In de tijden dat PSV kampioen werd, wonnen ze hun wedstrijden ook met zwaar bevochten 1-0 overwinningen tegen degradatie kandidatenquote:Op zondag 11 maart 2012 16:31 schreef 16meter het volgende:
jah 020 altyd kampioen door andere!!
zelf winne ze nooit + knjb helpt ze
Schoen opeten #9 De spanning is om te snijden...quote:
Sympathieke vent, maar wel een beetje een lulletjequote:
Komt goedquote:Op zondag 11 maart 2012 16:36 schreef Geo4kant het volgende:
1 hele euro op de graafschap a4lnu heb je wel pech aangezien ik erop gewed heb dan wint AZ.. is vaak
Nee joh, vorige week tegen Ajax had je t ook goed.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:36 schreef Geo4kant het volgende:
1 hele euro op de graafschap a4lnu heb je wel pech aangezien ik erop gewed heb dan wint AZ.. is vaak
Zeg ik dat? Probeer eens niet alles in supporter-groepjes te verdelen.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat hebben de ajax supporters nou noooooooooooooot gedaan natuurlijk...
het is wel zoquote:Op zondag 11 maart 2012 16:36 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
wijnnaldum staat veel te vaak op dit soort foto's
quote:Op zondag 11 maart 2012 16:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat hebben de ajax supporters nou noooooooooooooot gedaan natuurlijk...
De excuusneger wordt altijd van stal gehaald. Moet toch één de schuld krijgen.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:36 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
wijnnaldum staat veel te vaak op dit soort foto's
quote:Op zondag 11 maart 2012 16:38 schreef Asskicker14 het volgende:
AZ is goed in het vergooien van titels en Ajax is goed in inhaalraces. FC Twente heeft nog een wedstrijd in hand.
Mijn voorspelling voor het eind van seizoen:
1. Twente
2. AZ
3. Ajax
Ja maar dat is Ajax, Ajax is de beste.. safe bet, jeweetzelluf.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:36 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nee joh, vorige week tegen Ajax had je t ook goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |