abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109018509
Mam is de uitgebakken spekjes vergeten }:|

Slanke zuurkool dan nu :P
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_109018519
quote:
11s.gif Op maandag 12 maart 2012 17:05 schreef golfer het volgende:
Hoort het soppen van een WC ook al tot de taken van een verpleegkundige, tegenwoordig?
Is de huishoudelijke dienst afgeschaft vanwege bezuinigingen?
Naar mijn beste weten staken de schoonmakers in de ziekenhuizen nog steeds sinds de 2e week van januari. Ze maken alleen het hoognodige schoon. En om nu mijn collega die zorgassistent is, alleen de stront op te laten ruimen...
pi_109018571
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 17:52 schreef Bluezz het volgende:
Het ergste haalde ik wel weg hoor in zo'n spuitpoep geval :9
Precies. Als je het weg moet zien te krijgen als het droog is, is het véél meer werk :')
  maandag 12 maart 2012 @ 18:55:20 #179
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_109020274
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 18:03 schreef Leintjeuh het volgende:

Naar mijn beste weten staken de schoonmakers in de ziekenhuizen nog steeds sinds de 2e week van januari. Ze maken alleen het hoognodige schoon. En om nu mijn collega die zorgassistent is, alleen de stront op te laten ruimen...
Aha.
Die schoonmaak staking. Wist niet dat dat ook in ziekenhuizen was.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport maandag 12 maart 2012 @ 18:56:40 #180
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_109020307
Op de VU hebben ze maar een hoop stand-ins ingehuurd voor de schoonmaak _O-
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_109020472
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 18:55 schreef golfer het volgende:

Aha.
Die schoonmaak staking. Wist niet dat dat ook in ziekenhuizen was.
Ik ook niet, bij ons wordt gewoon alles schoongemaakt. Vorige week was een meisje nog de prachtige glas in lood bij het raam bij mijn poli aan het schoonmaken O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_109021021
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 19:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik ook niet, bij ons wordt gewoon alles schoongemaakt. Vorige week was een meisje nog de prachtige glas in lood bij het raam bij mijn poli aan het schoonmaken O+
Ze maken wel oppervlakkig schoon bij ons. Maar ze komen niet meer terug aan het eind van de middag voor nog een poetsrondje. En de beddensopdienst is er ook alleen nog maar overdag 2 rondjes. Spoedbedden moeten we zelf doen en in de avond is er dus ook geen beddensop meer, dat was wel altijd zo. Dat scheelde echt onwijs O+
pi_109021026
Zo .. We zitten weer eens klaar voor staartje Lingo en daarna DWDD.

Heerlijk gegeten met opgetutte aardappelen très simple http://www.kayotic.nl/blog/slow-cooked-bombay-potatoes en broccoli uit de oven en een tartaartje. Mmm.

En de zaadjes van de rode peper behouden om te zaaien, :W Lie.
pi_109021059
:W

Lekker druk weer op het werk vandaag :) Voet gaat op zich goed, maar voor vandaag is het wel echt klaar merk ik, kraakt en steekt weer aan alle kanten ;)

Hier nog wat nieuws? :s)
pi_109021108
Hé Leintjeuh, ga je al fietsend naar je werk?

Begint het wennen aan al...?
pi_109021149
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2012 19:15 schreef AnneX het volgende:
Zo .. We zitten weer eens klaar voor staartje Lingo en daarna DWDD.

Heerlijk gegeten met opgetutte aardappelen très simple http://www.kayotic.nl/blog/slow-cooked-bombay-potatoes en broccoli uit de oven en een tartaartje. Mmm.

En de zaadjes van de rode peper behouden om te zaaien, :W Lie.
:D die van mij zitten nu in een potje, ben benieuwd!
Alleen mijn tuinkers is mislukt ;( Blijkbaar toch niet genoeg vocht gehad of zo. Kon op een gegeven moment niet meer zien of het op de ondergrond nog vochtig was.
pi_109021161
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2012 19:16 schreef AnneX het volgende:
Hé Leintjeuh, ga je al fietsend naar je werk?

Begint het wennen aan al...?
Jep, dit is het begin van de tweede fietsweek. Helaas was de zadelpijn net weggetrokken dit weekend, maar hij is in alle hevigheid terug. Mijn bevallige derrière is nog geen vriendjes met mijn zadel :')
pi_109021177
Nu even rot, maar went vanzelf :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_109021190
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 19:16 schreef LieLie het volgende:
:W

Lekker druk weer op het werk vandaag :) Voet gaat op zich goed, maar voor vandaag is het wel echt klaar merk ik, kraakt en steekt weer aan alle kanten ;)

Hier nog wat nieuws? :s)
Nou... Als je van de smaakjes van Kay houdt, is het recept van de aard boven jouw post voor de slow cooker , eigenlijk.
pi_109021224
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 19:18 schreef Isabeau het volgende:
Nu even rot, maar went vanzelf :X
Ik hoop het :X Vanaf halverwege ben ik stiekem blij met alle rode stoplichten onderweg :X
pi_109021229
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 19:18 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Jep, dit is het begin van de tweede fietsweek. Helaas was de zadelpijn net weggetrokken dit weekend, maar hij is in alle hevigheid terug. Mijn bevallige derrière is nog geen vriendjes met mijn zadel :')
Oh, een gel zadel misschien? Of het went !
pi_109021264
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2012 19:18 schreef AnneX het volgende:

[..]

Nou... Als je van de smaakjes van Kay houdt, is het recept van de aard boven jouw post voor de slow cooker , eigenlijk.
Ja, had gezien dat ze die geplaatst had ja, wil ik nog een keer proberen!
pi_109021295
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 19:19 schreef Leintjeuh het volgende:

Ik hoop het :X Vanaf halverwege ben ik stiekem blij met alle rode stoplichten onderweg :X
Zo erg :o
pi_109021311
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2012 19:19 schreef AnneX het volgende:
Oh, een gel zadel misschien? Of het went !
Ja maar dat is geen gezicht op een zuurstokroze racefiets. Volgens mij zijn er geeneens gelzadels voor racefietsen :P Het moet wel om aan te zien zijn, straks als ik slank ben ;) En er zit al een vrij duur extra zacht dames wielrenzadel op :')
pi_109021360
Ik zou er een gewoon zadel op hebben gezet; heb erg veel lak aan wat anderen eventueel zouden denken van mijn zadelkeuze _O-
pi_109021366
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 19:21 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ja maar dat is geen gezicht op een zuurstokroze racefiets. Volgens mij zijn er geeneens gelzadels voor racefietsen :P Het moet wel om aan te zien zijn, straks als ik slank ben ;) En er zit al een vrij duur extra zacht dames wielrenzadel op :')
:D _O- Ik ga me geen zadel door Kaas laten aansmeren hoor ik alweer :Y)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_109021405
Ga me zo lekker op de bank nestelen met mijn boek :7 (neem alles maar mee als je hierheen komt, Lein :D )
pi_109021410
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 19:22 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

:D _O- Ik ga me geen zadel door Kaas laten aansmeren hoor ik alweer :Y)
Ben je eigenlijk nog op de fiets gegaan vanmiddag ?
pi_109021523
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2012 19:23 schreef AnneX het volgende:

[..]

Ben je eigenlijk nog op de fiets gegaan vanmiddag ?
Nee. Ik ging te laat weg en ik wildeo p kantoor nog evne wat voorbereiden. Maar ik ga wel weer proberen zoveel mogelijk te fietsen vanaf maandag.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_109021545
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 19:23 schreef Isabeau het volgende:
Ga me zo lekker op de bank nestelen met mijn boek :7 (neem alles maar mee als je hierheen komt, Lein :D )
Isa, kijk :P

Ze liggen hier serieus klaar voor je _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')