Ze proberen me nu al jaren te bekeren tot hun geloof wat best wel mooi is dat ze het al zo lang proberen en al jaren ga ik met hun de discussie aan over het geloof en alles erom heen.quote:
Waar woon jij?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:24 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb een collega die is Jehova. Overigens nog nooit een Jehova aan de deur gehad.
Hellquote:
Ik heb wel al een paar keer gelovigen aan de deur gehad. Heb ze gewoon beleefd weggebonjoured en vervolgens de deur dichtgegooid. Ik moet er niks van hebbenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:24 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb een collega die is Jehova. Overigens nog nooit een Jehova aan de deur gehad.
Best wel vaag want ik heb ze dus al meer dan 8 jaar bij me voor de deur staan terwijl ik al zo vaak ben verhuist soms vraag ik me af of ze dat gewoon gaten houdenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:24 schreef tijnbrein het volgende:
Gewoon harde metal muziek draaien als ze langs komen zijn ze zo wegquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb wel al een paar keer gelovigen aan de deur gehad. Heb ze gewoon beleefd weggebonjoured en vervolgens de deur dichtgegooid. Ik moet er niks van hebben
Denk niet dat m'n buren daar zo blij mee zullen zijn. En m'n oortjes ook nietquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:29 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Gewoon harde metal muziek draaien als ze langs komen zijn ze zo weg
Spacecake bakken?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:30 schreef tijnbrein het volgende:
Nu weer verder met nuttige dingen![]()
Iemand nog leuke ideeën voor wat je kan op een bruiloft?
Dat bewaar ik wel voor mijn eigen bruiloft mocht die er ooit komenquote:
Kom je uit Brabant? Zo ja dan moet je een geit kopen voor het huwelijkspaar... In andere culturen is ene paard of goud gebruikelijkquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:30 schreef tijnbrein het volgende:
Nu weer verder met nuttige dingen![]()
Iemand nog leuke ideeën voor wat je kan op een bruiloft?
Nee, maar die geit wil ik wel. Dan kan ik die offeren aan satan zodat de Jehova's wegblijven.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:31 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Kom je uit Brabant? Zo ja dan moet je een geit kopen voor het huwelijkspaar... In andere culturen is ene paard of goud gebruikelijk
Of je zus dat wil is natuurlijk een andere vraag.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, maar die geit wil ik wel. Dan kan ik die offeren aan satan zodat de Jehova's wegblijven.
Eddy Zoey mag wel komen wedding crashen
Die heeft niets te willenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:40 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Of je zus dat wil is natuurlijk een andere vraag.
When hell freezes overquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:47 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Nou lekker weer, Wanneer ga jezelf trouwens trouwen?
Trouwen heeft voor mij geen meerwaardequote:
En jij?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:53 schreef Murdera het volgende:
wauw, Mijn wingman af mijns perongeluk een donkere schnone voor me gehooseld.
ze wass allen 35, en hadn vriend.
<aar 25hadks ook gelffd/
Wateenmoioiie dame.
hihius.
Wauw, mijn wingman had gister perongeluk bijna een donkere schone voor me gehosseld.
ze was alleen 35 en had een vriend.
Maar als ze had gezegd dat ze 25 was had ik het ook geloofd.
Was wel een mooie dame.
Haha. Kus!
Tips nodig hoe het volgende keer wel luktquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik niet, dat was niet nodig. die dronken lamzak had het al aardig voor elkaar.
Pics van squattende vrouwenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:10 schreef xFriendx het volgende:
Damn, billen![]()
Toch fijn zo'n sportschool.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:53 schreef Murdera het volgende:
wauw, Mijn wingman af mijns perongeluk een donkere schnone voor me gehooseld.
ze wass allen 35, en hadn vriend.
<aar 25hadks ook gelffd/
Wateenmoioiie dame.
hihius.
Wauw, mijn wingman had gister perongeluk bijna een donkere schone voor me gehosseld.
ze was alleen 35 en had een vriend.
Maar als ze had gezegd dat ze 25 was had ik het ook geloofd.
Was wel een mooie dame.
Haha. Kus!
Ik ben bang dat het van chronische aard is.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:22 schreef twi het volgende:
[..]
No worries, zo leest iedereen die dit topic bezoekt het de eerste drie keer dat ze het lezen.
Wie weet geldt dat ook voor ons.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:23 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het van chronische aard is.
Dat heb ik wel eens gezien IRLquote:
Heb ik ook altijd last van hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He bah zand in haar doosquote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd last van hoor.Wat een zwaar leven heb jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja? Eng hoor, mensen, brrrrr. Ik ben blij dat ik geen bezoek heb.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zou haar geven.
Tevens ben ik jaloers dat Rokje bezoek heeft.
In haar ster?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zou haar geven.
Tevens ben ik jaloers dat Rokje bezoek heeft.
Tussen haar zeesterretjes.quote:
Ja. Hier komt nooit iemand.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:40 schreef twi het volgende:
[..]
Ja? Eng hoor, mensen, brrrrr. Ik ben blij dat ik geen bezoek heb.
Een cadeau voor de bruiloft?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:35 schreef tijnbrein het volgende:
Fuck het is moeilijk om iets te verzinnenwie heeft er inspiratie voor mij?
Het is een gave.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:42 schreef twi het volgende:
[..]
Tijn, beste jongen, je weet het dieptepunt van humor altijd weer zonder moeite te bereiken.
Verkaptevanbinnenoverstroomikvanverdriet-postquote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:40 schreef twi het volgende:
[..]
Ja? Eng hoor, mensen, brrrrr. Ik ben blij dat ik geen bezoek heb.
Nee dat heb ik al ze hebben en lijstje ze willen uitzet omdat ze nu eindelijk samen gaan wonenquote:
Maak een post in ONZ of KLB, genoeg mensen met werelden van inspiratie daarquote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee dat heb ik al ze hebben en lijstje ze willen uitzet omdat ze nu eindelijk samen gaan wonen![]()
12 opdrachten iedere maand in opdracht. Het bruidspaar mag aan iemand van hun keuze en diegene moet de opdracht met het bruidspaar uitvoeren.
Nu alleen nog opdrachten?
Dat snap ik ze zullen ook niet leuk zijn. Ik ga een 5 uur durende toespraak houden om daar mijn levensvisie te vertellenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:43 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben niet jaloers op je zus en de stukjes die jij op 'r bruiloft op gaat voeren.
Ze gaan eerst trouwen voordat ze samen gaan wonen?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee dat heb ik al ze hebben en lijstje ze willen uitzet omdat ze nu eindelijk samen gaan wonen![]()
12 opdrachten iedere maand in opdracht. Het bruidspaar mag aan iemand van hun keuze en diegene moet de opdracht met het bruidspaar uitvoeren.
Nu alleen nog opdrachten?
Goed ideequote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:45 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Maak een post in ONZ of KLB, genoeg mensen met werelden van inspiratie daar
Ze hebben een onzichtbare vriend die zegt dat ze eerst moeten trouwen voordat ze samen in bed mogen liggen met elkaarquote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze gaan eerst trouwen voordat ze samen gaan wonen?
Ouderwets
Lekkere vriend danquote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ze hebben een onzichtbare vriend die zegt dat ze eerst moeten trouwen voordat ze samen in bed mogen liggen met elkaar
Betaalt die vriend ook de kosten van de bruiloft terug als het toch niet blijkt te werken als ze iedere dag op elkaars lip zitten?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ze hebben een onzichtbare vriend die zegt dat ze eerst moeten trouwen voordat ze samen in bed mogen liggen met elkaar
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
praat niet over mij en mijn rondje ster als ik er niet ben![]()
![]()
![]()
hvj ntb wjnmk![]()
![]()
daaaaaaaag toedels
Geen idee ik ken hem niet.quote:
Nee dan gaan ze bidden tot hem en dan komt het goedquote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Betaalt die vriend ook de kosten van de bruiloft terug als het toch niet blijkt te werken als ze iedere dag op elkaars lip zitten?
We hadden het niet over jouw ster. :8quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
praat niet over mij en mijn rondje ster als ik er niet ben![]()
![]()
![]()
hvj ntb wjnmk![]()
![]()
daaaaaaaag toedels
Nee, dat geld wordt al gebruikt om te schikken met alle slachtoffertjes die z'n andere fans in het verleden gemaakt hebben.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Betaalt die vriend ook de kosten van de bruiloft terug als het toch niet blijkt te werken als ze iedere dag op elkaars lip zitten?
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:52 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, dat geld wordt al gebruikt om te schikken met alle slachtoffertjes die z'n andere fans in het verleden gemaakt hebben.
Ik voel me zowaar goed en blij. Wel mijn huiswerk aan het ontwijken, maar toch.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoe is het lekker kaneelstokje van me?
quote:
Het gaat kei goed met mij.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik voel me zowaar goed en blij. Wel mijn huiswerk aan het ontwijken, maar toch.
En hoe is het met jou?
You go girl!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Het gaat kei goed met mij.
Gisteren hebben we chili con carne op. Had ik nog nooit op, is kei lekker.Nu is er nog een vriend. Is wel gezellig. Huiswerk ontwijken doe ik ook nog.
Jij óók al naar Berlijn?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:31 schreef Myraela het volgende:
Moet een beetje vooruit gaan werken voor mn studie, want ik mis niet komende maar de week daarna 3 dagen omdat ik dan in Berlijn zit. Wil ook weer niet te erg achter gaan lopen.
Mooie stad wel.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:31 schreef Myraela het volgende:
Moet een beetje vooruit gaan werken voor mn studie, want ik mis niet komende maar de week daarna 3 dagen omdat ik dan in Berlijn zit. Wil ook weer niet te erg achter gaan lopen.
Dank je ik ook van jouquote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:42 schreef Faxie het volgende:
Verdomme ik heb weer een negativiteitsaanval![]()
Alles is kut en iedereen moet dood
Tijd voor een angry wank.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:42 schreef Faxie het volgende:
De Dali expositie was baas.quote:
Hoe kom?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:42 schreef Faxie het volgende:
Wie houdt je tegen?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:05 schreef tijnbrein het volgende:
Berlijn daar wil ik ook nog wel eens heen.
Alleen gaan vind ik nogal engquote:
Daar gaat het niet om.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:43 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Berlijn is anders helemaal geen enge stad.
Word je dan ook een beetje groen en begin je uit je kleren te scheuren?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:47 schreef Faxie het volgende:
Maar die negativiteit lijkt altijd vanuit het niets te komen en het slaat in als een bom....en dan kan het een week ofzo aanhouden
klinkt als ongesteldheidquote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:47 schreef Faxie het volgende:
Maar die negativiteit lijkt altijd vanuit het niets te komen en het slaat in als een bom....en dan kan het een week ofzo aanhouden
Helaas ken ik dat maar al te goed.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:47 schreef Faxie het volgende:
Alleen dit komt niet perse iedere maand terugquote:
En wordt je broek paars?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:48 schreef twi het volgende:
[..]
Word je dan ook een beetje groen en begin je uit je kleren te scheuren?
Berlijn is alleen leuk om te feesten denk ik. Parijs zal wel meer in jouw straatje liggen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:45 schreef twi het volgende:
Alleen gaan is ook wel redelijk mjeh. En geef mij maar ParijsAl ben ik partijdig, want ik ben nog nooit in Berlijn geweest. Noch in veel andere wereldsteden, eigenlijk
Wat een onzin. Berlijn heeft zoveel culturele dingen om te zien. Is natuurlijk ook begrijpelijk met haar verleden.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:01 schreef screwloose het volgende:
[..]
Berlijn is alleen leuk om te feesten denk ik. Parijs zal wel meer in jouw straatje liggen.
Heul geen onzin, ik geef mijn mening!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:03 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Wat een onzin. Berlijn heeft zoveel culturele dingen om te zien. Is natuurlijk ook begrijpelijk met haar verleden.
Wtf, ben ik zo obviousquote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:06 schreef twi het volgende:
scrwls probeert me gewoon naar Parijs te hosselen om m'n handje vast te houden tijdens een romantische wandeling over de Pont Neuf.
Nee, niet eens.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:52 schreef twi het volgende:
Zonee, dan heeft Kaneelstokje ongetwijfeld nog wel een paarse broek in de kast hangen.
Ik wil daar niet aan denken.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoe vaak zouden Loka en Newb al hebben gebatst vandaag?
Who gives a fuck?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoe vaak zouden Loka en Newb al hebben gebatst vandaag?
They doquote:
Guus Meeuwis heeft ongelijk.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, nog even een liedje en dan weer huiswerken.
Zo kan je het ook zeggen.quote:
Ik zal altijd haten op verliefd zijn ja.quote:
Wat een kutnummer.quote:
Eerste liedje waar ik aan dacht bij liefdequote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat een kutnummer.
Maar dat zeg ik alleen vanwege Blof. Slechtste Nederlands band.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:42 schreef Joysa het volgende:
[..]
Eerste liedje waar ik aan dacht bij liefde
Dan moeten die volgend jaar naar het Eurovisie songfestivalquote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat een kutnummer.
Maar dat zeg ik alleen vanwege Blof. Slechtste Nederlands band.
Goede film. Ben naar de officiele premiere daarvan geweest. En heb er een poster van op mijn kamerquote:
Mag ik je aanraken?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:45 schreef palawan het volgende:
[..]
Goede film. Ben naar de officiele premiere daarvan geweest. En heb er een poster van op mijn kamer
Ik wist het antwoord bij die quiz, maar dat blonde griebuswijf was me voor.quote:
Mooi nummerquote:
Niks mis met Nederlandse films.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat een haters. Trouwens: Nederlandse films....:')
Ik was gewoon een soort van gelukkig vanmiddag. Buiten lopend in de het zonnetje.
Arme jongon.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wist het antwoord bij die quiz, maar dat blonde griebuswijf was me voor.
Zeker. Vooral omdat ik nooit een band heb gehad met mijn pa. Eigenlijk pas de laatste 2 jaar ofzo dat hij wat over zichzelf vertelt.quote:
Ze zijn net niet zo slecht, dat ze weer goed worden.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:49 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Niks mis met Nederlandse films.
Echt wel, Nederlanders kunnen niet acteren. Ziet er altijd nep uit. En goedkoopquote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:49 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Niks mis met Nederlandse films.
Ron Jeremy signeersessie?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:40 schreef tijnbrein het volgende:
Ik zou best naar Guus Meeuwis gaan als zij dat leuk vindt. Als tegenprestatie moet zijn mee naar iets wat ik leuk vind
Vertel me wat je allemaal hebt gehaald qua boodschappen?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:47 schreef heloef het volgende:
Ik ben bitter vandaag, mijn moeder moest zo nodig leuke dingetjes met mij gaan doen. Samen boodschappen doen en een terrasje pakken. Zucht.
Geniet er maar van nu 't nog kan.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:47 schreef heloef het volgende:
Ik ben bitter vandaag, mijn moeder moest zo nodig leuke dingetjes met mij gaan doen. Samen boodschappen doen en een terrasje pakken. Zucht.
Nog altijd beter dan de gemiddelde Hollywood zooi.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ze zijn net niet zo slecht, dat ze weer goed worden.
4 pakken sinasappelsap, 1 fles fernandes en cola, gehakt, brood, salami, yoghurt, melk, bapao dat was het wel.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vertel me wat je allemaal hebt gehaald qua boodschappen?
Popcornfilmsquote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:55 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan de gemiddelde Hollywood zooi.
Bapao, the spawn of all evil.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:58 schreef heloef het volgende:
[..]
4 pakken sinasappelsap, 1 fles fernandes en cola, gehakt, brood, salami, yoghurt, melk, bapao dat was het wel.
HET IS EEN NAAAAAAAACHT DIE JE NORMAAAAAAL ALLEEEEEEEEEEN IN FILLUMSSSS ZIEEEEETquote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:02 schreef heloef het volgende:
Ik vond als kind Geef Mij Je Angst heel mooi en Per Spoor blijft natuurlijk grappig.
Verder heb ik niet zoveel met zijn muziek.
50k.. niceeequote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:04 schreef twi het volgende:
[..]
HET IS EEN NAAAAAAAACHT DIE JE NORMAAAAAAL ALLEEEEEEEEEEN IN FILLUMSSSS ZIEEEEET
Kut, heb ik mijn 50.000e post aan Guus Meeuwis besteed...
Meh, in Hollywood kunnen de meesten nog acteren. Hier zitten we met Wendy van Dijk en Paul de Leeuw opgescheept.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:55 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan de gemiddelde Hollywood zooi.
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:04 schreef twi het volgende:
[..]
HET IS EEN NAAAAAAAACHT DIE JE NORMAAAAAAL ALLEEEEEEEEEEN IN FILLUMSSSS ZIEEEEET
Kut, heb ik mijn 50.000e post aan Guus Meeuwis besteed...
Ik vind dat heel erg meevallen eigenlijk... de 'grote namen' kan ik in heel veel van hun films echt totaal niet serieus nemen. Je staat gewoon naar een acteur te kijken, en niet naar een personage.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meh, in Hollywood kunnen de meesten nog acteren. Hier zitten we met Wendy van Dijk en Paul de Leeuw opgescheept.
Gelukkig is c_a er nog, maar die crosspost elke post in vijf verschillende SC's dus die staat eigenlijk ruim onder me.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gefeliciteerd!
Ik zag dat je nog redelijk hoog stond in de Tong80 lijst.
Maar dat heb je al heel snel met bekende acteurs.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vind dat heel erg meevallen eigenlijk... de 'grote namen' kan ik in heel veel van hun films echt totaal niet serieus nemen. Je staat gewoon naar een acteur te kijken, en niet naar een personage.
Komt ook door het slechte script vaak, maar dan nog....
Hangt inderdaad heel erg van de acteur af en hoeveel je van die acteur hebt gezien ed.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vind dat heel erg meevallen eigenlijk... de 'grote namen' kan ik in heel veel van hun films echt totaal niet serieus nemen. Je staat gewoon naar een acteur te kijken, en niet naar een personage.
Komt ook door het slechte script vaak, maar dan nog....
Ik zie ook dat Naatje 96 posts per dag heeft. Zit al over de 100000 posts, allejezus zeg.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:11 schreef twi het volgende:
[..]
Gelukkig is c_a er nog, maar die crosspost elke post in vijf verschillende SC's dus die staat eigenlijk ruim onder me.
Klopt, maar die hebben vaak toch wel een aantal films waar ze wel goed uit de verf komen, en je eigenlijk vergeet dat je naar een bekende kop aan het kijken bent.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:14 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Maar dat heb je al heel snel met bekende acteurs.
Ik had deze zin"Hangt inderdaad heel erg van de acteur af en hoeveel je van die acteur hebt gezien" gekopieerd naar Google Translate, vertaalt naar het Arabisch, zelf overgetypt en opnieuw bij Google Translate ingevoerd.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hangt inderdaad heel erg van de acteur af en hoeveel je van die acteur hebt gezien ed.
Ik noem een Samuel L. Jackson die al 15 jaar zichzelf speelt.
[..]
Ik zie ook dat Naatje 96 posts per dag heeft. Zit al over de 100000 posts, allejezus zeg.
Ik krijg 'Is in feite zeer veel van de acteur, en in welke mate je hebt gezien dat acteur'quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:38 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik had deze zin"Hangt inderdaad heel erg van de acteur af en hoeveel je van die acteur hebt gezien" gekopieerd naar Google Translate, vertaalt naar het Arabisch, zelf overgetypt en opnieuw bij Google Translate ingevoerd.
Krijg je dit:"Is in de Verenigde Staten veel LQA een zeer actieve en in welke mate u R. White bij de Alpha"
![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:38 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik had deze zin"Hangt inderdaad heel erg van de acteur af en hoeveel je van die acteur hebt gezien" gekopieerd naar Google Translate, vertaalt naar het Arabisch, zelf overgetypt en opnieuw bij Google Translate ingevoerd.
Krijg je dit:"Is in de Verenigde Staten veel LQA een zeer actieve en in welke mate u R. White bij de Alpha"
![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:38 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
![]()
Omdat Gerard?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:39 schreef heloef het volgende:
Ik ga voor het eerst in 4 jaar naar Ik Hou Van Holland kijken, tot zover deze mededeling.
En Gregoryquote:
Je moet toch wat doen in het weekend.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Maar dan de hamvraag: Waarom probeerde je dat?
Ik wilde wat in het Arabisch posten, maar dat mag niet van FOK!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:44 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Je moet toch wat doen in het weekend.
Je kan toch hier langskomen, dan gaan we saampjes enge films kijkenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:44 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Je moet toch wat doen in het weekend.
Jaja, 't is al goedquote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:45 schreef twi het volgende:
[..]
Ik wilde wat in het Arabisch posten, maar dat mag niet van FOK!
En: InB4 de "Wat zullen we vanavond gaan doen C_M?"-posts
Lijkt me wel leuk. Waar is het?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga me aankleden en en dan naar de stad.
Bandje luisteren. Jullie zijn uiteraard welkom.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:52 schreef palawan het volgende:
[..]
Echt wel, Nederlanders kunnen niet acteren. Ziet er altijd nep uit. En goedkoop
Bad Habits. Op de Haarlemmer straat, jouw rechterhand als je vanuit Leiderdorp komt. Er is ook een bushalte naast.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:50 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk. Waar is het?
Haha, aanwijzingen geven aan C_M hoe je ergens komtquote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bad Habits. Op de Haarlemmer straat, jouw rechterhand als je vanuit Leiderdorp komt. Er is ook een bushalte naast.
Ik heb het al gevonden.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bad Habits. Op de Haarlemmer straat, jouw rechterhand als je vanuit Leiderdorp komt. Er is ook een bushalte naast.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:53 schreef twi het volgende:
[..]
Haha, aanwijzingen geven aan C_M hoe je ergens komt
quote:
Jezus, jij onthoudt echt alles.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:07 schreef twi het volgende:
Het even te ver om met de fiets naartoe te gaan. Ik ben niet zo'n bikkel als jij met je tochtjes naar Rijnsburg
niet eensquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:07 schreef twi het volgende:
Het even te ver om met de fiets naartoe te gaan. Ik ben niet zo'n bikkel als jij met je tochtjes naar Rijnsburg
Ach, misschien als de lente aan is gebroken, is het wat lekkerder fietsen 's nachtsquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jezus, jij onthoudt echt alles.![]()
Ik heb niet meer die bovenbenen, dat kan ik je wel vertellen. Welke gek gaat er nou iedere dag 1,5 uur extra fietsen om bij een vrouw te zijn.
Neen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:19 schreef marbasnarf het volgende:
nog meer mensen scary movie aan het kijken met een zak mms in de aanslag..?
Ik hou van hollandquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:19 schreef marbasnarf het volgende:
is ook leuk! maar zag begin van deze film bij een vriendinnetje en had wel zin in lekker flauw =p nu deel 3 en erna komt dirwct deel 2... dus avond vullend programma met onzinquote:
Is ook wel tof jaquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
is ook leuk! maar zag begin van deze film bij een vriendinnetje en had wel zin in lekker flauw =p nu deel 3 en erna komt dirwct deel 2... dus avond vullend programma met onzin
Vind je dat leuk ja, een avond naar onzin kijken en snoepen?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
is ook leuk! maar zag begin van deze film bij een vriendinnetje en had wel zin in lekker flauw =p nu deel 3 en erna komt dirwct deel 2... dus avond vullend programma met onzin
Ik heb wel een zak pms, is dat ook goed?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:19 schreef marbasnarf het volgende:
wordt ik wel blij van jaquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind je dat leuk ja, een avond naar onzin kijken en snoepen?
Vreemde volgorde.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hmmm slapenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:26 schreef Myraela het volgende:
Noes, mannen die om half 10 al in slaap vallen.
=( zit je met een slapende man "opgescheept" ??quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:26 schreef Myraela het volgende:
ja vind t ook onlogisch, maar das misschien om de climax op te bouwen =pquote:
Zo saai ben je toch niet.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:26 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het niet zo erg. Denk dat die zo weer wakker word.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
=( zit je met een slapende man "opgescheept" ??
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lekker als een katje tegen haar aanrollen en lekker haar warmte pikken.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:29 schreef Murdera het volgende:
ik zou ook heerlijk tegen myr aan willen slapen hoor.
Ik zou dat ook wel prettig vinden; lekker met mijn toekomstige vriendinnetje tegen elkaar aan op de bank in slaap vallenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:29 schreef Murdera het volgende:
ik zou ook heerlijk tegen myr aan willen slapen hoor.
Dat is ook kei nice.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:33 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik zou dat ook wel prettig vinden; lekker met mijn toekomstige vriendinnetje tegen elkaar aan op de bank in slaap vallen![]()
Dat zal ze ook wel lekker vinden, na zo'n lange valpartij uit de lucht.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:33 schreef benzin het volgende:
Ik zou dat ook wel prettig vinden; lekker met mijn toekomstige vriendinnetje tegen elkaar aan op de bank in slaap vallen![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:34 schreef twi het volgende:
[..]
Dat zal ze ook wel lekker vinden, na zo'n lange valpartij uit de lucht.
Nice. Ik heb het altijd warm.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:34 schreef marbasnarf het volgende:
ohja vind t heerlijk, maar heb altijd van die koude voeten en die probeer ik dan subtiel te warmen en niet als een gemenert mn voeten tegen iemand aan te duwen =p
=)quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nice. Ik heb het altijd warm.
Koude voeten en handen. <3
Ik ben de meeste tijd heel erg warm. Maar als ik koud aanvoel dan ben ik daarin gewoon heel evil.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:34 schreef marbasnarf het volgende:
ohja vind t heerlijk, maar heb altijd van die koude voeten en die probeer ik dan subtiel te warmen en niet als een gemenert mn voeten tegen iemand aan te duwen =p
Wat ben je grappigquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:34 schreef twi het volgende:
[..]
safari met ijs =Dquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben altijd ijskoud. Mijn hart is dan ook van ijs.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:34 schreef twi het volgende:
[..]
Ik moest nog lachen ook.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:34 schreef twi het volgende:
[..]
Nog nooit op. Alleen een paar keer Safari cola. Was best te doen. Maar goed, even mijn beurs zoeken en dan naar Leiden.quote:
Waarom vinden jullie dat zo grappig? Er moet vast wel een meisje te vinden zijn die met me op de bank wil hangenquote:
have fun!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog nooit op. Alleen een paar keer Safari cola. Was best te doen. Maar goed, even mijn beurs zoeken en dan naar Leiden.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog nooit op. Alleen een paar keer Safari cola. Was best te doen. Maar goed, even mijn beurs zoeken en dan naar Leiden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Maar we zeggen ook niet dat die er niet zijn.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:42 schreef benzin het volgende:
[..]
Waarom vinden jullie dat zo grappig? Er moet vast wel een meisje te vinden zijn die met me op de bank wil hangen
Ja maar die vind je niet op je slaapkamerquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:42 schreef benzin het volgende:
[..]
Waarom vinden jullie dat zo grappig? Er moet vast wel een meisje te vinden zijn die met me op de bank wil hangen
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:42 schreef Joysa het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.
We maken er gewoon een zijde sjaal vanquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:44 schreef heloef het volgende:
Als benzin een vriendin krijgt geef ik hem echt een lintje.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:42 schreef Joysa het volgende:
[..]Dank je wel lieverd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Will do.quote:
Als Captain hier nog langs komt, zeg maar dat ik al onderweg ben.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Een sjerp.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:45 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
We maken er gewoon een zijde sjaal van
Ik reis elke dag zowat drie uur, ik ben niet alleen op mijn slaapkamer.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:44 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja maar die vind je niet op je slaapkamer
Alhoewel.. Al onder het bed gekeken?
Ik hoop het, want ik heb het echt zo hard nodig.quote:als jij meer onderneemt is er vast wel een meisje dat zo'n lieve intelligente jongen wilt want je verdient het zo.
Hoezo?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:44 schreef heloef het volgende:
Als benzin een vriendin krijgt geef ik hem echt een lintje.
Je zei dat je een lintje verdiende toch, daarom.quote:
Ooooh fijn boeken lezen!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:47 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik reis elke dag zowat drie uur, ik ben niet alleen op mijn slaapkamer.
Daar rent het doorsnee meisje wel voor weg. Of koop jij ook liever spullen in de winkel die je nog moet repareren?quote:[..]
Ik hoop het, want ik heb het echt zo hard nodig.
[..]
Ik weet niet, het is voor haar ook fijn. Ik zal echt een supergoed vriendje zijnquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:49 schreef Watertornado het volgende:
Daar rent het doorsnee meisje wel voor weg. Of koop jij ook liever spullen in de winkel die je nog moet repareren?
lieve schat je bent zo lief dat ze een doos zakdoeken bij zich moet hebben ten alle tijden, puur om dat softe mee af te vegen ofzo. Daar wordt echt geen enkel meisje nat van hoor..quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:51 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet niet, het is voor haar ook fijn. Ik zal echt een supergoed vriendje zijn
Sorry schatjequote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:56 schreef benzin het volgende:
Het was weer een leuke bash-benzin-avond.
Humor er van in zin, rug rechten, terugbashen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:56 schreef benzin het volgende:
Dat.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:58 schreef twi het volgende:
[..]
Humor er van in zin, rug rechten, terugbashen.
Oh nee he, niet dit weer.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:56 schreef benzin het volgende:
Misschien moet je eens een vent zijn en terugbashen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:56 schreef benzin het volgende:
Heel goed benzin.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:56 schreef benzin het volgende:
[...]
Twi je bent een laffe internetheld.
Wat zijn jouw specifieke voordelen ten opzichte van het gemiddelde vriendje?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:51 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet niet, het is voor haar ook fijn. Ik zal echt een supergoed vriendje zijn
Haha dikzakje.quote:
Hij zit aan de ketting...quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat zijn jouw specifieke voordelen ten opzichte van het gemiddelde vriendje?
quote:
Ik doe even voor hoe je van je afbijt.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:03 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
hey doe eens niet zo gemeen tegen twi
dat verdient hij niet
Als je het kan meten kun je er ook een gemiddelde bij uitrekenen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:05 schreef heloef het volgende:
Bestaat er zoiets als het gemiddelde vriendje?
en de lijdende voorwerpen zelf houden wijselijk hun mondquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik doe even voor hoe je van je afbijt.
Ouwe zeiktaart.
zoiets als 30 cm?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als je het kan meten kun je er ook een gemiddelde bij uitrekenen.
Minstens 30cm.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
quote:
Het verbaast me dat dit van 2 vrouwen komt.quote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:07 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Het verbaast me dat dit van 2 vrouwen komt.
Maar wat zou je dus moeten meten? Eigenschappen? Opleidingsniveau? Salaris? Potentie? Schulden?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
DMTA in dit geval.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |