In de tijden dat PSV kampioen werd, wonnen ze hun wedstrijden ook met zwaar bevochten 1-0 overwinningen tegen degradatie kandidatenquote:Op zondag 11 maart 2012 16:31 schreef 16meter het volgende:
jah 020 altyd kampioen door andere!!
zelf winne ze nooit + knjb helpt ze
Schoen opeten #9 De spanning is om te snijden...quote:
Sympathieke vent, maar wel een beetje een lulletjequote:
Komt goedquote:Op zondag 11 maart 2012 16:36 schreef Geo4kant het volgende:
1 hele euro op de graafschap a4lnu heb je wel pech aangezien ik erop gewed heb dan wint AZ.. is vaak
Nee joh, vorige week tegen Ajax had je t ook goed.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:36 schreef Geo4kant het volgende:
1 hele euro op de graafschap a4lnu heb je wel pech aangezien ik erop gewed heb dan wint AZ.. is vaak
Zeg ik dat? Probeer eens niet alles in supporter-groepjes te verdelen.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat hebben de ajax supporters nou noooooooooooooot gedaan natuurlijk...
het is wel zoquote:Op zondag 11 maart 2012 16:36 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
wijnnaldum staat veel te vaak op dit soort foto's
quote:Op zondag 11 maart 2012 16:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat hebben de ajax supporters nou noooooooooooooot gedaan natuurlijk...
De excuusneger wordt altijd van stal gehaald. Moet toch één de schuld krijgen.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:36 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
wijnnaldum staat veel te vaak op dit soort foto's
quote:Op zondag 11 maart 2012 16:38 schreef Asskicker14 het volgende:
AZ is goed in het vergooien van titels en Ajax is goed in inhaalraces. FC Twente heeft nog een wedstrijd in hand.
Mijn voorspelling voor het eind van seizoen:
1. Twente
2. AZ
3. Ajax
Ja maar dat is Ajax, Ajax is de beste.. safe bet, jeweetzelluf.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:36 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nee joh, vorige week tegen Ajax had je t ook goed.
quote:Op zondag 11 maart 2012 16:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://imageshack.us/clip/my-videos/849/rpim.mp4/ (copy/paste deze link)
"copy paste deze link"quote:Op zondag 11 maart 2012 16:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat een niveauquote:Op zondag 11 maart 2012 16:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Oeh... dat topic ff gevolgdquote:Op zondag 11 maart 2012 16:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Schoen opeten #9 De spanning is om te snijden...
De Graafschap moet nog wel ff winnen natuurlijk.
Sneu volkje, die mede-Brabo'squote:Op zondag 11 maart 2012 16:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zie alleen maar mensen die in een VUILNISZAK LOPEN.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Elke club heeft een groep van dit soort pipo's. Bij PSV bestormen het veld niet maar volk blijft het zelfde.quote:
Terecht vraagquote:Op zondag 11 maart 2012 16:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
WAAROM WISSEL JE MANOLEV DAN NIET
'Waarom wissel je Manolev dan niet?'quote:Op zondag 11 maart 2012 16:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dat was bij Ajax geen groepje, dat was er maar 1quote:Op zondag 11 maart 2012 16:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Elke club heeft een groep van dit soort pipo's. Bij PSV bestormen het veld niet maar volk blijft het zelfde.
Aha, en die 20+ die na de wedstrijd gingen rellen? Zo zijn er nog meer uit het verleden, maar nee Ajax niet.. Ajax is de bestequote:Op zondag 11 maart 2012 16:41 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat was bij Ajax geen groepje, dat was er maar 1
Dat was toch niet het veld bestormen!quote:Op zondag 11 maart 2012 16:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Aha, en die 20+ die na de wedstrijd gingen rellen? Zo zijn er nog meer uit het verleden, maar nee Ajax niet.. Ajax is de beste
Tsja... Rutten moet ook gewoon subtiel supporters tegen elkaar opzetten en verder niks zeggen en alleen staan. Net zo lang totdat ze stil zijn.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
zit jij nu in de bus met je schoenen te zwaaien?quote:Op zondag 11 maart 2012 16:43 schreef FL_Freak het volgende:
Hou toch allemaal jullie bek is allemaal. Dat zijn gewoon supporters die gefrustreerd zijn. Alsof die ajacieden en Feyenoorders niks doen. Die feyenoorders proberen zelfs door glas en alles heen te gaan om een vergader kamer binnen te komen. Er waren zelfs wapens nodig om ze te bedwingen.
Ze gaan alleen maar verhaal halen, en nu jullie bekken dicht.
Doet het nog pijn... Die 3-1 en 2-6?quote:Op zondag 11 maart 2012 16:43 schreef FL_Freak het volgende:
Hou toch allemaal jullie bek is allemaal. Dat zijn gewoon supporters die gefrustreerd zijn. Alsof die ajacieden en Feyenoorders niks doen. Die feyenoorders proberen zelfs door glas en alles heen te gaan om een vergader kamer binnen te komen. Er waren zelfs wapens nodig om ze te bedwingen.
Mogen we ze toch wel uitlachen? Die Feyenoorders lachte we niet uit want die doen wel hun best gevaarlijk over te komenquote:Op zondag 11 maart 2012 16:43 schreef FL_Freak het volgende:
Ben je ooit wel eens uitgescholden door een boze brabo...? Da's gewoon zo grappig, die lui met dat trieste accent kan je gewoon niet serieus nemenquote:Op zondag 11 maart 2012 16:44 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Mogen we ze toch wel uitlachen? Die Feyenoorders lachte we niet uit want die doen wel hun best gevaarlijk over te komen.
Stil maar jongen. Arme stumper.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:43 schreef FL_Freak het volgende:
wat is dit voor geheimtaal?quote:
Volgens mij ging er iets niet helemaal goed, of onze pc wordt nu gehackt.quote:
Als het een vlag in Ruttens eigendom is, moet hij aangifte doen.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:45 schreef Glijdt_licht het volgende:
Nee, maar ze verbranden wel een vlag van Rutten.
Net als wanneer Fransen je gaan uitscheldenquote:Op zondag 11 maart 2012 16:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ben je ooit wel eens uitgescholden door een boze brabo...? Da's gewoon zo grappig, die lui met dat trieste accent kan je gewoon niet serieus nemen
ga je haten op maarten?quote:Op zondag 11 maart 2012 16:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat doet Ruben van der Meer bij Verbeek op de bank?
Stage lopenquote:Op zondag 11 maart 2012 16:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
quote:Op zondag 11 maart 2012 16:46 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Net als wanneer Fransen je gaan uitschelden
Hakken.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Grappig proberen te zijn.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
"ta guele? Nee ik wil verdomme niet met je naar bed"quote:Op zondag 11 maart 2012 16:47 schreef RvLaak het volgende:
[..], idd... Alleen denk ik van die lui altijd dat ze me uitnodigen voor een romantisch diner
... Heel raar
Ik lol'dequote:Op zondag 11 maart 2012 16:49 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
"ta guele? Nee ik wil verdomme niet met je naar bed"
ohokay dan mag hetquote:Op zondag 11 maart 2012 16:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Haten op zo'n mooiboi? Nee man
[ afbeelding ]
hij ziet eruit als of ie down heeftquote:Op zondag 11 maart 2012 16:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ohokay dan mag het
[ afbeelding ]
Door wie dan?quote:Op zondag 11 maart 2012 16:52 schreef RvLaak het volgende:
lol, de Graafschap wordt gesponsord door een tovenaar
Live wedstrijden via internet streams #46quote:Op zondag 11 maart 2012 16:53 schreef kornuitbuffel het volgende:
Weet iemand van jullie een code die ik boven bij Sopcast in kan tikken.
Achja, kan gebeuren.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:53 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik zie AZ toch geen punten verspelen..
mag nietquote:Op zondag 11 maart 2012 16:53 schreef kornuitbuffel het volgende:
Weet iemand van jullie een code die ik boven bij Sopcast in kan tikken.
Dan maar volgende week naar #1.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:53 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Achja, kan gebeuren.
Voor Ajax is dit sowieso al een geslaagd weekend natuurlijk
Die link staat onder je cntrl v ofnietquote:Op zondag 11 maart 2012 16:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Live wedstrijden via internet streams #46
Juist. Heerlijk om te zien weer dat Ajax een aantal maandjes geleden door iedereen weer werd afgeschreven en dat we nu gewoon weer gedeeld 1ste staan.quote:
Nee het ging meer zo:EEEH WEES NOU US STIL MAAHN!quote:
Door de reeks schoen opetenquote:Op zondag 11 maart 2012 16:56 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Nee het ging meer zo:EEEH WEES NOU US STIL MAAHN!
Tevens mooie ui
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |