Ik had toch gewoon langs moeten komen hequote:Op zondag 11 maart 2012 19:15 schreef Sunnythesun het volgende:
dat was weer erg lekker, de pasta met gevulde portebello. een van mijn favo pastarecepten.
Neh, was niet genoeg. Maar je moet het gewoon een keertje zelf maken! Het is heel eenvoudig en heeeeeel erg lekkerquote:Op zondag 11 maart 2012 19:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik had toch gewoon langs moeten komen he![]()
Nederlandse gezouten roomboter is toch minder smakelijk dan franse Beurre d'Isigny met zeezout btw
Komt goedquote:Op zondag 11 maart 2012 19:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Neh, was niet genoeg. Maar je moet het gewoon een keertje zelf maken! Het is heel eenvoudig en heeeeeel erg lekker![]()
hier wel de link plaatsen he.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:35 schreef AnneX het volgende:
ok - dan zit er een 'journalist' van het plaatselijk sufferdje hier aan de koffie.
Eerst een foto maken van mn.X en dan een praatje.
En het stukkie had mn.AnneX al geschreven en een leuke lekker onduidelijke foto
erbijgedaan.
Nou , dat wordt leuk winkelen volgende week.
Ik ga zoekenquote:
Je kunt het bureaublad weer zien op sommige plekken?quote:Op zondag 11 maart 2012 22:30 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Bureau is weer toonbaar. Nu tijd om af te nokken en nog ff film te gaan kijken
Op 80% van het bureau zelfsquote:Op zondag 11 maart 2012 22:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kunt het bureaublad weer zien op sommige plekken?
Apart werk zegquote:Op zondag 11 maart 2012 21:52 schreef Pietverdriet het volgende:
Wij waren vanmiddag op Schloss Moyland naar de tentoonstelling van werken van Joseph Beuys, de "Fett Ecke" kunstenaar. Mooi overzicht van zijn werk.
quote:Op zondag 11 maart 2012 23:03 schreef borisz het volgende:
Nog iets van goed nieuws op de zondagavond. 8,8 voor de opdracht voor ondernemingsrecht.Goed voor 20% vh eindcijfer.
Houwe zoquote:Op zondag 11 maart 2012 22:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Op 80% van het bureau zelfsKan nog wat netter, maar ik ben eigenlijk wel dik tevreden voor een uurtje of twee opruimen
Kom eens langsquote:
quote:
Behalve een cv, zie ik geen werk van de man, die ik niet ken.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:52 schreef Pietverdriet het volgende:
Wij waren vanmiddag op Schloss Moyland naar de tentoonstelling van werken van Joseph Beuys, de "Fett Ecke" kunstenaar. Mooi overzicht van zijn werk. Waren ook nog even een kopje koffie doen in de het cafe van het museum. Dit had zo ongeveer de charme van de bedrijfskantine van een slachthuis. Met het verschil dat daar wilde stakingen waren uitgebroken als men de werknemers daar zulke koffie zou voorzetten.
Werkelijk ongelofelijk wat was dat slecht.
Ik zou er niet aan beginnen. Voor je het weet staan alle meubels weer anders en is de helft van je vertrouwde spullen niet meer te vinden omdat ze opeens op kleur of alfabet zijn gerangschikt.quote:
Dat heb ik alquote:Op maandag 12 maart 2012 00:01 schreef Bluezz het volgende:
Oh ja die boeken op kleur in de kast zetten, dat is nog wel een wensje van me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |