Ze proberen me nu al jaren te bekeren tot hun geloof wat best wel mooi is dat ze het al zo lang proberen en al jaren ga ik met hun de discussie aan over het geloof en alles erom heen.quote:
Waar woon jij?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:24 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb een collega die is Jehova. Overigens nog nooit een Jehova aan de deur gehad.
Hellquote:
Ik heb wel al een paar keer gelovigen aan de deur gehad. Heb ze gewoon beleefd weggebonjoured en vervolgens de deur dichtgegooid. Ik moet er niks van hebbenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:24 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb een collega die is Jehova. Overigens nog nooit een Jehova aan de deur gehad.
Best wel vaag want ik heb ze dus al meer dan 8 jaar bij me voor de deur staan terwijl ik al zo vaak ben verhuist soms vraag ik me af of ze dat gewoon gaten houdenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:24 schreef tijnbrein het volgende:
Gewoon harde metal muziek draaien als ze langs komen zijn ze zo wegquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb wel al een paar keer gelovigen aan de deur gehad. Heb ze gewoon beleefd weggebonjoured en vervolgens de deur dichtgegooid. Ik moet er niks van hebben
Denk niet dat m'n buren daar zo blij mee zullen zijn. En m'n oortjes ook nietquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:29 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Gewoon harde metal muziek draaien als ze langs komen zijn ze zo weg
Spacecake bakken?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:30 schreef tijnbrein het volgende:
Nu weer verder met nuttige dingen![]()
Iemand nog leuke ideeën voor wat je kan op een bruiloft?
Dat bewaar ik wel voor mijn eigen bruiloft mocht die er ooit komenquote:
Kom je uit Brabant? Zo ja dan moet je een geit kopen voor het huwelijkspaar... In andere culturen is ene paard of goud gebruikelijkquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:30 schreef tijnbrein het volgende:
Nu weer verder met nuttige dingen![]()
Iemand nog leuke ideeën voor wat je kan op een bruiloft?
Nee, maar die geit wil ik wel. Dan kan ik die offeren aan satan zodat de Jehova's wegblijven.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:31 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Kom je uit Brabant? Zo ja dan moet je een geit kopen voor het huwelijkspaar... In andere culturen is ene paard of goud gebruikelijk
Of je zus dat wil is natuurlijk een andere vraag.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, maar die geit wil ik wel. Dan kan ik die offeren aan satan zodat de Jehova's wegblijven.
Eddy Zoey mag wel komen wedding crashen
Die heeft niets te willenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:40 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Of je zus dat wil is natuurlijk een andere vraag.
When hell freezes overquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:47 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Nou lekker weer, Wanneer ga jezelf trouwens trouwen?
Trouwen heeft voor mij geen meerwaardequote:
En jij?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:53 schreef Murdera het volgende:
wauw, Mijn wingman af mijns perongeluk een donkere schnone voor me gehooseld.
ze wass allen 35, en hadn vriend.
<aar 25hadks ook gelffd/
Wateenmoioiie dame.
hihius.
Wauw, mijn wingman had gister perongeluk bijna een donkere schone voor me gehosseld.
ze was alleen 35 en had een vriend.
Maar als ze had gezegd dat ze 25 was had ik het ook geloofd.
Was wel een mooie dame.
Haha. Kus!
Tips nodig hoe het volgende keer wel luktquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik niet, dat was niet nodig. die dronken lamzak had het al aardig voor elkaar.
Pics van squattende vrouwenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:10 schreef xFriendx het volgende:
Damn, billen![]()
Toch fijn zo'n sportschool.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:53 schreef Murdera het volgende:
wauw, Mijn wingman af mijns perongeluk een donkere schnone voor me gehooseld.
ze wass allen 35, en hadn vriend.
<aar 25hadks ook gelffd/
Wateenmoioiie dame.
hihius.
Wauw, mijn wingman had gister perongeluk bijna een donkere schone voor me gehosseld.
ze was alleen 35 en had een vriend.
Maar als ze had gezegd dat ze 25 was had ik het ook geloofd.
Was wel een mooie dame.
Haha. Kus!
Ik ben bang dat het van chronische aard is.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:22 schreef twi het volgende:
[..]
No worries, zo leest iedereen die dit topic bezoekt het de eerste drie keer dat ze het lezen.
Wie weet geldt dat ook voor ons.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:23 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het van chronische aard is.
Dat heb ik wel eens gezien IRLquote:
Heb ik ook altijd last van hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He bah zand in haar doosquote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd last van hoor.Wat een zwaar leven heb jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja? Eng hoor, mensen, brrrrr. Ik ben blij dat ik geen bezoek heb.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zou haar geven.
Tevens ben ik jaloers dat Rokje bezoek heeft.
In haar ster?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zou haar geven.
Tevens ben ik jaloers dat Rokje bezoek heeft.
Tussen haar zeesterretjes.quote:
Ja. Hier komt nooit iemand.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:40 schreef twi het volgende:
[..]
Ja? Eng hoor, mensen, brrrrr. Ik ben blij dat ik geen bezoek heb.
Een cadeau voor de bruiloft?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:35 schreef tijnbrein het volgende:
Fuck het is moeilijk om iets te verzinnenwie heeft er inspiratie voor mij?
Het is een gave.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:42 schreef twi het volgende:
[..]
Tijn, beste jongen, je weet het dieptepunt van humor altijd weer zonder moeite te bereiken.
Verkaptevanbinnenoverstroomikvanverdriet-postquote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:40 schreef twi het volgende:
[..]
Ja? Eng hoor, mensen, brrrrr. Ik ben blij dat ik geen bezoek heb.
Nee dat heb ik al ze hebben en lijstje ze willen uitzet omdat ze nu eindelijk samen gaan wonenquote:
Maak een post in ONZ of KLB, genoeg mensen met werelden van inspiratie daarquote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee dat heb ik al ze hebben en lijstje ze willen uitzet omdat ze nu eindelijk samen gaan wonen![]()
12 opdrachten iedere maand in opdracht. Het bruidspaar mag aan iemand van hun keuze en diegene moet de opdracht met het bruidspaar uitvoeren.
Nu alleen nog opdrachten?
Dat snap ik ze zullen ook niet leuk zijn. Ik ga een 5 uur durende toespraak houden om daar mijn levensvisie te vertellenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:43 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben niet jaloers op je zus en de stukjes die jij op 'r bruiloft op gaat voeren.
Ze gaan eerst trouwen voordat ze samen gaan wonen?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee dat heb ik al ze hebben en lijstje ze willen uitzet omdat ze nu eindelijk samen gaan wonen![]()
12 opdrachten iedere maand in opdracht. Het bruidspaar mag aan iemand van hun keuze en diegene moet de opdracht met het bruidspaar uitvoeren.
Nu alleen nog opdrachten?
Goed ideequote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:45 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Maak een post in ONZ of KLB, genoeg mensen met werelden van inspiratie daar
Ze hebben een onzichtbare vriend die zegt dat ze eerst moeten trouwen voordat ze samen in bed mogen liggen met elkaarquote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze gaan eerst trouwen voordat ze samen gaan wonen?
Ouderwets
Lekkere vriend danquote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ze hebben een onzichtbare vriend die zegt dat ze eerst moeten trouwen voordat ze samen in bed mogen liggen met elkaar
Betaalt die vriend ook de kosten van de bruiloft terug als het toch niet blijkt te werken als ze iedere dag op elkaars lip zitten?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ze hebben een onzichtbare vriend die zegt dat ze eerst moeten trouwen voordat ze samen in bed mogen liggen met elkaar
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
praat niet over mij en mijn rondje ster als ik er niet ben![]()
![]()
![]()
hvj ntb wjnmk![]()
![]()
daaaaaaaag toedels
Geen idee ik ken hem niet.quote:
Nee dan gaan ze bidden tot hem en dan komt het goedquote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Betaalt die vriend ook de kosten van de bruiloft terug als het toch niet blijkt te werken als ze iedere dag op elkaars lip zitten?
We hadden het niet over jouw ster. :8quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
praat niet over mij en mijn rondje ster als ik er niet ben![]()
![]()
![]()
hvj ntb wjnmk![]()
![]()
daaaaaaaag toedels
Nee, dat geld wordt al gebruikt om te schikken met alle slachtoffertjes die z'n andere fans in het verleden gemaakt hebben.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Betaalt die vriend ook de kosten van de bruiloft terug als het toch niet blijkt te werken als ze iedere dag op elkaars lip zitten?
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:52 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, dat geld wordt al gebruikt om te schikken met alle slachtoffertjes die z'n andere fans in het verleden gemaakt hebben.
Ik voel me zowaar goed en blij. Wel mijn huiswerk aan het ontwijken, maar toch.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoe is het lekker kaneelstokje van me?
quote:
Het gaat kei goed met mij.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik voel me zowaar goed en blij. Wel mijn huiswerk aan het ontwijken, maar toch.
En hoe is het met jou?
You go girl!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Het gaat kei goed met mij.
Gisteren hebben we chili con carne op. Had ik nog nooit op, is kei lekker.Nu is er nog een vriend. Is wel gezellig. Huiswerk ontwijken doe ik ook nog.
Jij óók al naar Berlijn?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:31 schreef Myraela het volgende:
Moet een beetje vooruit gaan werken voor mn studie, want ik mis niet komende maar de week daarna 3 dagen omdat ik dan in Berlijn zit. Wil ook weer niet te erg achter gaan lopen.
Mooie stad wel.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:31 schreef Myraela het volgende:
Moet een beetje vooruit gaan werken voor mn studie, want ik mis niet komende maar de week daarna 3 dagen omdat ik dan in Berlijn zit. Wil ook weer niet te erg achter gaan lopen.
Dank je ik ook van jouquote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:42 schreef Faxie het volgende:
Verdomme ik heb weer een negativiteitsaanval![]()
Alles is kut en iedereen moet dood
Tijd voor een angry wank.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:42 schreef Faxie het volgende:
De Dali expositie was baas.quote:
Hoe kom?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:42 schreef Faxie het volgende:
Wie houdt je tegen?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:05 schreef tijnbrein het volgende:
Berlijn daar wil ik ook nog wel eens heen.
Alleen gaan vind ik nogal engquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |