Alleen als je je aangesproken voelt.quote:
Voor jou dan:quote:Op zaterdag 10 maart 2012 09:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alleen als je je aangesproken voelt.
Alle mannen zijn hoerenlopers tong80quote:Op zaterdag 10 maart 2012 10:27 schreef eleusis het volgende:
Alle vrouwen zijn hoeren. – Een groot filosoof
ja met haar tieten opgeduwd tot achter haar orenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:45 schreef DeTolk het volgende:
Mooi, kan z'n ma er weer een boek over schrijven en zielig doen op TV
Het schijnt dat zijn moeder op haar 12e z'n vader al oraal bevredigde.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:30 schreef Tja..1986 het volgende:
Ben benieuwd wat er gebeurd was als het over een 15-jarig meisje was gegaan die naar een mannelijke hoer van een jaartje of 30 was gegaan.baan was het land waarschijnlijk te klein.
Bedankt voor de infoquote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het schijnt dat zijn moeder op haar 12e z'n vader al oraal bevredigde.
De waarheid is hard.quote:
En toch heeft ze groot gelijkquote:
Ja die moeder misschien wel, maar er zijn toch 1001 kinderen-van-BN'ers die ook bekend willen worden/blijven? Die zoon van Brandsteder bijvoorbeeld, kennelijk willen die 2 van Hazes zingen. Ik heb er nog niet veel van gehoord, maar wat ik dan gehoord heb was niet erg geweldigquote:
Jep, en ik kan niets anders dan je helemaal gelijk geven. Helemaal het feit dat ze nou niet echt geweldig kunnen zingenquote:Op zondag 11 maart 2012 13:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja die moeder misschien wel, maar er zijn toch 1001 kinderen-van-BN'ers die ook bekend willen worden/blijven? Die zoon van Brandsteder bijvoorbeeld, kennelijk willen die 2 van Hazes zingen. Ik heb er nog niet veel van gehoord, maar wat ik dan gehoord heb was niet erg geweldigAch kennelijk kunnen ze er geld mee verdienen.
Klopt dat gerucht gaat al heel lang.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het schijnt dat zijn moeder op haar 12e z'n vader al oraal bevredigde.
Dat roept ze zelf toch ook om de zoveel tijd als ze weer de hele geschiedenis op wilt rakelen...quote:Op zondag 11 maart 2012 13:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Klopt dat gerucht gaat al heel lang.
dat is toch geen gerucht? dat liepen die ouders destijds al mee te pochenquote:Op zondag 11 maart 2012 13:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Klopt dat gerucht gaat al heel lang.
Ik kreeg ook altijd de indruk dat het Friedel en Jan waren die de relatie tussen Raggel en Andre bewerkstelligd hadden.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:26 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat is toch geen gerucht? dat liepen die ouders destijds al mee te pochen
quote:Uit Wikipedia:
Op 14 oktober 1991 huwde Hazes met de bijna twintig jaar jongere Rachel van Galen met wie hij al sinds haar veertiende een buitenechtelijk relatie had en zij bleven getrouwd tot aan het overlijden van Hazes. Uit dit huwelijk werden twee kinderen geboren:
Hallo, hij betaalt ervoor.quote:
Ik hoorde het net op de radio, wat een ranzig ventje. Plus een verhaal hoe hij de vrouw van een DJ wilde versieren (vrouw was 32 jaar oud zoiets en hij 17)quote:Op zondag 18 maart 2012 23:56 schreef tong80 het volgende:
AMSTERDAM - Dré Hazes heeft de afgelopen jaren niet stilgelegen...
De 18-jarige zoon van wijlen André Hazes heeft zo'n vijftig bedpartners gehad, liet hij los is het programma Spuiten en Slikken. De jonge zanger zegt het wel altijd veilig te doen.
Dré gooide er ook nog een schunnige 'hint' tegenaan aan het einde van de show. Hij antwoordde op de vraag van presentatrice Nicolette Kluijver: "Weet jij hoe diep de vagina is?" Dré: "Dieper dan zestien centimeter denk ik."
Zo te zien doet hij ook mannen danquote:Op maandag 19 maart 2012 12:47 schreef Copycat het volgende:
Leuk. Hij staat voor een collage van degenen die hij gedaan heeft.
dat is toch het levende bewijs dat je te lelijk kan zijn om te helpen onweren, maar omdat je enigszins bekend bent, een bepaald soort vrouw toch horizontaal krijgtquote:Op maandag 19 maart 2012 12:26 schreef Karina het volgende:
Nog even voor het beeld erbij, zo ziet hij eruit, echt een lekker ding![]()
[ afbeelding ]
Wat een gedrochtquote:Op maandag 19 maart 2012 12:26 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, zo lelijk is hij toch niet? Ik vind het echt zo'n standaard hockeybal. Ik denk dat hij in z'n handjes mag knijpen qua uiterlijk, hij had ook op z'n pa kunnen lijkenquote:Op maandag 19 maart 2012 12:26 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
Dan moet je hem eigenlijk niet kennen en die foto voor het eerst zien, want als hij praat is het echt geen hockeybal. Zijn zus spreekt ineens wel een pietsie beschaafdquote:Op maandag 19 maart 2012 18:31 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik vind het echt zo'n standaard hockeybal.
Dat klopt, heb de beste jongen nog nooit op bewegend beeld gezienquote:Op maandag 19 maart 2012 18:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan moet je hem eigenlijk niet kennen en die foto voor het eerst zien, want als hij praat is het echt geen hockeybal. Zijn zus spreekt ineens wel een pietsie beschaafdMet een bijbehorend Leco uiterlijk.
Hij heeft ook een te vettig koppie op deze foto voor een 'lullo' van het hockeyveld. Vette huid, vies haar, en biggetjes neus. Maar alaquote:Op maandag 19 maart 2012 19:06 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Dat klopt, heb de beste jongen nog nooit op bewegend beeld gezien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |