Allermaal de schuld van Steerquote:Op zondag 11 maart 2012 16:40 schreef golfer het volgende:
Er is iets fout gegaan met het reeksen van de vorige?
Dat is het altijd. Ongeacht wat het is.quote:
De Speld. Zelfs op culinair gebied af en toe vermakelijk.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:41 schreef Bluezz het volgende:
http://www.speld.nl/2012/(...)oor-menselijke-fout/
Nu nog laten afdrukkenquote:Op zondag 11 maart 2012 17:05 schreef TAV74 het volgende:
Zo, grootste kloteklus is klaarRecordtijd in vergelijking met vorige jaren, maar evengoed meer dan 4 uur werk voor het maken van 18 posters.
Waar maak je dat mee?quote:Op zondag 11 maart 2012 17:05 schreef TAV74 het volgende:
Zo, grootste kloteklus is klaarRecordtijd in vergelijking met vorige jaren, maar evengoed meer dan 4 uur werk voor het maken van 18 posters.
quote:Op zondag 11 maart 2012 17:05 schreef TAV74 het volgende:
Deze in photoshop, als er meer tekst nodig is is illustrator handiger.quote:
Ik wil echt niet weten hoeveel volle werkdagen ik per editie kwijt benquote:
Staat hier op, maar ik vind er nog steeds geen ruk aan als ik eerlijk ben.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:37 schreef borisz het volgende:
Engeland gaat in Parijs winnen van Engeland. Daardoor Wales zo goed als zeker van de Six Nations.
Oki!quote:Op zondag 11 maart 2012 17:46 schreef MissHobje het volgende:
[..]
volgens mij is ie goedzo,heb nog ff navraag gedaan achter!
Ik maak er altijd een puinhoop van en ben de tool ook weer kwijt en zo. Mensen die niet kunnen reeksen moeten gewoon geen nieuw topic aanmakenquote:Op zondag 11 maart 2012 17:46 schreef MissHobje het volgende:
volgens mij is ie goedzo,heb nog ff navraag gedaan achter!
Dat lag in dit geval niet aan de topic-opener, want ik was er getuige van dat ze hem gewoon als reeks wilde en kon openen en toen vervolgens de melding kreeg dat dat niet kon omdat er nog een ander topic in deze reeks openstond.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik maak er altijd een puinhoop van en ben de tool ook weer kwijt en zo. Mensen die niet kunnen reeksen moeten gewoon geen nieuw topic aanmaken
huh? Ik heb het over Steer en deze TS kan vast ook voor zichzelf opkomenquote:Op zondag 11 maart 2012 18:21 schreef golfer het volgende:
Dat lag in dit geval niet aan de topic-opener, want ik was er getuige van dat ze hem gewoon als reeks wilde en kon openen en toen vervolgens de melding kreeg dat dat niet kon omdat er nog een ander topic in deze reeks openstond.
quote:Op zondag 11 maart 2012 17:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik maak er altijd een puinhoop van en ben de tool ook weer kwijt en zo. Mensen die niet kunnen reeksen moeten gewoon geen nieuw topic aanmaken
Nou, we schreeuwen van de daken hoe goed we zijnquote:Op zondag 11 maart 2012 18:21 schreef Stereotomy het volgende:
Retteketet![]()
Oh en ik zie ze weer titelkandidaten krijsen in 020 nadat ze een paar maanden geleden nog riepen dat het niks zou worden dit seizoen![]()
Ik vind het bij de SC ook niet zo erg dat er geen reeks isquote:Op zondag 11 maart 2012 18:39 schreef Bluezz het volgende:
!
Bovendien is het topic ook gewoon te lezen en te vinden als het geen reeks is
Ik had toch gewoon langs moeten komen hequote:Op zondag 11 maart 2012 19:15 schreef Sunnythesun het volgende:
dat was weer erg lekker, de pasta met gevulde portebello. een van mijn favo pastarecepten.
Neh, was niet genoeg. Maar je moet het gewoon een keertje zelf maken! Het is heel eenvoudig en heeeeeel erg lekkerquote:Op zondag 11 maart 2012 19:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik had toch gewoon langs moeten komen he![]()
Nederlandse gezouten roomboter is toch minder smakelijk dan franse Beurre d'Isigny met zeezout btw
Komt goedquote:Op zondag 11 maart 2012 19:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Neh, was niet genoeg. Maar je moet het gewoon een keertje zelf maken! Het is heel eenvoudig en heeeeeel erg lekker![]()
hier wel de link plaatsen he.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:35 schreef AnneX het volgende:
ok - dan zit er een 'journalist' van het plaatselijk sufferdje hier aan de koffie.
Eerst een foto maken van mn.X en dan een praatje.
En het stukkie had mn.AnneX al geschreven en een leuke lekker onduidelijke foto
erbijgedaan.
Nou , dat wordt leuk winkelen volgende week.
Ik ga zoekenquote:
Je kunt het bureaublad weer zien op sommige plekken?quote:Op zondag 11 maart 2012 22:30 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Bureau is weer toonbaar. Nu tijd om af te nokken en nog ff film te gaan kijken
Op 80% van het bureau zelfsquote:Op zondag 11 maart 2012 22:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kunt het bureaublad weer zien op sommige plekken?
Apart werk zegquote:Op zondag 11 maart 2012 21:52 schreef Pietverdriet het volgende:
Wij waren vanmiddag op Schloss Moyland naar de tentoonstelling van werken van Joseph Beuys, de "Fett Ecke" kunstenaar. Mooi overzicht van zijn werk.
quote:Op zondag 11 maart 2012 23:03 schreef borisz het volgende:
Nog iets van goed nieuws op de zondagavond. 8,8 voor de opdracht voor ondernemingsrecht.Goed voor 20% vh eindcijfer.
Houwe zoquote:Op zondag 11 maart 2012 22:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Op 80% van het bureau zelfsKan nog wat netter, maar ik ben eigenlijk wel dik tevreden voor een uurtje of twee opruimen
Kom eens langsquote:
quote:
Behalve een cv, zie ik geen werk van de man, die ik niet ken.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:52 schreef Pietverdriet het volgende:
Wij waren vanmiddag op Schloss Moyland naar de tentoonstelling van werken van Joseph Beuys, de "Fett Ecke" kunstenaar. Mooi overzicht van zijn werk. Waren ook nog even een kopje koffie doen in de het cafe van het museum. Dit had zo ongeveer de charme van de bedrijfskantine van een slachthuis. Met het verschil dat daar wilde stakingen waren uitgebroken als men de werknemers daar zulke koffie zou voorzetten.
Werkelijk ongelofelijk wat was dat slecht.
Ik zou er niet aan beginnen. Voor je het weet staan alle meubels weer anders en is de helft van je vertrouwde spullen niet meer te vinden omdat ze opeens op kleur of alfabet zijn gerangschikt.quote:
Dat heb ik alquote:Op maandag 12 maart 2012 00:01 schreef Bluezz het volgende:
Oh ja die boeken op kleur in de kast zetten, dat is nog wel een wensje van me
Ik had als kind best een ruime slaapkamer en elke maand werd alles wel versleept en anders neergezetquote:Op maandag 12 maart 2012 00:00 schreef golfer het volgende:
Ik zou er niet aan beginnen. Voor je het weet staan alle meubels weer anders en is de helft van je vertrouwde spullen niet meer te vinden omdat ze opeens op kleur of alfabet zijn gerangschikt.![]()
En nee, dat is niet meer elke maand zo, daar is ze al lang overheen.
Ja en ik vind alles erg snel omdat ik van een boek meestal precies de kleur nog herinner en niet altijd de auteur bijv. En ik heb dingen ingedeeld op rood - oranje - geel - groen - blauw - paarsquote:Op maandag 12 maart 2012 00:09 schreef Bluezz het volgende:
Echt?![]()
Staat het mooier dan op auteur/soort? (zoals het nu staat hier)
Ik weet niet groot jouw bibliotheek is maar er staan hier toch al gauw 3 boekenkasten vol met minstens een meter of 20 aan boeken. Daar ken ik echt niet alle kleuren van.quote:Op maandag 12 maart 2012 00:10 schreef Isabeau het volgende:
Ja en ik vind alles erg snel omdat ik van een boek meestal precies de kleur nog herinner en niet altijd de auteur bijv. En ik heb dingen ingedeeld op rood - oranje - geel - groen - blauw - paars(en een deel zwart/grijs/wit)
Ik heb in 1 kamer een hele wand met boekenplanken en dan nog 2 kasten in andere kamers. En her en daar stapeltjesquote:Op maandag 12 maart 2012 00:14 schreef golfer het volgende:
Ik weet niet groot jouw bibliotheek is maar er staan hier toch al gauw 3 boekenkasten vol met minstens een meter of 20 aan boeken. Daar ken ik echt niet alle kleuren van.
Dat is hier ook zo. Alle kook-gerelateerde boeken staan bij elkaar.quote:Op maandag 12 maart 2012 00:17 schreef Isabeau het volgende:
Oh, kookboeken staan bij elkaar. Onhandig om die door de rest heen te hebben.
Datquote:
Zo, lekker Boriszquote:Op zondag 11 maart 2012 23:03 schreef borisz het volgende:
Nog iets van goed nieuws op de zondagavond. 8,8 voor de opdracht voor ondernemingsrecht.Goed voor 20% vh eindcijfer.
Ha Queen Of Bakingquote:
Knipperlichtquote:
Hmmmm...denkdat het de iPad isquote:Op maandag 12 maart 2012 01:24 schreef FutureFairytale het volgende:
Wil iemand mij uitleggen wat dat inhoudt?
quote:Op maandag 12 maart 2012 01:28 schreef FutureFairytale het volgende:
Oooow okIk ga nu weer uit denk ik, lekker slapen
Ja gaat goed, thanksquote:
Aparte film.Maar die Oscar niet waardig.quote:Op maandag 12 maart 2012 00:34 schreef golfer het volgende:
Ik denk dat ik nog een stukje ga kijken van de nooit afgekeken film Beginners.
ken het niet en geloof niet dat ik die ga kijkenquote:Op maandag 12 maart 2012 01:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Aparte film.Maar die Oscar niet waardig.
Hai Isabeauquote:
Misschien moet je je iPad eens uitdoenquote:Op maandag 12 maart 2012 05:39 schreef RickoKun het volgende:
Ik ben nog steeds wakker, ik lig al 6 uur in bed
Ohh boyquote:Op maandag 12 maart 2012 05:37 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb net twee vieze kopjes koffie op en dat helpt wel iets. Maar ik heb het ook wel moeilijk ja
Nog 1,5 uur hier!
quote:Op maandag 12 maart 2012 05:39 schreef RickoKun het volgende:
Ik ben nog steeds wakker, ik lig al 6 uur in bed
Heb afgelopen week nachtdiensten gehadquote:Op maandag 12 maart 2012 05:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien moet je je iPad eens uitdoen
Ik ging mijn bed uit, trok t rolgordijn open, opende mijn raam. Het eerste wat ik zag waren 2 neukende duiven.quote:
Lente in hun bolquote:Op maandag 12 maart 2012 07:37 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik ging mijn bed uit, trok t rolgordijn open, opende mijn raam. Het eerste wat ik zag waren 2 neukende duiven.
Deze dag moet goed worden.
Mogguh. Hier nietquote:Op maandag 12 maart 2012 08:54 schreef Sunnythesun het volgende:
mogge.. het is hier grijs en killig helaas..
quote:Op maandag 12 maart 2012 08:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mogguh. Hier nietAls het vanmiddag zo blijft dan ga ik lekker op het fietsje naar kantoor
Jaja. Behalve vanmiddagquote:
Ehmm.. alleen een nieuw wiel is geen optie?quote:Op maandag 12 maart 2012 11:05 schreef Stereotomy het volgende:
Achterband weer geklapt, velg is van binnen niet meer te redden, dus nieuwe fiets kopen.![]()
Slechtste aankoop ooit, deze fiets.
Da's 30% van de aankoopprijs van een tweedehandse fiets.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ehmm.. alleen een nieuw wiel is geen optie?
Ah ja, dan zou ik idd ook gewoon een ander kopenquote:Op maandag 12 maart 2012 11:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Da's 30% van de aankoopprijs van een tweedehandse fiets.
En ondertussen heb ik al 100% van de oorspronkelijke aankoopprijs van deze fiets aan reparaties uitgevoerd, zo ongeveer.![]()
Tijd voor een andere dus.
quote:Op maandag 12 maart 2012 11:48 schreef Stereotomy het volgende:
Da's 30% van de aankoopprijs van een tweedehandse fiets.
En ondertussen heb ik al 100% van de oorspronkelijke aankoopprijs van deze fiets aan reparaties uitgevoerd, zo ongeveer.![]()
Tijd voor een andere dus.
Goedemorgen, hier ook zoquote:Op maandag 12 maart 2012 13:32 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen!En ik ga zo ook de ramen open doen en stofzuigen en afstoffen en misschien ook wel de ramen wassen! (voelt altijd zo nutteloos want de buitenkant wordt nooit gewassen en ik heb geen ladder die tot zo hoog komt)
Hier inmiddels vet bewolktquote:Op maandag 12 maart 2012 14:00 schreef Den_Haag het volgende:
In het zonnetje met een lekkere ristretto
mag niet poetsenquote:Op maandag 12 maart 2012 14:01 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hier inmiddels vet bewolktmaar das niet erg voor poetswerk
(neem je ook van die stappen en zak je netjes door je knieen met je rug recht? ik kreeg van die oefeningen toen en sindsdien doe ik toch een stuk prettiger stofzuigen en heb geen last meer van mijn rugquote:Op maandag 12 maart 2012 14:03 schreef golfer het volgende:
Voor de zon verdwijnt maar eens op de scooter naar het dorp.
3 etages gestofzuigd intussen.
arme rug.
quote:Op maandag 12 maart 2012 14:27 schreef MissHobje het volgende:
*muziek lekker hard aan gezet heerlijk *
Ik doe het vast helemaal verkeerd met een verkeerde houding.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:26 schreef MissHobje het volgende:
(neem je ook van die stappen en zak je netjes door je knieen met je rug recht? ik kreeg van die oefeningen toen en sindsdien doe ik toch een stuk prettiger stofzuigen en heb geen last meer van mijn rug)
Nog niet officieel, maar over een half uur zal het w.s. wel zo zijn.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:26 schreef borisz het volgende:
De trekker is overgehaald. Fred Rutten
Middag
Is ie nou al veroordeeld en zit ie nog steeds in Milaan of is ie al uitgeleverd aan Nederland om hier z'n straf uit te zitten?quote:Op maandag 12 maart 2012 14:27 schreef FutureFairytale het volgende:
Hola
Zo.. weer een lange brief getypt voor F., nu haren wassen en dan naar ouders om uit te printen en op te sturen. Blijf dan maar gelijk bij hen eten want heb weer veel dingen om bij te kletsen
En misschien een ijsje halen?
Moet ik ook nog doen maar ik vertoon uitstelgedragquote:Op maandag 12 maart 2012 14:29 schreef MissHobje het volgende:
[..]
ja doe ik al een beetje en stofzuigen enzo
Je weet dat printers tegenwoordig haast niks meer kosten? Voor een paar tientjes heb je er al eentje. Scheelt weer benzinekosten voor elke brief.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:27 schreef FutureFairytale het volgende:
dan naar ouders om uit te printen en op te sturen. Blijf dan maar gelijk bij hen eten want heb weer veel dingen om bij te kletsen
En misschien een ijsje halen?
Nee, ja, neequote:Op maandag 12 maart 2012 14:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Is ie nou al veroordeeld en zit ie nog steeds in Milaan of is ie al uitgeleverd aan Nederland om hier z'n straf uit te zitten?
Ja weet het maar heb ik weer mooi een smoes om naar mn ouders te gaanquote:Op maandag 12 maart 2012 14:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Je weet dat printers tegenwoordig haast niks meer kosten? Voor een paar tientjes heb je er al eentje. Scheelt weer benzinekosten voor elke brief.
Tis heel makkelijk,quote:Op maandag 12 maart 2012 14:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik doe het vast helemaal verkeerd met een verkeerde houding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.`hihi stofzuig les van Hobje
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
quote:Op maandag 12 maart 2012 14:47 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Tis heel makkelijk,Maak er een filmpje van alsjeblieftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.`hihi stofzuig les van Hobje
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op maandag 12 maart 2012 14:47 schreef MissHobje het volgende:
Tis heel makkelijk,Ik zal het een volgende keer eens proberen. Kijken of ik dan na het stofzuigen van 3 etages wat minder last van m'n rug heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.`hihi stofzuig les van Hobje
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op maandag 12 maart 2012 14:50 schreef FutureFairytale het volgende:
Maak er een filmpje van alsjeblieft
Heb je de column van Arnold Grunberg vanmorgen gelezen in VK?quote:Op maandag 12 maart 2012 15:01 schreef golfer het volgende:
Zo. Nu is het officieel. Rutten dus per meteen weg.
Nu Rutte nog.
Of je doet er eentje en ik de anderequote:Op maandag 12 maart 2012 14:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zal het een volgende keer eens proberen. Kijken of ik dan na het stofzuigen van 3 etages wat minder last van m'n rug heb.
Ik zal even kijken. Heb alleen een weekend-abo op de VK, maar kan wel online alle artikelen lezen.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:08 schreef AnneX het volgende:
[..]
Heb je de colum van Arnold Grunberg vanmorgen gelezen in VK?![]()
Briljant hoe hij de politieke situatie in 100 woorden kan samenvatten.
Dan blijft er nog eentje over voor de poolse hoer werkster die we niet hebben???quote:
Die andere doen we dan een andere keerquote:Op maandag 12 maart 2012 15:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan blijft er nog eentje over voor de poolse hoer werkster die we niet hebben???
Intussen gelezen. Die voetnoot over mediatraining bedoelde je? Scherp inderdaad.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:08 schreef AnneX het volgende:
Heb je de column van Arnold Grunberg vanmorgen gelezen in VK?![]()
Briljant hoe hij de politieke situatie in 150 woorden kan samenvatten.
En het ironische is dat van de drie gratis ochtendkrantjes De Pers de beste wasquote:Op maandag 12 maart 2012 15:21 schreef borisz het volgende:
Zat eraan te komen. Het is over en uit voor De Pers. http://www.nrc.nl/nieuws/(...)ril-voor-het-laatst/
en FD voor als je een account hebt http://fd.nl/ondernemen/347540-1203/boekhoorn-stopt-met-de-pers
quote:Op maandag 12 maart 2012 14:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Maak er een filmpje van alsjeblieft
slimquote:Op maandag 12 maart 2012 15:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die andere doen we dan een andere keer
dat lag ik al tijdens je omschrijving, daarom vraag ik een filmpjequote:
Dat durf ik nie heurquote:Op maandag 12 maart 2012 15:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat lag ik al tijdens je omschrijving, daarom vraag ik een filmpje
Ieuwwwwwwwwwwwwwquote:Op maandag 12 maart 2012 16:53 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb ook een badkamer gesopt, godzijdank niet in m'n eigen huisje. Er was een patiënt niet lekker geworden op de wc, de spetters zaten o-ver-al, incluus op de onderste 40 cm van de tegelmuren
Ja inddquote:Op maandag 12 maart 2012 16:53 schreef MissHobje het volgende:
Ieuwwwwwwwwwwwww![]()
Het effect van de poepspetters was hier iets minder gelukkig
Hoort het soppen van een WC ook al tot de taken van een verpleegkundige, tegenwoordig?quote:Op maandag 12 maart 2012 16:53 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb ook een badkamer gesopt, godzijdank niet in m'n eigen huisje. Er was een patiënt niet lekker geworden op de wc, de spetters zaten o-ver-al, incluus op de onderste 40 cm van de tegelmuren
Ja, dat dacht ik ook alquote:Op maandag 12 maart 2012 17:05 schreef golfer het volgende:
Hoort het soppen van een WC ook al tot de taken van een verpleegkundige, tegenwoordig?
Is de huishoudelijke dienst afgeschaft vanwege bezuinigingen?
Naar mijn beste weten staken de schoonmakers in de ziekenhuizen nog steeds sinds de 2e week van januari. Ze maken alleen het hoognodige schoon. En om nu mijn collega die zorgassistent is, alleen de stront op te laten ruimen...quote:Op maandag 12 maart 2012 17:05 schreef golfer het volgende:
Hoort het soppen van een WC ook al tot de taken van een verpleegkundige, tegenwoordig?
Is de huishoudelijke dienst afgeschaft vanwege bezuinigingen?
Precies. Als je het weg moet zien te krijgen als het droog is, is het véél meer werkquote:Op maandag 12 maart 2012 17:52 schreef Bluezz het volgende:
Het ergste haalde ik wel weg hoor in zo'n spuitpoep geval
Aha.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:03 schreef Leintjeuh het volgende:
Naar mijn beste weten staken de schoonmakers in de ziekenhuizen nog steeds sinds de 2e week van januari. Ze maken alleen het hoognodige schoon. En om nu mijn collega die zorgassistent is, alleen de stront op te laten ruimen...
Ik ook niet, bij ons wordt gewoon alles schoongemaakt. Vorige week was een meisje nog de prachtige glas in lood bij het raam bij mijn poli aan het schoonmakenquote:Op maandag 12 maart 2012 18:55 schreef golfer het volgende:
Aha.
Die schoonmaak staking. Wist niet dat dat ook in ziekenhuizen was.
Ze maken wel oppervlakkig schoon bij ons. Maar ze komen niet meer terug aan het eind van de middag voor nog een poetsrondje. En de beddensopdienst is er ook alleen nog maar overdag 2 rondjes. Spoedbedden moeten we zelf doen en in de avond is er dus ook geen beddensop meer, dat was wel altijd zo. Dat scheelde echt onwijsquote:Op maandag 12 maart 2012 19:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik ook niet, bij ons wordt gewoon alles schoongemaakt. Vorige week was een meisje nog de prachtige glas in lood bij het raam bij mijn poli aan het schoonmaken
quote:Op maandag 12 maart 2012 19:15 schreef AnneX het volgende:
Zo .. We zitten weer eens klaar voor staartje Lingo en daarna DWDD.
Heerlijk gegeten met opgetutte aardappelen très simple http://www.kayotic.nl/blog/slow-cooked-bombay-potatoes en broccoli uit de oven en een tartaartje. Mmm.
En de zaadjes van de rode peper behouden om te zaaien,Lie.
Jep, dit is het begin van de tweede fietsweek. Helaas was de zadelpijn net weggetrokken dit weekend, maar hij is in alle hevigheid terug. Mijn bevallige derrière is nog geen vriendjes met mijn zadelquote:Op maandag 12 maart 2012 19:16 schreef AnneX het volgende:
Hé Leintjeuh, ga je al fietsend naar je werk?
Begint het wennen aan al...?
Nou... Als je van de smaakjes van Kay houdt, is het recept van de aard boven jouw post voor de slow cooker , eigenlijk.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:16 schreef LieLie het volgende:
Lekker druk weer op het werk vandaagVoet gaat op zich goed, maar voor vandaag is het wel echt klaar merk ik, kraakt en steekt weer aan alle kanten
Hier nog wat nieuws?
Oh, een gel zadel misschien? Of het went !quote:Op maandag 12 maart 2012 19:18 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jep, dit is het begin van de tweede fietsweek. Helaas was de zadelpijn net weggetrokken dit weekend, maar hij is in alle hevigheid terug. Mijn bevallige derrière is nog geen vriendjes met mijn zadel
Ja, had gezien dat ze die geplaatst had ja, wil ik nog een keer proberen!quote:Op maandag 12 maart 2012 19:18 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nou... Als je van de smaakjes van Kay houdt, is het recept van de aard boven jouw post voor de slow cooker , eigenlijk.
Zo ergquote:Op maandag 12 maart 2012 19:19 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik hoop hetVanaf halverwege ben ik stiekem blij met alle rode stoplichten onderweg
Ja maar dat is geen gezicht op een zuurstokroze racefiets. Volgens mij zijn er geeneens gelzadels voor racefietsenquote:Op maandag 12 maart 2012 19:19 schreef AnneX het volgende:
Oh, een gel zadel misschien? Of het went !
quote:Op maandag 12 maart 2012 19:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja maar dat is geen gezicht op een zuurstokroze racefiets. Volgens mij zijn er geeneens gelzadels voor racefietsenHet moet wel om aan te zien zijn, straks als ik slank ben
En er zit al een vrij duur extra zacht dames wielrenzadel op
Ben je eigenlijk nog op de fiets gegaan vanmiddag ?quote:Op maandag 12 maart 2012 19:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Ik ga me geen zadel door Kaas laten aansmeren hoor ik alweer
Nee. Ik ging te laat weg en ik wildeo p kantoor nog evne wat voorbereiden. Maar ik ga wel weer proberen zoveel mogelijk te fietsen vanaf maandag.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:23 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ben je eigenlijk nog op de fiets gegaan vanmiddag ?
Isa, kijkquote:Op maandag 12 maart 2012 19:23 schreef Isabeau het volgende:
Ga me zo lekker op de bank nestelen met mijn boek(neem alles maar mee als je hierheen komt, Lein
)
Jammer .... van het mooie weer.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee. Ik ging te laat weg en ik wildeo p kantoor nog evne wat voorbereiden. Maar ik ga wel weer proberen zoveel mogelijk te fietsen vanaf maandag.
OMFG! Ik dacht dat je een grapje maaktequote:Op maandag 12 maart 2012 19:26 schreef PdeHoog het volgende:
Isa, kijk
[ afbeelding ]
Ze liggen hier serieus klaar voor je
Over snoep maak je geen grapjes hequote:Op maandag 12 maart 2012 19:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
OMFG! Ik dacht dat je een grapje maakte![]()
Zoooooo lekker
Ik zal de hele serie voor je opzoeken. Wil je het meest recente deel (welke op paperback uitkomt eind van de maand) als e-book hebben alvast? Tis een PDF.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:23 schreef Isabeau het volgende:
Ga me zo lekker op de bank nestelen met mijn boek(neem alles maar mee als je hierheen komt, Lein
)
Isa aan de e-book?quote:Op maandag 12 maart 2012 20:00 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik zal de hele serie voor je opzoeken. Wil je het meest recente deel (welke op paperback uitkomt eind van de maand) als e-book hebben alvast? Tis een PDF.
quote:
Oh, ik las het zo, omdat ik laatst iets dacht te lezen over een tablet, maar dan was dat vast omdat je naar P gingquote:Op maandag 12 maart 2012 20:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]Heb geen e-book en ik lees geen pdf-boeken. Ik hou er niet van hele lappen tekst aan mijn bureau te lezen
Dus ik wacht wel op het papier!
quote:Op maandag 12 maart 2012 20:06 schreef LieLie het volgende:
Oh, ik las het zo, omdat ik laatst iets dacht te lezen over een tablet, maar dan was dat vast omdat je naar P gingOver hoe je in je hoofd dingen in elkaar kunt puzzelen
Ik heb nog een e-book liggen die ik nooit meer gebruik. Mocht je dat wat vinden.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]ja, ik zat op P's iPad
Leuk speelgoed zeg
Doenquote:Op maandag 12 maart 2012 20:11 schreef Isabeau het volgende:
Nou, daar zou ik eigenlijk best heel blij van worden
Ik heb al een cd met meer dan 1000 boeken van mijn vader gekregen, maar niets om dat op te zetten
Lijkt het me dus idd echt heel handig voorquote:Op maandag 12 maart 2012 20:13 schreef PdeHoog het volgende:
DoenEcht superhandig, zo'n ding. Als ik dit jaar op vakantie ga, gaat-ie ook weer lekker mee
wat is er stuk aan? vaak is een stofzuiger voor een paar euro te maken.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:13 schreef Isabeau het volgende:
De stofzuiger alhier is overigens kapotEn geen centen voor een andere op dit moment.
Was jij nou ook een fantasy lezer?? Want ik heb best een zooi fantasy e-books voor je danquote:Op maandag 12 maart 2012 20:11 schreef Isabeau het volgende:
Nou, daar zou ik eigenlijk best heel blij van worden
Ik heb al een cd met meer dan 1000 boeken van mijn vader gekregen, maar niets om dat op te zetten
Het snoer! En ik wil eigenlijk een nieuwe (deze heb ik bijna 20 jaar geleden gekregen toen ik uit huis ging en toen was het al een tweedehands), maar Ross wil gewoon het snoer repareren.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:15 schreef z80 het volgende:
wat is er stuk aan? vaak is een stofzuiger voor een paar euro te maken.
Vroeger...toen de fietsen nog gewoon van hout waren enzo... nam je een stuk biefstuk en die deed je dan in je broek tegen de zadelpijn.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:21 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja maar dat is geen gezicht op een zuurstokroze racefiets. Volgens mij zijn er geeneens gelzadels voor racefietsenHet moet wel om aan te zien zijn, straks als ik slank ben
En er zit al een vrij duur extra zacht dames wielrenzadel op
Wat wil je er dan voor hebben?quote:Op maandag 12 maart 2012 20:14 schreef LieLie het volgende:
Ik zal je even sturen wat voor eentje ik heb
Ik heb een tijd fantasy verslonden! Laatste tijd eigenlijk weinig fantasy gelezen, maar als er weer geweldige boeken/series uit zijn dan lees ik die graagquote:Op maandag 12 maart 2012 20:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Was jij nou ook een fantasy lezer?? Want ik heb best een zooi fantasy e-books voor je dan
Even wachten tot mijn salaris er is en dan heb ik wel belangstellingquote:
Ik kan je iig geven wat ik heb, kijk je zelf maar of je het wat vindt. De Deverry serie vind ik iig helemaal te gek!!quote:Op maandag 12 maart 2012 20:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb een tijd fantasy verslonden! Laatste tijd eigenlijk weinig fantasy gelezen, maar als er weer geweldige boeken/series uit zijn dan lees ik die graag
quote:Op maandag 12 maart 2012 20:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Even wachten tot mijn salaris er is en dan heb ik wel belangstelling
Die heb ik volgens mij ook allemaal jaquote:Op maandag 12 maart 2012 20:26 schreef borisz het volgende:
Ikben de wetten vd magie als ebook tegen gekomen. Gaan we binnenkort maar eens aan beginnen.
Zonder geld is de Ross-oplossing de handigstequote:Op maandag 12 maart 2012 20:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het snoer! En ik wil eigenlijk een nieuwe (deze heb ik bijna 20 jaar geleden gekregen toen ik uit huis ging en toen was het al een tweedehands), maar Ross wil gewoon het snoer repareren.
quote:Op maandag 12 maart 2012 22:18 schreef borisz het volgende:
Marianne Thieme bevallen. Ik wens haar dochter vele biefstukken toe in de toekomst.
quote:
Ze moet het vooral bij bloggen houden en niet op TV optreden en haar stem opentrekken.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:14 schreef borisz het volgende:
Sltijerijmeisje ofwel Petra de Boevere van De Brief nu ook bij PenW.
Wat is datquote:Op maandag 12 maart 2012 23:41 schreef PdeHoog het volgende:
Morgen eigenlijk naar Professional Imaging, maar ik heb besloten dat ik geen zin heb! Dus lekker thuis rommelen dan maarMijn keuken en kookzooi eens goed uitzoeken en allemaal opbergen in kasten ipv zo in de slaapkamer
Beurs voor fotografen waar alle grote leveranciers staan.quote:
Ik weet het, maar iets met motivatie en zoquote:
Weddenschap nodig? Minidoel met beloning? Zeg het maar hoorquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik weet het, maar iets met motivatie en zo
Hahahahaha. Ben bang dat dat geen goed idee isquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Weddenschap nodig? Minidoel met beloning? Zeg het maar hoor
Ik las ergens anders dat je dat juist niet moet doen omdat vrouwen door een soort afgunst helemaal niet willen dat je slank (-er dan hun) wordtquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:41 schreef PdeHoog het volgende:
Hahahahaha. Ben bang dat dat geen goed idee isHoewel.....ik las net op een andere site dat ik toch vooral goed rond moet bazuinen dat ik gewicht wil kwijt raken en zo
Dat motiveert om er toch vooral mee bezig te zijn
Wat moet je ermee he?quote:
Bij mij blijven ze er nog steeds naar vragenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 07:35 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind dat er naar blijven vragen en complimentjes geven echt verschrikkelijk
Ook omdat de ervaring mij leert dat ik straks toch weer dikker wordt en dan houdt iedereen z'n mond
Ze is wel door internet en twitter redelijk beroemd geworden in de internetwereld en zit nu ook in het lezingencircuit.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze moet het vooral bij bloggen houden en niet op TV optreden en haar stem opentrekken.
Dat als initiele motivatie, en later, als er kilo's af zijn en je minder last met bewegen krijgt wordt het steeds gemakkelijker jezelf te motiveren denk ik! Stel je eens voor: lekker kunnen wandelen zonder bang te hoeven zijn dat je rug pijn gaat doen omdat je die simpelweg een stuk minder belast met die 30 kilo minderquote:Op dinsdag 13 maart 2012 07:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat moet je ermee he?
Maar het werkt wel hoorIk heb het in het begin niet gedaan de vorige keer behalve bij een paar mensen en die bleven ernaar vragen en dat motiveerde toch. Dat is denk ik ook de toegevoegde waarde van een dietiste: die stok achter de deur....het op het matje moeten komen.
Goedemorgen trouwens
Kloptquote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:47 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat als initiele motivatie, en later, als er kilo's af zijn en je minder last met bewegen krijgt wordt het steeds gemakkelijker jezelf te motiveren denk ik! Stel je eens voor: lekker kunnen wandelen zonder bang te hoeven zijn dat je rug pijn gaat doen omdat je die simpelweg een stuk minder belast met die 30 kilo minder![]()
![]()
Jammer dat Lein nog niet kan! En Ross moet ook maar even snel iets naar lvl 15 levelenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 07:41 schreef PdeHoog het volgende:
Bij mij blijven ze er nog steeds naar vragenNou ja, sommigen dan
![]()
Pfffffff...ik had toch eerder moeten gaan slapen gisterZo nog ff naar kantoor om collega's te helpen en daarna even een character naar level 15 helpen
Ben gister eindelijk op 10 gekomen
Jaquote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jammer dat Lein nog niet kan! En Ross moet ook maar even snel iets naar lvl 15 levelen
Handig! Hoe meer hoe beterquote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:14 schreef Sunnythesun het volgende:
de mussen hebben besloten me te helpen met het tuinopruimen. Ze vliegen af en aan met hun snaveltjes vol plukken dorre planten voor hun nesten
quote:
Ik verbaas mij iedere keer weer over de kwaliteit van de FP reacties.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:08 schreef LieLie het volgende:
Succes van de dag, op Fok!
http://m.fok.nl/nieuws/531985
Dus ik kan je dit weekend niet eens even bellen om te vragen hoe het met de leeuwtjes gaat?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:25 schreef FutureFairytale het volgende:
Brrr tis al bijna vrijdag, de dag dat ik afgesloten van iedereen in de villa zit (en zaterdag en zondag). Ik heb altijd tijd op mijn tel maar die wordt dus ingenomen, vandaar t horloge... Zenuwachtig!
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik verbaas mij iedere keer weer over de kwaliteit van de FP reacties.
Ik heb geen tattooquote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Dus ik kan je dit weekend niet eens even bellen om te vragen hoe het met de leeuwtjes gaat?
Zeg het maar wat je nodig hebt om tot resultaat te komen hoorquote:Op dinsdag 13 maart 2012 07:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat moet je ermee he?
Maar het werkt wel hoorIk heb het in het begin niet gedaan de vorige keer behalve bij een paar mensen en die bleven ernaar vragen en dat motiveerde toch. Dat is denk ik ook de toegevoegde waarde van een dietiste: die stok achter de deur....het op het matje moeten komen.
Goedemorgen trouwens
Ja Pee hou dat ook in je hoofdquote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:14 schreef Stereotomy het volgende:
Verder: die grafiek toont aan dat je vele kilo's lichter bent dan toen je begon met bijhouden, en dat is goed.
Leuk hequote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
en zo gezellig die mussenkolonie in de heg. Straks eind mei/begin juni weer vlieglessen in de tuin
Die staat bij ons ook nog bij onze evenementen, maar dezelfde dag (donderdag) gaan we echt naar de schouwburg in Haarlem om de voorstelling Shaffy te bekijken.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:54 schreef borisz het volgende:
Ik zie op FB weer een oude grap voorbij komen
Gaan jullie 15 maart ook niet naar Ivo Niehe?
Je weet zijn adres nu?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:27 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb net via bol.com een kadootje besteld om op te sturen naar Q in Aus
Ok leuk! hoop dat t aankomt. Is hij binnenkort jarig of zomaar?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee hoor, alles gaat altijd naar het bekende postoffice box nr.
Die gaat in de slowcooker, heb je dat gezien?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:51 schreef Bluezz het volgende:
Net een boodschappenlijstje gemaakt voor http://www.kayotic.nl/blog/slow-cooked-bombay-potatoes met tartaartjes en sla
7 april jarigquote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ok leuk! hoop dat t aankomt. Is hij binnenkort jarig of zomaar?
Water?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:21 schreef AnneX het volgende:
Die gaat in de slowcooker, heb je dat gezien?
Uiteindelijk heb ik ze gewoon gekookt in de wok met de kruiden en doe er volgend keer veel minder water bij!
Het was wel errug lekker! gisteravond.
De helft van de tomaten bij de voorgekookte brocoli in de oven gedaan.
Uiteindelijk maak je een verse boemboe van ui, gemberpoeder, marsala, bouillonblokje etc etc... Daarbij water en de aard. koken.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
7 april jarig
[..]
Water?
golfer staat het te maken, we kwamen er sowieso te laat achter dat het uren moest staan
Slowcook FTW.
Wel nieuwerwets koken met het recept op je tabletje
[ afbeelding ]
Geen water erbij en ook geen bouillonblokje. Al die kruiden en het vocht van de tomaat is voldoende.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:30 schreef AnneX het volgende:
Uiteindelijk maak je een verse boemboe van ui, gemberpoeder, marsala, bouillonblokje etc etc... Daarbij water en de aard. koken.
Eng hoor, tablet zó dichtbij het kookgebeuren...
Of is dat voor de pic ?![]()
Wat denken jullie? Pikken ze dit??quote:Studievoortgangsverslag van Sunny
Het schrijven van dit studievoortgangsverslag belemmert de voortgang van mijn studie danig.
Van jou vast wel.quote:
NJa, heb er toch nog maar wat bij gezet voor de zekerheidquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:16 schreef FutureFairytale het volgende:
Probeer het eens
Ben niet verantwoordelijk voor de gevolgen ervan
Bram inhuren.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:03 schreef borisz het volgende:
Bijvoorbeeld in deze versimpelde case: wat te doen als twee aandeelhouders ruzie hebben?
Klinkt prima.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Geen water erbij en ook geen bouillonblokje. Al die kruiden en het vocht van de tomaat is voldoende.
Netjes.quote:
Niet meteen het zware geschut pakken Boriszquote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:03 schreef borisz het volgende:
Thuis
Opdracht ondernemingsrecht ingezien, paar schoonheidsfoutjes en verder opvallend dat we vaak het 'tweede' antwoord hadden. Het antwoord wat in de praktijk minder snel van stal gehaald wordt.
Bijvoorbeeld in deze versimpelde case: wat te doen als twee aandeelhouders ruzie hebben? Het goede antwoord enqueterecht maar wij hadden als antwoord gegeven uittreding of uitstoting. Dat antwoord is opzich ook wel goed, maar in de praktijk is die eerste optie vele malen gebruikelijker.
Maar goed die 8,8 is wel prettig.
Kan goedkoper. Neem een zak gedroogde bonen/erwten van de supermarkt mee en gebruik die als blinde vulling. Zuunigquote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:30 schreef AnneX het volgende:
Klinkt prima.
Hier ben ik het afgelopen uur druk geweest met de "overvolle groentetaart "
van Ottolenghi.
Drie springvormen in huis en té groot of té klein.
En ik moet toch eens op zoek naar porseleinen bakerwten oid.
Iemand een tip? Webwinkel misschien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |