abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 juli 2012 @ 17:16:07 #226
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_113678762
Sowieso liever History dan niks :D
Was erbij in Amsterdam en sjezus; toen ie met dat koffertje voor Billie Jean aankwam werd ik wild.
Playbackshow of niet :D
Haters everywhere but I don't really care.
  maandag 2 juli 2012 @ 17:24:09 #227
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_113679084
Dat hele playbackgedoe boeide mij ook weinig toen ik hem in 96 en 97 vanaf de eerste rij in het echt zag. Wat een hysterie! Mooie ervaring al ben ik stiekum wel jaloers op mijn vriendin die op haar 12e met moeders en oom naar BAD is geweest.. Mijn ouders waren niet zo tof.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_113680701
Bad was een hele andere tijd. Michael zag er gelukkig uit, hij had alle energie, en leek ook echt met plezier op het podium te staan.

In HIStory zag hij er ook niet echt ongelukkig uit, of alsof hij aan de medicijnen heeft gezeten (zoals in 2001) maar het was toch allemaal net even iets minder..
-
  maandag 2 juli 2012 @ 19:54:35 #229
33350 Janena
pi_113685474
Mooie herinneringen aan die tijd van HIStory:

Alles met een wegwerpcameraatje, hahaha...
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_113700175
Ahh wat leuk! Pff, kon ik toen maar gaan. Als mensen toch eens wisten dat het de laatste concert van MJ zou worden.. :(

Lijkt me een onvergetelijke ervaring om Michael in het echt te zien, z'n moves enzo....
-
  vrijdag 6 juli 2012 @ 16:55:11 #231
289612 MagicTheo
Kruip, mijn zgn zoon, kruip!
pi_113857517
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 23:51 schreef SteelDogg het volgende:
Maar met de techniek van tegenwoordig is het gewoon net alsof je daar echt bent.... Damn, ´t is niet te vergelijken met de echte MJ natuurlijk, maar iets is beter dan niets....

Wie wist dit trouwens?

Die Billie Jean 2001 optreden die in zulke hoge kwaliteit te vinden is, is dus gewoon 2 optredens in één gemixt. Z'n optreden van 7 september schijnt namelijk veeel beter te zijn..
Wow!! Dat optreden is echt heel anders.. ik wist wel dat ze gemixt waren ja. Je kan het ook wel zien. Maar die ad-libs.. wauw. Je kan wel zien dat die medicijnen heeft geslikt, hij komt soms een beetje versuft over of vergeet even wat te doen. Maar het blijft goed, dat moet ook eens op HD kwaliteit uitkomen vind ik. :)
PS4 | GTA Online | FIFA2015 | PSN: Joop2015
pi_113866434
Nou, ik hoop niet dat dat ooit het daglicht ziet bij het gewone volk.
pi_113871851
2001 is gewoon niet zijn periode geweest. Ik hou van de 80's. Wat was Michael toen gewoon zo heerlijk zichzelf. Hij deed z'n ding gewoon, hij straalde. Wat kan ik daar toch vrolijk bij worden O+

-
  zaterdag 7 juli 2012 @ 10:51:55 #234
366965 Black-beauty-babe
Kus voor iedereen!
pi_113885159
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 22:32 schreef SteelDogg het volgende:
2001 is gewoon niet zijn periode geweest. Ik hou van de 80's. Wat was Michael toen gewoon zo heerlijk zichzelf. Hij deed z'n ding gewoon, hij straalde. Wat kan ik daar toch vrolijk bij worden O+

[ afbeelding ]
Helemaal mee eens, vooral de albums Thriller en Bad vond ik erg goed.
^O^
  zaterdag 7 juli 2012 @ 14:55:39 #235
300718 Kenju
Say It!!??
pi_113891696
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 10:51 schreef Black-beauty-babe het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, vooral de albums Thriller en Bad vond ik erg goed.
Heeft hij ook nog andere albums uitgebracht in de '80?

Persoonlijk vind ik dat mensen te veel zeulen met zijn '80s materiaal. Ik vind de '90s-muziek veel tijdslozer. Maar misschien dat het iets bozere stijltje en wat meer inhoudelijke teksten ook wat meer bij mijn persoonlijkheid past.

Ik zat gisteren overigens te denken aan het gegeven dat hij dood is. Niet dat ik iets heb van 'ik kan het nog steeds niet geloven' oid, want dat is bullshit. Maar het klòpt gewoon niet dat hij dood is. MJ hoorde nog te leven. Ik weet niet of ik sense maak. Maar goed, wilde het even delen.

Ik vraag me trouwens wel eens of hoe MJ zijn nummers schreef en wat er door zich heen gaat. Gewoon leuk rijmen? Of dacht hij iets in? Een nummer als Heartbreaker, Dirty Diana of Dangerous (weet trouwens niet of hij die allemaal geschreven heeft Heartbreaker staan iig een hoop namen bij) kan ik me wel iets over indenken. Beetje een generaal idee over een bepaald vrouwen icoon dat hij heeft en duidelijk door al zijn albums terugkomt. Maar iets als Don't Walk Away (ook co-schrijversschap) of Much too Soon kan ik me niets over indenken. Of zou hij het gewoon bij elkaar gerijmd hebben met alle anderen en vervolgens inzingen als een stel woorden zonder verdere persoonlijke betekenis?
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_113898079
was in disneyland ( :D )... en bij captain eo stond het volgende: "Captain Eo has been called for a mission on another planet. Please enjoy other attractions." (oid...) :(
sprookje:
er was eens een rechtvaardige man.
pi_113898985
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 14:55 schreef Kenju het volgende:

[..]

Heeft hij ook nog andere albums uitgebracht in de '80?

Persoonlijk vind ik dat mensen te veel zeulen met zijn '80s materiaal. Ik vind de '90s-muziek veel tijdslozer. Maar misschien dat het iets bozere stijltje en wat meer inhoudelijke teksten ook wat meer bij mijn persoonlijkheid past.

Ik zat gisteren overigens te denken aan het gegeven dat hij dood is. Niet dat ik iets heb van 'ik kan het nog steeds niet geloven' oid, want dat is bullshit. Maar het klòpt gewoon niet dat hij dood is. MJ hoorde nog te leven. Ik weet niet of ik sense maak. Maar goed, wilde het even delen.

Ik vraag me trouwens wel eens of hoe MJ zijn nummers schreef en wat er door zich heen gaat. Gewoon leuk rijmen? Of dacht hij iets in? Een nummer als Heartbreaker, Dirty Diana of Dangerous (weet trouwens niet of hij die allemaal geschreven heeft Heartbreaker staan iig een hoop namen bij) kan ik me wel iets over indenken. Beetje een generaal idee over een bepaald vrouwen icoon dat hij heeft en duidelijk door al zijn albums terugkomt. Maar iets als Don't Walk Away (ook co-schrijversschap) of Much too Soon kan ik me niets over indenken. Of zou hij het gewoon bij elkaar gerijmd hebben met alle anderen en vervolgens inzingen als een stel woorden zonder verdere persoonlijke betekenis?
Victory nog met z'n broers. En volgens mij nog wel eentje, maar dat zou ik ff op moeten zoeken. En de film he: Moonwalker.

Overigens, kijk deze even over hoe hij z'n nummers schreef:
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  zaterdag 21 juli 2012 @ 01:03:26 #238
111172 Noax
Helping small minds grow.
pi_114485851
Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
  zondag 22 juli 2012 @ 19:09:45 #240
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_114538682
Dit had ik nog nooit gezien. Vanaf 10:55:
  zondag 22 juli 2012 @ 19:51:52 #241
33350 Janena
pi_114540229
Ken die uitvoering van 'Will you be there'. ERG mooi.
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 13:40:26 #242
75135 omnius
TACTICAL OFFICER
pi_115092807
Nooit eerder gezien. Mooi!
Euch zum Spott und Hohn, Hole ich nun meinen Lohn
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 16:47:22 #243
300718 Kenju
Say It!!??
pi_115099460
Jammer dat er zo weinig meer uitgebreid materiaal is. Zoals hij hier zingt, zou ik graag langer gezien hebben. Gewoon rustig en simpel op een podium zonder dat het echt tijdens een stadionconcert is en er gedanst moet worden.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  zondag 5 augustus 2012 @ 16:22:12 #244
314390 Jackson5
Annie are you ok?
pi_115141401
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 19:09 schreef Xaobotnik het volgende:
Dit had ik nog nooit gezien. Vanaf 10:55:
Heb dat stukje van 10 sec nu al 1000x gekeken ofzo, wow.

Gelukkig hebben we deze ook nog.
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 16:18:51 #245
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_115560707
Track listing

CD 1: Original Album
No. Title Writer(s) Length
1. "Bad" Michael Jackson 4:07
2. "The Way You Make Me Feel" Michael Jackson 4:59
3. "Speed Demon" Michael Jackson 4:01
4. "Liberian Girl" Michael Jackson 3:53
5. "Just Good Friends" (featuring Stevie Wonder) Terry Britten, Graham Lyle 4:08
6. "Another Part of Me" Michael Jackson 3:54
7. "Man in the Mirror" Siedah Garrett, Glen Ballard 5:19
8. "I Just Can't Stop Loving You" (featuring Siedah Garrett) Michael Jackson 4:25
9. "Dirty Diana" Michael Jackson 4:52
10. "Smooth Criminal" Michael Jackson 4:19
11. "Leave Me Alone" Michael Jackson 4:40
CD 2: Bonus Tracks, Unreleased Tracks, Demos, Remixes
1. "Don't Be Messin' 'Round" Michael Jackson 4:19
2. "I'm So Blue"
3. "Song Groove (a.k.a. Abortion Papers)"
4. "Free" Michael Jackson
5. "Price of Fame" Michael Jackson
6. "Al Capone" Michael Jackson
7. "Streetwalker" Michael Jackson 5:48
8. "Fly Away" Michael Jackson 3:27
9. "Todo Mi Amor Eres Tu (I Just Can't Stop Loving You Spanish Version)" (featuring Siedah Garrett) Michael Jackson, Rubén Blades 4:04
10. "Je Ne Veux Pas La Fin De Nous (I Just Can't Stop Loving You French Version)" (featuring Siedah Garrett) Michael Jackson, Christine Decroix 4:04
11. "Bad" (Afrojack Remix) (DJ Buddha Edit) (featuring Pitbull) Michael Jackson 4:29
12. "Speed Demon" (Nero Remix) Michael Jackson
13. "Bad" (Afrojack Remix) (Club Mix) Michael Jackson 7:31
[edit]Deluxe Edition bonus discs
CD 3: Live at Wembley Stadium July 16, 1988
1. "Wanna Be Startin' Somethin'" Michael Jackson
2. "This Place Hotel" Michael Jackson
3. "Another Part of Me" Michael Jackson
4. "I Just Can't Stop Loving You" (duet with Sheryl Crow) Michael Jackson
5. "She's Out of My Life" Tom Bahler
6. "I Want You Back/The Love You Save/I'll Be There" Berry Gordy, Freddie Perren, Alphonzo Mizell, Deke Richards, Bob West, Willie Hutch, Hal Davis
7. "Rock with You" Rod Temperton
8. "Human Nature" Steve Porcaro, John Bettis
9. "Smooth Criminal" Michael Jackson
10. "Dirty Diana" Michael Jackson
11. "Thriller" Rod Temperton
12. "Workin' Day and Night" Michael Jackson
13. "Beat It" Michael Jackson
14. "Billie Jean" Michael Jackson
15. "Bad" Michael Jackson
16. "Man in the Mirror" Siedah Garrett, Glen Ballard
DVD: Michael Jackson: Live at Wembley July 16, 1988[12]
1. "Wanna Be Startin' Somethin'" Michael Jackson
2. "This Place Hotel" Michael Jackson
3. "Another Part of Me" Michael Jackson
4. "I Just Can't Stop Loving You" (duet with Sheryl Crow) Michael Jackson
5. "She's Out of My Life" Tom Bahler
6. "I Want You Back/The Love You Save/I'll Be There" Berry Gordy, Freddie Perren, Alphonzo Mizell, Deke Richards, Bob West, Willie Hutch, Hal Davis
7. "Rock with You" Rod Temperton
8. "Human Nature" Steve Porcaro, John Bettis
9. "Smooth Criminal" Michael Jackson
10. "Dirty Diana" Michael Jackson
11. "Thriller" Rod Temperton
12. "Bad Groove (The Band Jam Section)" Michael Jackson
13. "Workin' Day and Night" Michael Jackson
14. "Beat It" Michael Jackson
15. "Billie Jean" Michael Jackson
16. "Bad" Michael Jackson
17. "Man in the Mirror" (Encore) Siedah Garrett, Glen Ballard
18. "The Way You Make Me Feel" (Performed at Wembley Stadium, London on July 15, 1988) Michael Jackson
19. "I Just Can't Stop Loving You/Bad" (duet with Sheryl Crow) (Performed at Yokohama Stadium, Yokohama on September 26, 1987) Michael Jackson
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_115560957
???
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 16:30:58 #247
28167 matthijst
pi_115561275
Bad special edition box.
Ergens in september.
pi_115562997
Pfff, a.u.b. zeg. Gaat ze weer met dit soort zooi komen? Na HIStory, Number Ones, The Essential, The Ultimate collection, Visionary, Thriller 25th en dan vergeet ik er nog wel een of twee, hebben we het gros van die nummers toch al?? De content die 'nieuw' is, is waarschijnlijk nooit uitgebracht omdat het niet interessant bevonden werd.
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 17:29:47 #249
28167 matthijst
pi_115564005
DVD van de Bad tour :)
pi_115804848
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 16:30 schreef matthijst het volgende:
Bad special edition box.
Ergens in september.
Bad - 25th Anniversary Deluxe (3 CD/1 DVD)

CD Description
BAD25 celebrates the legendary album and record breaking BAD tour. CD one features re-mastered versions of Michael's biggest hits on the original BAD album, including, "Smooth Criminal," "Man In The Mirror," “Bad,” “Another Part of Me,” “The Way You Make Me Feel,” and "Dirty Diana" arranged in the same sequence as they appeared on the original album released 25 years ago. “Leave Me Alone” was added to the album as a bonus track following its initial release and has been included on the disc.

CD two offers fans a rare listen to thirteen additional tracks, six of which are previously unreleased demo recordings created at Michael’s personal studio built at his then-home on Hayvenhurst Avenue in Encino, California. Also included are all three bonus tracks from the 2001 expanded edition of BAD, the previously un-released French version of Michael performing the classic, “I Just Can’t Stop Loving You,” a high power version of “Speed Demon” remixed by Nero and the brand new remix of “Bad” worked on as an electrifying collaboration between Pitbull and Dutch DJ Afrojack.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')