Doe wat je niet laten kan, maar jij bent wel degene die de 2 topics bij elkaar trekt...quote:
Mijn vriend zat net dit topic te lezen en zei dat hij bang was dat ik ooit de boekenkast met zijn 4500 jaar oude beeldje omver gooi.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:59 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Zo herkenbaar! Ik geef lief tegenwoordig gewoon zelf de stofzuiger, Hier lief doe jij t dan maar! De schat noemt mij ook wel eens LEO ( lomp en onhandig)
Mee eens. Zoiets ouds en versleten hoort gewoon weggegooid te worden.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:01 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ja wie zet er dan ook een 4500 jaar oud beeldje op een boekenkast?
Hahaha bedankt ik zit in de wachtkamer vd loog en er zit een man tegenover mij die denkt dat ik echt gek ben!quote:Op maandag 12 maart 2012 13:39 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Mee eens. Zoiets ouds en versleten hoort gewoon weggegooid te worden.
Ja inderdaad, met zo'n lekker kwetsbaar glazen deurtje.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:58 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
jouw vriend zou eigenlijk een aparte dichte kast moeten hebben voor zijn beeld, want als je heel voorzichtig gaat doen gaat het zeker mis!
Hahaha ik doelde meer om 20mm dik plexiglas ofzo! slaapt je vriend ook een stuk rustiger denk ik:Pquote:Op maandag 12 maart 2012 14:04 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ja inderdaad, met zo'n lekker kwetsbaar glazen deurtje.
We wachten de details geduldig afquote:
Holy shit, moet je dat doorgeven? Oh oh, ik ga over 2 weken een week op vakantie, en heb niks doorgegeven!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:55 schreef Nyota het volgende:
Nou, dan toch iets leuks: ik mag van het UWV op vakantie. Blijkbaar mag je in de ZW vier weken in een jaar met vakantie. Woohoe.
Vanavond maar eens een weekje boeken voor de Pinksteren.
Nu naar de tandarts. En in dit geval is dat leuk, want dan loop ik er straks weer fatsoenlijk bij (stukje tand afgebroken).
Ja, bizar he. Ik wist dus ook niet eens dat je 4 weken per jaar weg mocht (tenminste, er staat dat dat bij de WW is; dat je maximaal 4 weken per jaar vrij wordt gesteld van je sollicitatieplicht). Maar ik dacht: dan zal je straks net zien dat je weer een oproep krijgt ofzo net als je weg bent. En je moet zelfs officieel goedkeuring krijgen...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:12 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Holy shit, moet je dat doorgeven? Oh oh, ik ga over 2 weken een week op vakantie, en heb niks doorgegeven!
Edit: gelijk maar even gedaan! thanks for the warning
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |