Ze zijn daar juist blij als je er een potje van maakt.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ga je voor de 1e ban in de geschiedenis van CUL?
Meh, dat vind ik niet sportief.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sorry. Ach, jij kan 'm toch wijzigen.
Als je nog een echte Johannes Vermeer Strootman FFFUUUUU paint UI wil ben ik bereid die tegen relatief lage prijs aan je te verkopen.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat is er mis met mijn Strootman-UI?
(Even doordenken jongens)
De top 3 verliest en Ajax boekt een ruime overwinning. In andere woorden KAMPIOENEN (Ondanks de nog in te halen wedstrijd van Twente)quote:
Ik denk ook dat Yuri Rose de verdediging van AZ helemaal zoek gaat spelen.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De top 3 verliest en Ajax boekt een ruime overwinning. In andere woorden KAMPIOENEN (Ondanks de nog in te halen wedstrijd van Twente)
Deze man snapt het.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De top 3 verliest en Ajax boekt een ruime overwinning. In andere woorden KAMPIOENEN (Ondanks de nog in te halen wedstrijd van Twente)
Hoe?quote:
Poepon blijft een Ajacied.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Yuri Rose de verdediging van AZ helemaal zoek gaat spelen.
Zo makkelijk zie ik PSV niet winnen. Twente en AZ krijgen het erg makkelijk. Feyenoord zal het ook erg lastig krijgen.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:41 schreef Helpmefok het volgende:
Wel jammer van ADO vandaag, komt De_Kromme dalijk weer uit zijn grot gekropen.
Maar eh, serieus: voor Feijenoord / Ajax is er dit weekend niets te halen. PSV, Twente en AZ winnen alledrie MAKKELIJK helaas.
Heb m'n post iets uitgebreidquote:Op zondag 11 maart 2012 00:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zo makkelijk zie ik PSV niet winnen. Twente en AZ krijgen het erg makkelijk. Feyenoord zal het ook erg lastig krijgen.
Az toont al het hele seizoen aan niet om te kunnen gaan met een midweekse wedstrijd in Europa daar waar ook Twente en Psv vermoeid zijn.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:41 schreef Helpmefok het volgende:
Wel jammer van ADO vandaag, komt De_Kromme dalijk weer uit zijn grot gekropen.
Maar eh, serieus: voor Feijenoord / Ajax is er dit weekend niets te halen. PSV, Twente en AZ winnen alledrie MAKKELIJK helaas.
Die halen we toch wel in joh.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dus het maakt voor jou niet uit of PSV wint of verliest, oke..
Is wel belangrijk voor Ajax inderdaad..quote:Op zondag 11 maart 2012 00:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Psv kan Ajax nog overheen gaan door het winnen van de onderlinge wedstrijd. Alleen Az en Twente moeten zelf nog wat punten laten liggenquote:Op zondag 11 maart 2012 00:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja, tegen Ajax.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan moeten ze wel ooit verliezen.
True that.quote:
Ik vind dit leuker.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
True that.
Wel zonde dat we het kampioenschap weer zo lang weten uit te stellen. Voortaan gewoon na 25 wedstrijden zou ook wel eens leuk zijn.
Zou wel terecht zijn. De titel is in de laatste 5 jaar al 2 keer naar een team gegaan dat minder goed speelde.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik vind dit leuker.
'Ajax staat eerste!'
'Kansen Ajax nemen af!'
'Kampioenschap Ajax lijkt onmogelijk!'
'Ajax doet weer mee!'
'AJAX PAKT 31e TITEL!
Klopt.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zou wel terecht zijn. De titel is in de laatste 5 jaar al 2 keer naar een team gegaan dat minder goed speelde.
True. Ik heb niet voor niks een fantopic gemaakt.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt.
Ebecilio maakt ons wel kampioen.
quote:Op zondag 11 maart 2012 00:51 schreef DonRaja het volgende:
En ik ben weer weg, batterij van mijn BB houdt er zo mee op.
minder bier drinken, dan herinneren je het wel.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn knieen zijn verrot daar gaat mijn carriere en ik kan me geeneens herinneren of ik gister ben gevallen of zo... Iemand die mij professioneel advies kan en wil geven?
Rolstoel.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn knieen zijn verrot daar gaat mijn carriere en ik kan me geeneens herinneren of ik gister ben gevallen of zo... Iemand die mij professioneel advies kan en wil geven?
ja maar dan weet ie wel dat ie gevallen isquote:
Ook zo onpraktisch al lijkt mij zo'n stoellift bij de trap dan wel weer een oplossing.quote:
Jaja gooi het maar weer op de alcohol net als schoolschietrampen aan computerspellen liggen.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja maar dan weet ie wel dat ie gevallen is
Had je maar niet zo'n wilde tackle moeten maken uit bij FC Groningen.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ken iemand, die iemand kent die arts is. Dus ik heb er verstand van: dit wordt amputeren en castrerenquote:Op zondag 11 maart 2012 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn neef heeft wel eens een psycholoog gezien, dus ik denk dat ik er meer kijk op heb. Dit zit duidelijk tussen zijn oren.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ken iemand, die iemand kent die arts is. Dus ik heb er verstand van: dit wordt amputeren en castreren
Ah enkel castratie of gelijk het derde been ook meenemen in de amputatie?quote:Op zondag 11 maart 2012 00:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ken iemand, die iemand kent die arts is. Dus ik heb er verstand van: dit wordt amputeren en castreren
Ik zou zeggen 2 stenen, maar gezien jou bbc-fetish misschien 2 stoeptegels?quote:Op zondag 11 maart 2012 00:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah enkel castratie of gelijk het derde been ook meenemen in de amputatie?
Als je bedoelt dat daar niks zit, dan zijn we het eensquote:Op zondag 11 maart 2012 00:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn neef heeft wel eens een psycholoog gezien, dus ik denk dat ik er meer kijk op heb. Dit zit duidelijk tussen zijn oren.
Ergens vind ik dit best kwetsend...quote:Op zondag 11 maart 2012 01:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als je bedoelt dat daar niks zit, dan zijn we het eens
Komt wel goed, schatjequote:Op zondag 11 maart 2012 01:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ergens vind ik dit best kwetsend...
Niet best.quote:Op zondag 11 maart 2012 12:18 schreef Geo4kant het volgende:
Nou ik ben benieuwd.. kijken hoe serieus ze de 1e van de laatste 10 finales nemen.
quote:Op zondag 11 maart 2012 13:58 schreef kapiteintje het volgende:
PSV![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geen troll, ben gewoon blij dat wij nu nog kampioen kunnen worden.
Ligt eraan wat de rest doet he, maar ik zou niet weten waarom wij met een goede portie geluk niet tot het laatste mee zouden kunnen doen.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Denk je dat serieus, of ben je al blij dat het kan?
Ik zou ook niet weten waarom niet, maar denk dat FC Twente te ver voor staat.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ligt eraan wat de rest doet he, maar ik zou niet weten waarom wij met een goede portie geluk niet tot het laatste mee zouden kunnen doen.
Die gasten gaan er gewoon HE-LE-MAAL aan tegen Feyenoord. Gewoon El Ahmadi op Brama zetten en het komt goed.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik zou ook niet weten waarom niet, maar denk dat FC Twente te ver voor staat.Maar dat kan natuurlijk ook weer helemaal anders zijn als ze verliezen van Ajax en Feyenoord.
STEVEENNNNN!quote:
Ierland-schotland natuurlijk :pquote:Op zondag 11 maart 2012 14:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
STEVEENNNNN!
Gister ook Wales - Italie gekeken?
Werd om 18uur gespeeldquote:Op zondag 11 maart 2012 14:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoelaat werd die gespeeld? 's middags zeker? Vond 't maar laag niveau dat Wales tegen Italie.
Oh ok, was toen zelf een wedstrijd gaan kijken. Was 't een mooie pot?quote:Op zondag 11 maart 2012 14:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Werd om 18uur gespeeld
Zeer mooie pot was het
En Wales tegen italie was tja wat moet je er van zeggen
Alleen nu niet bij Ajax omdat iemand hier bleef
Ja schotland begon erg sterk maar Ierland was erg heersend daarnaquote:Op zondag 11 maart 2012 14:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh ok, was toen zelf een wedstrijd gaan kijken. Was 't een mooie pot?
Zoals jij 't graag ziet.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja schotland begon erg sterk maar Ierland was erg heersend daarna
Idd. Weet niet wat ik treuriger vind: Verliezen met 10-0 of 40 miljoen investeren en als een gieter afgaan in de competitie.quote:
Jepquote:
Met 10-0 afgaan, dat gaat de geschiedenis boeken in en dat blijft je nog lang achtervolgen. (en nee dit is geen zure reactie omdat PSV het weer verprutst)quote:Op zondag 11 maart 2012 14:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Weet niet wat ik treuriger vind: Verliezen met 10-0 of 40 miljoen investeren en als een gieter afgaan in de competitie.
Dat van 40miljoen is triesterquote:Op zondag 11 maart 2012 14:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Weet niet wat ik treuriger vind: Verliezen met 10-0 of 40 miljoen investeren en als een gieter afgaan in de competitie.
Psv moet bezuinigen wanneer ze de cl niet halen, weggegooid geld die investeringquote:Op zondag 11 maart 2012 14:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Met 10-0 afgaan, dat gaat de geschiedenis boeken in en dat blijft je nog lang achtervolgen. (en nee dit is geen zure reactie omdat PSV het weer verprutst)
Toch blijft het maar 1 wedstrijd. Jullie verspelen niet alleen de titel, maar ook CL-inkomsten waar volgens mij gewoon rekening mee gehouden is. Daarnaast loopt er geen trotse PSV-supporter meer rond op het moment. Nee, die 40 miljoen is echt een zegening gebleken.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Met 10-0 afgaan, dat gaat de geschiedenis boeken in en dat blijft je nog lang achtervolgen. (en nee dit is geen zure reactie omdat PSV het weer verprutst)
Dat zeg ik niet.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Toch blijft het maar 1 wedstrijd. Jullie verspelen niet alleen de titel, maar ook CL-inkomsten waar volgens mij gewoon rekening mee gehouden is. Daarnaast loopt er geen trotse PSV-supporter meer rond op het moment. Nee, die 40 miljoen is echt een zegening gebleken.
Ik roep allanger dat die aankopen veel te duur zijn.. leuke spelers maar veel te veel voor betaald, waardoor inderdaad als je geen CL haalt je weer in de financiele problemen komt.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Psv moet bezuinigen wanneer ze de cl niet halen, weggegooid geld die investering
Sterker nog. 40 miljoen investeren en NIET presteren is gewoon beschamend man. Zeker omdat het overheidsgeld is en 40 miljoen praktisch de hele begroting van Feyenoord is.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik roep allanger dat die aankopen veel te duur zijn.. leuke spelers maar veel te veel voor betaald, waardoor inderdaad als je geen CL haalt je weer in de financiele problemen komt.
En dat heeft 0,0 met de trainer te maken, dat is gewoon een kut beleid.
Gemeente zal en kan ook niet meer helpen..quote:Op zondag 11 maart 2012 14:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik roep allanger dat die aankopen veel te duur zijn.. leuke spelers maar veel te veel voor betaald, waardoor inderdaad als je geen CL haalt je weer in de financiele problemen komt.
Ik bedoel het niet trollendquote:Op zondag 11 maart 2012 14:37 schreef Geo4kant het volgende:
Achja, gaan we weer zo doen.. makkelijk, maar als de gemeente jullie een subsidie geeft of een stadion dan mag het wel
Lekker voor je kutneus.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:38 schreef kapiteintje het volgende:
GVD stream valt net weg en dan scoren ze hoor.
Hou je kaolo bek man vieze steuntrekker.quote:
Ik begrijp wat je bedoeld en je hebt ook gelijk, maar elke club in NL heeft subsidies gehad of steun/stadion, behalve PSV.. die hebben het allemaal verkocht. Wat zoveel andere clubs ook hebben gedaan maar daar is het niet leuk om te trollen?quote:Op zondag 11 maart 2012 14:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet trollend![]()
Het is zo, als het deze keer mis gaat, dan moeten jullie echt bezuinigen. Dan zou je best Feyenoord achterna kunnen gaan.
Jammer dat ik mobiel zit want je bent 1 van de weinig psv'ers waar wel leuk mee te discusseren is en je hebt geen oogkleppen opquote:Op zondag 11 maart 2012 14:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat verkopen is gewoon een wassen neus man.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoeld en je hebt ook gelijk, maar elke club in NL heeft subsidies gehad of steun/stadion, behalve PSV.. die hebben het allemaal verkocht. Wat zoveel andere clubs ook hebben gedaan maar daar is het niet leuk om te trollen?
vindt.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:44 schreef Geo4kant het volgende:
Einde discussie.
Het is legaal, dat je het kut vind, of je jaloers bent wat dan ook dat kan.. maar het mocht en is gebeurd.
Ze hebben het gewoon slim gespeeld maar het is jammerlijk voor jullie hard gefaaldquote:Op zondag 11 maart 2012 14:44 schreef Geo4kant het volgende:
Einde discussie.
Het is legaal, dat je het kut vind, of je jaloers bent wat dan ook dat kan.. maar het mocht en is gebeurd.
Moeten we anders in de hoek staan ofzo?quote:Op zondag 11 maart 2012 14:44 schreef Geo4kant het volgende:
Einde discussie.
Dat is het ook.. nogmaals: Kutbeleid. Want je kan wel voorin goede spelers hebben lopen als het achterin zo lek als een mandje is..quote:Op zondag 11 maart 2012 14:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Moeten we anders in de hoek staan ofzo?![]()
Gaat ook niet over de steun opzich. Gaat er om dat ze zoveel investeren en er niks van bakken. Dát vind ik beschamend.
Ik vind er niks leuks aan..quote:Op zondag 11 maart 2012 15:06 schreef ajacied4lf het volgende:
1. Twente, 49 punten
2. AZ, 49 punten
3. Ajax, 49 punten
4. PSV, 48 punten
5. Heerenveen, 48 punten
6. Feyenoord, 47 punten
Wat een heerlijke competitie
Feyenoord doet 't gewoon hoor.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:17 schreef Geo4kant het volgende:
Al die sopcast streams werken niet goffedomme wa kinderachtig, mis ik al da voetbal.
13th stream, DSC1+4 doen bij mij allemaal ni, welk nummer is die van feyenoord dan? Is dat leuker dan dat geflatteerde ajax?quote:
Ja man boys.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:02 schreef stevenmac26 het volgende:
Mooi voetbalweekend boys
Nu nog az verliezen
En jojoortje, onze lady van het voetbalquote:
Gelijkspelquote:
quote:Op zondag 11 maart 2012 16:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En jojoortje, onze lady van het voetbal
Ladyboy idd.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En jojoortje, onze lady van het voetbal
quote:Op zondag 11 maart 2012 16:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Welke positie sta je eigenlijk? Ik zou zeggen: een harde agressieve centrale verdediger.
Beetje zuur ben je door het gelijkspel hequote:
He madquote:Op zondag 11 maart 2012 16:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Beetje zuur ben je door het gelijkspel he
Was gewoon echt een dramatische pot man. Kampioenskandidaat af bij deze. Hier had je punten moeten pakken.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Beetje zuur ben je door het gelijkspel he
'Bij deze'quote:Op zondag 11 maart 2012 16:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Was gewoon echt een dramatische pot man. Kampioenskandidaat af bij deze. Hier had je punten moeten pakken.
Wat loop je nou bijdehand te doen gast? Als je deze pot wint sta je op een paar punten van de nr. 1.quote:
Hou op met je slechte grappen kerelquote:Op zondag 11 maart 2012 16:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat loop je nou bijdehand te doen gast? Als je deze pot wint sta je op een paar punten van de nr. 1.
Ze staan maar 3punten achter ajax hoorquote:
Geen CL, geen geld. En jullie moeten weer bezuinigen volgend jaar toch?quote:Op zondag 11 maart 2012 17:47 schreef Geo4kant het volgende:
Kurva... Kunnen ze nou niet gewoon een keer winnen van NAC en kampioen worden..
Nee, want ingewikkelde gemeente constructie waarvan alleen PSV'ers precies weten hoe het zitquote:Op zondag 11 maart 2012 17:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Geen CL, geen geld. En jullie moeten weer bezuinigen volgend jaar toch?
PSV gaat faillietquote:Op zondag 11 maart 2012 17:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
We mogen niet begroten op de CL is..quote:Op zondag 11 maart 2012 17:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kan je wel Bakkal houden in Rotterdam.quote:
bye bye zwaai zwaai ruttenquote:
Heb vorige week een artikel gelezen waarin een van jullie bestuursleden aangaf dat jullie weer moeten saneren als er geen CL komt.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
We mogen niet begroten op de CL is..
Maarja, zo kun je niet door blijven gaan als je inde top mee wilt draaien.
Ik denk echt dat hij het seizoen afmaakt.. PSV wil hem niet afkopen, zelf zal hij niet weggaan en op non actief zetten doen ze denk ik niet.. Iedereen binnen PSV roept maar hoe tevreden ze zijn over hemquote:
PSV is gewoon dom bezig.. allanger, als je flapdrollen als Engelaar en Issakson 1,85 miljoen salaris gaat betalen, ja dan kom je wel in de problemen. Koevermans gratis de deur uit 6.9, Engelaar (geen idee), Nijland 4 miljoen, ga zo door.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb vorige week een artikel gelezen waarin een van jullie bestuursleden aangaf dat jullie weer moeten saneren als er geen CL komt.
Weet even niet wie en waar, maar het stond in alle kranten.
Dat *engeziekte*jong nemen we nog niet terug al kregen we geld toequote:Op zondag 11 maart 2012 17:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wijnaldum kruipt zielig naar Rotterdam toe
Precies.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat *engeziekte*jong nemen we nog niet terug al kregen we geld toe
yeap de strootman zei: heel simpel rutten moet blijvenquote:Op zondag 11 maart 2012 17:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik denk echt dat hij het seizoen afmaakt.. PSV wil hem niet afkopen, zelf zal hij niet weggaan en op non actief zetten doen ze denk ik niet.. Iedereen binnen PSV roept maar hoe tevreden ze zijn over hem
Is dat die jongen van 'de kampioenswedstrijd' of was dat een andere?quote:Op zondag 11 maart 2012 18:03 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
yeap de strootman zei: heel simpel rutten moet blijven
Ja maarja, hoeveel is daarvan waar net als de leiding.. wanneer heb je nou een keer spelers of bestuursleden die zeggen 'Nee ik vind het een waardeloze trainer, van mij mag hij vertrekken' ?quote:Op zondag 11 maart 2012 18:03 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
yeap de strootman zei: heel simpel rutten moet blijven
Mertens durft niet meer te reageren, vorige week niet gehoord, na Valencia niet, en nu ook niet.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is dat die jongen van 'de kampioenswedstrijd' of was dat een andere?
En ja dat was sarcasme. Triestje Mertens
laat het jochie met rustquote:Op zondag 11 maart 2012 18:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mertens durft niet meer te reageren, vorige week niet gehoord, na Valencia niet, en nu ook niet.
Wie laat dan ook Belgen aan het woordquote:Op zondag 11 maart 2012 18:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mertens durft niet meer te reageren, vorige week niet gehoord, na Valencia niet, en nu ook niet.
lasagne hierzoquote:
Bij ons is het warmer en schijnt de zonquote:Op zondag 11 maart 2012 18:05 schreef Tarado het volgende:
Hi jongens groeten uit HongKong, ik weet niet of alles klopt wat ik door krijg maar lijkt een goed weekend te worden voor AJAX, heerlijk!
Verder klote hier 12 graden en regen, groet
hallo groetjes terug vanuit Nederland, het klopt inderdaad en dat is heerlijkquote:Op zondag 11 maart 2012 18:05 schreef Tarado het volgende:
Hi jongens groeten uit HongKong, ik weet niet of alles klopt wat ik door krijg maar lijkt een goed weekend te worden voor AJAX, heerlijk!
Ja dat is hier niet meer te krijgen hequote:Op zondag 11 maart 2012 18:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Wanneer probeer je nou een kapsalon?
Ik denk nog steeds dat hij wilde zeggen dat Feijenoord kampioen zou worden als we die wedstrijd hadden gewonnen.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
We groeten Breda, Utrecht en Nijmegenquote:Op zondag 11 maart 2012 18:05 schreef Tarado het volgende:
Ik dacht dat je op dieet was?quote:
Schande.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja dat is hier niet meer te krijgen he
Zal ik doen.quote:
Je bent wel erg kinderachtig vandaag zegquote:Op zondag 11 maart 2012 18:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat hij wilde zeggen dat Feijenoord kampioen zou worden als we die wedstrijd hadden gewonnen.
"Dit was Feijenoords' kampioenswedstrijd!".
Alleen zei die koekwaus perongeluk 'de'
Yo man, groeten terug. Neem ff een souvenirtje mee voor ons.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:05 schreef Tarado het volgende:
Er zit ook sla bijquote:Op zondag 11 maart 2012 18:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je op dieet was?
Deze boy gaat even heerlijk aan de spare-ribs, friet en salade i.c.m. een heerlijk koude pilsenert!
Alles is nog steeds mogelijk, al wordt het héél moeilijk. Maargoed... Denken dat PSV kampioen wordtquote:Op zondag 11 maart 2012 18:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je bent wel erg kinderachtig vandaag zeg.. sowieso denken dat Feyenoord kampioen wordt
Ja ik heb geen idee.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Meer dan in heel Nederland bij elkaar denk ik.
--> deze uitspraak komt een beetje mannelijk over op een of andere manier.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee man. Gewoon vette hap eten vanavond.
Stond er eerlijk gezegd wel van te kijken. Je zou toch denken dat na dat gemeentegeld je de komende jaren zorgeloos kunt voetballen in Eindhoven.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
PSV is gewoon dom bezig.. allanger, als je flapdrollen als Engelaar en Issakson 1,85 miljoen salaris gaat betalen, ja dan kom je wel in de problemen. Koevermans gratis de deur uit 6.9, Engelaar (geen idee), Nijland 4 miljoen, ga zo door.
Oke.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
--> deze uitspraak komt een beetje mannelijk over op een of andere manier.
Jojoortje is ook erg mannelijk.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
--> deze uitspraak komt een beetje mannelijk over op een of andere manier.
Wtf?quote:Op zondag 11 maart 2012 18:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jojoortje is ook erg mannelijk.
Ze heeft zelfs zwarte haren op haar benen
Dat zei Paul. En die kan het wetenquote:
Je bedoelt omdat hij op onze date over mijn been heeft gewreven?quote:Op zondag 11 maart 2012 18:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat zei Paul. En die kan het weten
Misschien kwamen er haren door je broek, ik weet het niet.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je bedoelt omdat hij op onze date over mijn been heeft gewreven?
Shit ik dacht dat het niet op vielquote:Op zondag 11 maart 2012 18:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Misschien kwamen er haren door je broek, ik weet het niet.
Ik ook. Hutch erin brengen voor Matavz. Zo weinig verstand heeft vrijwel niemand.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:25 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb het trouwens gewoon te doen met Fred
ik ook. Dit soort dingen gun ik geen enkele trainerquote:Op zondag 11 maart 2012 18:25 schreef Jojoortje het volgende:
Ik vind dat je het de spelers eerder kwalijk moeten nemen dan Fred.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook. Hutch erin brengen voor Matavz. Zo weinig verstand heeft vrijwel niemand.
Die bakken er ook niks van idd.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik vind dat je het de spelers eerder kwalijk moeten nemen dan Fred.
Fred komt over als een sympathieke kerelquote:Op zondag 11 maart 2012 18:25 schreef Jojoortje het volgende:
Dat is nou echt de meest debiele club EVAR. Die supportersquote:
I knowquote:Op zondag 11 maart 2012 18:30 schreef ajacied4lf het volgende:
De beelden net bij EL over FredjeHoe eenzaam hij in de bus zat
Zelfs ik wou hem troosten.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
I knowWilde hem al bijna troosten.
Wilde hem net posten.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zelfs ik wou hem troosten.Sympathieke gozert.
http://nos.nl/video/350431-rutten-staat-boze-fans-te-woord.html
link?quote:Op zondag 11 maart 2012 18:30 schreef ajacied4lf het volgende:
De beelden net bij EL over FredjeHoe eenzaam hij in de bus zat
quote:Op zondag 11 maart 2012 18:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 maart 2012 18:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kan er alleen maar van genieten, joh. Prachtig dit.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zelfs ik wou hem troosten.Sympathieke gozert.
http://nos.nl/video/350431-rutten-staat-boze-fans-te-woord.html
Jan Vertonghenquote:
Nog één keer dan:quote:Op zondag 11 maart 2012 18:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Kan er alleen maar van genieten, joh. Prachtig dit.
Denk je? Hele tafel gaat zijn kont kussen en zeggen dat hij de beste bij ajax is (wat hij ook is) maar kritische vragen ho maar.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:45 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Jan Vertonghen![]()
Vanavond bij Studio Voetbal, dat gaat leuk worden
kijk niet naar die jodenshowquote:Op zondag 11 maart 2012 18:45 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Jan Vertonghen![]()
Vanavond bij Studio Voetbal, dat gaat leuk worden
Ja dat klopt.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
kijk niet naar die jodenshow
VI is toch veel leuker man
Voor de inhoudelijke meuk kijk ik graag naar SV. Maar van VI kan je gewoon uren genietenquote:Op zondag 11 maart 2012 18:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jammer alleen dat ze daar zo pleuriszuur zijn richting Feijenoord wegens de affaire Beenhakkerquote:Op zondag 11 maart 2012 18:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gast...quote:Op zondag 11 maart 2012 18:47 schreef Geo4kant het volgende:
Voetbal fans, welke achtergrond dan ook, welke intelligentie dan ook..paupervolk.
Zeker weten, die Derksen baalt nog steeds dat zijn informantje niet meer 'per ongeluk' bestuursvergaderingen doorbeltquote:Op zondag 11 maart 2012 18:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jammer alleen dat ze daar zo pleuriszuur zijn richting Feijenoord wegens de affaire Beenhakker.
Vind het geweldig voor PSV, voor Gemeente Eindhoven (quote:Op zondag 11 maart 2012 18:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Kan er alleen maar van genieten, joh. Prachtig dit.
quote:Op zondag 11 maart 2012 18:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vind het geweldig voor PSV, voor Gemeente Eindhoven () en de spelers. Maar voor Rutten vind ik het toch zielig.
Hoort er gewoon bij. Krijgt meer dan 1 miljoen per jaar.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vind het geweldig voor PSV, voor Gemeente Eindhoven () en de spelers. Maar voor Rutten vind ik het toch zielig.
Dat snap ik dan weer niet, waarom Rutten niet dan? Die achterlijke keuzes en wissels doen er niet meer toe? Blijkt dat die man deze groep niet kan motiveren, is dat niet deels aan hem aan te rekenen?quote:Op zondag 11 maart 2012 18:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Die heeft allang zijn ontslag ingediend man. Vraag is alleen wel wie er dan gaat komen.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Falen met Rutten wordt morgen vervolgd.
Juist wel.quote:
Sympathieke gozer die geen kwaad en arrogantie in zich heeft. Dat kun je niet zeggen van de spelers (Toivonenquote:Op zondag 11 maart 2012 18:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat snap ik dan weer niet, waarom Rutten niet dan? Die achterlijke keuzes en wissels doen er niet meer toe? Blijkt dat die man deze groep niet kan motiveren, is dat niet deels aan hem aan te rekenen?
Ik gun die man niet om op gewacht te worden door een paar van die bamieballen.. maar doe nou niet alsof hij nergens schuldig aan is.
Je hebt er weer vertrouwen in?quote:Op zondag 11 maart 2012 18:50 schreef Smoofie het volgende:
[..].
Maarja....
AJAX!!!
Jantje bij SV vanav.
Zal Wijnaldem leuk vinden als het gebeurtquote:Op zondag 11 maart 2012 18:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Juist wel.
Blijft toch een provincieclub daar in Eindhoven.
Feyenoord of ajax zou juist niet gaan werken.
Wat een onzin uitspraak weer..quote:Op zondag 11 maart 2012 18:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Sympathieke gozer die geen kwaad en arrogantie in zich heeft. Dat kun je niet zeggen van de spelers (Toivonen, Bouma
, Labyad
), en ook niet van Brands bijvoorbeeld.
Ik zeg ook niet dat hij geen fouten maaktquote:Op zondag 11 maart 2012 18:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat een onzin uitspraak weer..![]()
Het draait toch om resultaten of niet?
Hoe sympathiek ook is, hij maakt genoeg fouten en past blijkbaar niet bij de club om resultaten te pakken e.d.
Dit kan ook gwn aan de spelers liggen. Bij ajax werden ze ook 6 jaar achter elkaar geen kampioen...quote:Op zondag 11 maart 2012 18:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat een onzin uitspraak weer..![]()
Het draait toch om resultaten of niet?
Hoe sympathiek ook is, hij maakt genoeg fouten en past blijkbaar niet bij de club om resultaten te pakken e.d.
Het Ajax met Suarez is denk ik beter dan wat er nu staat.. toen was v/d Wiel nog in vorm, Sulejmani beter, etc.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dit kan ook gwn aan de spelers liggen. Bij ajax werden ze ook 6 jaar achter elkaar geen kampioen...
Mwah...Ajax was een halfjaar in bloedvorm. Na de wedstrijd van Juventus, waren ze zo verdomd goed. doelsaldo van +80 ofzo.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het Ajax met Suarez is denk ik beter dan wat er nu staat.. toen was v/d Wiel nog in vorm, Sulejmani beter, etc.
Trainers doen genoeg, vergelijk het me je eigen baan als jij een vervelende baas zou hebben dan voel je je niet op je gemak en gaat je productiviteit achteruit.
Ajax heeft zelfs 100+ gehaald. (doelpunten, saldo durf ik niet te zeggen)quote:Op zondag 11 maart 2012 18:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mwah...Ajax was een halfjaar in bloedvorm. Na de wedstrijd van Juventus, waren ze zo verdomd goed. doelsaldo van +80 ofzo.
Het was iets van 103 voor 18 tegen.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ajax heeft zelfs 100+ gehaald. (doelpunten, saldo durf ik niet te zeggen)
4 goals in 2 wedstrijden man!quote:Op zondag 11 maart 2012 19:04 schreef Stokstaart het volgende:
ajax uit de jaren 90 zal nooit meer komen.
zie in ebebacillio nou niet echt de nieuwe finidi
You never know.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:04 schreef Stokstaart het volgende:
ajax uit de jaren 90 zal nooit meer komen.
zie in ebebacillio nou niet echt de nieuwe finidi
jawel. In de Juup.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En feyenoord zal nooit meer kampioen worden.
Haha gaatje is maar 4 punten jongen. Jullie moeten je kapot schamen met zo'n begroting en dan vernederd worden in De Kuip door een jeugdelftal een een afgeschreven speler van PSVquote:Op zondag 11 maart 2012 19:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ajax domineert al 10 jaar niet meer.quote:
Dat was idd om te schamen, 10-0 ook.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Haha gaatje is maar 4 punten jongen. Jullie moeten je kapot schamen met zo'n begroting en dan vernederd worden in De Kuip door een jeugdelftal een een afgeschreven speler van PSV
Ja zeker, alleen niet zo heel relevant als we het over Feyenoord en Ajax hebben om dat er bij te halenquote:
Je zal met deze opmerking op 100% zeker op je bek gaan.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zo gaat dat met voetbal fans.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja zeker, alleen niet zo heel relevant als we het over Feyenoord en Ajax hebben om dat er bij te halen
neuzen die de successen van een ANDERE club erbij halenquote:
Ik denk van niet.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je zal met deze opmerking op 100% zeker op je bek gaan.
Ik met de mijne op 100% zeker niet.
Kun je lachen om Manolev (En Rutten die weer niet wilde wisselen).quote:Op zondag 11 maart 2012 19:16 schreef Jojoortje het volgende:
Zo de samenvatting kijken van PSV. Niks van gezien nog
Mooi man, hoe vaak had Feye ook alweer de vorige 4 a 5 seizoenen gewonnen?quote:Op zondag 11 maart 2012 19:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
neuzen die de successen van een ANDERE club erbij halen![]()
4-2
4-2
4-2
4-2
4-2
4-2
4-2
4-2
4-2
4-2
4-2
4-2
4-2
4-2
4-2
4-2
4-2
4-2
4-2
4-2
4-2
4-2
4-2
4-2
4-2
4-2
4-2
4-2
4-2
4-2
4-2
4-2
4-2
4-2
4-2
4-2
4-2
4-2
4-2
4-2
4-2
Zoals het hoort. Ajax en Feyenoord strijden om het kampioenschapquote:Op zondag 11 maart 2012 19:16 schreef Stokstaart het volgende:
Feyenoord komt terug aan de top, duurt even maar let maar op
quote:Op zondag 11 maart 2012 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zoals het hoort. Ajax en Feyenoord strijden om het kampioenschap![]()
Ik verwelkom julliequote:Op zondag 11 maart 2012 19:16 schreef Stokstaart het volgende:
Feyenoord komt terug aan de top, duurt even maar let maar op
Jullie lullen over historie, wij over victorie!quote:Op zondag 11 maart 2012 19:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mooi man, hoe vaak had Feye ook alweer de vorige 4 a 5 seizoenen gewonnen?
quote:Op zondag 11 maart 2012 19:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jullie lullen over historie, wij over victorie!
4-2
Ajax eindigt dit seizoen hoger dan jullie, leuk met je 4-2 daar win je geen kut mee. Maar daar moet je je dan aan vast houden als er verder niks is.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jullie lullen over historie, wij over victorie!
4-2
Met al die talentlozen ga je echt geen kampioen worden hoor.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:18 schreef Smoofie het volgende:
Zoals het hoort:
Ajax 1.
PSV 2.
Feyenoord 3-7.
Ajax eindigt ook hoger dan PSV. Wij eindigen zelfs hoger dan PSV op deze manierquote:Op zondag 11 maart 2012 19:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ajax eindigt dit seizoen hoger dan jullie, leuk met je 4-2 daar win je geen kut mee. Maar daar moet je je dan aan vast houden als er verder niks is.
Oke, we zien wel wie er straks 1 en is en wie niet hequote:Op zondag 11 maart 2012 19:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Met al die talentlozen ga je echt geen kampioen worden hoor.
Die incidentele thuisoverwinningen verbloemen niet het totale gebrek aan kwaliteit. Geen jeugd = geen toekomst
okquote:Op zondag 11 maart 2012 19:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
NOS Eredivisie # 23 - De ontknoping
Ga maar hier verder.
AZ staat eerstequote:Op zondag 11 maart 2012 19:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oke, we zien wel wie er straks 1 en is en wie niet he
Als hij zich moet schamen voor zijn club en de groep supporters kun jij beter niks zeggen .. altijd veldjes bestormen en ga zo doorquote:Op zondag 11 maart 2012 19:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
AZ staat eersteNogmaals je moet je DIEP schamen, zowel de supporters die weglopen als het tegenzit als het feit dat je met ( op afstand) de hoogste begroting niet kunt domineren.
Klopt, maar als je het veld oploopt om even te melden dat je moet verliezen is het geen schande.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
AZ staat eersteNogmaals je moet je DIEP schamen, zowel de supporters die weglopen als het tegenzit als het feit dat je met ( op afstand) de hoogste begroting niet kunt domineren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |