Nou dat hangt er nogal van af hoe je gaat natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:10 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Het is in ieder geval geruststellend dat sterven geen onprettige ervaring is..
Sterven niet, de manier waarop dat kan wel een probleem zijn.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:10 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Het is in ieder geval geruststellend dat sterven geen onprettige ervaring is..
Ja de momenten voordat je echt begint te sterven kunnen hard zijn, absoluut..quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:13 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Sterven niet, de manier waarop dat kan wel een probleem zijn.
Zometeen mss..quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:28 schreef Bastard het volgende:
Misschien gaan jullie ook kijken, en wie weet, hebben we daarna discussiepunten.![]()
Die man op de radio klonk iig erg overtuigd.
Verguisd, vergruisd is wat anders.. (maar als hij werkelijk vergruisd wordt, weet Pimmetje meteen wat er waar is aan zijn ideeënquote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:48 schreef Daniel1976 het volgende:
Pim van Lommel wordt nogal vergruisd ja en niet ten onrechte.
Vanaf 1:20 uur is het stukje ervaring te horen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:30 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Zometeen mss..![]()
Ben wel benieuwd idd.
Nope, alleen maar nieuws te horen..quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vanaf 1:20 uur is het stukje ervaring te horen.
http://spijkersmetkoppen.vara.nl/gemist
Denk dat ik het net gemist heb. We hadden het hier wel aan staan, maar het kan zijn dat we het gemist hebben omdat we bezig waren met het tot leven trachten te wekken van m'n computer. (die lijkt overigens rustig in haar slaap te zijn heengegaanquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:28 schreef Bastard het volgende:
Misschien gaan jullie ook kijken, en wie weet, hebben we daarna discussiepunten.![]()
Die man op de radio klonk iig erg overtuigd.
Gelukkig is het programma pas de 15e op tv te zien..22:50 uurquote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:29 schreef Natalie het volgende:
[..]
Denk dat ik het net gemist heb. We hadden het hier wel aan staan, maar het kan zijn dat we het gemist hebben omdat we bezig waren met het tot leven trachten te wekken van m'n computer. (die lijkt overigens rustig in haar slaap te zijn heengegaan)
Dat denk ik wel.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:15 schreef Skitzofrenix het volgende:
Voor mensen die bang voor de dood zijn zijn die bijna-dood-ervaringen goede verhalen om naar te luisteren en/of te lezen, want die ervaringen moeten heel mooi wezen toch?
Dat is ook wat uit het onderzoek van Van Lommel blijkt. De mensen die een BDE hebben gehad hebben zo'n overweldigende ervaring gehad dat ze daarna compleet anders in het leven staan. Daarom heb ik ook het vermoeden dat er meer aan de hand is dan zuurstofgebrek en een overdosis endorfine of DMT.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:46 schreef Bastard het volgende:
Mooi filmpje PoP, en mooi om te weten dat hij nu echt overleden is en het weer mocht meemaken..
Wat mij opviel is dat die man niet hoefde na te denken hoe het 'ook alweer in elkaar stak' hij kon het vertellen alsof hij het weer zag gebeuren.
Maar goed dat we dan niks van de periode voor ons leven meer weten bij de geboorte, anders zouden we allemaal weer terug willen uit heimweequote:Op maandag 12 maart 2012 19:15 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Dat is ook wat uit het onderzoek van Van Lommel blijkt. De mensen die een BDE hebben gehad hebben zo'n overweldigende ervaring gehad dat ze daarna compleet anders in het leven staan. Daarom heb ik ook het vermoeden dat er meer aan de hand is dan zuurstofgebrek en een overdosis endorfine of DMT.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |