quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:56 schreef incognitoomuch het volgende:
*kijkt weer terug naar Rousey VS Tate fight
*pauzeert bij de groundfighting scenes om stil te staan bij het achterwerk van Rousey
BWA materiaal... fapFapFApFAAPPP!!!
[ afbeelding ]
quote:
Aerts en petrosyan tekenen bij ggquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het was de major announcement + 3 events in canada
Are we throwing spinning shit now?quote:
Bij It's Showtime, niet bij GG.quote:
I know, maar come on GSP - Condit is dat nou echt een Major Announcement?quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het was de major announcement + 3 events in canada
GSP vs Condit die niét doorgaat zou pas nieuws zijn lalquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:11 schreef roepdeman het volgende:
[..]
I know, maar come on GSP - Condit is dat nou echt een Major Announcement?
De ufc heeft daar een handje aan, met die big announcements, de volgende keer is het weer een sponsor ofzo.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:11 schreef roepdeman het volgende:
[..]
I know, maar come on GSP - Condit is dat nou echt een Major Announcement?
Een (groot) deel wel ja, maar lang niet alle gelukkig.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:15 schreef incognitoomuch het volgende:
Ik denk dat dat voor de meeste vechters in de UFC geldt.
Voor veel wel, ja. Ik denk dat daarom de undercards ook zo vaak veel leuker zijn dan de main cards. Die worden volgestopt met fighters die zich nog moeten bewijzen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:15 schreef incognitoomuch het volgende:
Ik denk dat dat voor de meeste vechters in de UFC geldt.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:39 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Voor veel wel, ja. Ik denk dat daarom de undercards ook zo vaak veel leuker zijn dan de main cards. Die worden volgestopt met fighters die zich nog moeten bewijzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |