539
Lekker hoor meiden dat jullie op vakantie gaan *O* Daar knap ik altijd van op :) Zou ook wel weer weg willen maar ben net een weekje naar Spanje geweest dus ik mag niet zeuren :@ :')

Zo naar de psych, ben benieuwd :)

Oh en ik heb een Yvonne award gewonnen in MEN *O* :D
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  woensdag 14 maart 2012 @ 10:01:27 #58
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_109080303
ohhhhh vakantie! ik wil ook op vakantie!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  woensdag 14 maart 2012 @ 13:09:10 #59
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_109086090
Ik ben weliswaar nieuw hier, maar even polsen:

Ik zit de laatste jaren niet lekker in mijn vel, werk en prive zitten me wisselend mee en tegen. Onlangs mijn relatie verbroken omdat ik het gevoel had niet aan mijzelf, laat staan "ons" toe te komen, hield erg veel rekening met de problemen van mijn vriendin.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben iemand van duizend plannen tegelijk, maar werk er maar weinig uit, en ik kots erop. Ik wil verder, ik wil mijn drive vinden en meer dingen domweg doen.

Ik loop hier al jaren tegenaan en het lijkt alsof ik alleen presteer als er een (externe) druk is, terwijl als het van mijzelf afhangt er veel minder lijkt te gebeuren.

Iemand tips/suggesties?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Moderator woensdag 14 maart 2012 @ 13:49:20 #60
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_109087577
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 13:09 schreef Skull-splitter het volgende:

Ik zit de laatste jaren niet lekker in mijn vel, werk en prive zitten me wisselend mee en tegen. Onlangs mijn relatie verbroken omdat ik het gevoel had niet aan mijzelf, laat staan "ons" toe te komen, hield erg veel rekening met de problemen van mijn vriendin.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben iemand van duizend plannen tegelijk, maar werk er maar weinig uit, en ik kots erop. Ik wil verder, ik wil mijn drive vinden en meer dingen domweg doen.

Ik loop hier al jaren tegenaan en het lijkt alsof ik alleen presteer als er een (externe) druk is, terwijl als het van mijzelf afhangt er veel minder lijkt te gebeuren.

Iemand tips/suggesties?
Heb je als eens met een psycholoog gesproken? Kan heel verhelderend werken :) Misschien heb je last van een depressie of is er iets anders aan de hand, zoals bijvoorbeeld ADD. Sommige dingen komen me namelijk wel bekend voor. Het klinkt alsof je snel afgeleid bent en je niet meer uitgedaagd voelt. Dit kunnen kenmerken van ADD zijn :) Maar je kunt het beste eens met een psycholoog praten, die weten er meer van. Sowieso lastig om via een forum erachter te komen waar je 'last' van hebt, maar het is een mooie plek om je verhaal kwijt te kunnen. Welkom hier :*
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator woensdag 14 maart 2012 @ 13:51:14 #61
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_109087637
Vandaag de laatste afspraak ooit met mijn psychiater gehad -O- Dankzij ons fantastische kabinet moet ik namelijk vanaf juli een eigen bijdrage gaan betalen van 200 euro per jaar dus hebben we afgesproken dat het nu via de huisarts gaat en als het echt weer slecht gaat kan ik alsnog weer contact opnemen en zal ik toch die bijdrage moeten gaan betalen. Maar op zich gaat het de laatste maanden wel weer beter dus hopelijk is dat niet nodig :)

Ik ga wel weer op werkdagen kijken of ritalin werkt omdat ik zo ontzettend snel afgeleid ben en mega druk in mijn hoofd. Hoop dat het werkt :)
pi_109087767
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 13:51 schreef MaJo het volgende:
Vandaag de laatste afspraak ooit met mijn psychiater gehad -O- Dankzij ons fantastische kabinet moet ik namelijk vanaf juli een eigen bijdrage gaan betalen van 200 euro per jaar dus hebben we afgesproken dat het nu via de huisarts gaat en als het echt weer slecht gaat kan ik alsnog weer contact opnemen en zal ik toch die bijdrage moeten gaan betalen. Maar op zich gaat het de laatste maanden wel weer beter dus hopelijk is dat niet nodig :)

Ik ga wel weer op werkdagen kijken of ritalin werkt omdat ik zo ontzettend snel afgeleid ben en mega druk in mijn hoofd. Hoop dat het werkt :)
Rutte bedankt, Rutte bedankt. Hé, anders ga je toch ff langs de buurvrouw voor een kop koffie ;(

Ging je daarnaast ook nog naar een psycholoog, of dat niet? (vraag me nu namelijk af of je en een eigen bedrage betaalt voor psychiater en ook nog een voor de psychotherapeut)..

Fijn dat het wel wat beter gaat :) Houd dat vast! You go girl!!

[ Bericht 0% gewijzigd door Nyota op 14-03-2012 14:13:48 (poep in m'n ogen) ]
pi_109087811
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 13:09 schreef Skull-splitter het volgende:

SPOILER

Iemand tips/suggesties?
En nee, helaas geen suggesties, maar het klinkt inderdaad alsof je heel snel bent afgeleid. Eigenlijk klink je net als m'n vriend...
Is een psycholoog inderdaad geen goed idee? Die kan je wellicht helpen je gedachten wat te structureren.
  Moderator woensdag 14 maart 2012 @ 14:05:24 #64
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_109088122
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 13:55 schreef Nyota het volgende:

[..]

Rutten bedankt, Rutten bedankt. Hé, anders ga je toch ff langs de buurvrouw voor een kop koffie ;(

Ging je daarnaast ook nog naar een psycholoog, of dat niet? (vraag me nu namelijk af of je en een eigen bedrage betaalt voor psychiater en ook nog een voor de psychotherapeut)..

Fijn dat het wel wat beter gaat :) Houd dat vast! You go girl!!
Fijn he dit kabinet *O* :(

Mijn gesprekken bij de psycholoog had ik al een tijdje afgesloten, ging alleen nog naar de psychiater voor controle. Ik denk trouwens dat alle psychische hulp onder die eigen bijdrage valt. Als ik ook nog naar de psycholoog ging dan had ik die bijdrage wel betaald maar voor ongeveer 4 bezoeken per jaar aan de psychiater vind ik het wat prijzig -O- Ze vond het trouwens helemaal niet leuk dat ik niet meer kom omdat ze het altijd leuk vind om met me te praten *O* :D
  woensdag 14 maart 2012 @ 16:53:04 #65
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_109094182
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 14:05 schreef MaJo het volgende:

[..]

Fijn he dit kabinet *O* :(

Mijn gesprekken bij de psycholoog had ik al een tijdje afgesloten, ging alleen nog naar de psychiater voor controle. Ik denk trouwens dat alle psychische hulp onder die eigen bijdrage valt. Als ik ook nog naar de psycholoog ging dan had ik die bijdrage wel betaald maar voor ongeveer 4 bezoeken per jaar aan de psychiater vind ik het wat prijzig -O- Ze vond het trouwens helemaal niet leuk dat ik niet meer kom omdat ze het altijd leuk vind om met me te praten *O* :D
Het kost helaas aardig wat, de zorg die jij krijgt. En als jij het niet betaalt moet de maatschappij ervoor opdraaien. Ik vergelijk het altijd als volgt; zou je, als je buurman/vrouw voor de deur stond om te vragen of je 200,- per jaar voor zijn zorg wilt betalen, dat doen?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_109095500
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 16:53 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Het kost helaas aardig wat, de zorg die jij krijgt. En als jij het niet betaalt moet de maatschappij ervoor opdraaien. Ik vergelijk het altijd als volgt; zou je, als je buurman/vrouw voor de deur stond om te vragen of je 200,- per jaar voor zijn zorg wilt betalen, dat doen?
Een eigen bijdrage vragen kan prima, maar waarom dan niet voor mensen die om de zoveel tijd iets breken of wat dan ook fysieks?
  Moderator woensdag 14 maart 2012 @ 18:24:36 #67
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_109097508
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 16:53 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik werk 4 dagen in de week en draag dus netjes belasting af zoals iedereen ;) Voor de gewone zorg betaal je ook niet extra (hoewel ik al een groot deel van de medicijnen zelf betaal), waarom moet dat voor psychische zorg dan wel? Dan zou je overal die eigen bijdrage in moeten voeren :)
pi_109097864
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 18:24 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik werk 4 dagen in de week en draag dus netjes belasting af zoals iedereen ;) Voor de gewone zorg betaal je ook niet extra (hoewel ik al een groot deel van de medicijnen zelf betaal), waarom moet dat voor psychische zorg dan wel? Dan zou je overal die eigen bijdrage in moeten voeren :)
Al zou je niet werken... (en dat zeg ik niet omdat ik nu even niet werk, want geloof me, ik had liever mijn baan gehouden). Dan nog is het onzin onderscheid te maken tussen psychische en fysieke aandoeningen. Maar goed, het kabinet heeft besloten en we doen er niks tegen nu :(
  Moderator woensdag 14 maart 2012 @ 18:50:58 #69
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_109098437
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 18:34 schreef Nyota het volgende:

[..]

Al zou je niet werken... (en dat zeg ik niet omdat ik nu even niet werk, want geloof me, ik had liever mijn baan gehouden). Dan nog is het onzin onderscheid te maken tussen psychische en fysieke aandoeningen. Maar goed, het kabinet heeft besloten en we doen er niks tegen nu :(
Eigenlijk is het ook helemaal niet relevant maar ik merk dat ik me vaak moet verdedigen als het om dit onderwerp gaat :@ Ik snap ook niet waarom dit onderscheid gemaakt wordt :N
  woensdag 14 maart 2012 @ 19:43:13 #70
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_109101066
En vergeet de kosten niet die we al betalen aan onze zorgverzekering. dat is in mijn geval ook al 150 euro x 12 per jaar.
pi_109101141
Padampam...

Opstaan, wat ben ik daar slecht in.. Klote gevoelens en lusteloosheid iedere keer als ik wakker word... Ook totaal geen energie....
Rustig aan.
pi_109106702
Ff spammen hoor, Ik ben zo enorm trots! Ik heb vandaag een kinderfeestje gegeven, en daar werd iedere keer gevraagd of ik een website had, nou nee dus, maar nu wel!

http://sweetdesirecakes.jouwweb.nl/
S. 2014
J. 2016
pi_109127266
Ziet er mooi uit hoor gewoonmezelf! Goed bezig!

Kom net van de haptonoom. Damn zeg, wat houd ik toch veel verdriet vast en krijg het maar niet los :{
  donderdag 15 maart 2012 @ 14:41:40 #74
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_109130442
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 17:27 schreef Nyota het volgende:

[..]

Een eigen bijdrage vragen kan prima, maar waarom dan niet voor mensen die om de zoveel tijd iets breken of wat dan ook fysieks?
Dat zal uiteindelijk ook wel komen, want er is echt veel te weinig geld voor de zorg. De psychische zorg is daarin misschien gewoon het eerste. Daarom bedoel ik ook al 'zou je 200,- aan je buurman geven zodat ie psychische hulp kan zoeken'. Want dat is het dus met belasting, je moet je naaste helpen. En even als voorbeeld, m'n zusje heeft een nierziekte en slikte daarvoor op een gegeven moment tienduizenden euro's aan medicijnen per jaar. Daarvoor moeten heel veel mensen werken om dat op te brengen. Maar krijgt ze die medicijnen niet dan wordt ze heel erg ziek.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_109131447
Zit aan de Stjanskruidthee, mega koppijn van gekregen. ;(
Op vrijdag 19 november 2010 01:13 schreef Quarant het volgende:
88.888.888
pi_109131534
Gisteren eindelijk mijn ongenoegen kunnen uiten op de afdeling en na ook vandaag nog een gesprekje is de rust weer wat weergekeerd. Ik was afgelopen weekend op oorlogspad (ook hier), mijn excuses daarvoor...
Fake it till you make it...
pi_109132114
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 14:41 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dat zal uiteindelijk ook wel komen, want er is echt veel te weinig geld voor de zorg. De psychische zorg is daarin misschien gewoon het eerste. Daarom bedoel ik ook al 'zou je 200,- aan je buurman geven zodat ie psychische hulp kan zoeken'. Want dat is het dus met belasting, je moet je naaste helpen. En even als voorbeeld, m'n zusje heeft een nierziekte en slikte daarvoor op een gegeven moment tienduizenden euro's aan medicijnen per jaar. Daarvoor moeten heel veel mensen werken om dat op te brengen. Maar krijgt ze die medicijnen niet dan wordt ze heel erg ziek.
Gelukkig maar toch? Het is alleen raar datze dus beginnen (?) met de psychische zorg, heb toch de indruk dat op neer wordt gekeken door het kabinet.

Het is heel jammer dat sommige mensen wat meer pech hebben en vaker een beroep moeten doen op de gezondheidszorg. Maar het is fijn dat het kan, voor jezelf maar ook voor mensen in je heen.
pi_109132152
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 15:14 schreef Nijna het volgende:
Gisteren eindelijk mijn ongenoegen kunnen uiten op de afdeling en na ook vandaag nog een gesprekje is de rust weer wat weergekeerd. Ik was afgelopen weekend op oorlogspad (ook hier), mijn excuses daarvoor...
Wat goed van je dat je dat doet (ongeacht of het terecht is of niet).

Karakter :*
pi_109132336
Dank je Nyota
pi_109135434
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 15:14 schreef Nijna het volgende:
Hier is inderdaad karakter voor nodig! Ik was afgelopen weekend ook niet altijd even subtiel! Ik ben blij voor je dat de rust is wedergekeerd! ^O^
S. 2014
J. 2016
pi_109139188
Bedankt, gewoonmezelf.

Ben zelf ook wel blij dat ik me rustiger voel.
  donderdag 15 maart 2012 @ 19:56:12 #82
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_109141323
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2012 15:33 schreef Nyota het volgende:

[..]

Gelukkig maar toch? Het is alleen raar datze dus beginnen (?) met de psychische zorg, heb toch de indruk dat op neer wordt gekeken door het kabinet.
Ze kunnen hun geld maar 1x uitgeven, dus het is logisch dat ze keuzes maken. Maargoed, mochten we hierover verder willen discussiëren dan is het best om een nieuw topique er voor aan te maken.
Een gedicht over Maanvis
pi_109152949
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 19:56 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ze kunnen hun geld maar 1x uitgeven, dus het is logisch dat ze keuzes maken. Maargoed, mochten we hierover verder willen discussiëren dan is het best om een nieuw topique er voor aan te maken.
Tja, waar. En we kunnen er een nieuw topic over openen, maar zin heeft het toch niet. Heb al genoeg andere dingen om me druk over te maken :D En de buurman is niet thuis :D

Net heerlijk getennist, ik word er echt blij van. Begin sportverslaafd te worden en m'n haptonoom vroeg zich ook af of ik niet wat doorsla....
Voor nu misschien wel, want heb nog een yogakaart op te maken... En hardlopen moet je bijhouden en tennissen is nodig om klaar te zijn voor de competitie...

Morgen weer "vrijwilligers"werk, ben benieuwd hoe het weer gaat.
pi_109153392
Zeg murmeli, meld je eens met een leuke man-verslag :P
S. 2014
J. 2016
pi_109154102
goedenavond allemaal,
blijkbaar een hoop gemist hier, maar weinig vrije tijd gehad tussen vorig weekend en vandaag. Heb deze week 2 herkansingen gehad en 1 presentatie, en morgen weer een presentatie. Dus al mijn energie is opgegaan aan school.
Maar vandaag was een docent ziek dus ben weer een beetje bijgekomen...

Hier gaat het wel redelijk denk ik :? maar echt 100% zeker weet ik dit niet, omdat ik het zo druk heb gehad...heb ik geen tijd en energie gehad om te piekeren. Vandaag wel wat meer, maar ook heel beperkt.
Dus eigenlijk gaat het nu wel redelijk, op spanning na vanwege de resultaten die nog moeten komen. Wel ben ik enorm toe aan weekend... ;)

O, ja en ik ben vandaag heerlijk in het zonnetje bezig geweest met fietsen naar een super markt op bijna 2 km afstand...puur om in de zon te zijn...ook even in de tuin bezig geweest, en de presentatie voor morgen voorbereid...
En dat alles heel ontspannen..dus ik ben trots :)

Tot zover voor nu mijn positieve verslag ;) nu lekker bedtijd..
pi_109155184
Was ik helemaal klaar om te gaan slapen, wordt mijn interesse gewekt door gillende sirenes, En echt veel ook! Dus ik gekeken op 112 meldingen, blijkt het om de hoek te zijn, aan de andere kant van de flat! 2 ambulances en 6! politiewagens, Na ff zoeken blijkt dat er iemand is neergeschoten! Lekker dan, Ik moet zeggen dat ik het toch wel heel spannend vind, zelfs een beetje eng, Ik woon hier net 3 weken, en wat dat betreft kom ik echt uit een dorp! Pfft, eerst maar een bakkie koffie dan!
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 16 maart 2012 @ 11:48:23 #87
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_109163234
@Nijna: ik vind het ook stoer dat je zo eerlijk bent over hoe je je afgelopen weekend voelde. En fijn dat t weer wat beter gaat :)

@gewoonmezelf: leuke meneer was gezellig :) En nu issie ziek. _O- Hij heeft t hier tot woensdag uitgehouden (hij was er dinsdag) ;) Fijne kerel, kan ik wel wat mee denk ik ;)
pi_109180698
Lekker geslapen cafpow?

Brrr, gewoonmezelf, wel een beetje kunnen slapen?

Murmeli, dank je.
Ach leuke meneer ziek... maar wel leuk dat ie gezellig was!
pi_109180875
Hebben jullie bij het opstaan ook vooral last van depressieve lusteloze energieloze gevoelens?
Of is dat alleen bij sommige mensen? Of kan het ook nog iets betekenen?
Rustig aan.
pi_109181675
@Gewoonmezelf,

ik ken dat gevoel. Ik woon op 5 minuten fietsen van een ziekenhuis dus het is ook komen een gaan constant...

@Nijna
Ik heb heerlijk geslapen,vandaag volgens de docente een bijna perfecte presentatie gehouden, moet ies meer oogcontact maken, maar dat is moeilijk voor mij door oa. autisme.
Maar toch tevreden nu weekend, moet wel wat voor school maar niet al teveel. :)
pi_109181707
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 20:19 schreef kingtoppie het volgende:
Hebben jullie bij het opstaan ook vooral last van depressieve lusteloze energieloze gevoelens?
Of is dat alleen bij sommige mensen? Of kan het ook nog iets betekenen?
Dat heb ik ook vaak.
Ik word mega-lusteloos en zonder zin wakker, maar op bepaald moment als ik toch aan de slag ga valt het wel weer mee, hoewel ik dan eind van de dag kapot ben.
pi_109181780
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 20:40 schreef cafpow het volgende:

[..]

Dat heb ik ook vaak.
Ik word mega-lusteloos en zonder zin wakker, maar op bepaald moment als ik toch aan de slag ga valt het wel weer mee, hoewel ik dan eind van de dag kapot ben.
Ik probeer mijn gevoel te negeren en gewoon op te staan... Maar ik ben zo traaaag op die momenten, en het komt eigenlijk gewoon omdat ik mijn eigen leven niet zo waardeer...
Rustig aan.
  Moderator vrijdag 16 maart 2012 @ 21:05:00 #93
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_109182793
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 20:41 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik probeer mijn gevoel te negeren en gewoon op te staan... Maar ik ben zo traaaag op die momenten, en het komt eigenlijk gewoon omdat ik mijn eigen leven niet zo waardeer...
Ik ken dat wel ja :Y Vooral als ik niets 'hoef' te doen. Heb je dingen waar je je mee kan afleiden, zoals werk, hobby, sport? Zo nee, misschien handig om een daginvulling te zoeken, dat maakt het opstaan ook makkelijker :Y

Ik heb na vorig weekend besloten om weer een studie op te pakken zodat ik iets te doen heb en niet alleen maar lusteloos op de bank ga hangen :@ Dus ik heb een cursus Frans bij de LOI besteld en woensdag gelijk het eerste hoofdstuk gedaan :) En ik had een 7 *O*
pi_109182927
Mijn probleem is dus eigenlijk dat ik niks leuk lijk te vinden.. Ik vind het lastig om dagen te vullen.. Heb niet echt dromen waar ik naar streef, dus ik kan ook in bed blijven liggen omdat eruit klimmen weinig waarde toevoegt.. Omdat ik toch niks te doen heb..

Dus het is een hele goede tip, maar ik ben daar dus nu wel mee bezig met een psycholoog.. Ik zal mezelf wel gewoon moeten dwingen oid.
Rustig aan.
  Moderator vrijdag 16 maart 2012 @ 21:17:57 #95
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_109183330
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 21:08 schreef kingtoppie het volgende:
Mijn probleem is dus eigenlijk dat ik niks leuk lijk te vinden.. Ik vind het lastig om dagen te vullen.. Heb niet echt dromen waar ik naar streef, dus ik kan ook in bed blijven liggen omdat eruit klimmen weinig waarde toevoegt.. Omdat ik toch niks te doen heb..

Dus het is een hele goede tip, maar ik ben daar dus nu wel mee bezig met een psycholoog.. Ik zal mezelf wel gewoon moeten dwingen oid.
Ook niet een cursus zoals ik doe?
pi_109183348
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 21:17 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ook niet een cursus zoals ik doe?
School, 9-5
Rustig aan.
  Moderator vrijdag 16 maart 2012 @ 21:20:41 #97
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_109183429
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 21:18 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

School, 9-5
Ah ok, maar dan heb je dus in ieder geval een reden om op te staan :) Maar vind je het niet leuk? MIsschien een andere opleiding?
pi_109183452
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 21:20 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ah ok, maar dan heb je dus in ieder geval een reden om op te staan :) Maar vind je het niet leuk? MIsschien een andere opleiding?
Dit is wel très importante, VWO.
Rustig aan.
pi_109183537
Ik kan vaak wel redelijk mn bed uit komen, maar heb ook de stok achter de deur dat ik "moet" en ik denk dat dat scheelt.
pi_109183565
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 20:14 schreef Nijna het volgende:
Lekker geslapen cafpow?

Brrr, gewoonmezelf, wel een beetje kunnen slapen?

Murmeli, dank je.
Ach leuke meneer ziek... maar wel leuk dat ie gezellig was!
Uiteindelijk heb ik wel goed geslapen ja, maar goed, het was wel ff schrikken!
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 11:48 schreef Murmeli het volgende:
@Nijna: ik vind het ook stoer dat je zo eerlijk bent over hoe je je afgelopen weekend voelde. En fijn dat t weer wat beter gaat :)

@gewoonmezelf: leuke meneer was gezellig :) En nu issie ziek. _O- Hij heeft t hier tot woensdag uitgehouden (hij was er dinsdag) ;) Fijne kerel, kan ik wel wat mee denk ik ;)
Haha heb je hem te veel drank gegeven :P
S. 2014
J. 2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')