Haha nee, ik was allang blijquote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:43 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dacht je niet: "Hoe weet je dat ik daar post!?"
Zeg dat daaaaaanquote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:12 schreef creepycookie het volgende:
Billy: ik zag het, of ik kreeg een melding, maar ik kan hem niet zien op Draw Something. Ga zo weer ff kijken
En thanks voor de kunstwerken, maar ik had er eigenlijk bij moeten zeggen: ik bedoel schilderijen
De reden is mooier dan het werk zelfquote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:14 schreef sigme het volgende:
Oh wat een belangrijke kunst allemaal.
Ik vind deze mooi:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik rij daar wel eens langs, en het is fascinerend hoe die keien op mijn schapen lijken. Een eind verderop staan veel natuurgetrouwer nagemaakte bronzen schapen, en die lijken veel minder op echte schapen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moeten nog wel wat kilootjes af en ik moet weer fanatiek sporten voor de vorm. Maar voet lijkt beter te gaan, dus dan kan ik deze week wel weer wat doen.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:16 schreef LieLie het volgende:
Ik heb niet meegedaan in de fotogolf trouwens, maar dit is wel ongeveer huidig bij mij:Mooi figuurtje hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moeten nog wel wat kilootjes af en ik moet weer fanatiek sporten voor de vorm. Maar voet lijkt beter te gaan, dus dan kan ik deze week wel weer wat doen.
Deze is me wel altijd bijgebleven van de lessen kunstgeschiedenis trouwens:quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:14 schreef LieLie het volgende:
[..]
Zeg dat daaaaaanik zal even nadenken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah nice!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:20 schreef LieLie het volgende:
[..]
Deze is me wel altijd bijgebleven van de lessen kunstgeschiedenis trouwens:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:21 schreef creepycookie het volgende:
Dit ben ik nu (in een iets te groot vintage ding):Jij bent leuk. En mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, dat zeker hoor! Ben in 2010/2011 al iets meer dan 20 kg afgevallen. Nu nog iets van 7 a 8 denk ik, tot 70kg, maar dat is meer een soort streefgetal. Ik vermoed dat ik daar ergens op mijn best ben, maar misschien blijkt dat bij voldoende spieren wel 72 te zijn of zo, we'll see.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik heb net Barbie's Bruiloft gekeken. Pulp
LieLie, ziet er toch al prima uit, of vind je zelf van niet? Hoeveel wil je nog kwijt? Als ik zo'n rokje & truitje aan zou trekken dat had ik echt flubbertjes aan de zijkant enzo
Zo gezellig gourmetten met vrienden
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:21 schreef creepycookie het volgende:
Dit ben ik nu (in een iets te groot vintage ding, en in de kamer van mijn zusje):Mooi! En bloemetjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoveel nog ja? Ziet er nu al goed uit.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:24 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, dat zeker hoor! Ben in 2010/2011 al iets meer dan 20 kg afgevallen. Nu nog iets van 7 a 8 denk ik, tot 70kg, maar dat is meer een soort streefgetal. Ik vermoed dat ik daar ergens op mijn best ben, maar misschien blijkt dat bij voldoende spieren wel 72 te zijn of zo, we'll see.
Hangt er van af hoe hoog die rok sluit. Met een hoogsluitende rok of broek kan ik ook flubbertjes verbergen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik heb net Barbie's Bruiloft gekeken. Pulp
LieLie, ziet er toch al prima uit, of vind je zelf van niet? Hoeveel wil je nog kwijt? Als ik zo'n rokje & truitje aan zou trekken dat had ik echt flubbertjes aan de zijkant enzo
Zo gezellig gourmetten met vrienden
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:26 schreef Viking84 het volgende:
Zo'n iPad is wel handig als je je hoofd niet op de foto wilt hebben.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:26 schreef Viking84 het volgende:
Zo'n iPad is wel handig als je je hoofd niet op de foto wilt hebben.
Volgens mij heb ik dan een rok/broek tot aan mijn borsten nodigquote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hangt er van af hoe hoog die rok sluit. Met een hoogsluitende rok of broek kan ik ook flubbertjes verbergen.
Nou niet zo negatief, dame!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dan een rok/broek tot aan mijn borsten nodig
Ik heb niet meegedaan in de fotogolf trouwens, maar dit is wel ongeveer huidig bij mij:Heb het ooit al eens eerder gezegd maar ziet er goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moeten nog wel wat kilootjes af en ik moet weer fanatiek sporten voor de vorm. Maar voet lijkt beter te gaan, dus dan kan ik deze week wel weer wat doen.![]()
Nouja, is een beetje een indicatie dus. De vorige keer dat ik dat woog vond ik mijn figuur mooi, maar ik deed toen niet echt aan krachttraining of iets. Dus dat maakt het nu misschien anders.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:26 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Zoveel nog ja? Ziet er nu al goed uit.
Heb jij een andere foto dan wij?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:30 schreef creepycookie het volgende:
Euh je ziet m'n hoofd niet eens, maar thanks
Ja, dat was inderdaad een jaar terugquote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:31 schreef Isabeau het volgende:
Je bent toch ook best lang, LieLie? Laatste keer dat ik je zag (jaartje terug?) vond ik je een bijzonder mooi figuur hebben
Mijn hand zit ervoor. Maar bedanktquote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:31 schreef Perruche het volgende:
[..]
Heb jij een andere foto dan wij?
Ik vind vooral je haar supermooi.
Ik heb ook al toastjes met kaas en wijn en chocolade opquote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:35 schreef Perruche het volgende:
Jongens ik heb een hongerlap dag. Geen lijstje van mij!
doe toch eens? Doe ik die van mij ook:quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:35 schreef Perruche het volgende:
Jongens ik heb een hongerlap dag. Geen lijstje van mij!
Als ik me aan mijn planning zou houden zou dat allemaal geen probleem zijn. Maar goed morgen ga ik wel weer ff 2 uur sporten!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:40 schreef _aurum_ het volgende:
mooie meiden en mooie figuurtjes Lielie en Creepy
Perroesj, ga je alvast nadenken over hoe je het van de week gaat doen. Zodat je volgend weekend niet weer een hongerlapdag hebt
Ik heb niet meegedaan in de fotogolf trouwens, maar dit is wel ongeveer huidig bij mij:Ik blijf jaloers op jouw slanke middeltjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moeten nog wel wat kilootjes af en ik moet weer fanatiek sporten voor de vorm. Maar voet lijkt beter te gaan, dus dan kan ik deze week wel weer wat doen.![]()
ik weet niet of je er zelf bij stilstaat en ik weet niet wat de spiegel en weegschaal je zeggen....en bovenal hoe je je voelt.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:41 schreef Perruche het volgende:
[..]
Als ik me aan mijn planning zou houden zou dat allemaal geen probleem zijn. Maar goed morgen ga ik wel weer ff 2 uur sporten!
Ik doe dat compenseren met sporten ook wel eens. Soms heb ik echt een slechte dag gehad qua eten en 's avonds laat ga ik dan nog even een rondje lopen/fietsen. Daarna slaap ik altijd ook nog eens erg goed.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:46 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Niks mis met lekker eten of af en toe een vreetdagMaar dat sporten om te compenseren, vind ik een beetje eng klinken
Ik vind het wel meevallen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:00 schreef Perruche het volgende:
Maar goed eigenlijk is het ook niet eens zo erg, het is niet dat ik een zak chips ofzo leeg eet. Eigenljk zijn het gewoon 4 boterhammen, 2 eieren, een halve avocado allemaal prima. En dan nog 2 blokjes chocolade en 1 koekje, tot aan mijn D.
Jij eet mijn avondeten van donderdag!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:36 schreef LieLie het volgende:
Ik ga zo even taco's maken. Met paprika, ui, champignons, gehakt, kruiden e.d. En dan los nog geprakte avocado en tomatenblokjes om erover te doen, en wat zure room
jij bent UKS!!!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:05 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen.
Maar he, wie ben ik?
Eigenlijk best weinig en best net lijstje. Als ik iets zo veranderen zou het chocolade en koekje zijn, maar dat wist je zelf natuurlijk ook al lang. Soms moet ik ook gewoon even iets slechts eten, maar ik probeer dat niet iedere dag te doen.. Misschien zou je een van de twee eieren kunnen vervangen door wat extra mager vlees broodbeleg?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:00 schreef Perruche het volgende:
Maar goed eigenlijk is het ook niet eens zo erg, het is niet dat ik een zak chips ofzo leeg eet. Eigenljk zijn het gewoon 4 boterhammen, 2 eieren, een halve avocado allemaal prima. En dan nog 2 blokjes chocolade en 1 koekje, tot aan mijn D.
Heb je een RVS wasbak? Zo ja, even handen er overheen wrijven. Weg knoflooklucht.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:08 schreef loveli het volgende:
Le crap. Met dank aan een ego moet ik nu haasten. Gebreid rood jurkje, is dat te veel van het Goede? Handen stinken naar knoflook
Gebreide rode jurkjes zijn altijd goed. Niet teveel haasten hè, eerst foto maken voor onsquote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:08 schreef loveli het volgende:
Le crap. Met dank aan een ego moet ik nu haasten. Gebreid rood jurkje, is dat te veel van het Goede? Handen stinken naar knoflook
Ja kweenie, dan zit het in mijn hoofd dat het superveel is ofzo? Nou ja. Morgen eet ik 10x zoveel wegens sporten!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:09 schreef the85mc het volgende:
[..]
Eigenlijk best weinig en best net lijstje. Als ik iets zo veranderen zou het chocolade en koekje zijn, maar dat wist je zelf natuurlijk ook al lang. Soms moet ik ook gewoon even iets slechts eten, maar ik probeer dat niet iedere dag te doen.. Misschien zou je een van de twee eieren kunnen vervangen door wat extra mager vlees broodbeleg?
Verder eet je ongeveer de helft wat ik eet..
Wat voor kruiden heb je er door gedaan?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jij eet mijn avondeten van donderdag!![]()
![]()
Hier net 't pizzadeeg gekneed, toch nog maar. Dus we eten laat vanavond, maar dat is niet erg.
nog wat chillipoeder had ik erdoorheen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:11 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wat voor kruiden heb je er door gedaan?
Heb nu paprika (gerookt), komijn, ui, knoflook, cayennepeper, oregano en cacao. En wat tomatenpuree, meegebakken met de ui.
Spinaziebollen is spinazie met een gekookt eitje verpakt in bladerdeeg. Erg nomquote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:23 schreef ElDinosaur het volgende:
Spinaziebollen?![]()
Niet heel veel gegeten vandaag.. niet echt trek gehad de hele dag.![]()
O: Havermout, grapefruit,
L: 2x bth met rookvlees/ei, 2x bth pindakaas
T: 2x bth kalkoenfilet/paprika, kwark met banaan
D: Gebakken rijst met kip, peultjes, tomaat, komkommer, sambal-ei
T: Whisky, nootjes, chips
Jij bent niet de slankste hier, maar je bent zeker mooi genoeg om hier te horenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:24 schreef Sarabi het volgende:
Creepy ook al zo'n mooie foto! Wat doe ik hier......
Net ruim een half uurtje op de hometrainer gezeten (en gefietst) ging toch al iets fijner met een laptop voor mijn neus.
Liefquote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:31 schreef sigme het volgende:
Oh ja, wat weer een passende dames voor het topic
[..]
Jij bent niet de slankste hier, maar je bent zeker mooi genoeg om hier te horen.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:31 schreef sigme het volgende:
Oh ja, wat weer een passende dames voor het topic
[..]
Jij bent niet de slankste hier, maar je bent zeker mooi genoeg om hier te horen.
Ik ben wel redelijk tevreden hoor, maar vind het niet erg als er nog 2 a 3 kilo's af zijn (64-65 is mijn streefgewicht).quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:09 schreef Laureline het volgende:
Ziet er mooi uit, dames! En creepy, ben je nu helemaal tevreden met je figuur? Lijkt me wel toch?
Stokbonen zou redelijk moeten kunnen, je zou denk ik beste zelfs pronkbonen kunnen nemen. Extra mooi!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:47 schreef motorbloempje het volgende:
Sigme: welke moestuinproducten kun je het beste proberen te kweken op een plek waar eigenlijk geen zon komt?Ik mag niet zoveel aan de tuin versleutelen, maar het plekje dat zich qua beschikbaarheid leent voor moestuin (niet al te veel gras, dus al teken van minder zonlicht..) zou ik wellicht wel willen proberen te 'bewerken'?
Hm, dit risico ga ik niet nemen, omdat de kans aanwezig is dat we er dan niet echt van kunnen genieten.quote:Brave hendrik daarentegen kan moeilijk kiemen, groeit in het begin langzaam (eerste oogst pas in het tweede jaar na zaaien),
Hihi doe mij dan van de tikka het recept maak ik het komende week ookquote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:03 schreef Novem het volgende:
OMG dat was de beste Tikka Masala ooit *burp* en de naans die Minilot gepost had zijn heerlijk!!
Halve dag in de keuken gestaan![]()
Even calorie-overload vandaag
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi doe mij dan van de tikka het recept maak ik het komende week ook
Klinkt als een goed ideequote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:48 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Sarabi: wat je hier doet is gezond blijven en gezellig meeposten! En wat Sigme zegt.
Serieus? Mijne nietquote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
De appie heeft het hier ook, en anders kun je het zelfs nog zelf samenstellen
Turks is bij ons weer zeldzaamquote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:35 schreef Novem het volgende:
[..]
Serieus? Mijne nietVoornamelijk Turkse dingen in het exotische schap
Volgens mij is het genoegquote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Foto's! Mooie dames!
600 gr spruitjes, 200 gr lever, 2 grote uien, halve bak champignons en 2 opscheplepels rijst met zelfgemaakte (veel) pindasaus.
Daarbij ruim een halve komkommer in zoetzuur.
Dat moet toch genoeg zijn?
Heb je gewoon de kop eraf gesneden Sigme?
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Volgens mij is het genoeg.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buikje mag wat platter en voor de rest vind ik het wel oke eigenlijk. Mooi in proportie.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Komt deels door betere foto, maar ik ben inderdaad weer een stuk slanker, vooral rond mijn middel.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:07 schreef creepycookie het volgende:
Wow Ewelina, jij bent echt duidelijk slanker! Of lijkt dat zo? Mooi in ieder geval, en dat jurkje + schoenen zijn echt
^^ Vind ik ook!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:07 schreef creepycookie het volgende:
Wow Ewelina, jij bent echt duidelijk slanker! Of lijkt dat zo? Mooi in ieder geval, en dat jurkje + schoenen zijn echt
^^quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:41 schreef Mixende_match het volgende:
Ook mooi figuurtje hoor! + leuk jurkje
And the shoes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijstje uiteindelijk 2200 en nu de stad in dus nog een paar. Geen doner.Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
Ml-etje heeft nog iets in de aanbieding.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dan een rok/broek tot aan mijn borsten nodig
HPKW haar borsten zijn minder rimpelig?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:21 schreef loveli het volgende:
Henk, je lijkt totaal niet op je favo schilderij.
Mijn avond was ...
*zoekt het juiste woord*
*kan juiste woord niet vinden*
... geen aanleiding om me te bezatten.
a) Het was zo leuk dat je niet het risico wilt lopen dat je morgen alles bent vergeten?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:21 schreef loveli het volgende:
Mijn avond was ...
*zoekt het juiste woord*
Vroeg op, uniekhoorn! Goedemorgen!quote:Op zondag 11 maart 2012 05:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Mooi Ewelina!
Loveli, dat klinkt........... geheimzinnig... ja of niet
Ah, ok, alleen weet ik nu nog steeds niets!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:21 schreef loveli het volgende:
Mijn avond was ...
*zoekt het juiste woord*
Hoi, jij had nachdienst?quote:Op zondag 11 maart 2012 05:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vroeg op, uniekhoorn! Goedemorgen!
of nog laat op en je moet nog slapen?
Ja, dat had ik al ontdektquote:Op zondag 11 maart 2012 07:51 schreef uniekhoorn het volgende:
succes Vik, veel p.ezier! En leg hem buiten neer want in huis vind ie hem waarschijnkijk niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op zondag 11 maart 2012 08:21 schreef sigme het volgende:
Ik bedacht dat ik wel een recente foto heb van hoe ik er nu uitzie.
Maand geleden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
^^quote:Op zondag 11 maart 2012 07:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ah, ok, alleen weet ik nu nog steeds niets!
Verslag per PM of FB dan maar?
Ja c! Alleen viel ik in slaap voor ik op invoeren kliktequote:Op zondag 11 maart 2012 00:49 schreef Xennia het volgende:
[..]
a) Het was zo leuk dat je niet het risico wilt lopen dat je morgen alles bent vergeten?
b) Jullie hebben een moskee bezocht, of een avond van de Anonieme Alcoholisten?
c) Wel aardig, maar je bent niet in jubelstemming?
Recept! Of his hij al voorbij gekomen?quote:Op zondag 11 maart 2012 10:45 schreef Perruche het volgende:
Ohai!
Wat een sportievelingen hier allemaal, goed hoor!
Ik zit aan mn ontbijt; de lekkerste havermoutpap die ik in lange tijd heb gemaakt
Thanksquote:Op zondag 11 maart 2012 10:48 schreef An24 het volgende:
[..]
Recept! Of his hij al voorbij gekomen?
Vik: ik zag dat je een nette tijd loopt. Tof!
Morgen mag ik ook weer sporten
dat rijmt!quote:Op zondag 11 maart 2012 10:57 schreef An24 het volgende:
Ongeveer lijstje:
O: appel uit de magnetron met speculaaskruiden, Griekse yoghurt, pistachenootjes en maple syrup
T: mandarijntjes
L: salade met gerookte kipfilet, meloen, en veel groen
T: worteltjescake
D: volkorenpasta (misschien zin om zelf te maken?), broccoli, ham, kaas, lenteui en rode peper
T: geen idee
Er komt zeker nog wel wat bij. Wil vandaag op 1500 zitten.
Klinkt inderdaad lekker. Dank je!quote:Op zondag 11 maart 2012 11:09 schreef Perruche het volgende:
Oeh novem ik ben benieuwd hoe die film was!
An24, ik neem 250 ml sojamelk + 5 eetlepels 7-korenvlokken (merk: de halm), bij mekaar in de pan en zo 6 minuten koken. Dan een banaan in stukjes erbij en kaneel en nog 2 minuten zonder te koken maar wel met vuur eronder, doorroeren totdat het "creamy" wordt. Van het vuur af en dan nog agavesiroop erin, klein beetje. Nog lekkerder is pecannoten eroverheen maar die heb ik niet! Of kokos ofzo.
Omnomnomnom!!
Balen!quote:Op zondag 11 maart 2012 11:04 schreef creepycookie het volgende:
Wat een weer hey! Jammer dat ik binnen moet werken
M'n krullen pluizen..quote:Op zondag 11 maart 2012 11:18 schreef An24 het volgende:
Creepy: sterkte. Is geen leuke dag om te werken.
Wat is er mislukt dan lielie? restaurantweek is wel jum. veel plezier!
Voor de liefhebbers: ik ga zo in mijn foktopic een foto update plaatsen
Prachtige film (the Artist), maar niet aan iedereen besteed.quote:Op zondag 11 maart 2012 11:23 schreef Viking84 het volgende:
Ja, ik ben ook benieuwd naar die film, novem! Ik ga ws naar The Artist vanavond. Lijkt me drie keer niks, maar ja, M. wil ernaartoe en Oscars en Golden Globes etc, dus we gaan hem maar een kans geven. Wellicht word ik positief verrast.
Hmm.. tsja. Ergens ook wel.quote:Op zondag 11 maart 2012 10:34 schreef An24 het volgende:
Klinkt spannend loveli. Was het ook leuk te noemen?
Wat is er met je haar gebeurd LieLie?quote:Op zondag 11 maart 2012 11:15 schreef LieLie het volgende:
Mijn haar is mislukt![]()
Vanavond gaan we uit eten (restaurantweek), dus dat wordt een heel lang lijstje
Voor de lunch heb ik nog zalm liggen, een halve avocado en sla.
Pics?quote:
Op zich niks geksquote:Op zondag 11 maart 2012 11:26 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Wat is er met je haar gebeurd LieLie?
quote:Op zondag 11 maart 2012 11:28 schreef loveli het volgende:
[..]
Pics?
Of wat constructiever: iets met siliconen erin smeren, van John Frieda ofzo. Of van de etos, werkt ook prima.
Doet het bij mij ook, ik heb daar een waxcreme voor, helpt heel goed tegen pluisquote:Op zondag 11 maart 2012 11:29 schreef LieLie het volgende:
[..]
Op zich niks geks
Maar ik wilde mijn krullen er goed in hebben en vaak gaat dat goed en soms wordt het niks en gaat het pluizen
Flexibele krullen zijn goed! Mijn Andrelon spullie wordt niet meer verkocht en mijn haar heeft er daarna nooit meer zo mooi uitgezienquote:
Ja, kokos heb ik. Maar ik zal het eerst even goed laten drogen voor ik dat er nog door doe. Dan scrunch ik daarmee de gel er nog uit.quote:Op zondag 11 maart 2012 11:39 schreef _aurum_ het volgende:
Heb je geen vet? Kokos of wat anders? Als het bij superpluizig is dan scrunch ik er wat kokosvet doorheen, haalt niet alle pluis weg maar het ziet er gelijk wel een stuk beter uit
Je ontbijt klinkt inderdaad heerlijk.quote:Op zondag 11 maart 2012 11:44 schreef Jagärtrut het volgende:
mmm....Ik had ook een heerlijk ontbijt:
havermoutpap met lijnzaad en cottage cheese, daarbovenop een prutje van bosvruchten en wat kokos. Daarnaast een zachtgekookt eitje, en wat fruit: halve banaan, halve appel, halve pruim, halve sweety. En de was is al gedaan, nu eens even wat practische zaken regelen die ik al heel lang vooruit schuif, en dan met een boek op de bank!
Check, helaas niet nee.quote:Op zondag 11 maart 2012 11:51 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Crap. Het is zondag.Volgens mij niet, nee.
Heyquote:Op zondag 11 maart 2012 12:42 schreef sigme het volgende:
13,5 km gelopen met 9,5 km/u. 10 km was onverhard, vandaar het lage tempo.
OKquote:Ik kijk niet naar de actuele snelheid, Vik, juist omdat dat zo schommelt. Je kan kiezen wat je in beeld hebt. Ik heb nu op 1 scherm de actuele snelheid, gemiddelde snelheid, verstreken tijd, afstand. Die actuele mag er wat mij betreft af, maar ik ben niet de enige lopen met mijn horloge.
Meer spieren?quote:Op zondag 11 maart 2012 12:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hey.
[..]
OK.
Net even zomerbroeken gepast. Pats, weg goeie humeur. Eentje past, de andere zit niet zo lekker als 'ie vorig jaar zat en de derde kan ik net zo goed meteen weggooien want die past vast nooit meer
. Ik snap het niet: ik eet niet anders dan voorheen, sport meer en toch val ik niet af/kom ik aan
.
Oh, en ik krijg net een berichtje van een vrouw van 46, uhuh. Dat is wel een érg groot leeftijdsverschil.
Kan dat? Van spieren word je toch zwaarder en compacter, maar niet dikker?quote:
2 dagen krachttraining kan vast een hoop verschil maken, maar ik denk dat je toch ook actiever moet gaan monitoren. Wegen of meten. Dan kan je toch echt eerder bemerken welke kant je op gaat, en eventueel dingen aanpassen.quote:Op zondag 11 maart 2012 12:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hey.
[..]
OK.
Net even zomerbroeken gepast. Pats, weg goeie humeur. Eentje past, de andere zit niet zo lekker als 'ie vorig jaar zat en de derde kan ik net zo goed meteen weggooien want die past vast nooit meer
. Ik snap het niet: ik eet niet anders dan voorheen, sport meer en toch val ik niet af/kom ik aan
. Ik zet alle hoop op de 2 dagen per week KT die ik wil gaan doen. Maar dat duurt ook nog een paar maanden.
Oh, en ik krijg net een berichtje van een vrouw van 46, uhuh. Dat is wel een érg groot leeftijdsverschil.
Ik weet het niet.. Bodybuilders worden ook heel breedquote:Op zondag 11 maart 2012 12:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kan dat? Van spieren word je toch zwaarder en compacter, maar niet dikker?
Ja, daar vrees ik ook voor. Nou, ik ga wel een mooi schema opstellen als ik ga fitnessenquote:Op zondag 11 maart 2012 12:48 schreef sigme het volgende:
[..]
2 dagen krachttraining kan vast een hoop verschil maken, maar ik denk dat je toch ook actiever moet gaan monitoren. Wegen of meten. Dan kan je toch echt eerder bemerken welke kant je op gaat, en eventueel dingen aanpassen.
9,2 km/uquote:Hoe snel heb jij volgens de Garmin gelopen vandaag?
Thanks, dat stel ik op prijsquote:Op zondag 11 maart 2012 13:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Netjes Sigme! Jij ook Vik. Zal eens wat meer oo je lijstjes letten, volgens mij mag je als avondeten flink in groente omhoog en csrbs omlaag?
Zo blij dat het weer lente wordt.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:13 schreef MarMar het volgende:
Ik ben net even een uurtje buiten geweestKleuter ging laten zien hoe goed ze al kan fietsen, ik met de scootmobiel ernaast en daarna heb ik nog wat rotte blaadjes en slakken uit de tuin getrokken bij de bakken waar ik goed bij kan.
En ik zag alweer citroenvlindertjeslente!
Que pasa?quote:Op zondag 11 maart 2012 14:22 schreef loveli het volgende:
kleine vertraging ivm pech gevalletje op vluchtstrook
Goed bezig!quote:
loveli to the rescuequote:
Dat had ik dus ook steeds! Wat helpt is naar "start game" gaan, mijn naam aanklikken en dan geeft ie aan dat we al een spel zijn gestart en dan gaat ie hem opzoeken.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:17 schreef Probability het volgende:
creepy ik kreeg een melding dat je iets voor mij getekend hebt maar ik zie niets!
Hahahaha, wat erg!quote:Op zondag 11 maart 2012 16:04 schreef creepycookie het volgende:
Er is zo'n jongen die ik steeds tegenkom in de AH en die z'n nummer had gegeven, maar natuurlijk heb ik er niks mee gedaan. Nu kwam ik hem na een tijdje weer tegen en hij loopt steeds mee naar m'n huis omdat ie dezelfde kant op moet dus weet nu waar ik woon. En hij zei: ja ik wil je echt graag beter leren kennen. Maar ik durf steeds niet te zeggen dat ik een vriendje heb. I suckwant het is gewoon een hele aardige jongen verder.
Meet jezelf en probeer voor minimaal 2 week de meeste aard/rijst/wraps/pasta/rissotto/ enzo te mijden. Kijken wat je er van vind.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:18 schreef Viking84 het volgende:
Ok, weekmenu:
zo: kipfilet in kokosmelk (groente?? En kokos? Ieuw)
ma: gnocchi met spinazie (maar met maar 50 gram gnocchi p.p. en 300 gram spinazie p.p.) (lekker)
di: maaltijdsalade met oa gerookte kipreepjes (zonder carbs? dan mag er nog wel wat gegrilde paprika ofzo bij, salade bevat niks essentieels)
wo: kabeljauwfilet (! ik noteer vis!) uit de oven (van karin) Lekker! zonder carbs? Met veel groente? (broccoli of wortelen/doperwten of alleen gekookte wortelen)
do: risotto met paddenstoelen (ook van karin) (met bloemkool ofzo? Of beetje spinazie erbij)
vrijdag: pitabroodjes met kipfilet (lekker met shoarmakruiden, gebakken ui, gebakken champ, gebakken paprika (met salade)
Nou ja, qua carbs is het goed te doen, volgende keer mogen er ook weer wat meer veggies in nog. Maar ik ben hier al een uur mee bezig geweest en ben er klaar mee. Kijk wel of ik nog wat groente mee kan nemen om als tussendoortje op te eten op dagen met weinig groente. Paprika's bijvoorbeeld!
Precies wat ik ook wilde vertellen.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:13 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Meet jezelf en probeer voor minimaal 2 week de meeste aard/rijst/wraps/pasta/rissotto/ enzo te mijden. Kijken wat je er van vind.
Misschien skip ik die idd wel. Dan eens kijken wat ik met de champignons ga doen. Bleh, lastig hoor. Ik ben geen groente-eter, nooit geweest, dus kom niet veel verder dan spinaziequote:Op zondag 11 maart 2012 16:28 schreef An24 het volgende:
[..]
Precies wat ik ook wilde vertellen.
Sterker nog: ik zou de risotto gewoon even skippen. Dat is echt een caloriebom (in jou geval, omdat je geen resultaat ziet). Het is volgens mij ook al eerder gezegd, maar een goede tip is in je weeklijstje met de groenten te beginnen (hoofdingredient) en uitbouwen met eiwitten en carbs. Dan ga je al heel anders naar je maaltijden kijken Vik!
Wat bedoel je precies: minimaal 2 weken? Minimaal 2 keer per week?quote:Op zondag 11 maart 2012 16:13 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Meet jezelf en probeer voor minimaal 2 week de meeste aard/rijst/wraps/pasta/rissotto/ enzo te mijden. Kijken wat je er van vind.
2 week niet bij je avondeten maar wel eiwitrijke dingen erbij, vis, vlees, nootjes...quote:Op zondag 11 maart 2012 16:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies: minimaal 2 weken? Minimaal 2 keer per week?
Nou ja, deze week voor het eerst witvis. Small steps, uniekjequote:Op zondag 11 maart 2012 16:48 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
2 week niet bij je avondeten maar wel eiwitrijke dingen erbij, vis, vlees, nootjes...
Sausen, rode zijn niet zo slecht, ketchup, curry, stroganoff
Zie het niet als een straf want dat is het niet, echt niet! Zie het als een uitdaging om gezonde dingen nog lekkerder te maken.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou ja, deze week voor het eerst witvis. Small steps, uniekje. Ik ben me er nu wel van bewust dat het anders moet
.
Hihi me neither maar toch!quote:Op zondag 11 maart 2012 16:57 schreef Viking84 het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat ik broccoli ooit lekker ga vinden, maar goed, wil het best eens proberen.
Ook niet als het heel klein verwerkt zit in een saus of een ovenschotel?quote:Op zondag 11 maart 2012 16:57 schreef Viking84 het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat ik broccoli ooit lekker ga vinden, maar goed, wil het best eens proberen.
Mijn vent heeft dat met zijn moeder. Die liet groenten te ver koken tot bijvoorbeeld prei smurrie. Macaronie zelfde verhaal als bij jou. Hij moest dus alles opnieuw leren eten. Ik heb alles moeten uitbouwen met hem, dat gaat nu goed.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:45 schreef Viking84 het volgende:
Ja, ik denk dat ik dat idd moet leren. Het punt is: mijn moeder maakte altijd AVG en daar houd ik echt niet van. Of we aten macaroni, maar dan zat er alleen een ui doorheen. Zij heeft echt mijn zin in groente verpest door het saai en standaard klaar te maken (sorry, mama). Maar als het 'ergens doorheen' zit vind ik het wel lekker, bij voorkeur met een saus eroverheen. Maar sauzen moet ik ook niet meer doen.
Ik zal wel eens gaan googlen, want ik ben vast niet de enige met die probleem. Of ik maak een topic aan in CUL.
En zo is het maar net! Ik heb het ook niet van mijn ouders. Heel eentoning en vaak niet zo gezond. Ik heb het ook helemaal moeten ontdekken. Maar ik hou er vanquote:Op zondag 11 maart 2012 17:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Broccoli MOET niet
Spruitjes.... net zoals ik heb beschreven met broccoli
Kijk, ALLES wordt lekkerder met een sausje met veel kaas met room of weet ik wat, dat blijft toch maar hou dat dan voor speciale gelegenheden.
Smaken moet je leren herkennen en dat is een heel leuk proces
Meldquote:Op zondag 11 maart 2012 17:09 schreef V1z0R het volgende:
Zijn er mensen die geen nootmuskaat op de bonen doen
Kijk eens op osheglows of zo en dan voeg je er gewoon nog wat kip/vis/enz bijquote:Op zondag 11 maart 2012 16:45 schreef Viking84 het volgende:
Ja, ik denk dat ik dat idd moet leren. Het punt is: mijn moeder maakte altijd AVG en daar houd ik echt niet van. Of we aten macaroni, maar dan zat er alleen een ui doorheen. Zij heeft echt mijn zin in groente verpest door het saai en standaard klaar te maken (sorry, mama). Maar als het 'ergens doorheen' zit vind ik het wel lekker, bij voorkeur met een saus eroverheen. Maar sauzen moet ik ook niet meer doen.
Ik zal wel eens gaan googlen, want ik ben vast niet de enige met die probleem. Of ik maak een topic aan in CUL.
Hier! Bonen zijn lekker met salieboterquote:Op zondag 11 maart 2012 17:09 schreef V1z0R het volgende:
Ik ken salieboter nietquote:
Oh brrr, dat brengt gelijk herinneringen naar boven van doodgekookte bonen met nootmuskaat.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:09 schreef V1z0R het volgende:
Dat ja.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:14 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Oh brrr, dat brengt gelijk herinneringen naar boven van doodgekookte bonen met nootmuskaat.
Dat was m'n probleem ook totdat ik knapperige boontjes ontdektequote:Op zondag 11 maart 2012 17:14 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Oh brrr, dat brengt gelijk herinneringen naar boven van doodgekookte bonen met nootmuskaat.
quote:Op zondag 11 maart 2012 17:09 schreef V1z0R het volgende:
Salie als kruid wel? Bij de appie zit hij altijd in het vers pakje Italiaanse kruiden. Het zijn stevige blaadjes. Daar samen met rozemarijn en thijm kruidenboter van maken en dat door de boontjes doen.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:13 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik ken salieboter niet
Hier:
Afgieten, Groninger metworst eruit, boter, schudden, nootmuskaat, genieten!
Dat heb ik ook ja.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:16 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dat was m'n probleem ook totdat ik knapperige boontjes ontdekte
Zelfde met wortels, bloemkool, broccoli...
Lekkere recepten aanpassen aan slank..quote:Op zondag 11 maart 2012 17:23 schreef Probability het volgende:
Vik: http://www.jamieoliver.co(...)parmigiana-aubergine
wat minder kaas nemen en niet te veel olie bij het grillen
De schade viel vooralsnog mee. Even een paar keer wegen om weer een soort van trendlijn te ontdekken maar het is te overzien.quote:Op zondag 11 maart 2012 11:38 schreef ihatefastcars het volgende:
En, ik ga zo maar eens richting weegschaal om te zien wat de schade is na mijn lange afwezigheid hier.
Maar voor het terugbrengen van wat broodnodige regelmaat kom ik me hier sowieso weer melden. Oh en wat gezonder mag het ook zeker allemaal wel, vooral nu ik even niet kan sporten.
Die tip neem ik meequote:Op zondag 11 maart 2012 17:20 schreef An24 het volgende:
[..]
Salie als kruid wel? Bij de appie zit hij altijd in het vers pakje Italiaanse kruiden. Het zijn stevige blaadjes. Daar samen met rozemarijn en thijm kruidenboter van maken en dat door de boontjes doen.
Ik ben te gek op de broccoli/kaas-combi om het kaal te etenquote:Op zondag 11 maart 2012 17:22 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ja.Tegenwoordig kauw ik zonder problemen 'kale' broccoli, boontjes etc weg.. daar moesten ze vroeger echt niet mee aan komen.
Nou ik at laatst bij m'n nicht en die had ook pasta met oa broccoli (best grote stukken nog). En toen heb ik het wel netjes opgegeten en vond ik het niet eens zo vies als ik dacht.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ook niet als het heel klein verwerkt zit in een saus of een ovenschotel?
Hallo.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:27 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
De schade viel vooralsnog mee. Even een paar keer wegen om weer een soort van trendlijn te ontdekken maar het is te overzien.Het zit 'm volgens mij vooral in het niet sporten van de laatste 1,5 maand.
Oh, en ook lang geleden dat ik 'serieus' iets met FB heb gedaan maar volgens mij ben ik jullie dus (bijna) allemaal kwijt.![]()
Overigens zie ik een heleboel namen die ik (nog) niet ken:.
Dat schiet niet opquote:Op zondag 11 maart 2012 17:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou ik at laatst bij m'n nicht en die had ook pasta met oa broccoli (best grote stukken nog). En toen heb ik het wel netjes opgegeten en vond ik het niet eens zo vies als ik dacht.
Ik kan het altijd weer zoals vroeger doen: hap groente, hap yoghurt, slik weg.
quote:Op zondag 11 maart 2012 17:27 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
De schade viel vooralsnog mee. Even een paar keer wegen om weer een soort van trendlijn te ontdekken maar het is te overzien.Het zit 'm volgens mij vooral in het niet sporten van de laatste 1,5 maand.
Oh, en ook lang geleden dat ik 'serieus' iets met FB heb gedaan maar volgens mij ben ik jullie dus (bijna) allemaal kwijt.![]()
Overigens zie ik een heleboel namen die ik (nog) niet ken:.
Ja hoor, maar ik eet mijn brocolli ook liever zonder sausjequote:Op zondag 11 maart 2012 17:09 schreef V1z0R het volgende:
Dat gaat me nog een stap te ver.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:49 schreef Isabeau het volgende:
Ik eet broccoli heel vaak rauw, als snack
Ja. Ik. Gebruik soms wel bonekruid bij sperziebonen.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:09 schreef V1z0R het volgende:
quote:Op zondag 11 maart 2012 17:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben op een gegeven moment ook zakjes sla gaan kopen ipv zakjes chips en dan knabbel ik lekker op blaadjes sla uit het zakje. En ik vind het oprecht nog lekker knabbelen ook
[ afbeelding ]
Konijntjequote:Op zondag 11 maart 2012 17:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben op een gegeven moment ook zakjes sla gaan kopen ipv zakjes chips en dan knabbel ik lekker op blaadjes sla uit het zakje. En ik vind het oprecht nog lekker knabbelen ook
[ afbeelding ]
Komt eraan!quote:Op zondag 11 maart 2012 18:28 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil die knolselderijshizzle (toch?) van ML (toch?) ook eens maken, mag ik daar nog een receptje van? Of is dat ook high carb?
.
Zoeken gaatquote:Op zondag 11 maart 2012 18:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ml, wat voor rendangrecept gebruik jij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon: Lasagne a la Karin (koken zonder pakjes en zakjes)Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Ik vind het heel erg meevallen eigenlijk!quote:Op zondag 11 maart 2012 18:27 schreef anna82 het volgende:
Lijstjesdump
Ontbijt kwark met havermout, banaan, bosbessen
T boterham pindakaas
S 43 km wielrennen met dikke tegenwind
L boterham honing, afbakbroodje met kaas en andere helft appelstroop
T helft appel-kaneel bol
T appel
D couscous salade met biologisch lamsworstje en gegrilde veggies
Ik vind het eigenlijk best veelondanks het sporten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op zondag 11 maart 2012 18:42 schreef Ml-etje het volgende:
Vik:Dank je! Volgens mij is dat wel een geschikt recept voor mij, of niet, uniek (en anderen die er verstand van hebben)?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niet meer actief op Fok!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |