abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108943150
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

[ Bericht 3% gewijzigd door Probability op 10-03-2012 17:39:47 ]
Worry is a misuse of imagination
pi_108943171
Dat plaatje, why? :D
pi_108943196
Billy: ik zag het, of ik kreeg een melding, maar ik kan hem niet zien op Draw Something. Ga zo weer ff kijken

En thanks voor de kunstwerken, maar ik had er eigenlijk bij moeten zeggen: ik bedoel schilderijen ;)
pi_108943248
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 16:43 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Dacht je niet: "Hoe weet je dat ik daar post!? :o " :P
Haha nee, ik was allang blij :')
pi_108943254
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 17:12 schreef creepycookie het volgende:
Billy: ik zag het, of ik kreeg een melding, maar ik kan hem niet zien op Draw Something. Ga zo weer ff kijken

En thanks voor de kunstwerken, maar ik had er eigenlijk bij moeten zeggen: ik bedoel schilderijen ;)
Zeg dat daaaaaan ;) ik zal even nadenken.
pi_108943267
Oh wat een belangrijke kunst allemaal.

Ik vind deze mooi:

Ik rij daar wel eens langs, en het is fascinerend hoe die keien op mijn schapen lijken. Een eind verderop staan veel natuurgetrouwer nagemaakte bronzen schapen, en die lijken veel minder op echte schapen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_108943307
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 17:14 schreef sigme het volgende:
Oh wat een belangrijke kunst allemaal.

Ik vind deze mooi:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]

Ik rij daar wel eens langs, en het is fascinerend hoe die keien op mijn schapen lijken. Een eind verderop staan veel natuurgetrouwer nagemaakte bronzen schapen, en die lijken veel minder op echte schapen.
De reden is mooier dan het werk zelf
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
pi_108943328
Ik heb niet meegedaan in de fotogolf trouwens, maar dit is wel ongeveer huidig bij mij:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moeten nog wel wat kilootjes af en ik moet weer fanatiek sporten voor de vorm. Maar voet lijkt beter te gaan, dus dan kan ik deze week wel weer wat doen.
pi_108943369
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 17:11 schreef LieLie het volgende:
Dat plaatje, why? :D
stond er al..
pi_108943389
Ik heb net Barbie's Bruiloft gekeken. Pulp O+

LieLie, ziet er toch al prima uit, of vind je zelf van niet? Hoeveel wil je nog kwijt? Als ik zo'n rokje & truitje aan zou trekken dat had ik echt flubbertjes aan de zijkant enzo :+

Zo gezellig gourmetten met vrienden :)
pi_108943392
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 17:16 schreef LieLie het volgende:
Ik heb niet meegedaan in de fotogolf trouwens, maar dit is wel ongeveer huidig bij mij:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moeten nog wel wat kilootjes af en ik moet weer fanatiek sporten voor de vorm. Maar voet lijkt beter te gaan, dus dan kan ik deze week wel weer wat doen.
Mooi figuurtje hoor!
pi_108943414
Oh, Prob, sterkte voor je oma! Wat vervelend zoiets, hopelijk gaat het snel beter :)

Mar, geniet van jullie exclusieve feestavondje thuis. Wat gezellig zoiets O+
pi_108943419
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 17:14 schreef LieLie het volgende:

[..]

Zeg dat daaaaaan ;) ik zal even nadenken.
Deze is me wel altijd bijgebleven van de lessen kunstgeschiedenis trouwens:

pi_108943421
creepy, ik vind lente bloesem van v. gogh mooi. :')
pi_108943470
Dit ben ik nu (in een iets te groot vintage ding, en in de kamer van mijn zusje):

SPOILER
pi_108943490
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 17:20 schreef LieLie het volgende:

[..]

Deze is me wel altijd bijgebleven van de lessen kunstgeschiedenis trouwens:

[ afbeelding ]
Ah nice!

Billy: thanks :P Met lentebloesem kan ik misschien ook wel wat.
pi_108943492
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 17:21 schreef creepycookie het volgende:
Dit ben ik nu (in een iets te groot vintage ding):

SPOILER
Jij bent leuk. En mooi O+
pi_108943541
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 17:19 schreef Cocotrimonium het volgende:

LieLie, ziet er toch al prima uit, of vind je zelf van niet? Hoeveel wil je nog kwijt? Als ik zo'n rokje & truitje aan zou trekken dat had ik echt flubbertjes aan de zijkant enzo :+

Ja, dat zeker hoor! Ben in 2010/2011 al iets meer dan 20 kg afgevallen. Nu nog iets van 7 a 8 denk ik, tot 70kg, maar dat is meer een soort streefgetal. Ik vermoed dat ik daar ergens op mijn best ben, maar misschien blijkt dat bij voldoende spieren wel 72 te zijn of zo, we'll see.
pi_108943574
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 17:21 schreef creepycookie het volgende:
Dit ben ik nu (in een iets te groot vintage ding, en in de kamer van mijn zusje):

SPOILER
Mooi! En bloemetjes!
  zaterdag 10 maart 2012 @ 17:25:41 #20
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108943586
Ik vind Starry night van Vincent van Gogh mooi. En verder ben ik meer van de geschreven kunst, geloof ik :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_108943600
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 17:24 schreef LieLie het volgende:

[..]

Ja, dat zeker hoor! Ben in 2010/2011 al iets meer dan 20 kg afgevallen. Nu nog iets van 7 a 8 denk ik, tot 70kg, maar dat is meer een soort streefgetal. Ik vermoed dat ik daar ergens op mijn best ben, maar misschien blijkt dat bij voldoende spieren wel 72 te zijn of zo, we'll see.
Zoveel nog ja? Ziet er nu al goed uit.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 17:26:14 #22
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108943605
Zo'n iPad is wel handig als je je hoofd niet op de foto wilt hebben.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 10 maart 2012 @ 17:27:22 #23
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108943631
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 17:19 schreef Cocotrimonium het volgende:

Hangt er van af hoe hoog die rok sluit. Met een hoogsluitende rok of broek kan ik ook flubbertjes verbergen.
Niet meer actief op Fok!
pi_108943635
quote:
12s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 17:26 schreef Viking84 het volgende:
:D
pi_108943637
quote:
12s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 17:26 schreef Viking84 het volgende:
:D jep!
pi_108943644
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 17:27 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hangt er van af hoe hoog die rok sluit. Met een hoogsluitende rok of broek kan ik ook flubbertjes verbergen.
Volgens mij heb ik dan een rok/broek tot aan mijn borsten nodig :+
pi_108943647
LieLie mooie taille hoor!
En Cookie wat ben je mooi O+.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 17:28:41 #28
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108943664
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 17:27 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik dan een rok/broek tot aan mijn borsten nodig :+
Nou niet zo negatief, dame! :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_108943679
quote:
SPOILER
Heb het ooit al eens eerder gezegd maar ziet er goed uit ^O^
pi_108943681
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 17:26 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

[..]

Zoveel nog ja? Ziet er nu al goed uit.
Nouja, is een beetje een indicatie dus. De vorige keer dat ik dat woog vond ik mijn figuur mooi, maar ik deed toen niet echt aan krachttraining of iets. Dus dat maakt het nu misschien anders.
Maar met name mijn benen kunnen nog best wat dunner ;)
pi_108943720
Euh je ziet m'n hoofd niet eens, maar thanks :P
pi_108943734
Je bent toch ook best lang, LieLie? Laatste keer dat ik je zag (jaartje terug?) vond ik je een bijzonder mooi figuur hebben ^O^
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_108943740
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 17:30 schreef creepycookie het volgende:
Euh je ziet m'n hoofd niet eens, maar thanks :P
Heb jij een andere foto dan wij?

Ik vind vooral je haar supermooi.
pi_108943807
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 17:31 schreef Isabeau het volgende:
Je bent toch ook best lang, LieLie? Laatste keer dat ik je zag (jaartje terug?) vond ik je een bijzonder mooi figuur hebben ^O^
Ja, dat was inderdaad een jaar terug :Y En ik weeg nog steeds hetzelfde. Ik ben 1.75 :)
pi_108943839
Jongens ik heb een hongerlap dag. Geen lijstje van mij!
pi_108943845
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 17:31 schreef Perruche het volgende:

[..]

Heb jij een andere foto dan wij?

Ik vind vooral je haar supermooi.
Mijn hand zit ervoor. Maar bedankt :P
pi_108943847
Ik ga zo even taco's maken. Met paprika, ui, champignons, gehakt, kruiden e.d. En dan los nog geprakte avocado en tomatenblokjes om erover te doen, en wat zure room :9
pi_108943859
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 17:35 schreef Perruche het volgende:
Ik heb ook al toastjes met kaas en wijn en chocolade op :'(
pi_108943899
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 17:35 schreef Perruche het volgende:
doe toch eens? Doe ik die van mij ook:

O: speltpannenkoeken, stuk of 6 (wel american pancakes). 2 met nutella en gebakken banaan, 2 met kaas en stroop, 2 met vruchtenprut en hagelslag
L: 3 volkorenbeschuiten. 1 met kaas, 2 met hagelslag
T: bakje chips
T: gebakken kikkererwten
L: paddenstoelenrisotto met spekjes
T: chocola!
pi_108943903
Ik niet maar wel een koffie op het terras. Het kan weer.
pi_108943922
Ok toch maar een lijstje? haha

O: omelet 2 eieren en 1 bth hagelslag
L: halve avocade en 1 bth kaas
T: spaans koekje, stukje chocola, 2 grote bth (verse) met agavesiroop
D: wordt een 3-gangenmenu met vleesch.
:')

Veel en ongezond! Nou ja. Gisteren geen D gehad (5 bier en een hamburger van de mac, sue me!) en vandaag blijft die maag maar leeg.
pi_108943944
Mijn lijstje is bagger vandaag:
O: niet, door te laat voor werk
T: 2 koffie en croissant met zoete rommel
L: kaasbroodje, broodje ham champignonsoep
T: dik gesneden boterham met ham
D: weet ik nog niet, iets met kip denk ik

Wat heeft iedereen het over lekker weer, hier in utrecht was het stervens koud, tenminste in de wind wel..
pi_108943962
mooie meiden en mooie figuurtjes Lielie en Creepy :)

Perroesj, ga je alvast nadenken over hoe je het van de week gaat doen. Zodat je volgend weekend niet weer een hongerlapdag hebt ;)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_108943975
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 17:40 schreef _aurum_ het volgende:
mooie meiden en mooie figuurtjes Lielie en Creepy :)

Perroesj, ga je alvast nadenken over hoe je het van de week gaat doen. Zodat je volgend weekend niet weer een hongerlapdag hebt ;)
Als ik me aan mijn planning zou houden zou dat allemaal geen probleem zijn. Maar goed morgen ga ik wel weer ff 2 uur sporten!
pi_108943988
Hier nog 1. Lunch met croissantje en twee wasa crackers en manlief maakt zo verse pizza met groenten. Mijn planning is dus bagger vandaag :') Morgen even een glutenvrij/ koolhydraatarm dagje :)
pi_108943993
quote:
SPOILER
Ik blijf jaloers op jouw slanke middeltje ;)
pi_108944030
En ook creep en lielie zijn mooie dames O+
pi_108944108
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 17:41 schreef Perruche het volgende:

[..]

Als ik me aan mijn planning zou houden zou dat allemaal geen probleem zijn. Maar goed morgen ga ik wel weer ff 2 uur sporten!
ik weet niet of je er zelf bij stilstaat en ik weet niet wat de spiegel en weegschaal je zeggen....en bovenal hoe je je voelt.

Maar d'r zit een golfbeweging in, te weinig eten overdag/ hongerklap en foute dingen 's avonds en dan sporten om het te compenseren. Volgens mij hoort dat niet de bedoeling te zijn.

Niks mis met lekker eten of af en toe een vreetdag :P Maar dat sporten om te compenseren, vind ik een beetje eng klinken :@
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_108944250
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 17:46 schreef _aurum_ het volgende:

[..]
Niks mis met lekker eten of af en toe een vreetdag :P Maar dat sporten om te compenseren, vind ik een beetje eng klinken :@
Ik doe dat compenseren met sporten ook wel eens. Soms heb ik echt een slechte dag gehad qua eten en 's avonds laat ga ik dan nog even een rondje lopen/fietsen. Daarna slaap ik altijd ook nog eens erg goed.
pi_108944297
Niks mis met een vreetdag op z'n tijd. :Y Geestelijk helpt het om daarna weer op je eten te leten en lichamelijk schijnt het ook te helpen door je spijsvertering af en toe te laten schrikken.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 17:54:40 #51
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108944324
Ik denk dat _Aurum_ bedoelt dat het bij Perruche wel vaak voorkomt :P. Ik let er niet zo op, dus ik weet het niet, eigenlijk.
Niet meer actief op Fok!
pi_108944412
Ja ik ben niet zo gesructureerd. Soms eet ik te weinig soms te veel. Nog steeds sexy allemaal maar jullie hebben wel gelijk dat ik er misschien wat beter op moet letten. Merk ook dat ik me beter voel als ik beter eet. Vandaar ook vandaag naar de markt geweest en gezonde dingetjes gehaald!
pi_108944437
Maar goed eigenlijk is het ook niet eens zo erg, het is niet dat ik een zak chips ofzo leeg eet. Eigenljk zijn het gewoon 4 boterhammen, 2 eieren, een halve avocado allemaal prima. En dan nog 2 blokjes chocolade en 1 koekje, tot aan mijn D.
pi_108944538
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 18:00 schreef Perruche het volgende:
Maar goed eigenlijk is het ook niet eens zo erg, het is niet dat ik een zak chips ofzo leeg eet. Eigenljk zijn het gewoon 4 boterhammen, 2 eieren, een halve avocado allemaal prima. En dan nog 2 blokjes chocolade en 1 koekje, tot aan mijn D.
Ik vind het wel meevallen.

Maar he, wie ben ik?
pi_108944544
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 17:36 schreef LieLie het volgende:
Ik ga zo even taco's maken. Met paprika, ui, champignons, gehakt, kruiden e.d. En dan los nog geprakte avocado en tomatenblokjes om erover te doen, en wat zure room :9
Jij eet mijn avondeten van donderdag! :o

:9 O+

Hier net 't pizzadeeg gekneed, toch nog maar. Dus we eten laat vanavond, maar dat is niet erg. :@
Ja doei.
pi_108944547
En Lie en creepy O+ _O_
Ja doei.
  Vis een optie? zaterdag 10 maart 2012 @ 18:08:49 #57
70532 loveli
N
pi_108944629
Le crap. Met dank aan een ego moet ik nu haasten. Gebreid rood jurkje, is dat te veel van het Goede? Handen stinken naar knoflook :')
crap in = crap out
pi_108944630
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 18:05 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

[..]

Ik vind het wel meevallen.

Maar he, wie ben ik?
jij bent UKS!!!
pi_108944635
Ziet er mooi uit, dames! En creepy, ben je nu helemaal tevreden met je figuur? Lijkt me wel toch?
pi_108944637
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 18:00 schreef Perruche het volgende:
Eigenlijk best weinig en best net lijstje. Als ik iets zo veranderen zou het chocolade en koekje zijn, maar dat wist je zelf natuurlijk ook al lang. Soms moet ik ook gewoon even iets slechts eten, maar ik probeer dat niet iedere dag te doen.. Misschien zou je een van de twee eieren kunnen vervangen door wat extra mager vlees broodbeleg?
Verder eet je ongeveer de helft wat ik eet..
pi_108944642
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 18:08 schreef loveli het volgende:
Le crap. Met dank aan een ego moet ik nu haasten. Gebreid rood jurkje, is dat te veel van het Goede? Handen stinken naar knoflook :')
Heb je een RVS wasbak? Zo ja, even handen er overheen wrijven. Weg knoflooklucht. :Y
pi_108944665
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 18:08 schreef loveli het volgende:
Gebreide rode jurkjes zijn altijd goed. Niet teveel haasten hè, eerst foto maken voor ons B-) !
pi_108944692
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 18:09 schreef the85mc het volgende:

[..]

Eigenlijk best weinig en best net lijstje. Als ik iets zo veranderen zou het chocolade en koekje zijn, maar dat wist je zelf natuurlijk ook al lang. Soms moet ik ook gewoon even iets slechts eten, maar ik probeer dat niet iedere dag te doen.. Misschien zou je een van de twee eieren kunnen vervangen door wat extra mager vlees broodbeleg?
Verder eet je ongeveer de helft wat ik eet..
Ja kweenie, dan zit het in mijn hoofd dat het superveel is ofzo? Nou ja. Morgen eet ik 10x zoveel wegens sporten!
pi_108944700
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 18:05 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Jij eet mijn avondeten van donderdag! :o

:9 O+

Hier net 't pizzadeeg gekneed, toch nog maar. Dus we eten laat vanavond, maar dat is niet erg. :@
Wat voor kruiden heb je er door gedaan?
Heb nu paprika (gerookt), komijn, ui, knoflook, cayennepeper, oregano en cacao. En wat tomatenpuree, meegebakken met de ui.
  Vis een optie? zaterdag 10 maart 2012 @ 18:13:19 #65
70532 loveli
N
pi_108944759
geen tijd voor foto eerst naar huis haasten
crap in = crap out
pi_108944791
Veel van het goede + knoflooklucht.
pi_108944802
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 18:11 schreef LieLie het volgende:

[..]

Wat voor kruiden heb je er door gedaan?
Heb nu paprika (gerookt), komijn, ui, knoflook, cayennepeper, oregano en cacao. En wat tomatenpuree, meegebakken met de ui.
nog wat chillipoeder had ik erdoorheen.

En verder had ik ui/knoflook/wortel/rode peper fijngemalen in de keukenmachine, dit gefruit en daarna gehakt toegevoegd, daarna kruiden, blikje chopped tomatoes en wat tomatenpuree :9
Ja doei.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 18:18:29 #68
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108944890
Heeft loveli een date ofzo? :P.

Mijn lijstje van vandaag:

O: yoghurt met muesli
T: peer
L: twee bth met spiegelei
T: smoothie aardbei/banaan (had M. meegenomen)
T: appel
T: plak kaas :')
D: spinaziebollen

Als ik het bij een plak kaas kan laten, wat zondes betreft, valt het allemaal wel mee. Het is wellicht wat weinig, maar ik heb ook weinig bewogen vandaag. Miss dat ik straks nog even een tosti eet!
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? zaterdag 10 maart 2012 @ 18:22:37 #69
70532 loveli
N
pi_108944985
ofzo ja
crap in = crap out
pi_108945003
Spinaziebollen? :?

Niet heel veel gegeten vandaag.. niet echt trek gehad de hele dag. :{

O: Havermout, grapefruit,
L: 2x bth met rookvlees/ei, 2x bth pindakaas