PSV heeft er al 16 tegen onderhand in 3 wedstrijdenquote:Op zondag 11 maart 2012 16:20 schreef ajacied4lf het volgende:
5 goals in 16 wedstrijden..
4 goals de laatste 2 wedstrijden..
knap
Gezien de wedstrijd, volledig terechte uitslagquote:Op zondag 11 maart 2012 16:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Zet maar 1-1 neer bij Fey-Utr
Beide teams zijn zwaar kut
Jammer, pakt Feyenoord toch nog een punt thuisquote:
Met betonnen schoentjes aan aubquote:Op zondag 11 maart 2012 16:23 schreef PizzaGeit het volgende:
Van haaren mag in de maas gegooid worden
Is op EL altijd. Je krijgt altijd alle goals te zien... Blijft het enorm kut vindenquote:Op zondag 11 maart 2012 16:24 schreef Geo4kant het volgende:
Perez spoilert even de wedstrijd van Twentevoor de neutrale kijker die nog studio nos wilde kijken.
De tussenstanden werden meerdere keren doorgegevenquote:Op zondag 11 maart 2012 16:24 schreef Geo4kant het volgende:
Perez spoilert even de wedstrijd van Twentevoor de neutrale kijker die nog studio nos wilde kijken.
Ja, maar na de wedstrijd zap je dan wegquote:Op zondag 11 maart 2012 16:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is op EL altijd. Je krijgt altijd alle goals te zien... Blijft het enorm kut vinden
Zo 11/03/2012 16:30 competitie: De Graafschap - AZquote:Op zondag 11 maart 2012 16:25 schreef Geo4kant het volgende:
Wat is het programma van AZ? Als ze vandaag winnen..
Rene scoorde zo nu en dan ookquote:Op zondag 11 maart 2012 16:25 schreef Geo4kant het volgende:
Zeefuik heeft gescoorddat dit nog ooit zou gebeuren.
Is alquote:Op zondag 11 maart 2012 16:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nog niet.. moet eerst even bijgewerkt worden.![]()
Ach, na 1 weekend kijken, weet je dat. Moet je maar niet naar de live wedstrijden kijken, als je niet gespoilert wil wordenquote:Op zondag 11 maart 2012 16:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, maar na de wedstrijd zap je dan weg..
Vaak ook commentatoren onder de wedstrijd die dan zeggen 'nu Twente verleist loopt ajax in' etc
NAC Breda Thuisquote:Op zondag 11 maart 2012 16:25 schreef Geo4kant het volgende:
Wat is het programma van AZ? Als ze vandaag winnen..
Allemaal thuiswinst (ex psv)quote:Op zondag 11 maart 2012 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende week:
12:30 ADO - AJA
14:30 PSV - HEE en TWE-FEY
16:30 AZ - NAC
Zou wat zijn als het weer uitdraait op zo'n dag als vandaag
twente en psv makkelijk noemenquote:Op zondag 11 maart 2012 16:26 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
AZ heeft wel een van de makkelijkste programma's trouwens.
Ach ja.. alles kan. Maar de kans is inderdaad vrij kleinquote:Op zondag 11 maart 2012 16:26 schreef Eenskijken het volgende:
denken dat AZ van de superboeren gaan verliezen
nee ajax fans, zo hard gaat het nou ook weer niet
Nu wel jaquote:
Klopt, maar vandaag gaan ze punten verspelen.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:26 schreef Geo4kant het volgende:
AZ maakt nog goede kans om kampioen te worden hoor..
Hier niet.quote:
BS, iedereen heeft hetzelfde programma... Dat de rest het eerder heeft laten liggen, kan nooit het probleem van AZ zijn.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:26 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
AZ heeft wel een van de makkelijkste programma's trouwens.
quote:Op zondag 11 maart 2012 16:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nu wel ja
[..]
Klopt, maar vandaag gaan ze punten verspelen.
Zet er dan even snel geld op, ik voel het.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]zo gek is dit weekend echt niet. Anders zet er geld op dan..
Met het makkelijkste programma bedoel je meestal de nog aankomende wedstrijd ivm de titelkansen van die ploeg...quote:Op zondag 11 maart 2012 16:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
BS, iedereen heeft hetzelfde programma... Dat de rest het eerder heeft laten liggen, kan nooit het probleem van AZ zijn.
Ach ja, je blijft altijd van die kansloze personen houden.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:28 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/j(...)ten%20PSV-bus%20klem
quote:Op zondag 11 maart 2012 16:28 schreef GGMM het volgende:
Als De Graafschap wint neem ik de rest van de maand een Graafschap-UI.
Ik doe mee.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:28 schreef GGMM het volgende:
Ik 2 maand langquote:Op zondag 11 maart 2012 16:28 schreef GGMM het volgende:
quote voor bewijs.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:28 schreef GGMM het volgende:
Net te laatquote:Op zondag 11 maart 2012 16:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zet er dan even snel geld op, ik voel het.
Dan had de rest maar niet moeten falen hequote:Op zondag 11 maart 2012 16:29 schreef Ties02 het volgende:
Ajax moet het ook altijd weer hebben van falen van de rest
(inb4 shitstorm trolol)
Je wordt toch altijd kampioen door het falen van de rest?quote:Op zondag 11 maart 2012 16:29 schreef Ties02 het volgende:
(inb4 shitstorm trolol)
Als De Graaschap wint neem ik 10 minuten een Graafschap-UI.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:28 schreef GGMM het volgende:
Snap ik, maar dan hadden de rest die wedstrijden eerder in het seizoen maar moeten winnen en niet moeten falen.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:28 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Met het makkelijkste programma bedoel je meestal de nog aankomende wedstrijd ivm de titelkansen van die ploeg...
Als men dat bij Heerenveen of Vitesse doet, koopt Ajax deze speler voor 8+ miljoen.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:20 schreef ajacied4lf het volgende:
5 goals in 16 wedstrijden..
4 goals de laatste 2 wedstrijden..
knap
True that.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:29 schreef Ties02 het volgende:
(inb4 shitstorm trolol)
Doe ook meequote:Op zondag 11 maart 2012 16:29 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik doe mee.
Sowieso, de Graafschap
Inderdaad die anderen moeten gewoon niet meedoenquote:Op zondag 11 maart 2012 16:31 schreef 16meter het volgende:
jah 020 altyd kampioen door andere!!
zelf winne ze nooit + knjb helpt ze
Wat een waardeloze speler. Brengt er weinig in een wedstrijd, en dat tegen RKC.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:23 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
JAAAAA DANKZIJ DE NIEUWE CRUIJFF NU KAMPIOOOONEE KAMPIOONEEE, EBECILIO DRAAGT ONS NAAR DE SCHAAL WAT EEN HELD, WAT EEN FANTAST!
Ja, wat is dat voor zooi?quote:
Ja dat lijkt me logisch, maar daar gaat het niet om. Ik keek gewoon naar wie er op dit moment gezien het spelschema het meeste kans heeft om kampioen te wordenquote:Op zondag 11 maart 2012 16:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Snap ik, maar dan hadden de rest die wedstrijden eerder in het seizoen maar moeten winnen en niet moeten falen.
Waar zie jij een Graafschap UI?quote:Op zondag 11 maart 2012 16:32 schreef ajacied4lf het volgende:
Gaat iedereen een de Graafschap UI doenkan ik niemand meer uit elkaar houden.
Waaghals.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als De Graaschap wint neem ik 10 minuten een Graafschap-UI.
Over een paar uur..quote:
quote:Op zondag 11 maart 2012 16:28 schreef GGMM het volgende:
In de tijden dat PSV kampioen werd, wonnen ze hun wedstrijden ook met zwaar bevochten 1-0 overwinningen tegen degradatie kandidatenquote:Op zondag 11 maart 2012 16:31 schreef 16meter het volgende:
jah 020 altyd kampioen door andere!!
zelf winne ze nooit + knjb helpt ze
Schoen opeten #9 De spanning is om te snijden...quote:
Sympathieke vent, maar wel een beetje een lulletjequote:
Komt goedquote:Op zondag 11 maart 2012 16:36 schreef Geo4kant het volgende:
1 hele euro op de graafschap a4lnu heb je wel pech aangezien ik erop gewed heb dan wint AZ.. is vaak
Nee joh, vorige week tegen Ajax had je t ook goed.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:36 schreef Geo4kant het volgende:
1 hele euro op de graafschap a4lnu heb je wel pech aangezien ik erop gewed heb dan wint AZ.. is vaak
Zeg ik dat? Probeer eens niet alles in supporter-groepjes te verdelen.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat hebben de ajax supporters nou noooooooooooooot gedaan natuurlijk...
het is wel zoquote:Op zondag 11 maart 2012 16:36 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
wijnnaldum staat veel te vaak op dit soort foto's
quote:Op zondag 11 maart 2012 16:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat hebben de ajax supporters nou noooooooooooooot gedaan natuurlijk...
De excuusneger wordt altijd van stal gehaald. Moet toch één de schuld krijgen.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:36 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
wijnnaldum staat veel te vaak op dit soort foto's
quote:Op zondag 11 maart 2012 16:38 schreef Asskicker14 het volgende:
AZ is goed in het vergooien van titels en Ajax is goed in inhaalraces. FC Twente heeft nog een wedstrijd in hand.
Mijn voorspelling voor het eind van seizoen:
1. Twente
2. AZ
3. Ajax
Ja maar dat is Ajax, Ajax is de beste.. safe bet, jeweetzelluf.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:36 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nee joh, vorige week tegen Ajax had je t ook goed.
quote:Op zondag 11 maart 2012 16:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://imageshack.us/clip/my-videos/849/rpim.mp4/ (copy/paste deze link)
"copy paste deze link"quote:Op zondag 11 maart 2012 16:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat een niveauquote:Op zondag 11 maart 2012 16:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Oeh... dat topic ff gevolgdquote:Op zondag 11 maart 2012 16:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Schoen opeten #9 De spanning is om te snijden...
De Graafschap moet nog wel ff winnen natuurlijk.
Sneu volkje, die mede-Brabo'squote:Op zondag 11 maart 2012 16:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zie alleen maar mensen die in een VUILNISZAK LOPEN.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Elke club heeft een groep van dit soort pipo's. Bij PSV bestormen het veld niet maar volk blijft het zelfde.quote:
Terecht vraagquote:Op zondag 11 maart 2012 16:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
WAAROM WISSEL JE MANOLEV DAN NIET
'Waarom wissel je Manolev dan niet?'quote:Op zondag 11 maart 2012 16:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dat was bij Ajax geen groepje, dat was er maar 1quote:Op zondag 11 maart 2012 16:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Elke club heeft een groep van dit soort pipo's. Bij PSV bestormen het veld niet maar volk blijft het zelfde.
Aha, en die 20+ die na de wedstrijd gingen rellen? Zo zijn er nog meer uit het verleden, maar nee Ajax niet.. Ajax is de bestequote:Op zondag 11 maart 2012 16:41 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat was bij Ajax geen groepje, dat was er maar 1
Dat was toch niet het veld bestormen!quote:Op zondag 11 maart 2012 16:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Aha, en die 20+ die na de wedstrijd gingen rellen? Zo zijn er nog meer uit het verleden, maar nee Ajax niet.. Ajax is de beste
Tsja... Rutten moet ook gewoon subtiel supporters tegen elkaar opzetten en verder niks zeggen en alleen staan. Net zo lang totdat ze stil zijn.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
zit jij nu in de bus met je schoenen te zwaaien?quote:Op zondag 11 maart 2012 16:43 schreef FL_Freak het volgende:
Hou toch allemaal jullie bek is allemaal. Dat zijn gewoon supporters die gefrustreerd zijn. Alsof die ajacieden en Feyenoorders niks doen. Die feyenoorders proberen zelfs door glas en alles heen te gaan om een vergader kamer binnen te komen. Er waren zelfs wapens nodig om ze te bedwingen.
Ze gaan alleen maar verhaal halen, en nu jullie bekken dicht.
Doet het nog pijn... Die 3-1 en 2-6?quote:Op zondag 11 maart 2012 16:43 schreef FL_Freak het volgende:
Hou toch allemaal jullie bek is allemaal. Dat zijn gewoon supporters die gefrustreerd zijn. Alsof die ajacieden en Feyenoorders niks doen. Die feyenoorders proberen zelfs door glas en alles heen te gaan om een vergader kamer binnen te komen. Er waren zelfs wapens nodig om ze te bedwingen.
Mogen we ze toch wel uitlachen? Die Feyenoorders lachte we niet uit want die doen wel hun best gevaarlijk over te komenquote:Op zondag 11 maart 2012 16:43 schreef FL_Freak het volgende:
Ben je ooit wel eens uitgescholden door een boze brabo...? Da's gewoon zo grappig, die lui met dat trieste accent kan je gewoon niet serieus nemenquote:Op zondag 11 maart 2012 16:44 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Mogen we ze toch wel uitlachen? Die Feyenoorders lachte we niet uit want die doen wel hun best gevaarlijk over te komen.
Stil maar jongen. Arme stumper.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:43 schreef FL_Freak het volgende:
wat is dit voor geheimtaal?quote:
Volgens mij ging er iets niet helemaal goed, of onze pc wordt nu gehackt.quote:
Als het een vlag in Ruttens eigendom is, moet hij aangifte doen.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:45 schreef Glijdt_licht het volgende:
Nee, maar ze verbranden wel een vlag van Rutten.
Net als wanneer Fransen je gaan uitscheldenquote:Op zondag 11 maart 2012 16:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ben je ooit wel eens uitgescholden door een boze brabo...? Da's gewoon zo grappig, die lui met dat trieste accent kan je gewoon niet serieus nemen
ga je haten op maarten?quote:Op zondag 11 maart 2012 16:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat doet Ruben van der Meer bij Verbeek op de bank?
Stage lopenquote:Op zondag 11 maart 2012 16:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
quote:Op zondag 11 maart 2012 16:46 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Net als wanneer Fransen je gaan uitschelden
Hakken.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Grappig proberen te zijn.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
"ta guele? Nee ik wil verdomme niet met je naar bed"quote:Op zondag 11 maart 2012 16:47 schreef RvLaak het volgende:
[..], idd... Alleen denk ik van die lui altijd dat ze me uitnodigen voor een romantisch diner
... Heel raar
Ik lol'dequote:Op zondag 11 maart 2012 16:49 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
"ta guele? Nee ik wil verdomme niet met je naar bed"
ohokay dan mag hetquote:Op zondag 11 maart 2012 16:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Haten op zo'n mooiboi? Nee man
[ afbeelding ]
hij ziet eruit als of ie down heeftquote:Op zondag 11 maart 2012 16:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ohokay dan mag het
[ afbeelding ]
Door wie dan?quote:Op zondag 11 maart 2012 16:52 schreef RvLaak het volgende:
lol, de Graafschap wordt gesponsord door een tovenaar
Live wedstrijden via internet streams #46quote:Op zondag 11 maart 2012 16:53 schreef kornuitbuffel het volgende:
Weet iemand van jullie een code die ik boven bij Sopcast in kan tikken.
Achja, kan gebeuren.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:53 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik zie AZ toch geen punten verspelen..
mag nietquote:Op zondag 11 maart 2012 16:53 schreef kornuitbuffel het volgende:
Weet iemand van jullie een code die ik boven bij Sopcast in kan tikken.
Dan maar volgende week naar #1.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:53 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Achja, kan gebeuren.
Voor Ajax is dit sowieso al een geslaagd weekend natuurlijk
Die link staat onder je cntrl v ofnietquote:Op zondag 11 maart 2012 16:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Live wedstrijden via internet streams #46
Juist. Heerlijk om te zien weer dat Ajax een aantal maandjes geleden door iedereen weer werd afgeschreven en dat we nu gewoon weer gedeeld 1ste staan.quote:
Nee het ging meer zo:EEEH WEES NOU US STIL MAAHN!quote:
Door de reeks schoen opetenquote:Op zondag 11 maart 2012 16:56 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Nee het ging meer zo:EEEH WEES NOU US STIL MAAHN!
Tevens mooie ui
Kijk eens naar t budgetquote:Op zondag 11 maart 2012 17:00 schreef Slobeend het volgende:
Wedstrijden met de Graafschap zijn nooit leuk.
T lijkt net een crimineelquote:Op zondag 11 maart 2012 17:05 schreef Glijdt_licht het volgende:
Esteban lekker ouderwets, keeper met een petje.
Joh. graafschap die met 11 man achter de bal gaan staanquote:
Doe je dat anders niet dan?quote:Op zondag 11 maart 2012 17:11 schreef Smoofie het volgende:
als ajax vanavond no.1 staat ga ik een week 24/7 trollen in vbl
ff onthouden dit.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:11 schreef Smoofie het volgende:
Ey vriend niet doen jongenquote:Op zondag 11 maart 2012 17:11 schreef Smoofie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 maart 2012 17:17 schreef Silverdigger2 het volgende:
zuivere penaltiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Vorig jaar verloren ze nog daar. Alles kan nogquote:Op zondag 11 maart 2012 17:20 schreef Onnoman het volgende:
fc twente verliest met 3-1.. wtf is er gebeurd?
en psv.. hoe voorspelbaar weer!
mickey mouse competitie.. omfg!
az moet echt wel kunnen winnen van de graafschap
Het forum zal de komende week wel weer overspoelt worden door die nepsupportersquote:
Waarom? Feyenoord speelde thuis slechts gelijk tegen Utrecht.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:33 schreef eight het volgende:
[..]
Het forum zal de komende week wel weer overspoelt worden door die nepsupporters
quote:
quote:
Weten we ook weer hoe jij bentquote:
Meer haat voor Ajax dan lieffde voor je eigen club.quote:
quote:Op zondag 11 maart 2012 17:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waarom? Feyenoord speelde thuis slechts gelijk tegen Utrecht.
hij is fan van Twente.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:38 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Meer haat voor Ajax dan lieffde voor PSV.
leuk hoor
had het al aangepastquote:
Alsof dit topic ontopic isquote:Op zondag 11 maart 2012 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat hebben we ana dit offtopic geneuzel?
Niet zeurenquote:Op zondag 11 maart 2012 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat hebben we ana dit offtopic geneuzel?
quote:Op zondag 11 maart 2012 17:47 schreef Geo4kant het volgende:
Rustig in dit topic, zeker niks te trollen
In eigen goal ajbquote:Op zondag 11 maart 2012 17:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
kom op superboeren schiet er nou eens eentje in ....
Je geeft je club wel erg snel op.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Twente wordt geen kampioen, daarom mag AZ het van me worden
quote:
quote:
Qua alles Duits, behalve qua mentaliteitquote:
Volgend jaar hequote:Op zondag 11 maart 2012 17:52 schreef CaptainCookie het volgende:
Vitesse wordt overigens gewoon kampioen. Let op mijn woorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |