Ze zijn daar juist blij als je er een potje van maakt.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ga je voor de 1e ban in de geschiedenis van CUL?
Meh, dat vind ik niet sportief.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sorry. Ach, jij kan 'm toch wijzigen.
Als je nog een echte Johannes Vermeer Strootman FFFUUUUU paint UI wil ben ik bereid die tegen relatief lage prijs aan je te verkopen.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat is er mis met mijn Strootman-UI?
(Even doordenken jongens)
De top 3 verliest en Ajax boekt een ruime overwinning. In andere woorden KAMPIOENEN (Ondanks de nog in te halen wedstrijd van Twente)quote:
Ik denk ook dat Yuri Rose de verdediging van AZ helemaal zoek gaat spelen.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De top 3 verliest en Ajax boekt een ruime overwinning. In andere woorden KAMPIOENEN (Ondanks de nog in te halen wedstrijd van Twente)
Deze man snapt het.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De top 3 verliest en Ajax boekt een ruime overwinning. In andere woorden KAMPIOENEN (Ondanks de nog in te halen wedstrijd van Twente)
Hoe?quote:
Poepon blijft een Ajacied.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Yuri Rose de verdediging van AZ helemaal zoek gaat spelen.
Zo makkelijk zie ik PSV niet winnen. Twente en AZ krijgen het erg makkelijk. Feyenoord zal het ook erg lastig krijgen.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:41 schreef Helpmefok het volgende:
Wel jammer van ADO vandaag, komt De_Kromme dalijk weer uit zijn grot gekropen.
Maar eh, serieus: voor Feijenoord / Ajax is er dit weekend niets te halen. PSV, Twente en AZ winnen alledrie MAKKELIJK helaas.
Heb m'n post iets uitgebreidquote:Op zondag 11 maart 2012 00:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zo makkelijk zie ik PSV niet winnen. Twente en AZ krijgen het erg makkelijk. Feyenoord zal het ook erg lastig krijgen.
Az toont al het hele seizoen aan niet om te kunnen gaan met een midweekse wedstrijd in Europa daar waar ook Twente en Psv vermoeid zijn.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:41 schreef Helpmefok het volgende:
Wel jammer van ADO vandaag, komt De_Kromme dalijk weer uit zijn grot gekropen.
Maar eh, serieus: voor Feijenoord / Ajax is er dit weekend niets te halen. PSV, Twente en AZ winnen alledrie MAKKELIJK helaas.
Die halen we toch wel in joh.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dus het maakt voor jou niet uit of PSV wint of verliest, oke..
Is wel belangrijk voor Ajax inderdaad..quote:Op zondag 11 maart 2012 00:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Psv kan Ajax nog overheen gaan door het winnen van de onderlinge wedstrijd. Alleen Az en Twente moeten zelf nog wat punten laten liggenquote:Op zondag 11 maart 2012 00:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja, tegen Ajax.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan moeten ze wel ooit verliezen.
True that.quote:
Ik vind dit leuker.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
True that.
Wel zonde dat we het kampioenschap weer zo lang weten uit te stellen. Voortaan gewoon na 25 wedstrijden zou ook wel eens leuk zijn.
Zou wel terecht zijn. De titel is in de laatste 5 jaar al 2 keer naar een team gegaan dat minder goed speelde.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik vind dit leuker.
'Ajax staat eerste!'
'Kansen Ajax nemen af!'
'Kampioenschap Ajax lijkt onmogelijk!'
'Ajax doet weer mee!'
'AJAX PAKT 31e TITEL!
Klopt.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zou wel terecht zijn. De titel is in de laatste 5 jaar al 2 keer naar een team gegaan dat minder goed speelde.
True. Ik heb niet voor niks een fantopic gemaakt.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt.
Ebecilio maakt ons wel kampioen.
quote:Op zondag 11 maart 2012 00:51 schreef DonRaja het volgende:
En ik ben weer weg, batterij van mijn BB houdt er zo mee op.
minder bier drinken, dan herinneren je het wel.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn knieen zijn verrot daar gaat mijn carriere en ik kan me geeneens herinneren of ik gister ben gevallen of zo... Iemand die mij professioneel advies kan en wil geven?
Rolstoel.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn knieen zijn verrot daar gaat mijn carriere en ik kan me geeneens herinneren of ik gister ben gevallen of zo... Iemand die mij professioneel advies kan en wil geven?
ja maar dan weet ie wel dat ie gevallen isquote:
Ook zo onpraktisch al lijkt mij zo'n stoellift bij de trap dan wel weer een oplossing.quote:
Jaja gooi het maar weer op de alcohol net als schoolschietrampen aan computerspellen liggen.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja maar dan weet ie wel dat ie gevallen is
Had je maar niet zo'n wilde tackle moeten maken uit bij FC Groningen.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ken iemand, die iemand kent die arts is. Dus ik heb er verstand van: dit wordt amputeren en castrerenquote:Op zondag 11 maart 2012 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn neef heeft wel eens een psycholoog gezien, dus ik denk dat ik er meer kijk op heb. Dit zit duidelijk tussen zijn oren.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ken iemand, die iemand kent die arts is. Dus ik heb er verstand van: dit wordt amputeren en castreren
Ah enkel castratie of gelijk het derde been ook meenemen in de amputatie?quote:Op zondag 11 maart 2012 00:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ken iemand, die iemand kent die arts is. Dus ik heb er verstand van: dit wordt amputeren en castreren
Ik zou zeggen 2 stenen, maar gezien jou bbc-fetish misschien 2 stoeptegels?quote:Op zondag 11 maart 2012 00:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah enkel castratie of gelijk het derde been ook meenemen in de amputatie?
Als je bedoelt dat daar niks zit, dan zijn we het eensquote:Op zondag 11 maart 2012 00:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn neef heeft wel eens een psycholoog gezien, dus ik denk dat ik er meer kijk op heb. Dit zit duidelijk tussen zijn oren.
Ergens vind ik dit best kwetsend...quote:Op zondag 11 maart 2012 01:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als je bedoelt dat daar niks zit, dan zijn we het eens
Komt wel goed, schatjequote:Op zondag 11 maart 2012 01:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ergens vind ik dit best kwetsend...
Niet best.quote:Op zondag 11 maart 2012 12:18 schreef Geo4kant het volgende:
Nou ik ben benieuwd.. kijken hoe serieus ze de 1e van de laatste 10 finales nemen.
quote:Op zondag 11 maart 2012 13:58 schreef kapiteintje het volgende:
PSV![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geen troll, ben gewoon blij dat wij nu nog kampioen kunnen worden.
Ligt eraan wat de rest doet he, maar ik zou niet weten waarom wij met een goede portie geluk niet tot het laatste mee zouden kunnen doen.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Denk je dat serieus, of ben je al blij dat het kan?
Ik zou ook niet weten waarom niet, maar denk dat FC Twente te ver voor staat.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ligt eraan wat de rest doet he, maar ik zou niet weten waarom wij met een goede portie geluk niet tot het laatste mee zouden kunnen doen.
Die gasten gaan er gewoon HE-LE-MAAL aan tegen Feyenoord. Gewoon El Ahmadi op Brama zetten en het komt goed.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik zou ook niet weten waarom niet, maar denk dat FC Twente te ver voor staat.Maar dat kan natuurlijk ook weer helemaal anders zijn als ze verliezen van Ajax en Feyenoord.
STEVEENNNNN!quote:
Ierland-schotland natuurlijk :pquote:Op zondag 11 maart 2012 14:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
STEVEENNNNN!
Gister ook Wales - Italie gekeken?
Werd om 18uur gespeeldquote:Op zondag 11 maart 2012 14:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoelaat werd die gespeeld? 's middags zeker? Vond 't maar laag niveau dat Wales tegen Italie.
Oh ok, was toen zelf een wedstrijd gaan kijken. Was 't een mooie pot?quote:Op zondag 11 maart 2012 14:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Werd om 18uur gespeeld
Zeer mooie pot was het
En Wales tegen italie was tja wat moet je er van zeggen
Alleen nu niet bij Ajax omdat iemand hier bleef
Ja schotland begon erg sterk maar Ierland was erg heersend daarnaquote:Op zondag 11 maart 2012 14:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh ok, was toen zelf een wedstrijd gaan kijken. Was 't een mooie pot?
Zoals jij 't graag ziet.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja schotland begon erg sterk maar Ierland was erg heersend daarna
Idd. Weet niet wat ik treuriger vind: Verliezen met 10-0 of 40 miljoen investeren en als een gieter afgaan in de competitie.quote:
Jepquote:
Met 10-0 afgaan, dat gaat de geschiedenis boeken in en dat blijft je nog lang achtervolgen. (en nee dit is geen zure reactie omdat PSV het weer verprutst)quote:Op zondag 11 maart 2012 14:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Weet niet wat ik treuriger vind: Verliezen met 10-0 of 40 miljoen investeren en als een gieter afgaan in de competitie.
Dat van 40miljoen is triesterquote:Op zondag 11 maart 2012 14:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Weet niet wat ik treuriger vind: Verliezen met 10-0 of 40 miljoen investeren en als een gieter afgaan in de competitie.
Psv moet bezuinigen wanneer ze de cl niet halen, weggegooid geld die investeringquote:Op zondag 11 maart 2012 14:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Met 10-0 afgaan, dat gaat de geschiedenis boeken in en dat blijft je nog lang achtervolgen. (en nee dit is geen zure reactie omdat PSV het weer verprutst)
Toch blijft het maar 1 wedstrijd. Jullie verspelen niet alleen de titel, maar ook CL-inkomsten waar volgens mij gewoon rekening mee gehouden is. Daarnaast loopt er geen trotse PSV-supporter meer rond op het moment. Nee, die 40 miljoen is echt een zegening gebleken.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Met 10-0 afgaan, dat gaat de geschiedenis boeken in en dat blijft je nog lang achtervolgen. (en nee dit is geen zure reactie omdat PSV het weer verprutst)
Dat zeg ik niet.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Toch blijft het maar 1 wedstrijd. Jullie verspelen niet alleen de titel, maar ook CL-inkomsten waar volgens mij gewoon rekening mee gehouden is. Daarnaast loopt er geen trotse PSV-supporter meer rond op het moment. Nee, die 40 miljoen is echt een zegening gebleken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |