Beter laat dan nooit.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:44 schreef SteelDogg het volgende:
Top!Maar goed, wel een beetje mosterd na de maaltijd.. Er is zoveel tijd overheen gegaan nu onderhand..
Heb daar wel eens een amateuropname van gezien ja. Is inderdaad veel beter, zeker de ad-libs. Ouderwets goed.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:51 schreef SteelDogg het volgende:
Maar met de techniek van tegenwoordig is het gewoon net alsof je daar echt bent.... Damn, ´t is niet te vergelijken met de echte MJ natuurlijk, maar iets is beter dan niets....
Wie wist dit trouwens?
Die Billie Jean 2001 optreden die in zulke hoge kwaliteit te vinden is, is dus gewoon 2 optredens in één gemixt. Z'n optreden van 7 september schijnt namelijk veeel beter te zijn..
Persoonlijk is dat niet de standaard die ik aanhoud. Dehalve stel ik dat het rond '95 al bergafwaards ging...quote:Op zondag 1 juli 2012 04:04 schreef SteelDogg het volgende:
Tja, het is vooral dat de ad-libs beter zijn, en je meer het gevoel krijgt dat je naar de oude Michael aan het kijken bent. Maar voor 2001 was alles beter, al zn optredens. Vanaf toen ging het bergafwaarts...
Bergafwaarts vind ik niet. Sowieso doordat er nog goede muziek gemaakt werd tot '95. Maar kwa optredens vond ik het wel erg spectaculair en goed wat hij liet zien. Wellicht dat het minder was doordat niet alles live meer was. Na '95 werd de hoeveelheid lipsync veel te veel. Als hij nu zo slecht zo klinken als Madonna, ok, maar iedereen met een beetje zangtalent zingt beter. Maar MJ was in dit opzicht ook vrij lui. Vond het touren sowieso een gruwel. En ook dat 30th Anniversary concert had hij het liefst laten schieten. Zelfs op het laatste moment dat hij helemaal waas stond van de medicijnen.quote:
Dat dus. Dangerous en HIStory als albums vind ik ook nog wel redelijk hoogstaand, maar de HIStory Tour bijvoorbeeld is beschamend slecht met zo veel geplayback.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:33 schreef Zapato het volgende:
Tot en met Dangerous Tour was wel tevreden. Bad Tour was het hoogtepunt, buiten kijf.
Je moet wat om de sfeer erin te houden natuurlijk. Wel vet.quote:Op zondag 1 juli 2012 18:05 schreef matthijst het volgende:
Gisteren bij Madonna concert geweest.
Voor aanvang draaiden ze een hele lading MJ nummers
Tsja, beschamend slecht. Hangt een beetje van je insteek af. Ik zie liever dat ie stilstaat en gaat zingen, maar als je het showelement als uitgangspunt hebt, was er niks mis met HIStory natuurlijk.quote:Op zondag 1 juli 2012 21:16 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Dat dus. Dangerous en HIStory als albums vind ik ook nog wel redelijk hoogstaand, maar de HIStory Tour bijvoorbeeld is beschamend slecht met zo veel geplayback.
Dit dus. En wanneer je kijkt naar hoe MJ keek naar muziekproductie, was het lipsyncen de meest logisch keus, omdat dat het meest in de buurt kwam van de CD's. Live-muziek heeft hij ook nooit wat mee gehad. Het product was wat je op de CD's kreeg, en niets anders.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:55 schreef Zapato het volgende:
Tsja, beschamend slecht. Hangt een beetje van je insteek af. Ik zie liever dat ie stilstaat en gaat zingen, maar als je het showelement als uitgangspunt hebt, was er niks mis met HIStory natuurlijk.
Wow!! Dat optreden is echt heel anders.. ik wist wel dat ze gemixt waren ja. Je kan het ook wel zien. Maar die ad-libs.. wauw. Je kan wel zien dat die medicijnen heeft geslikt, hij komt soms een beetje versuft over of vergeet even wat te doen. Maar het blijft goed, dat moet ook eens op HD kwaliteit uitkomen vind ik.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:51 schreef SteelDogg het volgende:
Maar met de techniek van tegenwoordig is het gewoon net alsof je daar echt bent.... Damn, ´t is niet te vergelijken met de echte MJ natuurlijk, maar iets is beter dan niets....
Wie wist dit trouwens?
Die Billie Jean 2001 optreden die in zulke hoge kwaliteit te vinden is, is dus gewoon 2 optredens in één gemixt. Z'n optreden van 7 september schijnt namelijk veeel beter te zijn..
Helemaal mee eens, vooral de albums Thriller en Bad vond ik erg goed.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:32 schreef SteelDogg het volgende:
2001 is gewoon niet zijn periode geweest. Ik hou van de 80's. Wat was Michael toen gewoon zo heerlijk zichzelf. Hij deed z'n ding gewoon, hij straalde. Wat kan ik daar toch vrolijk bij worden
[ afbeelding ]
Heeft hij ook nog andere albums uitgebracht in de '80?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:51 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, vooral de albums Thriller en Bad vond ik erg goed.
Victory nog met z'n broers. En volgens mij nog wel eentje, maar dat zou ik ff op moeten zoeken. En de film he: Moonwalker.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:55 schreef Kenju het volgende:
[..]
Heeft hij ook nog andere albums uitgebracht in de '80?
Persoonlijk vind ik dat mensen te veel zeulen met zijn '80s materiaal. Ik vind de '90s-muziek veel tijdslozer. Maar misschien dat het iets bozere stijltje en wat meer inhoudelijke teksten ook wat meer bij mijn persoonlijkheid past.
Ik zat gisteren overigens te denken aan het gegeven dat hij dood is. Niet dat ik iets heb van 'ik kan het nog steeds niet geloven' oid, want dat is bullshit. Maar het klòpt gewoon niet dat hij dood is. MJ hoorde nog te leven. Ik weet niet of ik sense maak. Maar goed, wilde het even delen.
Ik vraag me trouwens wel eens of hoe MJ zijn nummers schreef en wat er door zich heen gaat. Gewoon leuk rijmen? Of dacht hij iets in? Een nummer als Heartbreaker, Dirty Diana of Dangerous (weet trouwens niet of hij die allemaal geschreven heeft Heartbreaker staan iig een hoop namen bij) kan ik me wel iets over indenken. Beetje een generaal idee over een bepaald vrouwen icoon dat hij heeft en duidelijk door al zijn albums terugkomt. Maar iets als Don't Walk Away (ook co-schrijversschap) of Much too Soon kan ik me niets over indenken. Of zou hij het gewoon bij elkaar gerijmd hebben met alle anderen en vervolgens inzingen als een stel woorden zonder verdere persoonlijke betekenis?
Heb dat stukje van 10 sec nu al 1000x gekeken ofzo, wow.quote:Op zondag 22 juli 2012 19:09 schreef Xaobotnik het volgende:
Dit had ik nog nooit gezien. Vanaf 10:55:
Bad - 25th Anniversary Deluxe (3 CD/1 DVD)quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:30 schreef matthijst het volgende:
Bad special edition box.
Ergens in september.
Wel eens van die man gehoord ja.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:02 schreef Janena het volgende:
William Wagener, die gast die Tom Sneddon aan de schandpaal wil, komt 22 september naar Best (bij het HIStory beeld).
http://mjjiff.com/
quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:07 schreef Aether het volgende:
[..]
Bad - 25th Anniversary Deluxe (3 CD/1 DVD)
[ afbeelding ]
CD Description
BAD25 celebrates the legendary album and record breaking BAD tour. CD one features re-mastered versions of Michael's biggest hits on the original BAD album, including, "Smooth Criminal," "Man In The Mirror," “Bad,” “Another Part of Me,” “The Way You Make Me Feel,” and "Dirty Diana" arranged in the same sequence as they appeared on the original album released 25 years ago. “Leave Me Alone” was added to the album as a bonus track following its initial release and has been included on the disc.
CD two offers fans a rare listen to thirteen additional tracks, six of which are previously unreleased demo recordings created at Michael’s personal studio built at his then-home on Hayvenhurst Avenue in Encino, California. Also included are all three bonus tracks from the 2001 expanded edition of BAD, the previously un-released French version of Michael performing the classic, “I Just Can’t Stop Loving You,” a high power version of “Speed Demon” remixed by Nero and the brand new remix of “Bad” worked on as an electrifying collaboration between Pitbull and Dutch DJ Afrojack.
Serieus? Komen ze naar NL hier? Dat zou tof zijn... die shows zijn toch in Belgie, Duitsland en NL als ik me niet vergis.... naja laat maar komen! Ik zag ze al op YT met hun nieuwe 2012 Tour, toch wel veel solo MJ materiaal ook weer wat ze daar lieten zien.quote:
Waar heb je ze beluisterd dan?quote:Op woensdag 12 september 2012 21:22 schreef moonwalker27 het volgende:
Ik heb de "nieuwe" nummers kunnen beluisteren.
Een stuk beter dan de nummers op "Michael". Die waren allemaal verkloot door overmatige bewerking door producers.
Dit zijn echt nummers zoals ze door Jackson waren bedoeld. Niet allemaal even sterk, maar heerlijk om weer eens iets nieuws te horen!
Via Pirate. Progje waar heel veel muziek op staat.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:09 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Waar heb je ze beluisterd dan?
Idd.. fucking pandaquote:Op donderdag 13 september 2012 22:47 schreef matthijst het volgende:
Haha, dat wijf bij DWDD: scheef hoofd, scheve ogen.
Gaat ze haten op MJ's looks in z'n prime![]()
![]()
![]()
Exact!!quote:Op donderdag 13 september 2012 22:47 schreef matthijst het volgende:
Haha, dat wijf bij DWDD: scheef hoofd, scheve ogen.
Gaat ze haten op MJ's looks in z'n prime![]()
![]()
![]()
Toch jammer dat ze daar geen rekening mee gehouden hebben. Ik bedoel, als je het toch vastlegt, doe het dan goed. Er is materiaal uit begin 20e-eeuw dat in HD beschikbaar is.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:46 schreef Janena het volgende:
De dvd is toch wel heel tof ja! Beeld is niet super maar ja, 25 jaar oud materiaal he.
Gemiste kans dit. Met het terugbrengen van de originele intro's van IJCSLY en Smooth Criminal had ik het meteen aangeschaft. Echt onbegrijpelijk waarom ze dat uberhaupt ooit verknipt hebben.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:37 schreef Nicksanders het volgende:
IJCSLY is zonder gesproken intro![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |