Wie laat dan ook Belgen aan het woordquote:Op zondag 11 maart 2012 18:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mertens durft niet meer te reageren, vorige week niet gehoord, na Valencia niet, en nu ook niet.
lasagne hierzoquote:
Bij ons is het warmer en schijnt de zonquote:Op zondag 11 maart 2012 18:05 schreef Tarado het volgende:
Hi jongens groeten uit HongKong, ik weet niet of alles klopt wat ik door krijg maar lijkt een goed weekend te worden voor AJAX, heerlijk!
Verder klote hier 12 graden en regen, groet
hallo groetjes terug vanuit Nederland, het klopt inderdaad en dat is heerlijkquote:Op zondag 11 maart 2012 18:05 schreef Tarado het volgende:
Hi jongens groeten uit HongKong, ik weet niet of alles klopt wat ik door krijg maar lijkt een goed weekend te worden voor AJAX, heerlijk!
Ja dat is hier niet meer te krijgen hequote:Op zondag 11 maart 2012 18:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Wanneer probeer je nou een kapsalon?
Ik denk nog steeds dat hij wilde zeggen dat Feijenoord kampioen zou worden als we die wedstrijd hadden gewonnen.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mertens durft niet meer te reageren, vorige week niet gehoord, na Valencia niet, en nu ook niet.
We groeten Breda, Utrecht en Nijmegenquote:Op zondag 11 maart 2012 18:05 schreef Tarado het volgende:
Ik dacht dat je op dieet was?quote:
Schande.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja dat is hier niet meer te krijgen he
Zal ik doen.quote:
Je bent wel erg kinderachtig vandaag zegquote:Op zondag 11 maart 2012 18:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat hij wilde zeggen dat Feijenoord kampioen zou worden als we die wedstrijd hadden gewonnen.
"Dit was Feijenoords' kampioenswedstrijd!".
Alleen zei die koekwaus perongeluk 'de'
Yo man, groeten terug. Neem ff een souvenirtje mee voor ons.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:05 schreef Tarado het volgende:
Er zit ook sla bijquote:Op zondag 11 maart 2012 18:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je op dieet was?
Deze boy gaat even heerlijk aan de spare-ribs, friet en salade i.c.m. een heerlijk koude pilsenert!
Alles is nog steeds mogelijk, al wordt het héél moeilijk. Maargoed... Denken dat PSV kampioen wordtquote:Op zondag 11 maart 2012 18:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je bent wel erg kinderachtig vandaag zeg.. sowieso denken dat Feyenoord kampioen wordt
Ja ik heb geen idee.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Meer dan in heel Nederland bij elkaar denk ik.
--> deze uitspraak komt een beetje mannelijk over op een of andere manier.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee man. Gewoon vette hap eten vanavond.
Stond er eerlijk gezegd wel van te kijken. Je zou toch denken dat na dat gemeentegeld je de komende jaren zorgeloos kunt voetballen in Eindhoven.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
PSV is gewoon dom bezig.. allanger, als je flapdrollen als Engelaar en Issakson 1,85 miljoen salaris gaat betalen, ja dan kom je wel in de problemen. Koevermans gratis de deur uit 6.9, Engelaar (geen idee), Nijland 4 miljoen, ga zo door.
Oke.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
--> deze uitspraak komt een beetje mannelijk over op een of andere manier.
Jojoortje is ook erg mannelijk.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
--> deze uitspraak komt een beetje mannelijk over op een of andere manier.
Wtf?quote:Op zondag 11 maart 2012 18:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jojoortje is ook erg mannelijk.
Ze heeft zelfs zwarte haren op haar benen
Dat zei Paul. En die kan het wetenquote:
Je bedoelt omdat hij op onze date over mijn been heeft gewreven?quote:Op zondag 11 maart 2012 18:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat zei Paul. En die kan het weten
Misschien kwamen er haren door je broek, ik weet het niet.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je bedoelt omdat hij op onze date over mijn been heeft gewreven?
Shit ik dacht dat het niet op vielquote:Op zondag 11 maart 2012 18:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Misschien kwamen er haren door je broek, ik weet het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |