Lente in hun bolquote:Op maandag 12 maart 2012 07:37 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik ging mijn bed uit, trok t rolgordijn open, opende mijn raam. Het eerste wat ik zag waren 2 neukende duiven.
Deze dag moet goed worden.
Mogguh. Hier nietquote:Op maandag 12 maart 2012 08:54 schreef Sunnythesun het volgende:
mogge.. het is hier grijs en killig helaas..
quote:Op maandag 12 maart 2012 08:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mogguh. Hier nietAls het vanmiddag zo blijft dan ga ik lekker op het fietsje naar kantoor
Jaja. Behalve vanmiddagquote:
Ehmm.. alleen een nieuw wiel is geen optie?quote:Op maandag 12 maart 2012 11:05 schreef Stereotomy het volgende:
Achterband weer geklapt, velg is van binnen niet meer te redden, dus nieuwe fiets kopen.![]()
Slechtste aankoop ooit, deze fiets.
Da's 30% van de aankoopprijs van een tweedehandse fiets.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ehmm.. alleen een nieuw wiel is geen optie?
Ah ja, dan zou ik idd ook gewoon een ander kopenquote:Op maandag 12 maart 2012 11:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Da's 30% van de aankoopprijs van een tweedehandse fiets.
En ondertussen heb ik al 100% van de oorspronkelijke aankoopprijs van deze fiets aan reparaties uitgevoerd, zo ongeveer.![]()
Tijd voor een andere dus.
quote:Op maandag 12 maart 2012 11:48 schreef Stereotomy het volgende:
Da's 30% van de aankoopprijs van een tweedehandse fiets.
En ondertussen heb ik al 100% van de oorspronkelijke aankoopprijs van deze fiets aan reparaties uitgevoerd, zo ongeveer.![]()
Tijd voor een andere dus.
Goedemorgen, hier ook zoquote:Op maandag 12 maart 2012 13:32 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen!En ik ga zo ook de ramen open doen en stofzuigen en afstoffen en misschien ook wel de ramen wassen! (voelt altijd zo nutteloos want de buitenkant wordt nooit gewassen en ik heb geen ladder die tot zo hoog komt)
Hier inmiddels vet bewolktquote:Op maandag 12 maart 2012 14:00 schreef Den_Haag het volgende:
In het zonnetje met een lekkere ristretto
mag niet poetsenquote:Op maandag 12 maart 2012 14:01 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hier inmiddels vet bewolktmaar das niet erg voor poetswerk
(neem je ook van die stappen en zak je netjes door je knieen met je rug recht? ik kreeg van die oefeningen toen en sindsdien doe ik toch een stuk prettiger stofzuigen en heb geen last meer van mijn rugquote:Op maandag 12 maart 2012 14:03 schreef golfer het volgende:
Voor de zon verdwijnt maar eens op de scooter naar het dorp.
3 etages gestofzuigd intussen.
arme rug.
quote:Op maandag 12 maart 2012 14:27 schreef MissHobje het volgende:
*muziek lekker hard aan gezet heerlijk *
Ik doe het vast helemaal verkeerd met een verkeerde houding.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:26 schreef MissHobje het volgende:
(neem je ook van die stappen en zak je netjes door je knieen met je rug recht? ik kreeg van die oefeningen toen en sindsdien doe ik toch een stuk prettiger stofzuigen en heb geen last meer van mijn rug)
Nog niet officieel, maar over een half uur zal het w.s. wel zo zijn.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:26 schreef borisz het volgende:
De trekker is overgehaald. Fred Rutten
Middag
Is ie nou al veroordeeld en zit ie nog steeds in Milaan of is ie al uitgeleverd aan Nederland om hier z'n straf uit te zitten?quote:Op maandag 12 maart 2012 14:27 schreef FutureFairytale het volgende:
Hola
Zo.. weer een lange brief getypt voor F., nu haren wassen en dan naar ouders om uit te printen en op te sturen. Blijf dan maar gelijk bij hen eten want heb weer veel dingen om bij te kletsen
En misschien een ijsje halen?
Moet ik ook nog doen maar ik vertoon uitstelgedragquote:Op maandag 12 maart 2012 14:29 schreef MissHobje het volgende:
[..]
ja doe ik al een beetje en stofzuigen enzo
Je weet dat printers tegenwoordig haast niks meer kosten? Voor een paar tientjes heb je er al eentje. Scheelt weer benzinekosten voor elke brief.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:27 schreef FutureFairytale het volgende:
dan naar ouders om uit te printen en op te sturen. Blijf dan maar gelijk bij hen eten want heb weer veel dingen om bij te kletsen
En misschien een ijsje halen?
Nee, ja, neequote:Op maandag 12 maart 2012 14:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Is ie nou al veroordeeld en zit ie nog steeds in Milaan of is ie al uitgeleverd aan Nederland om hier z'n straf uit te zitten?
Ja weet het maar heb ik weer mooi een smoes om naar mn ouders te gaanquote:Op maandag 12 maart 2012 14:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Je weet dat printers tegenwoordig haast niks meer kosten? Voor een paar tientjes heb je er al eentje. Scheelt weer benzinekosten voor elke brief.
Tis heel makkelijk,quote:Op maandag 12 maart 2012 14:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik doe het vast helemaal verkeerd met een verkeerde houding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.`hihi stofzuig les van Hobje
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
quote:Op maandag 12 maart 2012 14:47 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Tis heel makkelijk,Maak er een filmpje van alsjeblieftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.`hihi stofzuig les van Hobje
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op maandag 12 maart 2012 14:47 schreef MissHobje het volgende:
Tis heel makkelijk,Ik zal het een volgende keer eens proberen. Kijken of ik dan na het stofzuigen van 3 etages wat minder last van m'n rug heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.`hihi stofzuig les van Hobje
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op maandag 12 maart 2012 14:50 schreef FutureFairytale het volgende:
Maak er een filmpje van alsjeblieft
Heb je de column van Arnold Grunberg vanmorgen gelezen in VK?quote:Op maandag 12 maart 2012 15:01 schreef golfer het volgende:
Zo. Nu is het officieel. Rutten dus per meteen weg.
Nu Rutte nog.
Of je doet er eentje en ik de anderequote:Op maandag 12 maart 2012 14:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zal het een volgende keer eens proberen. Kijken of ik dan na het stofzuigen van 3 etages wat minder last van m'n rug heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |