Inderdaad die anderen moeten gewoon niet meedoenquote:Op zondag 11 maart 2012 16:31 schreef 16meter het volgende:
jah 020 altyd kampioen door andere!!
zelf winne ze nooit + knjb helpt ze
Wat een waardeloze speler. Brengt er weinig in een wedstrijd, en dat tegen RKC.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:23 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
JAAAAA DANKZIJ DE NIEUWE CRUIJFF NU KAMPIOOOONEE KAMPIOONEEE, EBECILIO DRAAGT ONS NAAR DE SCHAAL WAT EEN HELD, WAT EEN FANTAST!
Ja, wat is dat voor zooi?quote:
Ja dat lijkt me logisch, maar daar gaat het niet om. Ik keek gewoon naar wie er op dit moment gezien het spelschema het meeste kans heeft om kampioen te wordenquote:Op zondag 11 maart 2012 16:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Snap ik, maar dan hadden de rest die wedstrijden eerder in het seizoen maar moeten winnen en niet moeten falen.
Waar zie jij een Graafschap UI?quote:Op zondag 11 maart 2012 16:32 schreef ajacied4lf het volgende:
Gaat iedereen een de Graafschap UI doenkan ik niemand meer uit elkaar houden.
Waaghals.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als De Graaschap wint neem ik 10 minuten een Graafschap-UI.
Over een paar uur..quote:
quote:Op zondag 11 maart 2012 16:28 schreef GGMM het volgende:
Als De Graafschap wint neem ik de rest van de maand een Graafschap-UI.
In de tijden dat PSV kampioen werd, wonnen ze hun wedstrijden ook met zwaar bevochten 1-0 overwinningen tegen degradatie kandidatenquote:Op zondag 11 maart 2012 16:31 schreef 16meter het volgende:
jah 020 altyd kampioen door andere!!
zelf winne ze nooit + knjb helpt ze
Schoen opeten #9 De spanning is om te snijden...quote:
Sympathieke vent, maar wel een beetje een lulletjequote:
Komt goedquote:Op zondag 11 maart 2012 16:36 schreef Geo4kant het volgende:
1 hele euro op de graafschap a4lnu heb je wel pech aangezien ik erop gewed heb dan wint AZ.. is vaak
Nee joh, vorige week tegen Ajax had je t ook goed.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:36 schreef Geo4kant het volgende:
1 hele euro op de graafschap a4lnu heb je wel pech aangezien ik erop gewed heb dan wint AZ.. is vaak
Zeg ik dat? Probeer eens niet alles in supporter-groepjes te verdelen.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat hebben de ajax supporters nou noooooooooooooot gedaan natuurlijk...
het is wel zoquote:Op zondag 11 maart 2012 16:36 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
wijnnaldum staat veel te vaak op dit soort foto's
quote:Op zondag 11 maart 2012 16:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat hebben de ajax supporters nou noooooooooooooot gedaan natuurlijk...
De excuusneger wordt altijd van stal gehaald. Moet toch één de schuld krijgen.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:36 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
wijnnaldum staat veel te vaak op dit soort foto's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |