quote:Op zondag 11 maart 2012 13:58 schreef kapiteintje het volgende:
PSV![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geen troll, ben gewoon blij dat wij nu nog kampioen kunnen worden.
Ligt eraan wat de rest doet he, maar ik zou niet weten waarom wij met een goede portie geluk niet tot het laatste mee zouden kunnen doen.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Denk je dat serieus, of ben je al blij dat het kan?
Ik zou ook niet weten waarom niet, maar denk dat FC Twente te ver voor staat.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ligt eraan wat de rest doet he, maar ik zou niet weten waarom wij met een goede portie geluk niet tot het laatste mee zouden kunnen doen.
Die gasten gaan er gewoon HE-LE-MAAL aan tegen Feyenoord. Gewoon El Ahmadi op Brama zetten en het komt goed.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik zou ook niet weten waarom niet, maar denk dat FC Twente te ver voor staat.Maar dat kan natuurlijk ook weer helemaal anders zijn als ze verliezen van Ajax en Feyenoord.
STEVEENNNNN!quote:
Ierland-schotland natuurlijk :pquote:Op zondag 11 maart 2012 14:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
STEVEENNNNN!
Gister ook Wales - Italie gekeken?
Werd om 18uur gespeeldquote:Op zondag 11 maart 2012 14:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoelaat werd die gespeeld? 's middags zeker? Vond 't maar laag niveau dat Wales tegen Italie.
Oh ok, was toen zelf een wedstrijd gaan kijken. Was 't een mooie pot?quote:Op zondag 11 maart 2012 14:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Werd om 18uur gespeeld
Zeer mooie pot was het
En Wales tegen italie was tja wat moet je er van zeggen
Alleen nu niet bij Ajax omdat iemand hier bleef
Ja schotland begon erg sterk maar Ierland was erg heersend daarnaquote:Op zondag 11 maart 2012 14:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh ok, was toen zelf een wedstrijd gaan kijken. Was 't een mooie pot?
Zoals jij 't graag ziet.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja schotland begon erg sterk maar Ierland was erg heersend daarna
Idd. Weet niet wat ik treuriger vind: Verliezen met 10-0 of 40 miljoen investeren en als een gieter afgaan in de competitie.quote:
Jepquote:
Met 10-0 afgaan, dat gaat de geschiedenis boeken in en dat blijft je nog lang achtervolgen. (en nee dit is geen zure reactie omdat PSV het weer verprutst)quote:Op zondag 11 maart 2012 14:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Weet niet wat ik treuriger vind: Verliezen met 10-0 of 40 miljoen investeren en als een gieter afgaan in de competitie.
Dat van 40miljoen is triesterquote:Op zondag 11 maart 2012 14:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Weet niet wat ik treuriger vind: Verliezen met 10-0 of 40 miljoen investeren en als een gieter afgaan in de competitie.
Psv moet bezuinigen wanneer ze de cl niet halen, weggegooid geld die investeringquote:Op zondag 11 maart 2012 14:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Met 10-0 afgaan, dat gaat de geschiedenis boeken in en dat blijft je nog lang achtervolgen. (en nee dit is geen zure reactie omdat PSV het weer verprutst)
Toch blijft het maar 1 wedstrijd. Jullie verspelen niet alleen de titel, maar ook CL-inkomsten waar volgens mij gewoon rekening mee gehouden is. Daarnaast loopt er geen trotse PSV-supporter meer rond op het moment. Nee, die 40 miljoen is echt een zegening gebleken.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Met 10-0 afgaan, dat gaat de geschiedenis boeken in en dat blijft je nog lang achtervolgen. (en nee dit is geen zure reactie omdat PSV het weer verprutst)
Dat zeg ik niet.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Toch blijft het maar 1 wedstrijd. Jullie verspelen niet alleen de titel, maar ook CL-inkomsten waar volgens mij gewoon rekening mee gehouden is. Daarnaast loopt er geen trotse PSV-supporter meer rond op het moment. Nee, die 40 miljoen is echt een zegening gebleken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |