bronquote:De moeder van de Amerikaanse popster Michael Jackson (1958-2009), de 82-jarige Katherine Jackson, is zoek. De Amerikaanse nieuwszender CNN bericht vandaag dat ze zaterdagavond bij de politie in haar woonplaats als vermist is opgegeven. Een advocaat die voor de moeder werkt, Sandra Ribera, is bang dat de vrouw iets is overkomen.
Katherine Jackson verliet haar woning in het Californische Calabasas op 15 juli op weg naar Albuquerque in de staat New Mexico. De kleinkinderen van de vrouw zijn er al een week niet in geslaagd telefonisch contact met haar op te nemen. Volgens Ribera zijn er sinds de dood van Michael Jackson in juni 2009 nog niet eerder 24 uur verstreken zonder dat Katherine een of meerdere van de drie kinderen van popster heeft gebeld.
Katherine Jackson heeft verscheidene zakelijke geschillen met een aantal van haar kinderen en adviseurs.
Dat kan ik me onder bepaalde omstandigheden prima voorstellen, maar ze heeft de zorg over haar 3 kleinkinderen, en dan zou ze hen iig kunnen melden dat alles goed met haar is.quote:Op zondag 22 juli 2012 10:34 schreef Janena het volgende:
Denk dat ze niet gevonden WIL worden door bepaalde mensen.
Tuurlijk, ik ook.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:53 schreef Leandra het volgende:
Ja, maar ik kan me wel voorstellen dat Paris het niet helemaal jofel vindt dat oma nu onder de zorg zou zijn van de arts die als getuige voor Murray was.
De familie is zwart en trots, zien zichzelf als afro-american royalty, ik denk niet dat ze het leuk vinden dat de complete MJ-nalatenschap in handen komt van een paar blanke erfgenaampjes.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:35 schreef Leandra het volgende:
De man had 3 kinderen, en toch moeten broers en zussen gaan ruzieën over het testament.
Laat de erfenis lekker aan de kinderen.
En dan te bedenken dat ze hiervoor al drie keer tevergeefs MJ's testament aangevochten hebben.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:35 schreef Leandra het volgende:
De man had 3 kinderen, en toch moeten broers en zussen gaan ruzieën over het testament.
Laat de erfenis lekker aan de kinderen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |