Ja ik heb geen idee.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Meer dan in heel Nederland bij elkaar denk ik.
--> deze uitspraak komt een beetje mannelijk over op een of andere manier.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee man. Gewoon vette hap eten vanavond.
Stond er eerlijk gezegd wel van te kijken. Je zou toch denken dat na dat gemeentegeld je de komende jaren zorgeloos kunt voetballen in Eindhoven.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
PSV is gewoon dom bezig.. allanger, als je flapdrollen als Engelaar en Issakson 1,85 miljoen salaris gaat betalen, ja dan kom je wel in de problemen. Koevermans gratis de deur uit 6.9, Engelaar (geen idee), Nijland 4 miljoen, ga zo door.
Oke.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
--> deze uitspraak komt een beetje mannelijk over op een of andere manier.
Jojoortje is ook erg mannelijk.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
--> deze uitspraak komt een beetje mannelijk over op een of andere manier.
Wtf?quote:Op zondag 11 maart 2012 18:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jojoortje is ook erg mannelijk.
Ze heeft zelfs zwarte haren op haar benen
Dat zei Paul. En die kan het wetenquote:
Je bedoelt omdat hij op onze date over mijn been heeft gewreven?quote:Op zondag 11 maart 2012 18:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat zei Paul. En die kan het weten
Misschien kwamen er haren door je broek, ik weet het niet.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je bedoelt omdat hij op onze date over mijn been heeft gewreven?
Shit ik dacht dat het niet op vielquote:Op zondag 11 maart 2012 18:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Misschien kwamen er haren door je broek, ik weet het niet.
Ik ook. Hutch erin brengen voor Matavz. Zo weinig verstand heeft vrijwel niemand.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:25 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb het trouwens gewoon te doen met Fred
ik ook. Dit soort dingen gun ik geen enkele trainerquote:Op zondag 11 maart 2012 18:25 schreef Jojoortje het volgende:
Ik vind dat je het de spelers eerder kwalijk moeten nemen dan Fred.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook. Hutch erin brengen voor Matavz. Zo weinig verstand heeft vrijwel niemand.
Die bakken er ook niks van idd.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik vind dat je het de spelers eerder kwalijk moeten nemen dan Fred.
Fred komt over als een sympathieke kerelquote:Op zondag 11 maart 2012 18:25 schreef Jojoortje het volgende:
Dat is nou echt de meest debiele club EVAR. Die supportersquote:
I knowquote:Op zondag 11 maart 2012 18:30 schreef ajacied4lf het volgende:
De beelden net bij EL over FredjeHoe eenzaam hij in de bus zat
Zelfs ik wou hem troosten.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
I knowWilde hem al bijna troosten.
Wilde hem net posten.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zelfs ik wou hem troosten.Sympathieke gozert.
http://nos.nl/video/350431-rutten-staat-boze-fans-te-woord.html
link?quote:Op zondag 11 maart 2012 18:30 schreef ajacied4lf het volgende:
De beelden net bij EL over FredjeHoe eenzaam hij in de bus zat
quote:Op zondag 11 maart 2012 18:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 maart 2012 18:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kan er alleen maar van genieten, joh. Prachtig dit.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zelfs ik wou hem troosten.Sympathieke gozert.
http://nos.nl/video/350431-rutten-staat-boze-fans-te-woord.html
Jan Vertonghenquote:
Nog één keer dan:quote:Op zondag 11 maart 2012 18:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Kan er alleen maar van genieten, joh. Prachtig dit.
Denk je? Hele tafel gaat zijn kont kussen en zeggen dat hij de beste bij ajax is (wat hij ook is) maar kritische vragen ho maar.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:45 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Jan Vertonghen![]()
Vanavond bij Studio Voetbal, dat gaat leuk worden
kijk niet naar die jodenshowquote:Op zondag 11 maart 2012 18:45 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Jan Vertonghen![]()
Vanavond bij Studio Voetbal, dat gaat leuk worden
Ja dat klopt.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
kijk niet naar die jodenshow
VI is toch veel leuker man
Voor de inhoudelijke meuk kijk ik graag naar SV. Maar van VI kan je gewoon uren genietenquote:Op zondag 11 maart 2012 18:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jammer alleen dat ze daar zo pleuriszuur zijn richting Feijenoord wegens de affaire Beenhakkerquote:Op zondag 11 maart 2012 18:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gast...quote:Op zondag 11 maart 2012 18:47 schreef Geo4kant het volgende:
Voetbal fans, welke achtergrond dan ook, welke intelligentie dan ook..paupervolk.
Zeker weten, die Derksen baalt nog steeds dat zijn informantje niet meer 'per ongeluk' bestuursvergaderingen doorbeltquote:Op zondag 11 maart 2012 18:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jammer alleen dat ze daar zo pleuriszuur zijn richting Feijenoord wegens de affaire Beenhakker.
Vind het geweldig voor PSV, voor Gemeente Eindhoven (quote:Op zondag 11 maart 2012 18:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Kan er alleen maar van genieten, joh. Prachtig dit.
quote:Op zondag 11 maart 2012 18:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vind het geweldig voor PSV, voor Gemeente Eindhoven () en de spelers. Maar voor Rutten vind ik het toch zielig.
Hoort er gewoon bij. Krijgt meer dan 1 miljoen per jaar.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vind het geweldig voor PSV, voor Gemeente Eindhoven () en de spelers. Maar voor Rutten vind ik het toch zielig.
Dat snap ik dan weer niet, waarom Rutten niet dan? Die achterlijke keuzes en wissels doen er niet meer toe? Blijkt dat die man deze groep niet kan motiveren, is dat niet deels aan hem aan te rekenen?quote:Op zondag 11 maart 2012 18:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Die heeft allang zijn ontslag ingediend man. Vraag is alleen wel wie er dan gaat komen.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Falen met Rutten wordt morgen vervolgd.
Juist wel.quote:
Sympathieke gozer die geen kwaad en arrogantie in zich heeft. Dat kun je niet zeggen van de spelers (Toivonenquote:Op zondag 11 maart 2012 18:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat snap ik dan weer niet, waarom Rutten niet dan? Die achterlijke keuzes en wissels doen er niet meer toe? Blijkt dat die man deze groep niet kan motiveren, is dat niet deels aan hem aan te rekenen?
Ik gun die man niet om op gewacht te worden door een paar van die bamieballen.. maar doe nou niet alsof hij nergens schuldig aan is.
Je hebt er weer vertrouwen in?quote:Op zondag 11 maart 2012 18:50 schreef Smoofie het volgende:
[..].
Maarja....
AJAX!!!
Jantje bij SV vanav.
Zal Wijnaldem leuk vinden als het gebeurtquote:Op zondag 11 maart 2012 18:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Juist wel.
Blijft toch een provincieclub daar in Eindhoven.
Feyenoord of ajax zou juist niet gaan werken.
Wat een onzin uitspraak weer..quote:Op zondag 11 maart 2012 18:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Sympathieke gozer die geen kwaad en arrogantie in zich heeft. Dat kun je niet zeggen van de spelers (Toivonen, Bouma
, Labyad
), en ook niet van Brands bijvoorbeeld.
Ik zeg ook niet dat hij geen fouten maaktquote:Op zondag 11 maart 2012 18:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat een onzin uitspraak weer..![]()
Het draait toch om resultaten of niet?
Hoe sympathiek ook is, hij maakt genoeg fouten en past blijkbaar niet bij de club om resultaten te pakken e.d.
Dit kan ook gwn aan de spelers liggen. Bij ajax werden ze ook 6 jaar achter elkaar geen kampioen...quote:Op zondag 11 maart 2012 18:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat een onzin uitspraak weer..![]()
Het draait toch om resultaten of niet?
Hoe sympathiek ook is, hij maakt genoeg fouten en past blijkbaar niet bij de club om resultaten te pakken e.d.
Het Ajax met Suarez is denk ik beter dan wat er nu staat.. toen was v/d Wiel nog in vorm, Sulejmani beter, etc.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dit kan ook gwn aan de spelers liggen. Bij ajax werden ze ook 6 jaar achter elkaar geen kampioen...
Mwah...Ajax was een halfjaar in bloedvorm. Na de wedstrijd van Juventus, waren ze zo verdomd goed. doelsaldo van +80 ofzo.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het Ajax met Suarez is denk ik beter dan wat er nu staat.. toen was v/d Wiel nog in vorm, Sulejmani beter, etc.
Trainers doen genoeg, vergelijk het me je eigen baan als jij een vervelende baas zou hebben dan voel je je niet op je gemak en gaat je productiviteit achteruit.
Ajax heeft zelfs 100+ gehaald. (doelpunten, saldo durf ik niet te zeggen)quote:Op zondag 11 maart 2012 18:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mwah...Ajax was een halfjaar in bloedvorm. Na de wedstrijd van Juventus, waren ze zo verdomd goed. doelsaldo van +80 ofzo.
Het was iets van 103 voor 18 tegen.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ajax heeft zelfs 100+ gehaald. (doelpunten, saldo durf ik niet te zeggen)
4 goals in 2 wedstrijden man!quote:Op zondag 11 maart 2012 19:04 schreef Stokstaart het volgende:
ajax uit de jaren 90 zal nooit meer komen.
zie in ebebacillio nou niet echt de nieuwe finidi
You never know.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:04 schreef Stokstaart het volgende:
ajax uit de jaren 90 zal nooit meer komen.
zie in ebebacillio nou niet echt de nieuwe finidi
jawel. In de Juup.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En feyenoord zal nooit meer kampioen worden.
Haha gaatje is maar 4 punten jongen. Jullie moeten je kapot schamen met zo'n begroting en dan vernederd worden in De Kuip door een jeugdelftal een een afgeschreven speler van PSVquote:Op zondag 11 maart 2012 19:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ajax domineert al 10 jaar niet meer.quote:
Dat was idd om te schamen, 10-0 ook.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Haha gaatje is maar 4 punten jongen. Jullie moeten je kapot schamen met zo'n begroting en dan vernederd worden in De Kuip door een jeugdelftal een een afgeschreven speler van PSV
Ja zeker, alleen niet zo heel relevant als we het over Feyenoord en Ajax hebben om dat er bij te halenquote:
Je zal met deze opmerking op 100% zeker op je bek gaan.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zo gaat dat met voetbal fans.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja zeker, alleen niet zo heel relevant als we het over Feyenoord en Ajax hebben om dat er bij te halen
neuzen die de successen van een ANDERE club erbij halenquote:
Ik denk van niet.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je zal met deze opmerking op 100% zeker op je bek gaan.
Ik met de mijne op 100% zeker niet.
Kun je lachen om Manolev (En Rutten die weer niet wilde wisselen).quote:Op zondag 11 maart 2012 19:16 schreef Jojoortje het volgende:
Zo de samenvatting kijken van PSV. Niks van gezien nog
Mooi man, hoe vaak had Feye ook alweer de vorige 4 a 5 seizoenen gewonnen?quote:Op zondag 11 maart 2012 19:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
neuzen die de successen van een ANDERE club erbij halen![]()
4-2
4-2
4-2
4-2
4-2
4-2
4-2
4-2
4-2
4-2
4-2
4-2
4-2
4-2
4-2
4-2
4-2
4-2
4-2
4-2
4-2
4-2
4-2
4-2
4-2
4-2
4-2
4-2
4-2
4-2
4-2
4-2
4-2
4-2
4-2
4-2
4-2
4-2
4-2
4-2
4-2
Zoals het hoort. Ajax en Feyenoord strijden om het kampioenschapquote:Op zondag 11 maart 2012 19:16 schreef Stokstaart het volgende:
Feyenoord komt terug aan de top, duurt even maar let maar op
quote:Op zondag 11 maart 2012 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zoals het hoort. Ajax en Feyenoord strijden om het kampioenschap![]()
Ik verwelkom julliequote:Op zondag 11 maart 2012 19:16 schreef Stokstaart het volgende:
Feyenoord komt terug aan de top, duurt even maar let maar op
Jullie lullen over historie, wij over victorie!quote:Op zondag 11 maart 2012 19:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mooi man, hoe vaak had Feye ook alweer de vorige 4 a 5 seizoenen gewonnen?
quote:Op zondag 11 maart 2012 19:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jullie lullen over historie, wij over victorie!
4-2
Ajax eindigt dit seizoen hoger dan jullie, leuk met je 4-2 daar win je geen kut mee. Maar daar moet je je dan aan vast houden als er verder niks is.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jullie lullen over historie, wij over victorie!
4-2
Met al die talentlozen ga je echt geen kampioen worden hoor.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:18 schreef Smoofie het volgende:
Zoals het hoort:
Ajax 1.
PSV 2.
Feyenoord 3-7.
Ajax eindigt ook hoger dan PSV. Wij eindigen zelfs hoger dan PSV op deze manierquote:Op zondag 11 maart 2012 19:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ajax eindigt dit seizoen hoger dan jullie, leuk met je 4-2 daar win je geen kut mee. Maar daar moet je je dan aan vast houden als er verder niks is.
Oke, we zien wel wie er straks 1 en is en wie niet hequote:Op zondag 11 maart 2012 19:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Met al die talentlozen ga je echt geen kampioen worden hoor.
Die incidentele thuisoverwinningen verbloemen niet het totale gebrek aan kwaliteit. Geen jeugd = geen toekomst
okquote:Op zondag 11 maart 2012 19:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
NOS Eredivisie # 23 - De ontknoping
Ga maar hier verder.
AZ staat eerstequote:Op zondag 11 maart 2012 19:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oke, we zien wel wie er straks 1 en is en wie niet he
Als hij zich moet schamen voor zijn club en de groep supporters kun jij beter niks zeggen .. altijd veldjes bestormen en ga zo doorquote:Op zondag 11 maart 2012 19:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
AZ staat eersteNogmaals je moet je DIEP schamen, zowel de supporters die weglopen als het tegenzit als het feit dat je met ( op afstand) de hoogste begroting niet kunt domineren.
Klopt, maar als je het veld oploopt om even te melden dat je moet verliezen is het geen schande.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
AZ staat eersteNogmaals je moet je DIEP schamen, zowel de supporters die weglopen als het tegenzit als het feit dat je met ( op afstand) de hoogste begroting niet kunt domineren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |