Geruchten gaan dat er flink wat kaarten opgekocht zijn door bedrijven, die ze voor tig keer de prijs (zwart) aanbieden.... Maar dan betaal je je helemaal scheel.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:39 schreef Lesnar het volgende:
Zo jammer van UFC Zweden. Kaarten binnen een half uur uitverkocht. Het zou mijn eerste UFC worden, snik snik
Thiago Silva is de naam!quote:Op zondag 11 maart 2012 00:41 schreef Geo4kant het volgende:
Plaatje in de OP klopt nietmoet Roid Silva in.
Wat is de retail prijs eigenlijk?quote:Op zondag 11 maart 2012 00:41 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Geruchten gaan dat er flink wat kaarten opgekocht zijn door bedrijven, die ze voor tig keer de prijs (zwart) aanbieden.... Maar dan betaal je je helemaal scheel.
Normaal gesproken vanaf 50 dollar tot honderden dollars cageside.quote:
Ik baal er ook van, ben nog wel kaartjes van 800+ euro tegengekomen maar dat heb ik er dan weer niet voor over.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:39 schreef Lesnar het volgende:
Zo jammer van UFC Zweden. Kaarten binnen een half uur uitverkocht. Het zou mijn eerste UFC worden, snik snik
Er is nog geen nieuwe officiële poster volgens mij, anders had ik de OP wel even gefixt voor jequote:Op zondag 11 maart 2012 00:42 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Thiago Silva is de naam!![]()
Ja dat weet, maar ik maak de plaatjes nooit. Taz?
quote:
Haha, na BB_king (voor de oud gedienden in dit topic) ben je de eerste die daar over begintquote:Op zondag 11 maart 2012 05:31 schreef yavanna het volgende:
[..]Met een leuk nieuw concept met de live wedstrijden. En dit season eindelijk weer
mannen.
Tuurlijk niet. Hunt zal een kleine underdog worden, toch?quote:Op zondag 11 maart 2012 02:35 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Als struve meer dan 2.0 oplevert pick ik hem.
Reallyquote:Op zondag 11 maart 2012 09:56 schreef Fenomeno het volgende:
Hunt gaat dik fav worden denk ik, rond de 1.4-1.5, Struve rond 3.0.
quote:Op zondag 11 maart 2012 09:56 schreef Fenomeno het volgende:
Hunt gaat dik fav worden denk ik, rond de 1.4-1.5, Struve rond 3.0.
Dit!quote:
Boetsch moet niet zo tof doen want Okami destroyed hem in een rematch gewoon weer.quote:Op maandag 12 maart 2012 08:40 schreef incognitoomuch het volgende:
After comeback win, UFC's suddenly surging Tim Boetsch targets Michael Bisping
Na een Okami winst vind ik dit wel een mooie partij to say the least!
Imo is Tim Boetsch een mindere versie van Chris Leben. Bisping moet dit relatief eenvoudig winnen.quote:Op maandag 12 maart 2012 08:40 schreef incognitoomuch het volgende:
After comeback win, UFC's suddenly surging Tim Boetsch targets Michael Bisping
Na een Okami winst vind ik dit wel een mooie partij to say the least!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
techniek beats at even strength.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:12 schreef rumiii het volgende:
Ik kom soms in kracht/techniek verhouding 'discussies' terecht. Hoe denken jullie over die twee?
Je kunt met kracht een hoop compenseren. Ik ben vrij sterk voor mijn gewicht en bij BJJ merk ik dat ik soms puur op kracht uit submissions kan komen of zelfs een submission krijg die niet helemaal goed zit, ook bij mensen die meer techniek hebben dan ik. Een vriend van mij traint niets behalve basketbal en krachttraining, maar hij weegt met zijn 130 kilo bijna het dubbele van wat ik weeg, en als wij sparren, maakt het niet uit hoe goed mijn techniek is, omdat hij toch overal doorheen beukt.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:12 schreef rumiii het volgende:
Ik kom soms in kracht/techniek verhouding 'discussies' terecht. Hoe denken jullie over die twee?
Dat kan je net zo makkelijk omdraaien.quote:
Over een maand pasquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:15 schreef wc-eend het volgende:
Wanneer is het volgende evenement weer voor de picks
Paulo Filho agreesquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:03 schreef Jajong het volgende:
Jongens, er komt wel meer kijken bij MMA/BJJ/sport dan alleen techniek en kracht hoor.
In de woorden van de grote Tim Sylvia bijvoorbeeld: "The fightgame is 90% half-mental"
http://www.mmafighting.co(...)our-122-full-episodequote:Op maandag 12 maart 2012 16:36 schreef THEFXR het volgende:
19.00 uur:
mma hour, Marlos Coenen,Cheick Kongo (MMA), Matt Mitrione (MMA), Chris Leben (MMA), Anthony Johnson (MMA), Joe Warren (MMA), Pat Curran (MMA), UFC 137 Results: Penn vs. Diaz, UFC 138: Leben vs. Munoz, UFC RIO 142: Aldo vs. Mendes
Haha, ik hoop op een herhaling van hun eerste gevecht (minus de soccerkicks op de grond natuurlijk)quote:Op woensdag 14 maart 2012 07:44 schreef Tazmaniac het volgende:
Rampage vs. Rua
Dat krijg je ervan als je om je release vraagt haha
Rua bij murder!!!
Ach speel nu Undisputed 3 en die Pride rules zijn toch wel leuk hoor :-) lekker iemand vol in het gezicht stampen!quote:Op woensdag 14 maart 2012 07:51 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Haha, ik hoop op een herhaling van hun eerste gevecht (minus de soccerkicks op de grond natuurlijk)
Maar alle gekheid op een stokje, brute match natuurlijk. Kan niet wachten!
Haha: "do I get my win bonus now".quote:
Bij welke school train je?quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:18 schreef Intermec het volgende:
Zojuist mn BJJ blog vernieuwd, nog niet klaar. Maar al wel goed onderweg.
www.nulder10.nl
Ziet er vet uit! Leuke artikelen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:18 schreef Intermec het volgende:
Zojuist mn BJJ blog vernieuwd, nog niet klaar. Maar al wel goed onderweg.
www.nulder10.nl
Nice!quote:Op woensdag 14 maart 2012 07:44 schreef Tazmaniac het volgende:
Rampage vs. Rua
Rua bij murder!!!
quote:Op woensdag 14 maart 2012 07:44 schreef Tazmaniac het volgende:
Rampage vs. Rua
Rua bij murder!!!
Yep, niet zo moeilijk toch? Shogunquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:45 schreef roepdeman het volgende:
Rua vs Rampage![]()
Voor wie moet ik nu kiezen?![]()
SHOGUN![]()
NEEEE PAGEquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:45 schreef roepdeman het volgende:
Rua vs Rampage![]()
Voor wie moet ik nu kiezen?![]()
SHOGUN![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:35 schreef Hooidraad het volgende:
Lorenzo Fertitta: 'Let Joe Silva and Sean Shelby develop a women's league, I guarantee you they can do it'
"I've never been against it. You know, me and Dana, although we always go on a common front, we don't always agree on everything. The reality is, I'm a fan. I was captivated by the [Ronda Rousey vs. Miesha Tate] fight. [I was] blown away by their athleticism and the way they promoted the fight, the whole thing. To me, it was very, very entertaining. Dana is right. Historically there has been an issue with the depth of talent in the talent pool, but it seems to me like that is starting to change and the one argument I make when we talk about it, and this might sound a little self-serving, but we've never been in the women's game, so we've never had our matchmakers do this. Let Joe Silva and Sean Shelby develop a women's league. I guarantee you they can do it. They're that good."I just jizzed my pants.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Lorenzo Fertitta: 'Let Joe Silva and Sean Shelby develop a women's league, I guarantee you they can do it'
"I've never been against it. You know, me and Dana, although we always go on a common front, we don't always agree on everything. The reality is, I'm a fan. I was captivated by the [Ronda Rousey vs. Miesha Tate] fight. [I was] blown away by their athleticism and the way they promoted the fight, the whole thing. To me, it was very, very entertaining. Dana is right. Historically there has been an issue with the depth of talent in the talent pool, but it seems to me like that is starting to change and the one argument I make when we talk about it, and this might sound a little self-serving, but we've never been in the women's game, so we've never had our matchmakers do this. Let Joe Silva and Sean Shelby develop a women's league. I guarantee you they can do it. They're that good."Nice piccaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben heel benieuwd hoe ze dat vorm gaan geven. Marloes Coenen zal er sowieso wel bijkomen. Benieuwd of Wanderlei Cyborg een nieuwe kans krijgt
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
"I've never been against it. You know, me and Dana, although we always go on a common front, we don't always agree on everything. The reality is, I'm a fan. I was captivated by the [Ronda Rousey vs. Miesha Tate] fight. [I was] blown away by their athleticism and the way they promoted the fight, the whole thing. To me, it was very, very entertaining. Dana is right. Historically there has been an issue with the depth of talent in the talent pool, but it seems to me like that is starting to change and the one argument I make when we talk about it, and this might sound a little self-serving, but we've never been in the women's game, so we've never had our matchmakers do this. Let Joe Silva and Sean Shelby develop a women's league. I guarantee you they can do it. They're that good."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Alistair Overeem vs Junior Dos Santos (HW title fight)
Cain Velasquez vs Frank Mir
Gabriel Gonzaga vs Shane Del Rosario
Roy Nelson vs Antonio Silva
Stefan Struve vs Mark Hunt
Een groot deel van deze gevechten is ook 'gewoon' maincard waardig! Een van de betere fightcards, of niet?quote:Lightweight bout Edson Barboza vs. Evan Dunham
Middleweight bout: C.B. Dollaway vs. Jason Miller
Featherweight bout: Mike Brown vs. Daniel Pineda
Welterweight bout: Dan Hardy vs. Duane Ludwig
Lightweight bout: Jacob Volkmann vs. Paul Sass
Featherweight bout: Darren Elkins vs. Diego Brandao (de laaste TUF winnaar, wtf, undercard?!)
Light Heavyweight bout: Kyle Kingsbury vs. Glover Teixeira
Damn, topcard!quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:01 schreef Fyodor het volgende:
UFC 146 (26 mei) wordt echt een vette card! De UFC heeft bevestigd dat de maincard alleen maar uit heavyweights bestaat, ik verwacht een daardoor een behoorlijke PPV opbrengst.
De maincard bestaat nu uit:
[..]![]()
De undercard is ook niet bepaald zwak te noemen:
Preliminary card
[..]
Een groot deel van deze gevechten is ook 'gewoon' maincard waardig! Een van de betere fightcards, of niet?
Nu maar hopen dat er geen blessures optreden, in ieder geval bij JDS en Overeem.quote:
Dat word weer een PPV aanschaffen! Echt een zieke card.quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:01 schreef Fyodor het volgende:
UFC 146 (26 mei) wordt echt een vette card! De UFC heeft bevestigd dat de maincard alleen maar uit heavyweights bestaat, ik verwacht een daardoor een behoorlijke PPV opbrengst.
[..]![]()
Preliminary card
[..]
Een groot deel van deze gevechten is ook 'gewoon' maincard waardig! Een van de betere fightcards, of niet?
Wat een card!!!quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:01 schreef Fyodor het volgende:
[..]![]()
Preliminary card
[..]
Oke. Thanksquote:Op woensdag 14 maart 2012 11:51 schreef Intermec het volgende:
Mwa, bij voorkeur een "fijn" wasmiddel.
Daarintegen heb ik zelf zoiets dat dat ding 3x per week mishandeld wordt door alles en iedereen, dus is een fijn wasmiddel overkill imo.
Wel gewoon asap wassen na de training. Eventueel met wat azijn erbij.
"I've never been against it. You know, me and Dana, although we always go on a common front, we don't always agree on everything. The reality is, I'm a fan. I was captivated by the [Ronda Rousey vs. Miesha Tate] fight. [I was] blown away by their athleticism and the way they promoted the fight, the whole thing. To me, it was very, very entertaining. Dana is right. Historically there has been an issue with the depth of talent in the talent pool, but it seems to me like that is starting to change and the one argument I make when we talk about it, and this might sound a little self-serving, but we've never been in the women's game, so we've never had our matchmakers do this. Let Joe Silva and Sean Shelby develop a women's league. I guarantee you they can do it. They're that good."Wie zijn dat op die foto? Tell me now!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
http://www.cagepotato.com(...)dali-rivera-calanoc/quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:10 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wie zijn dat op die foto? Tell me now!!
quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:10 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wie zijn dat op die foto? Tell me now!!
euh.... dat zei ik toch alquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:20 schreef LuieSurinamer het volgende:
https://twitter.com/#!/Rampage4real/status/180354406838054912
Is ook geen enkel probleem. Maarja, wat ik al zei. Dat ding wordt toch al mishandeld. Het is op de mat geen beautycontest hehequote:Op donderdag 15 maart 2012 17:36 schreef rumiii het volgende:
[..]
Oke. Thanks
Ik dacht er zelf aan om een kleurwasmiddel te gebruiken.
nicequote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:39 schreef Intermec het volgende:
http://www.nulder10.nl/2012/03/6-weken-12-trainingen-24-uur/
Niet iedere twee dagen je site spammen hequote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:39 schreef Intermec het volgende:
http://www.nulder10.nl/2012/03/6-weken-12-trainingen-24-uur/
Duidelijk. Meteen twee van de favorietenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:03 schreef Klaphark het volgende:
Volgende week meteen een klapper van een gevecht in TUF
Hij heet niet voor niets Ceesquote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:48 schreef ShevaJB het volgende:
Ik lees net dat Overeem de Nederlandse nationaliteit heeft. Dat wist ik niet
Japan.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:31 schreef Pindakaaspot het volgende:
Ik wil vanavond met wat vrienden een UFC event gaan kijken. Weet iemand een recent en goed evenement met leuke gevechten?
Alvast bedankt
ok bedanktquote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:55 schreef Splackavellie02 het volgende:
UFC 139 en UFC 140 waren geweldig. En de fight nights/FX cards van de laatste tijd zijn allemaal het kijken waard.
Maar als je een recente klapper wilt, lijkt Shogun vs. Henderson mij de beste keus.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:48 schreef ShevaJB het volgende:
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:48 schreef ShevaJB het volgende:
Totaal onverwacht ook, ik had die Cruishank wel hoog zitten. Arrogant, maar hij leek het wel waar te maken in het begin. Dat geouwehoer over die reach van Vick kwam niet tot uiting, en toen met mazzel die kniequote:Op zondag 18 maart 2012 13:09 schreef Fenomeno het volgende:
Mooie finish bij TuF, hoop dat we dat vaker zien, het tegengaan van een takedown met een welgeplaatste knie
Het verbaasde me niets eigenlijk. Ik had wel verwacht dat zoiets zou gebeuren. Als je een reach-voordeel hebt, weet je dat de kans groot is dat je neergehaald gaat worden (of iig een poging tot). Dan is een knietje snel gemaakt. Het kwam op zich wel redelijk goed uit, want blijkbaar wilde hij een schop uitdelen, maar toch.quote:Op zondag 18 maart 2012 01:25 schreef Opgezwollenlever het volgende:
En ik zag hem ook echt totaal niet aankomen, dat zijn toch altijd wel de mooiste.
Pijnstillers, geen steroïden of testosteron. En alleen voor zijn gevecht met warparth, jaren nadat hij met pensioen was gegaan omdat zijn knieën naar de klote waren.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:56 schreef THEFXR het volgende:
nooit geweten: bas tested positive!
http://bleacherreport.com(...)test-failures/page/5
ja,kom op he, het valt echt wel onder ped's. als je knieen kapot zijn, moet je ze laten reparen,maar dat kost veel geld of gewoon niet vechten!quote:Op zondag 18 maart 2012 18:11 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Pijnstillers, geen steroïden of testosteron. En alleen voor zijn gevecht met warparth, jaren nadat hij met pensioen was gegaan omdat zijn knieën naar de klote waren.
Bleacherreport heeft echt consequent de slechtst geschreven artikelen die ik op het web tegen kom. Ik blijf ze lezen, omdat ik een sucker ben voor lijstjes, maar erger me keer op keer dood aan het niveau van de grammatica en het algehele gebrek aan enig creatief schrijven.
Mee eens. Daarom heeft ie het daarna ook nooit meer gedaan.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja,kom op he, het valt echt wel onder ped's. als je knieen kapot zijn, moet je ze laten reparen,maar dat kost veel geld of gewoon niet vechten!
Dat zeg ik ook niet.quote:en dat het artikel slecht geschreven is, doet niks af aan de feiten!
je snapt wel dat ik me nu nogal erger, als hij op inside mma, weer eens over ped's begon en zichzelf op de borst trommelt, dat hij het nooit gedaan heeft en zijn pijjnstillers feit,maar even voor het gemak niet opnoemt.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:28 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Mee eens. Daarom heeft ie het daarna ook nooit meer gedaan.
[..]
Dat zeg ik ook niet.
Ik wilde hem inderdaad net ook plaatsen:quote:Op maandag 19 maart 2012 20:19 schreef Cardizzle14 het volgende:
Rich Franklin vs Cung Le op 185 @ UFC 148
twitter:RichFranklin twitterde op maandag 19-03-2012 om 19:58:04I am excited to announce I will be fighting Cung Le UFC 148 in Las Vegas July 7. Visit my facebook page to read more http://t.co/1uEYGT5A reageer retweet
Zijn linkerkuit ook, echt al zijn gewicht zit in die kniequote:Op maandag 19 maart 2012 13:05 schreef Klaphark het volgende:
Hehe lekkere foto is dit toch:
[ afbeelding ]
Baf
Uberknee from hellquote:Op maandag 19 maart 2012 20:40 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Zijn linkerkuit ook, echt al zijn gewicht zit in die knie
Weinig die het regelmatig gebruiken en fights er mee finishen of zoveel waarde heeft.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:40 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Uberknee from hell![]()
Ik ken maar weinig MMA vechters als Overeem die hun knieën zo goed weten te gebruiken. Bij zoveel van zijn winstpartijen is het óf een knie die het inleidt óf een knie die het afmaakt (Fujita en Texeira in K-1 als meest spraakmakende voorbeelden).
Wanderlei tegen Lee was toch ook met knieën?quote:Op maandag 19 maart 2012 21:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weinig die het regelmatig gebruiken en fights er mee finishen of zoveel waarde heeft.
Uit losse partijen:
Silva tegen Franklin.. maar verder weinig inderdaad.
Aldo tegen Mendes.
quote:Presence. Tenacity. Insight. Omniscience. No need to look these words up. They are defined by yours truly. Who am I? I’m the one who needs no introduction, the walking thesaurus, the UFC’s most infamous and feared destroyer of men. I am Chael P. Sonnen, and you want to be just like me.
It’s your lucky day. What you are holding in your hands is nothing short of a V.I.P pass to enlightenment. In the coming pages my humor and tales of heroic adventure will baptize you in superhuman greatness. Allow me to carry you like a frail damsel as I make a nightmarish decent into the bowels of Sao Paulo. Sit before me as a student as I teach you about my plans of creating a Chaelocracy, which translates to “A Better Earth.” Shower me with praise as I take you into my manly mitts like a lump of seemingly worthless clay and craft you into something far better than yourself—me.
Like all great men of myth and legend, I strive for the betterment of the human race. Prometheus brought us fire; Dana White brought us the modern day gladiator; and I bring you a step-by-step guide to being just like me. Do you have what it takes? Is there truly a chance that one day you will be able to walk in my shoes? Purchase this book and find out. There is no better day to stop being you and start trying to be me.
You’re welcome civilization.
Not convinced? Here is some addition information you will glean from The Voice of Reason:
• Why Dance Dance Revolution is the national fighting style of Brazil.
• How vegans are ruining themselves and the world.
• Why you should never feed carrots to a school bus.
• Why you don’t need an athlete to be your hero.
• How fighters and fashion models have the exact same job.
• Why Republicans are more compassionate, pioneering, rebellious, and generally cooler than any liberal.
Inside this book I offer you my knowledge of physics, politics, linguistics, history, and physiology. Unless you are currently standing in the checkout line or speeding home, wanting to save my brilliance for when you are curled up in a recliner sipping on some tea, you have already failed at becoming something similar to me. Chael P. Sonnen knows what he wants and buys it. He doesn’t need a dust jacket to tell him a book is good. He can feel it.
...hier stopte ik met lezenquote:What you are holding in your hands is nothing short of a V.I.P pass to enlightenment
ja hallo, ze kijkt de hele film ongesteld, geen glimlach of knipoog te zien, laat staan lipbitingquote:
Wel hoog chuck norris gehalte moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:04 schreef Brawler het volgende:
http://www.cagepotato.com(...)elp-book-coming-out/
[..]![]()
Ik ga ook maar eens opzoek, denk ik.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:42 schreef roepdeman het volgende:
[..]
...hier stopte ik met lezen![]()
en begon ik met het zoeken naar een pre order!
quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:56 schreef incognitoomuch het volgende:
*kijkt weer terug naar Rousey VS Tate fight
*pauzeert bij de groundfighting scenes om stil te staan bij het achterwerk van Rousey
BWA materiaal... fapFapFApFAAPPP!!!
[ afbeelding ]
quote:
Aerts en petrosyan tekenen bij ggquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het was de major announcement + 3 events in canada
Are we throwing spinning shit now?quote:
Bij It's Showtime, niet bij GG.quote:
I know, maar come on GSP - Condit is dat nou echt een Major Announcement?quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het was de major announcement + 3 events in canada
GSP vs Condit die niét doorgaat zou pas nieuws zijn lalquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:11 schreef roepdeman het volgende:
[..]
I know, maar come on GSP - Condit is dat nou echt een Major Announcement?
De ufc heeft daar een handje aan, met die big announcements, de volgende keer is het weer een sponsor ofzo.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:11 schreef roepdeman het volgende:
[..]
I know, maar come on GSP - Condit is dat nou echt een Major Announcement?
Een (groot) deel wel ja, maar lang niet alle gelukkig.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:15 schreef incognitoomuch het volgende:
Ik denk dat dat voor de meeste vechters in de UFC geldt.
Voor veel wel, ja. Ik denk dat daarom de undercards ook zo vaak veel leuker zijn dan de main cards. Die worden volgestopt met fighters die zich nog moeten bewijzen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:15 schreef incognitoomuch het volgende:
Ik denk dat dat voor de meeste vechters in de UFC geldt.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:39 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Voor veel wel, ja. Ik denk dat daarom de undercards ook zo vaak veel leuker zijn dan de main cards. Die worden volgestopt met fighters die zich nog moeten bewijzen.
http://www.tvgids.nl/programma/12488048/Mixed_martial_artsquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:31 schreef n00cL30n het volgende:
SICK!
Dat gaan we natuurlijk kijken!
(Had deze alweer van mijn HDD gegooid namelijk.)
UFC 129:quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:34 schreef Geo4kant het volgende:
Major Announcement is wellicht datum van Silva vs Sonnen 2? Las vandaag dat het in Rio gaat gebeuren, waarschijnlijk in een stadion/arena waar 80.000 man in kunnen.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:13 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
UFC 129:
Attendance 55,724[1]
Total gate $12,075,000[1]
Hoogste livegate ooit in Nevada (kon zo snel geen gevens van hele wereld vinden, maar meeste gevechten vinden plaats in Vegas) De La Hoya vs Mayweather 2007-05-05 $18,419,200
Daar zou het dan best eens overheen kunnen gaan, sick.
Nevada is de staat naast California, dit was in Toronto, Ontarioquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:13 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
UFC 129:
Attendance 55,724[1]
Total gate $12,075,000[1]
Hoogste livegate ooit in Nevada (kon zo snel geen gevens van hele wereld vinden, maar meeste gevechten vinden plaats in Vegas) De La Hoya vs Mayweather 2007-05-05 $18,419,200
Daar zou het dan best eens overheen kunnen gaan, sick.
Beter lezen fixertjequote:Op donderdag 22 maart 2012 22:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Nevada is de staat naast California, dit was in Toronto, Ontario
Sayers tegen Smith net afgelopen.quote:
Prindle is de overwinnning (100K & shot tegen Cole Konrad voor HW titel) kado gedaan omdat Santos 277 woog bij weging en de partij gaat niet door.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:11 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
Main Card
Season Five Heavyweight Tournament Final bout: Eric Prindle vs. Thiago Santos
Lightweight Quarterfinal bout: Patricky Freire vs. Lloyd Woodard
Lightweight Quarterfinal bout: Rick Hawn vs. Ricardo Tirloni
Lightweight Quarterfinal bout: Thiago Michel vs. Rene Nazare
Lightweight Quarterfinal bout: J.J. Ambrose vs. Brent Weedman
Preliminary Card (Spike.com)
Welterweight bout: Sonny Luque vs. Luis Vega
Lightweight bout: Rad Martinez vs. Douglas Frey
Lightweight bout: Cosmo Alexandre vs. Oscar de la Parra
Welterweight bout: Joseph Daily vs. Sean Spencer
Bantamweight bout: Steven Peterson vs. Chris Jones
Lightweight bout: Dave Jansen vs. Jacob Kirwan
Waar kijk je dit?quote:
ja, de undercard is nu bezig en op de betaalde stream zie je die wel,maar de maincard is vanaf 19.00 uurquote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:27 schreef One_conundrum het volgende:
volgens mijn streamboer begint dit pas om 1845?
Heb ik ook gehoord ja, gaat om alle vechtsporten dus ook judo, boksen, etc.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:14 schreef Geo4kant het volgende:
Ik hoorde gister ook iets op het nieuws over een keurmerk voor kickbox scholen o.i.d. ?
Pittig prijskaartje (65 euro p/m) bij R-Grip, denk dat dat genoeg drempel is om de 15 jarige straatmocro's buiten de deur te houden (die voor de gesubsidieerde 15 euro p/m kickboks lessen gaan).quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:47 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Heb ik ook gehoord ja, gaat om alle vechtsporten dus ook judo, boksen, etc.
Ze willen vooral dat sportscholen erop gaan hameren dat de technieken niet worden 'misbruikt' om op straat/school het mannetje uit te kunnen hangen.
Wat een slappe ectoquote:
Was hij datquote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:44 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wat een slappe ecto. Over 15 mins Bellator bij de bekende streamboer, en om 3u TUF Live. Met een gevecht wat zomaar de finale had kunnen zijn. Met OA. Christiano Marcello, beroemd om het backstage gevecht bij Pride in 2005 met Krazy Horse. (Die hij bewusteloos trianglede)
Hoezo dat is normaalquote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:29 schreef roepdeman het volgende:
Ik ben zo'n MMA addict dat ik voor TUF live wakker blijf
echt hequote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:29 schreef roepdeman het volgende:
Ach, sluit mooi aan op Bellatorquote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:29 schreef roepdeman het volgende:
Een paar seizoenen geleden had ik je uitgelachen als je dit had gezegd tegen mij, maar juist omdat het nu normaal is vind ik het vreemd. Ja, I train UFC en ik probeer zoveel mogelijk mee te krijgen middels beeld, geluid en tekst over MMA, maar TUF Live!? That shit cray..quote:
Nee, maar toen was TUF nog kut. Nu het live is vind ik 't een stuk leuker.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 02:07 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Een paar seizoenen geleden had ik je uitgelachen als je dit had gezegd tegen mij, maar juist omdat het nu normaal is vind ik het vreemd. Ja, I train UFC en ik probeer zoveel mogelijk mee te krijgen middels beeld, geluid en tekst over MMA, maar TUF Live!? That shit cray..
Of wacht, heb je de vorige seizoenen ook live gekeken naar die uitzendingen?
klopt idd en zondagnacht zenden ze TUF brasil live uit!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 02:09 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nee, maar toen was TUF nog kut. Nu het live is vind ik 't een stuk leuker.
Ik werd wel een beetje emotioneel vorige week hoor toen die dude zijn vader dood gingquote:Op zaterdag 24 maart 2012 02:13 schreef roepdeman het volgende:
Dat zeg ik...addict. Ik leef zo mee met TUF dit seizoen, omdat je weet dat het haast realtime is wat je ervaart qua ontwikkeling bij een vechter. Ik probeer het overigens zo objectief mogelijk te benaderen ook al zijn een boel dingen geënsceneerd, maar dit wel echt een nieuw format van televisie kijken dat mij echt aanspreekt.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 02:23 schreef Jajong het volgende:
Haha die scheids.
"You were out, you were dead"
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 03:00 schreef Jajong het volgende:
Haha die stream gaat in 1 keer door naar TUF. Niceness
nah, heb niks met robots, gewoon weer die romein back, vind ik het bestquote:Op zaterdag 24 maart 2012 03:04 schreef Geo4kant het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van de nieuwe PPV intro, volgens mij heeft niemand daar echt meer wat over gezegd?
Eerst erg wennen maar nu vind ik 'm vet, vooral het einde wanneer de tribunes omhoog komen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 03:04 schreef Geo4kant het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van de nieuwe PPV intro, volgens mij heeft niemand daar echt meer wat over gezegd?
Hij vertikt het gewoon om zijn kin in te trekken, hoe vaak Faber het ook zegt.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 03:34 schreef slashdotter3 het volgende:
Hoe kan het dat hij jarenlang bij Chute Boxe traint en dan nog steeds z'n kin zo uitsteekt?
Hij heeft daar les gegeven, dat is heel wat anders.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 03:58 schreef slashdotter3 het volgende:
Het enige wat me verbaast is dat het zolang heeft geduurd voordat hij die knockout punch op z'n smoel kreeg
Hoe kan deze bozo zoveel jaar bij Chute Boxe hebben getrained en nog steeds zo kwetsbaar zijn op z'n hoofd?![]()
Ach.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 04:01 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Je gaat nu toch niet meer gamen man
Het mma debuut van Jajong kun je op YouTube vinden.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:17 schreef datisstom het volgende:
Zijn er hier ook mensen die zélf aan MMA of een andere vechtsport doen?
Ik heb geen naam of niks dus hoe moet ik dat vinden.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:25 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Het mma debuut van Jajong kun je op YouTube vinden.
Telefoon blenderenquote:
Op die manier wordt MMA ook bekenderquote:
Echt jaquote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:12 schreef Sinji het volgende:
Faber kan echt niet acteren. Damn wat komt die 'rivalry' fake over
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:17 schreef datisstom het volgende:
Zijn er hier ook mensen die zélf aan MMA of een andere vechtsport doen?
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:16 schreef Jajong het volgende:
Student dwingt dief om tv terug aan te sluiten
Dit is een trainingsmaatje van me.
Andere trainingsmaat heeft vandaag NK grappling in Ede voor 2e maal op rij gewonnen, dit maal in de gevorderde divisie.
De meesten.quote:
Kickboksen, highkick op je bakkes.quote:
Ik heb mensen bij MMA-training gezien die nog nooit een MMA-match gezien hadden.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:16 schreef datisstom het volgende:
[..]
Nice, ik vind het zo zielig als mensen erover prateb maar zelf niks doen.
Wat een baasquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:16 schreef Jajong het volgende:
Student dwingt dief om tv terug aan te sluiten
Dit is een trainingsmaatje van me.
wat doe jij zelf dan?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:16 schreef datisstom het volgende:
[..]
Nice, ik vind het zo zielig als mensen erover prateb maar zelf niks doen.
Wado karate.quote:
Lyoto Machidaquote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:46 schreef datisstom het volgende:
[..]
Wado karate.Maar ben verder niet geïnteresseerd in MMA, en karate past er sowieso niet thuis.
jammer dat je niks van MMA afweet.....quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:46 schreef datisstom het volgende:
[..]
Wado karate.Maar ben verder niet geïnteresseerd in MMA, en karate past er sowieso niet thuis.
*kuch* 3rd-dan black belt in Shotokan, niet Wado.quote:
Je haalt me de woorden uit de mond. Ik vind karate een prachtige sport maar het kan niet op tegen muay thai, JJ en MMA.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jammer dat je niks van MMA afweet.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |