dat is de reden dat ie er nooit zal komen. Er zullen dingen als maatschappelijk onaanvaardbaar geroepen gaan worden en consensus over de inhoud zal er nooit komen.quote:Op zondag 11 maart 2012 11:44 schreef Soempie het volgende:
Wat wil je doen met zo'n opvoedingscursus dan? Er is binnen no time al ruzie over hoe om te gaan met een baby in OUD.
Daarom ben ik er ook geen voorstander van. Misschien dat je bepaalde zaken ter sprake kunt brengen bij het cb.quote:Op zondag 11 maart 2012 11:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dat is de reden dat ie er nooit zal komen. Er zullen dingen als maatschappelijk onaanvaardbaar geroepen gaan worden en consensus over de inhoud zal er nooit komen.
het gaat mij vooral om dat gedeelte, zo'n kind heeft het niet voor het zeggen. Punt uit. Dat het een keer gebeurd is tot daar aan toe.quote:Op zondag 11 maart 2012 11:35 schreef Soempie het volgende:
2 meisjes van 2 jaar en 4 jaar.
Wat ik laatst hoorde: jongetje van anderhalf ofzo gooide alles in een zwiep van tafel af. Vervolgens zet die moeder hem op schoot en toen iemand anders de dingen weer op tafel wilde zetten zei die moeder: 'doe maar niet hoor, dat vindt hij niet goed'.
quote:Op zondag 11 maart 2012 11:35 schreef Soempie het volgende:
2 meisjes van 2 jaar en 4 jaar.
Wat ik laatst hoorde: jongetje van anderhalf ofzo gooide alles in een zwiep van tafel af. Vervolgens zet die moeder hem op schoot en toen iemand anders de dingen weer op tafel wilde zetten zei die moeder: 'doe maar niet hoor, dat vindt hij niet goed'.
Snap ik. Maar aan de andere kant moet je kinderen ook weer leren wel inspraak te hebben, keuzes te maken, etc. Aan een opvoeding waarbij ze altijd maar moeten gehoorzamen hebben ze ook niks en dat is dan weer wat sommige mensen denken dat je bedoelt. Gaan ze dat weer tot in den treure doortrekken en dan krijg je later zo'n volwassene die om elk miezerig dingetje advies gaat vragen aan haar ouders (zo'n huisgenootje had ik).quote:Op zondag 11 maart 2012 11:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
het gaat mij vooral om dat gedeelte, zo'n kind heeft het niet voor het zeggen. Punt.
Ja, precies.quote:Op zondag 11 maart 2012 11:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
het gaat mij vooral om dat gedeelte, zo'n kind heeft het niet voor het zeggen. Punt uit. Dat het een keer gebeurd is tot daar aan toe.
Mee eens, maar ze zullen toch ook moeten leren dat ze zich op visite moeten gedragen naar de regels die daar gelden.quote:Op zondag 11 maart 2012 11:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Snap ik. Maar aan de andere kant moet je kinderen ook weer leren wel inspraak te hebben, keuzes te maken, etc. Aan een opvoeding waarbij ze altijd maar moeten gehoorzamen hebben ze ook niks en dat is dan weer wat sommige mensen denken dat je bedoelt. Gaan ze dat weer tot in den treure doortrekken en dan krijg je later zo'n volwassene die om elk miezerig dingetje advies gaat vragen aan haar ouders (zo'n huisgenootje had ik).![]()
Opvoeden is wat mij betreft niet een vaststaand stappenplan of iets dergelijks. Misschien dat je wat basis mee kunt geven, maar ook dat verandert..
Mja, beetje jammer dat die ouders daar dus niks mee doen.quote:Op zondag 11 maart 2012 11:58 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Mee eens, maar ze zullen toch ook moeten leren dat ze zich op visite moeten gedragen naar de regels die daar gelden.
Hier begint net de zon een beetje door te komen. Misschien straks nog even naar buiten. Maar Peace gaat vanmiddag ook voetbal kijken. daarna iig nog even boodschappen doen.quote:Op zondag 11 maart 2012 12:16 schreef Soempie het volgende:
't Is hier prachtig weer trouwens. Jullie nog leuke plannen?
Jojo, veel plezier vandaag bij je ouders.
daar kan ik ook begrip voor hebben, kinderen doen niet altijd wat je verwacht. mijn punt is dat sommige ouders het gewoon niet snappen/ opgevoed zijnquote:Op zondag 11 maart 2012 12:19 schreef Diaan73 het volgende:
Het is ook zo dat je vooraf vaak bedenkt hoe je dingen wil aanpakken als je een kind hebt. In de praktijk pakt dat toch vaak anders uit. Sommige dingen heb je - helaas - niet altijd in de hand. En idd vooral als hij moe begint te worden. Lennon is ook weleens strontvervelend geweest bij vrienden... Wij gaven dan aan dat we dat erg vervelend vonden, maar zij hadden er geen problemen mee. We zetten Lennon in zo'n situatie ook wel in de gang daar. En gaan eerder weg.
Ow Okay, ik dacht dat je het anders bedoelde. Maar dat ben ik het wel met je eens.quote:Op zondag 11 maart 2012 12:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
daar kan ik ook begrip voor hebben, kinderen doen niet altijd wat je verwacht. mijn punt is dat sommige ouders het gewoon niet snappen/ opgevoed zijn
Ik ben wel weer bijgeslapen jaquote:
Ja maar als zo'n monster de hele tafel leegflikkert en je neemt 'm op schoot, dan denkt 'ie voortaan dat het goed is. Op zo'n moment moet je een kind gewoon een standje geven. Een hond die bijt ga je toch ook niet aaien?quote:Op zondag 11 maart 2012 11:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Snap ik. Maar aan de andere kant moet je kinderen ook weer leren wel inspraak te hebben, keuzes te maken, etc. Aan een opvoeding waarbij ze altijd maar moeten gehoorzamen hebben ze ook niks en dat is dan weer wat sommige mensen denken dat je bedoelt. Gaan ze dat weer tot in den treure doortrekken en dan krijg je later zo'n volwassene die om elk miezerig dingetje advies gaat vragen aan haar ouders (zo'n huisgenootje had ik).![]()
Opvoeden is wat mij betreft niet een vaststaand stappenplan of iets dergelijks. Misschien dat je wat basis mee kunt geven, maar ook dat verandert..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Ik zou zeker even naar buiten gaanquote:Op zondag 11 maart 2012 12:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben wel weer bijgeslapen jaBen eigenlijk best wel down
Gisteren echt bijna niks gedaan en de laatste dagen ook slecht gegeten
Ga zo gewoon ontbijten en douchen en dan wat dingetjes in het huis doen, denk dat ik me dan ook gelijk een stuk beter voel
En misschien even de zon in
Ik denk dat ik even een stukje ga wandelen jaquote:Op zondag 11 maart 2012 13:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zou zeker even naar buiten gaan
Het is een lentedag. Muziekje mee.
Hier staan de krokussen volop in bloei.
quote:Op zondag 11 maart 2012 12:28 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Nemik pm je het vanavond wel even als ik weer thuis ben
Same herequote:Op zondag 11 maart 2012 13:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik even een stukje ga wandelen jaMaar eerst maar eens ontbijten
Hoe is dat eigenlijk gegaan gisteren dat jullie uiteindelijk in het ziekenhuis zijn beland, had ze hoge koorts ofzo? Fijn dat het goed gaatquote:Op zondag 11 maart 2012 13:21 schreef iamredleader het volgende:
Dank allemaal voor de wensen
Terug van VU ziekenhuis. Een lelijke hoest maar verder lijkt alles goed te gaan met Tinu. Ze blijft waarschijnlijk tot dinsdag, morgen weten we meer. Jair vond het maar een vreemde bedoening
Niet echt hoge koorts, wel verhoging en ze had de baby al een tijdje niet voelen bewegen. Dus de verloskundige gebeld, die kwam langs om te kijken/luisteren, en zij heeft Tinu naar het ziekenhuis gebracht, alwaar de arts zei dat ze haar liever ter observatie wilden opnemen, ook in afwachting van wat onderzoeken.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:37 schreef MaJo het volgende:
Hoe is dat eigenlijk gegaan gisteren dat jullie uiteindelijk in het ziekenhuis zijn beland, had ze hoge koorts ofzo? Fijn dat het goed gaatEn kan me voorstellen dat Jair het maar vreemd vindt
Oh dat lijkt me wel eng als je de baby even niet voelt bewegenquote:Op zondag 11 maart 2012 13:40 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Niet echt hoge koorts, wel verhoging en ze had de baby al een tijdje niet voelen bewegen. Dus de verloskundige gebeld, die kwam langs om te kijken/luisteren, en zij heeft Tinu naar het ziekenhuis gebracht, alwaar de arts zei dat ze haar liever ter observatie wilden opnemen, ook in afwachting van wat onderzoeken.
quote:
WTFquote:
quote:Op zondag 11 maart 2012 13:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja maar als zo'n monster de hele tafel leegflikkert en je neemt 'm op schoot, dan denkt 'ie voortaan dat het goed is. Op zo'n moment moet je een kind gewoon een standje geven. Een hond die bijt ga je toch ook niet aaien?
En niet zeggen: "ik leg het niet terug op tafel want dat vindt 'ie niet goed". Hij heeft niets goed te vinden wat spullen op de tafel betreft.Tuurlijk, maar dat wil nog niet zeggen dat ik voor een opvoedingscursus ben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Nee, daar ben ik ook tegen. Dat gaat nergens over.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dat wil nog niet zeggen dat ik voor een opvoedingscursus ben.
Dat denk ik ook jaquote:Op zondag 11 maart 2012 14:16 schreef Soempie het volgende:
Wat je zelf net ook zei: misschien voel je je ook wat beter als je wel wat klusjes doet en lekker even naar buiten gaat.
Bij dit soort ouders denk ik dan aan de standaard roep om sterilisatie. En de WTF.quote:Op zondag 11 maart 2012 11:35 schreef Soempie het volgende:
Ik ben net buiten geweest. Superlekker weer! Had mijn jas mee en dat had ik beter niet kunnen doen. Liep er de hele tijd mee in mijn hand.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bij dit soort ouders denk ik dan aan de standaard roep om sterilisatie. En de WTF.
Hier word ik blij van. Ook omdat ik donderdag heel misschien wel eerder naar huis mag.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 maart 2012 15:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben net buiten geweest. Superlekker weer! Had mijn jas mee en dat had ik beter niet kunnen doen. Liep er de hele tijd mee in mijn hand.
Yup.quote:
quote:Op zondag 11 maart 2012 15:21 schreef MaJo het volgende:
Ik ben gedouched, aangekleed en heb alle was opgeruimdNu mag ik van mezelf tot 4 uur chillen en dan ga ik de vaat doen
Ik wilde eigenlijk nog veel meer doen maar soemp heeft gelijk dat ik ook niet teveel moet willen en gewoon blij moet zijn met wat ik wel doe. Voel me al stukken beter
Ik ga denk ik zo naar de winkel fietsen voor wat boodschapjes en dan koken vanavond in plaats van een patatje halen wat we eigenlijk van plan waren
Ik heb een Eastpak rugzak met een speciaal laptop vak, erg handigquote:Op zondag 11 maart 2012 15:37 schreef B.ertha het volgende:
Ben een laptoptas aan het uitzoeken Wat een gedoe: Veel te veel keuze maar erg weinig voldoet aan mijn wensen en is binnen budget.
Het was net al erg druk op de hei en in de bossen in het Gooi.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Yup.
Ik zie ook allemaal mensen op FB dingen posten over balkons, stranden, parken etc. 1 Dag lente en Nederland gaat los
Hij moet zakelijk zijn, dus geen rugzak. Er is een budget (de meeste tassen zitten daar net een tientje bovenquote:Op zondag 11 maart 2012 15:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb een Eastpak rugzak met een speciaal laptop vak, erg handig
En dat tientje extra neerleggen is absoluut geen optie?quote:Op zondag 11 maart 2012 16:03 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Hij moet zakelijk zijn, dus geen rugzak. Er is een budget (de meeste tassen zitten daar net een tientje boven) en ik wil dat er naast een laptop ook nog voldoende ruimte is voor wat mappen, telefoon, portemonnee e.d. Ik wil niet steeds twee tassen meeslepen.
Nee, want ik kan de tas declareren tot een max.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dat tientje extra neerleggen is absoluut geen optie?
Dan declareer je tot de max en leg je zelf een tientje bij. 2 dagen neuzelen en zoeken zou mij geen 10 euro waard zijnquote:Op zondag 11 maart 2012 16:10 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, want ik kan de tas declareren tot een max.
Ja, maar dat kan dus niet, volgens mij. Ik moet de de originele bon inleveren en daar staat het volledige bedrag op. En dan wordt die bon niet geaccepteerd omdat het boven de limiet is.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan declareer je tot de max en leg je zelf een tientje bij. 2 dagen neuzelen en zoeken zou mij geen 10 euro waard zijn
Mooi he.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Yup.
Ik zie ook allemaal mensen op FB dingen posten over balkons, stranden, parken etc. 1 Dag lente en Nederland gaat los
Wat suf.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:22 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan dus niet, volgens mij. Ik moet de de originele bon inleveren en daar staat het volledige bedrag op. En dan wordt die bon niet geaccepteerd omdat het boven de limiet is.
Bij ons was dat nooit een probleem. Dan hielden we dat bovenbedrag in van het loon.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:22 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan dus niet, volgens mij. Ik moet de de originele bon inleveren en daar staat het volledige bedrag op. En dan wordt die bon niet geaccepteerd omdat het boven de limiet is.
Ja precies.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bij ons was dat nooit een probleem. Dan hielden we dat bovenbedrag in van het loon.
Bel ze maandag even op. Het zou echt heel raar zijn als dat niet mogelijk is.
Jaquote:
Ja ook bekendquote:Op zondag 11 maart 2012 16:29 schreef B.ertha het volgende:
Wij hebben de eerste motoroverlast al gehad, wat meestal betekent dat het echt lente begint te worden.
quote:Op zondag 11 maart 2012 16:29 schreef B.ertha het volgende:
Wij hebben de eerste motoroverlast al gehad, wat meestal betekent dat het echt lente begint te worden.
Ik ben een boel wielrenners, wandelaars en lopers tegengekomen. Verder twee Nordic Walkers (2 keer), een loper met hond en een loper met skatend dochtertje aan de hand.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:24 schreef Nembrionic het volgende:
Ja
Het valt me eigenlijk tegen dat ik nog geen groepen fietsers en skeelers zie. Dat is meestal wel op zo'n dag als vandaag.
Dat klinkt echt als de perfecte carnavalskrakerquote:Op zondag 11 maart 2012 16:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben een boel wielrenners, wandelaars en lopers tegengekomen. Verder twee Nordic Walkers (2 keer), een loper met hond en een loper met skatend dochtertje aan de hand.
Toen ik later naar het sportcentrum fietste hoorde ik het prachtige 'mijn bilspleet is zo koud' (vrouwelijker wielrenster tegen haar maatje).
Is dat alweer een jaar geledenquote:Op zondag 11 maart 2012 17:03 schreef MadMaster het volgende:
Vandaag een jaar geleden:
[ afbeelding ]
Japan Then And Now: One Year After The Tsunami
Qua straling in het gebied rondom de kerncentrale is het niet best.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is dat alweer een jaar geledenHeftige foto! Hoe zit het daar nu eigenlijk met de straling? Daar hoor je nooit meer iemand over...
En volgens mij doen ze er helemaal niets aan (zoals mensen uit dat gebied weghalen enzo), best ergquote:Op zondag 11 maart 2012 17:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Qua straling in het gebied rondom de kerncentrale is het niet best.
En dat zal nog wel even duren, vrees ik...
linksachter vind ik echt een rotplek.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:15 schreef TradeMarkie het volgende:
Tinu en iarl sterkte.
Vanmiddag 5-2 gewonnen van ons 4e
En ik heb 80 minuten, met succes, linksachter gespeeld. Normaal is het spits of rechtshalf dit seizoen
Yep....quote:Op zondag 11 maart 2012 17:03 schreef MadMaster het volgende:
Vandaag een jaar geleden:
[ afbeelding ]
Japan Then And Now: One Year After The Tsunami
Of dat zo is weet ik niet maar we horen er niets meer over. Ik vind het ook helemaal niet interessant meer. Zo af en toe komt er wel een berichtje langs over Tepco e.d. maar ik hou me er niet meer mee bezig.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
En volgens mij doen ze er helemaal niets aan (zoals mensen uit dat gebied weghalen enzo), best erg
Ik vind het juist wel erg dat we er helemaal niets meer over horen want volgens mij is er nog van alles aan de hand daar. Het is ook niet dat ik me er veel mee bezig hou maar het interesseert me zeker welquote:Op zondag 11 maart 2012 17:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of dat zo is weet ik niet maar we horen er niets meer over. Ik vind het ook helemaal niet interessant meer. Zo af en toe komt er wel een berichtje langs over Tepco e.d. maar ik hou me er niet meer mee bezig.
Ik lees er regelmatig eea over op de site van of in het NRC, laatst nog een stuk vanuit de optiek van de bewoners, ik denk dat het voor de nieuwssites niet interessant meer is.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel erg dat we er helemaal niets meer over horen want volgens mij is er nog van alles aan de hand daar. Het is ook niet dat ik me er veel mee bezig hou maar het interesseert me zeker wel
Ik ook, maar soms moet hetquote:Op zondag 11 maart 2012 17:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
linksachter vind ik echt een rotplek.
Hier niet hoor. Helaas.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Yup.
Ik weet niet of dat kan. Moet je ook nog wel even aangeven of je de oude of de nieuwe layout gebruikt.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:54 schreef wyccie het volgende:
Hier zijn vast wel Gmail-gebruikers? Hoe kan ik in het overzichtsscherm instellen dat het voor mij in 1 oogopslag te zien is dat een mail is óf beantwoord óf doorgestuurd?
De nieuwe kun je naartoe door rechtsonder in je scherm op zo'n blauw vierkantje te klikken met "Go to new look"quote:Op zondag 11 maart 2012 18:00 schreef wyccie het volgende:
Ik ben zojuist even teruggegaan naar de oude, om te kijken of ik daar iets kon vinden. Maar ik weet niet hoe ik naar de nieuwe kan. Is gelukkig geen probleem, want ik vind de oude overzichtelijker.
Ja, dat is in Outlook ook. Vind ik ook veel duidelijkerquote:Op zondag 11 maart 2012 18:06 schreef wyccie het volgende:
Ah, bedankt. Bij mij was het groen, in schutkleur. Ik blijf toch maar bij de oude.
Bij Hotmail is het gewoon meteen duidelijk:
[ afbeelding ]
micromanagement.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:21 schreef wyccie het volgende:
Ach ja, dan maar telkens elke mail openen.
Ik ben begonnen met hardlopen zodat ik lekkere dingen mag blijven eten. Nu heb ik vanochtend best een heel eind gelopen, en ik heb net al chocorijstwafels gehad en gooi nu een kruidenboter stokbrood in de oven.
Toch voel ik me ietwat schuldig.
Als er maar gezonde dingen tegenover staan valt het wel mee toch?quote:Op zondag 11 maart 2012 18:24 schreef wyccie het volgende:
Wat?
Eigenlijk wil ik natuurlijk gewoon dat ik niet zo'n vreetzak ben.
De laatste tijd niet zo.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:28 schreef MaJo het volgende:
Als er maar gezonde dingen tegenover staan valt het wel mee toch?
Ah ok dan schiet het niet zo opquote:Op zondag 11 maart 2012 18:29 schreef wyccie het volgende:
MaJo, ik wil eigenlijk vooral makkelijk het onderscheid tussen beantwoord en doorgestuurd weten.
En ik ben niet de enige in dat account, dus oude mails ongelezen maken is wat onhandig.
[..]
De laatste tijd niet zo.
Ja maar bij ieder dingetje dat je eet of niet eet een checklist bij gaan houden of het wel in balans is, is micromanagement en dat schiet ook niet op. Dat bedoel ik.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:24 schreef wyccie het volgende:
Wat?
Eigenlijk wil ik natuurlijk gewoon dat ik niet zo'n vreetzak ben.
Oh, dat doe ik niet. Als ik iets bijhoud gaat het eerder in zakken, dan per stuk.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:35 schreef Nembrionic het volgende:
Ja maar bij ieder dingetje dat je eet of niet eet een checklist bij gaan houden of het wel in balans is, is micromanagement en dat schiet ook niet op. Dat bedoel ik.
Ja maar ik kijk zelden clipsquote:Op zondag 11 maart 2012 19:03 schreef wyccie het volgende:
Niks engs aan! Niks wat opengemaakt wordt, het is iets wat ze zelfs bij Specsavers doen. Gewoon een foto van de binnenkant van je oog.
En het is nog wel een clip van je nieuwe favo band.
Oeh daar wil ik denk ik wel heenquote:Op zondag 11 maart 2012 19:04 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens, MaJo, School is Cool staat op 14 April in Rotown.
http://www.rotown.nl/14-04-2012/school_is_coolquote:
Is dan niet al Motel Mozaique?quote:Op zondag 11 maart 2012 19:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
http://www.rotown.nl/14-04-2012/school_is_cool
9 euro.
Nou staat me wel bij dat ik 14 April iets heb
Zo dan.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:04 schreef Nembrionic het volgende:
Ja maar ik kijk zelden clips
Ik luister voor de muziek.
Ik had het clipje net al bekeken.quote:
Ah okquote:
Vind je dat dan eng? Het had namelijk ook een zon of zo kunnen zijn.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:09 schreef Nembrionic het volgende:
Ik had het clipje net al bekeken.
Dat hoef ik dus niet te zien.
Nou eng..beetje vies. Nee, had geen zon kunnen zijn want ik heb dit soort plaatjes heul vaak gezien dus ik zou het direct herkennen. Of misschien de binnenkant van een ei ofzo.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Vind je dat dan eng? Het had namelijk ook een zon of zo kunnen zijn.
Ja heb er ook zin inquote:Op zondag 11 maart 2012 19:10 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb daar echt weer zin in, Motel Mozaique. Vorig jaar niet geweest want viel een beetje tegen maar deze keer
Ja, volgens mij hebben we het er wel 0,2 ananaskeer over gehad ofzo dat je mee zou gaanquote:Op zondag 11 maart 2012 19:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja heb er ook zin inWil er al een tijdje heen en ga nu eindelijk
Ik vind dat soort dingen machtig mooi.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:11 schreef Nembrionic het volgende:
Nou eng..beetje vies. Nee, had geen zon kunnen zijn want ik heb dit soort plaatjes heul vaak gezien dus ik zou het direct herkennen. Of misschien de binnenkant van een ei ofzo.
Misschien moet je dan maar opticien of oogarts wordenquote:Op zondag 11 maart 2012 19:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vind dat soort dingen machtig mooi.
Zeker wetenquote:Op zondag 11 maart 2012 19:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, volgens mij hebben we het er wel 0,2 ananaskeer over gehad ofzo dat je mee zou gaan
Eén van de vakgebieden waar ik niet over twijfel. Een duidelijke nee.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:15 schreef Nembrionic het volgende:
Misschien moet je dan maar opticien of oogarts worden
Dan zul je ook minder van dat soort machtig mooie plaatjes tegenkomenquote:Op zondag 11 maart 2012 19:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Eén van de vakgebieden waar ik niet over twijfel. Een duidelijke nee.
Zou het ook niet wetenquote:Op zondag 11 maart 2012 19:16 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vraag me wel af waar de afterparty van MoMo gaat zijn. Voorheen was dat natuurlijk in Watt maarja...
Als zo'n beetje alle optredens klaarzijn dan was er altijd in Watt nog wat, zoals 2ManyDJ's.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:24 schreef MaJo het volgende:
Zou het ook niet wetenWat houdt die afterparty in dan?
Oh, gaat Irien mee? Gezellig. Maar dat is dan misschien wel handiger ja.quote:En ik zat te denken dat we misschien toch naar een hostel moeten kijken nu Irien ook meegaat en K. ook twijfelt om mee te gaan
Oh dat klinkt tofquote:Op zondag 11 maart 2012 19:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als zo'n beetje alle optredens klaarzijn dan was er altijd in Watt nog wat, zoals 2ManyDJ's.
Zijn altijd een soort DJ's, afsluitfeest.
Yup Irien heeft een kaartjequote:Oh, gaat Irien mee? Gezellig. Maar dat is dan misschien wel handiger ja.
Ja, maar ik weet dus niet of dat nu dus nog steeds ergens is. Want Watt is dus dicht. Wellicht Rotown.quote:
quote:Yup Irien heeft een kaartje
quote:Op zondag 11 maart 2012 20:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo, weer en stukje vliegen, tot wifi
quote:Op zondag 11 maart 2012 20:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo, weer en stukje vliegen, tot wifi
nieuwe?quote:
quote:Op zondag 11 maart 2012 21:00 schreef Soempie het volgende:
hmm, Sven springt niet eens op om naar de tv te rennen. Doet alleen: hmm hmmm...en kijkt aandachtig naar z'n spel.Denk niet dat hij gehoord heeft wat ik zei.
quote:
Amenquote:Op zondag 11 maart 2012 21:07 schreef Nembrionic het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie het al helemaal voor me
quote:Op zondag 11 maart 2012 21:07 schreef Nembrionic het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie het al helemaal voor me
Klopt. Ik denk dat hij het enorm druk heeft met de andere drie ook. Maar ik ben ook benieuwd naar hoe het gegaan is, of ze al thuis zijn, enz.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:27 schreef Nico_S. het volgende:
Trouwens, even wat anders: als ik het goed heb heeft Mark één berichtje geplaatst na de geboorte van de baby, of heb ik iets gemist? Ik vind het wel erg stil.
Ja, daar heb je een punt. Moet inderdaad wel knap druk zijn als er al drie rondlopen of kruipen.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Klopt. Ik denk dat hij het enorm druk heeft met de andere drie ook. Maar ik ben ook benieuwd naar hoe het gegaan is, of ze al thuis zijn, enz.
Goed bezigquote:
Die van brutale nieuwsjagerquote:Op zondag 11 maart 2012 22:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Goed bezig
Waarvoor?
Trouwens, je sig is wel heul oud.
Ja, wat meer ritme zou best eens een goede zaak kunnen zijn. Wat voor soort zaak is het overigens?quote:Op zondag 11 maart 2012 21:51 schreef MaJo het volgende:
Vanaf morgen moet ik op tijd op mijn werk zijn aangezien mijn ouders een collega hebben moeten ontslaan omdat het zo slecht gaat met de zaak en we anders onderbezet zijn. Dat wordt wel interessantMaar ik denk dat nog meer ritme alleen maar goed voor me is
Administratief bedrijf voor de culturele sectorquote:Op zondag 11 maart 2012 22:24 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Ja, wat meer ritme zou best eens een goede zaak kunnen zijn. Wat voor soort zaak is het overigens?
Dan klopt je wachtwoord niet.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:25 schreef MaJo het volgende:
En ik kan mijn onderschrift niet aanpassen, hij zegt dat mijn wachtwoord niet klopt
Jawel dat is het gekkequote:
Hoe weet je dat zo zeker? Log je daar steeds opnieuw mee in dan?quote:
Nee helemaal onderin ingevuld en daarboven stond er eentje automatisch ingevuld. En ook als ik die ingevulde kopieerde deed ie het niet. Ik probeer het later nog wel een keerquote:Op zondag 11 maart 2012 22:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zo zeker? Log je daar steeds opnieuw mee in dan?
Daarbij moet je wel helemaal onderin je wachtwoord invullen, niet net erboven, dat is om je wachtwoord te wijzigen en dan moet je oude + nieuwe invullen. Laat je er 1 leeg, dan krijg je ook die foutmelding.
Die ingevulde zijn sterretjes toch? Als je die kopieert, dan kopieer je echt alleen maar sterretjes, niet je wachtwoordquote:Op zondag 11 maart 2012 22:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee helemaal onderin ingevuld en daarboven stond er eentje automatisch ingevuld. En ook als ik die ingevulde kopieerde deed ie het niet. Ik probeer het later nog wel een keer
Ah dat verklaart het ookquote:Op zondag 11 maart 2012 22:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die ingevulde zijn sterretjes toch? Als je die kopieert, dan kopieer je echt alleen maar sterretjes, niet je wachtwoord
Een veelgemaakte foutquote:
Maar het gewoon invullen dus ook niet, dus het blijft wel raarquote:Op zondag 11 maart 2012 23:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een veelgemaakte fout
En ook een logische.
En dáárom werkt dat ook niet.
Raarquote:Op zondag 11 maart 2012 23:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar het gewoon invullen dus ook niet, dus het blijft wel raarIk had het alleen gekopieerd omdat ik dacht dat ik er misschien naast zat, maar ik weet mijn wachtwoord echt zeker.
Dat bedoel ikquote:Trouwens wel logisch dat je het niet kunt kopieren, zo zou je ieders wachtwoord kunnen jatten
Ja, maar misschien ziet ze dat sneller als ze in een ander topic zit, snap je?quote:
Oh, en heel dom van me: DM!!!!quote:
Gaat niet handig mobielquote:
Het zal niet waar zijn!?quote:Op maandag 12 maart 2012 00:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Fuck het is ook geen vakantie als ik niet in het ziekenhuis eindig
Oh jeequote:Op maandag 12 maart 2012 00:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Fuck het is ook geen vakantie als ik niet in het ziekenhuis eindig
quote:
Das minderquote:Op maandag 12 maart 2012 02:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Weer terug, in bed. Nier infectie.
Ja, zit er van te genieten.quote:Op maandag 12 maart 2012 02:10 schreef lubje25 het volgende:
he cobra, jij bent ook vrij toch? Las iets over een biertje
Hoe kom je daar aan?quote:Op maandag 12 maart 2012 02:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Weer terug, in bed. Nier infectie.
waarschijnlijk te weinig waterquote:
Ah, Italië II ?quote:Op maandag 12 maart 2012 02:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
waarschijnlijk te weinig water
En nu? Berg penicilline, pijnstiller en een paar flessen water?quote:Op maandag 12 maart 2012 02:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
waarschijnlijk te weinig water
Aan een boom binden en hard wegrijden gaat niet vrees ik.quote:Op maandag 12 maart 2012 02:26 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Hoe kom je er af is een betere vraag denk ik
Herinnet Ik me al niet meer haha. Antibiotica heb ikquote:
Dan zou ik een loodgieter bellenquote:Op maandag 12 maart 2012 02:34 schreef lubje25 het volgende:
Morgen een afspraak met 1 electricien en 2 aannemers, wil van de zomer de toiletten verbouwen. Komt nog best wat bij kijken.
Rugzak kan prima zakelijk zijn hoorquote:Op zondag 11 maart 2012 16:03 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Hij moet zakelijk zijn, dus geen rugzak. Er is een budget (de meeste tassen zitten daar net een tientje boven) en ik wil dat er naast een laptop ook nog voldoende ruimte is voor wat mappen, telefoon, portemonnee e.d. Ik wil niet steeds twee tassen meeslepen.
Kieskeurig dus
Ik ga stoppen met werken. Zojuist de financiën op een rijtje gezet.quote:Op maandag 12 maart 2012 08:02 schreef MaJo het volgende:
Beterschap PSMaar wat bedoel je met nierinfectie, ik hoop niet nierbekkenontsteking? Want dat is zeer pijnlijk kan ik je uit eigen ervaring vertellen
En hoezo dat Soemp?
Tevens meuning. Vroeg wakker
Mwah...quote:Op maandag 12 maart 2012 08:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Rugzak kan prima zakelijk zijn hoor
Alleen in Z&G denk ik? Ik weet niet eens meer waar ik wat post.quote:Op maandag 12 maart 2012 08:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dus je blijft voorlopig thuis? (had je dat ook hier gepost of alleen in Z&G?)
2 maanden moeten werken voor de kinderopvangquote:Op maandag 12 maart 2012 08:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ga stoppen met werken. Zojuist de financiën op een rijtje gezet.Moet waarschijnlijk wel 2 maanden kinderopvang afnemen, dus dan zal ik ook nog 2 maanden moeten werken. Wilde dat eerder bekend was dat ik wel kon stoppen.
![]()
quote:Op maandag 12 maart 2012 08:04 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Heerlijk, lekker veel tijd met Mattís
Ja, ik vind het ook helemaal niet leuk.quote:Op maandag 12 maart 2012 08:05 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
2 maanden moeten werken voor de kinderopvang![]()
Dat is dan weer jammer, ik zou juist die eerste maanden thuis willen zijn. Verder
![]()
Ik merk sowieso de laatste tijd dat mensen zo snel zijn met een mening/oordeel, in plaats van eens rustig alle kanten te bekijken, en daarna een ander in zijn/haar waarde te latenquote:Op maandag 12 maart 2012 08:05 schreef Soempie het volgende:
Maar het is een enorme opluchting.Alleen jammer dat zoveel mensen negatief reageren.
Wellicht is er een wachtlijst, en mag een ander ipv Mattís, en dat je dan (bijna) geen kosten hebt?quote:Op maandag 12 maart 2012 08:06 schreef Soempie het volgende:
Ja, ik vind het ook helemaal niet leuk.Straks kijken wat ze kunnen doen...
Screw them, kinderopvang voegt sowieso helemaal niets toe voor die hele kleintjes. Een blije mama daarentegenquote:Op maandag 12 maart 2012 08:05 schreef Soempie het volgende:
Maar het is een enorme opluchting.Alleen jammer dat zoveel mensen negatief reageren.
Een paar jaar geleden was dat nog een optie, ik denk dat het nu tegenvalt.quote:Op maandag 12 maart 2012 08:08 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wellicht is er een wachtlijst, en mag een ander ipv Mattís, en dat je dan (bijna) geen kosten hebt?
rugzakelijk best ok tochquote:
Ja, misschien doe ik dat zelf ook wel trouwens... weet het niet goed. Ik probeer er wel op te letten. Maar sinds Mattís heb ik pas door hoe mensen hun mening op kunnen dringen of hoe afkeurend ze kunnen zijn over dingen.quote:Op maandag 12 maart 2012 08:07 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik merk sowieso de laatste tijd dat mensen zo snel zijn met een mening/oordeel, in plaats van eens rustig alle kanten te bekijken, en daarna een ander in zijn/haar waarde te laten
Dat geloof ik niet. Al stond ik nog wel op de wachtlijst voor andere dagen... Ik ga het straks horen. Eerst wachten tot Sven wakker is om nog het een en ander te bespreken.quote:Op maandag 12 maart 2012 08:08 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wellicht is er een wachtlijst, en mag een ander ipv Mattís, en dat je dan (bijna) geen kosten hebt?
Dat eerste.quote:Op maandag 12 maart 2012 08:09 schreef Diaan73 het volgende:
PS beterschap!
Soempie![]()
Is het omdat je bij mattís wil blijven of ook omdat je het niet leuk vindt?
Serieus?quote:Op maandag 12 maart 2012 08:11 schreef LadyBlack het volgende:
Soemp, bedoel je ivm kinderopvangtoeslag? Als je werkeloos wordt behoud je 3 maanden hetzelfde recht op toeslag he, dat kun je ff nalezen op de website!
Ik zou er niet aan moeten denken. Ook als het financieel kan.quote:Op maandag 12 maart 2012 08:11 schreef TradeMarkie het volgende:
Als het financieel kan vind ik het alleen maar goed dat je bij je kind thuis blijft
Nee, ergens begin/ half april.quote:Op maandag 12 maart 2012 08:11 schreef MaJo het volgende:
Lekker doen wat je zelf wil hoor SoempAls dit voor jou goed voelt dan moet je dat gewoon lekker doen
Maar moest je vandaag weer beginnen dan? Want dan kom je er wel een beetje laat mee
Okay. Als jij je daar goed bij voelt, moet je dat inderdaad doen. Dan heb je gewoon een voor jou goede keus gemaakt.mquote:Op maandag 12 maart 2012 08:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat eerste.Verder is m'n werk natuurlijk ook niet leuk, maar dat is niet de reden. Al had ik de leukste baan op aarde, dan nog.
Ah okquote:
Ja, ik ben inmiddels ook begonnen...quote:
Hoeveel dagen werk je eigenlijk? Ik zou zelf ook wel willen blijven werken maar misschien verandert dat wel op het moment dat ik daadwerkelijk kinderen hebquote:Op maandag 12 maart 2012 08:16 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zou zelf liever nog een dag extra willen werken als Peace een dag minder zou kunnen werken. Helaas is dat op zijn werk (nog) niet mogelijk.
Ja dat bedacht ik ook, maar er staat volgens mij nergens dat je ontslagen moet zijn. Maargoed, bel de BelTel even, of kijk op toeslagen.nl, dan weet je het zekerquote:Op maandag 12 maart 2012 08:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Serieus?
Maar ik maak mezelf werkloos? Ik word niet ontslagen..
quote:Op maandag 12 maart 2012 08:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik zou er niet aan moeten denken. Ook als het financieel kan.
denk niet in B haar baan, prima voor een kantoorbaan maar niet als je veel extern zit.quote:Op maandag 12 maart 2012 08:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Rugzak kan prima zakelijk zijn hoor
Ik moet sowieso nog de hele belastingriedel invullen, dus zal dan ook hier naar kijken. Lijkt me alleen wel vreemd als het zo is? Ik ben altijd zo huiverig voor die belastingdingen. Heb zelfs nooit toeslagen aangevraagd, zoals zorgtoeslag.quote:Op maandag 12 maart 2012 08:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja dat bedacht ik ook, maar er staat volgens mij nergens dat je ontslagen moet zijn. Maargoed, bel de BelTel even, of kijk op toeslagen.nl, dan weet je het zekerHeel veel dagverblijven werken namelijk met die 2 maanden, en vroeger zou je gewoon nog voor het hele jaar recht gehouden hebben...
Niet? Ik vind het prima kunnenquote:
Ik werk nu 3 dagen per week. Lennon gaat de ene week 1 dag naar kdv, de andere week 2 dagen. De overige dagen is hij bij mijn ouders. Ideale combinatie vind ik.quote:Op maandag 12 maart 2012 08:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoeveel dagen werk je eigenlijk? Ik zou zelf ook wel willen blijven werken maar misschien verandert dat wel op het moment dat ik daadwerkelijk kinderen heb
Wij hebben geen familie in de buurt, dus als ik werk wordt het de opvang. En ik vind het juist fijn om niet te werken, juist omdat m'n kring dan groter wordt. Heb dan meer tijd voor familie, vrienden, de krant, vragenuurtje, etc.quote:Op maandag 12 maart 2012 08:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik werk nu 3 dagen per week. Lennon gaat de ene week 1 dag naar kdv, de andere week 2 dagen. De overige dagen is hij bij mijn ouders. Ideale combinatie vind ik.
Ik ben gewoon geen type om fulltime thuis te zijn. Ik vind het kringetje waar je dan in verkeert zo klein. Ik was na 18 weken zwangerschapsverlof blij dat ik weer aan het werk kon. Weer onder (andere) mensen was.
quote:Op maandag 12 maart 2012 08:46 schreef Etcetera het volgende:
Ik zie ook geen klanten natuurlijk, scheelt een hoopook wat betreft de inhoud van mijn klerenkast trouwens
Ik heb wel eens getest hoever ik kon gaan qua kleding, een korte hawaii broek en teenslippers waren net over de grensquote:Op maandag 12 maart 2012 08:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Flauw eigenlijk dat het wel uitmaakt in bepaalde functies..
quote:Op maandag 12 maart 2012 08:58 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb wel eens getest hoever ik kon gaan qua kleding, een korte hawaii broek en teenslippers waren net over de grens
Als ik geen familie in de buurt had, was het 3 dagen kdv geworden.quote:Op maandag 12 maart 2012 08:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wij hebben geen familie in de buurt, dus als ik werk wordt het de opvang. En ik vind het juist fijn om niet te werken, juist omdat m'n kring dan groter wordt. Heb dan meer tijd voor familie, vrienden, de krant, vragenuurtje, etc.Wel grappig die verschillen..
Toen was de koeling/airco al lange tijd niet in orde en was het 25 graden en warmer op kantoorquote:
dat is bij mij ook het standaard antwoordquote:Op maandag 12 maart 2012 09:05 schreef Etcetera het volgende:
Waar ik aan ga moeten wennen: ik vroeg net of ik donderdag vrij kon krijgen, kreeg ik als antwoord 'als je het redt met je werk wel'. Zelf inschatten dus
Ik ben ook helemaal geen tegenstander van een kdv, ik zie ook de voordelen wel.quote:Op maandag 12 maart 2012 09:03 schreef Diaan73 het volgende:
Lennon vindt en vond het erg leuk op kdv. Ze leren daar ook best veel. Wij kunnen het verschil heel goed zien met Twan. Die is alleen naar opa/oma geweest vroeger. Lennon is ook socialer..
Bij nieuw werk draag ik de eerste paar dagen netjes een overhemd of zoiets zodat ik kan inschatten wat bij de rest wordt geaccepteerd. Dan pas ik me daar op aanquote:Op maandag 12 maart 2012 08:58 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb wel eens getest hoever ik kon gaan qua kleding, een korte hawaii broek en teenslippers waren net over de grens
Als je heel duidelijk erop uit bent ontslagen te worden denk ik niet dat je al die voordelen nog krijgtquote:Op maandag 12 maart 2012 09:53 schreef MaJo het volgende:
Wat ik in de auto nog zat te denken: heeft het bedrijf je tijdens je zwangerschapsverlof gewoon uitbetaald Soemp? Want dan is het wel een beetje lullig om nu ontslag te nemenSowieso is ontslagen worden altijd beter, want dan heb je meer rechten. Je kunt ook ervoor zorgen dat ze je ontslaan
En ik gebruik ook altijd gewoon mijn rugzak, kan me niet zoveel schelen wat anderen daarvan vinden
quote:Op maandag 12 maart 2012 09:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij nieuw werk draag ik de eerste paar dagen netjes een overhemd of zoiets zodat ik kan inschatten wat bij de rest wordt geaccepteerd. Dan pas ik me daar op aan
Mijn vorige werk deed af en toe wel raar: vrouwelijke collega's moesten in de zomer bedekte schouders hebben (spaghettibandjes mochten dus niet), want dat was niet representatief. Rondlopen met gele schoenen en een Aladdin t-shirt was dat blijkbaar wel
Je moet het ook subtiel doen natuurlijkquote:Op maandag 12 maart 2012 09:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als je heel duidelijk erop uit bent ontslagen te worden denk ik niet dat je al die voordelen nog krijgt
mensen die dit echt gaan doen trouwens:quote:Op maandag 12 maart 2012 09:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je moet het ook subtiel doen natuurlijkSteeds op het laatste moment afbellen omdat Mattís niet zo lekker is bijvoorbeeld. Dat zullen ze na een paar weken wel zat zijn
quote:Op maandag 12 maart 2012 09:53 schreef MaJo het volgende:
Wat ik in de auto nog zat te denken: heeft het bedrijf je tijdens je zwangerschapsverlof gewoon uitbetaald Soemp? Want dan is het wel een beetje lullig om nu ontslag te nemenSowieso is ontslagen worden altijd beter, want dan heb je meer rechten. Je kunt ook ervoor zorgen dat ze je ontslaan
Het UWV betaalt het verlof uit de premies die elke werkgever voor elke werknemer betaaltquote:Op maandag 12 maart 2012 09:53 schreef MaJo het volgende:
En ik gebruik ook altijd gewoon mijn rugzak, kan me niet zoveel schelen wat anderen daarvan vinden
Dus Soempies verlof wordt betaald van MIJN BELASTINGGELD?quote:Op maandag 12 maart 2012 10:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Het UWV betaalt het verlof uit de premies die elke werkgever voor elke werknemer betaalt
Waar denk je dat mijn uitkering van de afgelopen anderhalf jaar van betaald isquote:Op maandag 12 maart 2012 10:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dus Soempies verlof wordt betaald van MIJN BELASTINGGELD?
quote:Op maandag 12 maart 2012 10:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Waar denk je dat mijn uitkering van de afgelopen anderhalf jaar van betaald is
Jaquote:Op maandag 12 maart 2012 10:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het was ook quasi serieusquote:Op maandag 12 maart 2012 10:05 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
mensen die dit echt gaan doen trouwens:
Lief van je.quote:Op maandag 12 maart 2012 10:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
't Leek me al vreemd.quote:Op maandag 12 maart 2012 10:26 schreef LadyBlack het volgende:
Oh Soemp, vergeet wat ik heb gezegd
Als je 0 uur opvang afneemt, heb je ook recht op 0,- aan toeslag
van mijn belastinggeld natuurlijk.quote:Op maandag 12 maart 2012 10:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Aan de andere kant, mijn zorgtoeslag, huurtoeslag, studiefinanciering, OV-kaart en de wegen die ik gebruik moeten ook van iemands belastinggeld betaald zijn
dat is dan ook voorbehouden aan Hawaii_Timquote:Op maandag 12 maart 2012 08:58 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik bijna elke dag, dus standaard pak, overhemd en stropdas.quote:Op maandag 12 maart 2012 08:46 schreef Etcetera het volgende:
Ik zie ook geen klanten natuurlijk, scheelt een hoopook wat betreft de inhoud van mijn klerenkast trouwens
Nouja, als jij nu een maand moet betalen aan de kinderopvanginstelling, dan kun je voor die uren die je betaalt, ook toeslag krijgen. Aan het eind van het jaar gaan ze gewoon kijken hoeveel je hebt betaald en hoeveel procent daarvan je vergoed had moeten krijgen, gebaseerd op je inkomen en het aantal uur dat je gewerkt hebt.quote:
quote:Op maandag 12 maart 2012 12:46 schreef iamredleader het volgende:
Terug van het ziekenhuis. Echo van de baby: prima, alleen weinig vruchtwater. Ze waren eerst bang dat de vliezen waren gebroken, dat zou wel een probleem zijn. Blijkt in elk geval nog niet het geval, maar het blijft even spannend. Ik ga later vanmiddag weer, en mijn ouders hebben Jair vandaag. Het was al een papadag, maar het zal ditmaal geen typische iarl-dag zijn
Ow dat zou idd een probleem zijn. Fijn dat ze haar nu wel goed in de gaten houden.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:46 schreef iamredleader het volgende:
Terug van het ziekenhuis. Echo van de baby: prima, alleen weinig vruchtwater. Ze waren eerst bang dat de vliezen waren gebroken, dat zou wel een probleem zijn. Blijkt in elk geval nog niet het geval, maar het blijft even spannend. Ik ga later vanmiddag weer, en mijn ouders hebben Jair vandaag. Het was al een papadag, maar het zal ditmaal geen typische iarl-dag zijn
Ja hoor!quote:Op maandag 12 maart 2012 12:47 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En het mijne
Is toch een prima systeem? De ene AKQSC-er steunt de andere
Tja, het zijn britten hequote:Op maandag 12 maart 2012 13:04 schreef Nembrionic het volgende:
Stelletje stijve harken
http://www.nu.nl/achterkl(...)pippa-middleton.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |