Kijk eens naar t budgetquote:Op zondag 11 maart 2012 17:00 schreef Slobeend het volgende:
Wedstrijden met de Graafschap zijn nooit leuk.
T lijkt net een crimineelquote:Op zondag 11 maart 2012 17:05 schreef Glijdt_licht het volgende:
Esteban lekker ouderwets, keeper met een petje.
Joh. graafschap die met 11 man achter de bal gaan staanquote:
Doe je dat anders niet dan?quote:Op zondag 11 maart 2012 17:11 schreef Smoofie het volgende:
als ajax vanavond no.1 staat ga ik een week 24/7 trollen in vbl
ff onthouden dit.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:11 schreef Smoofie het volgende:
Ey vriend niet doen jongenquote:Op zondag 11 maart 2012 17:11 schreef Smoofie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 maart 2012 17:17 schreef Silverdigger2 het volgende:
zuivere penaltiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Vorig jaar verloren ze nog daar. Alles kan nogquote:Op zondag 11 maart 2012 17:20 schreef Onnoman het volgende:
fc twente verliest met 3-1.. wtf is er gebeurd?
en psv.. hoe voorspelbaar weer!
mickey mouse competitie.. omfg!
az moet echt wel kunnen winnen van de graafschap
Het forum zal de komende week wel weer overspoelt worden door die nepsupportersquote:
Waarom? Feyenoord speelde thuis slechts gelijk tegen Utrecht.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:33 schreef eight het volgende:
[..]
Het forum zal de komende week wel weer overspoelt worden door die nepsupporters
quote:
quote:
Weten we ook weer hoe jij bentquote:
Meer haat voor Ajax dan lieffde voor je eigen club.quote:
quote:Op zondag 11 maart 2012 17:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waarom? Feyenoord speelde thuis slechts gelijk tegen Utrecht.
hij is fan van Twente.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:38 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Meer haat voor Ajax dan lieffde voor PSV.
leuk hoor
had het al aangepastquote:
Alsof dit topic ontopic isquote:Op zondag 11 maart 2012 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat hebben we ana dit offtopic geneuzel?
Niet zeurenquote:Op zondag 11 maart 2012 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat hebben we ana dit offtopic geneuzel?
quote:Op zondag 11 maart 2012 17:47 schreef Geo4kant het volgende:
Rustig in dit topic, zeker niks te trollen
In eigen goal ajbquote:Op zondag 11 maart 2012 17:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
kom op superboeren schiet er nou eens eentje in ....
Je geeft je club wel erg snel op.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Twente wordt geen kampioen, daarom mag AZ het van me worden
quote:
quote:
Qua alles Duits, behalve qua mentaliteitquote:
Volgend jaar hequote:Op zondag 11 maart 2012 17:52 schreef CaptainCookie het volgende:
Vitesse wordt overigens gewoon kampioen. Let op mijn woorden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |