Tegen het offline halen van muziek waar rechten op zitten kan je volgens mij niet veel doen. Maar je kan wel muziek gebruiken waar geen rechten op zitten. Zoek maar eens op licence free of royalty free music.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:39 schreef bobbernaut het volgende:
Hey ik vroeg me af of jullie me misschien kunnen helpen, ik heb youtube video's enzo, maar audio wordt soms geblockt, ook al heb ik dit bij: I do NOT own this music. All the rights goes to ... (artiest).
maar dan wordt t soms toch geblockt.. Kan iemand me misschien helpen?
owh en hoe zit het met gameplay? als je een tut hebt van een spelletje bijvoorbeeld?
Als je URL wijzigt moet je eigenlijk voor elke oude url een 301 instellen naar nieuwe url. Anders krijgt google bot allemal 404's voor zijn kiezen en zal dan dus ook je site lager plaatsen in de zoekresultaten voor ongeveer een maand/anderhalve maand.quote:Op maandag 2 april 2012 08:27 schreef ursel het volgende:
Ik ga binnenkort mijn website voorzien van geheel nieuwe layout. Allemaal wat meer op SEO gericht.
Zit nog te twijfelen of ik ook gelijk mijn urls wat meer moet verkorten en of ik dat moet gaan aanpassen.
Probleem is alleen dat sinds begin dit jaar ik zo'n 50% meer bezoekers via google binnen krijg. Had ik begin januari mijn record met 1000 bezoekers op 1 dag. Gisteren was dat alweer 1600 op 1 dag.
Nu hoor ik links en rechts dat je een aardige drop kunt krijgen bij het aanpassen van een layout.
Wat kan ik er aan doen om mijn resultaten een beetje te beschermen? En wat moet ik doen als ik de URL wijzig?
Ok, dat is te doen. Thanks.quote:Op maandag 2 april 2012 12:06 schreef RPG het volgende:
[..]
Als je URL wijzigt moet je eigenlijk voor elke oude url een 301 instellen naar nieuwe url. Anders krijgt google bot allemal 404's voor zijn kiezen en zal dan dus ook je site lager plaatsen in de zoekresultaten voor ongeveer een maand/anderhalve maand.
Ik vroeg mij al af of je er in eens klaar mee was ofzoquote:Op maandag 2 april 2012 14:21 schreef Razor21 het volgende:
Tijd geleden dat ik hier ben geweest. Binnenkort post ik ook weer...even zwaar liefdesverdrietsinds vorige week. Dus even geen zin in projecten etc. maar ik leef in elk geval nog
De veranderingen spreiden over een langere periode is ook altijd goed practice. Dus bijvoorbeeld niet je urls en layout tegelijk veranderen, best 1 of 2 maanden tussenlaten.quote:Op maandag 2 april 2012 08:27 schreef ursel het volgende:
Ik ga binnenkort mijn website voorzien van geheel nieuwe layout. Allemaal wat meer op SEO gericht.
Zit nog te twijfelen of ik ook gelijk mijn urls wat meer moet verkorten en of ik dat moet gaan aanpassen.
Probleem is alleen dat sinds begin dit jaar ik zo'n 50% meer bezoekers via google binnen krijg. Had ik begin januari mijn record met 1000 bezoekers op 1 dag. Gisteren was dat alweer 1600 op 1 dag.
Nu hoor ik links en rechts dat je een aardige drop kunt krijgen bij het aanpassen van een layout.
Wat kan ik er aan doen om mijn resultaten een beetje te beschermen? En wat moet ik doen als ik de URL wijzig?
Hmm.. ok. Komt zeg maar totaal nieuwe versie van mijn softwre op te draaien, dus zal er wel wat voor moeten tweaken om dat te doen. Maar volgens mij moest ik dat voor die 301's ook wel gaan doen.quote:Op maandag 2 april 2012 15:58 schreef ToshiArai het volgende:
[..]
De veranderingen spreiden over een langere periode is ook altijd goed practice. Dus bijvoorbeeld niet je urls en layout tegelijk veranderen, best 1 of 2 maanden tussenlaten.
Bij mij ook sinds een paar weken enorm omlaag. Begin vorige maand 10-15 euro per dag. Nu nog maar 2-5 euro per dag..quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:42 schreef CasB het volgende:
Nou, het begin van april is drama voor mij. Het einde van maart was ook al niet al te denderend, maar niet zo erg als de afgelopen 3 dagen.Hopen dat het binnenkort weer wat aantrekt.
Als je dat doet kan je voortaan per video kiezen of je er advertenties op wilt zetten. Waardoor je dus geld kunt verdienen. Alleen bij de video's waar je advertenties op zet moet je wel op letten dat er geen copyrighted matriaal in zit. Anders kan je adsense account geblocked of gebanned worden. En je moet echt wel heel veel views krijgen wil het een beetje interresant worden.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:37 schreef bobbernaut het volgende:
Ik krijg dit al een tijdje bij videobeheer:
[ afbeelding ]
Wat kan ik hier mee?
Ja klinkt logisch, inkomsten genereren, maar zijn er nog addertjes onder het gras?
Klopt niet helemaal volgens mij. Als jij muziek van YouTube gebruikt en ervoor zorgt dat er een linkje naar iTunes staat dan is er volgens mij niks aan de hand.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:48 schreef Mender het volgende:
[..]
Als je dat doet kan je voortaan per video kiezen of je er advertenties op wilt zetten. Waardoor je dus geld kunt verdienen. Alleen bij de video's waar je advertenties op zet moet je wel op letten dat er geen copyrighted matriaal in zit. Anders kan je adsense account geblocked of gebanned worden. En je moet echt wel heel veel views krijgen wil het een beetje interresant worden.
Nouja als je een video upload (en je wilt er advertenties op zetten) wordt je uitdrukkelijk gevraagd of er plaatjes, muziek etc in je video zitten. Als dat zo is wordt je gevraagd toe te lichten dat jij die rechten hebt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Klopt niet helemaal volgens mij. Als jij muziek van YouTube gebruikt en ervoor zorgt dat er een linkje naar iTunes staat dan is er volgens mij niks aan de hand.
Not sure tho.
Mwoa, ik heb een video die redelijk aanslaat (1.4 miljoen nu)quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:48 schreef Mender het volgende:
[..]
Als je dat doet kan je voortaan per video kiezen of je er advertenties op wilt zetten. Waardoor je dus geld kunt verdienen. Alleen bij de video's waar je advertenties op zet moet je wel op letten dat er geen copyrighted matriaal in zit. Anders kan je adsense account geblocked of gebanned worden. En je moet echt wel heel veel views krijgen wil het een beetje interresant worden.
Dat duurt ff, bij mij ook nog niet.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:15 schreef blup het volgende:
¤ 57,69
Afgelopen maand
¤ 0,00
Onbetaalde inkomsten
wat is dit? normaal kwam die 57 euro daar toch bij te staan dan?
[..]
Mwoa, ik heb een video die redelijk aanslaat (1.4 miljoen nu)
tikt leuk aan. Het hoeft er maar 1 te zijn.
Hmmm, ik heb 1 video als troll bedoeld op youtube, die heeft ongeveer 250.000 bezoekers gekregen.quote:
Iemand enig idee?quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:14 schreef Mender het volgende:
Ik heb al een tijdje een youtube account. En sinds een paar maanden kan ik inkomsten genereren d.m.v. advertenties. Maar dat schiet nog niet echt op want ik heb tot nu toe nog maar 1000 views op die video's. Maar nu ga ik een tweede youtube kanaal op zetten waar ik van plan ben wat kwalitatief beter matriaal te uploaden.
Weet iemand toevallig of het mogelijk is om meerdere youtube accounts te koppelen aan hetzelfde adsense account?
Ah mooi. Helaas komt dat tweede youtube kanaal van mij nog niet in aanmerking om inkomsten te genereren. Maar ik heb er dan ook nog niks op staan. Eens kijken of ik de komende dagen wat tijd kan steken in het maken van nieuwe content voor dat kanaal.quote:
Game video's. Op dit moment alleen Minecraft. In de toekomst mischien ook nog andere games. Maar de main focus ligt op Minecraftquote:Op donderdag 5 april 2012 14:54 schreef CasB het volgende:
Wat voor soort filmpjes maak je, of laat je je daar niet over uit?
Je weet dat je dan officieel gezien toestemming moet vragen aan de uitgever om hun beelden te gebruiken met reclame erbij. Er is hier al iemand in topic geweest die dat ook doet en die moet dus zijn reclame inkomsten delen met veel uitgevers. Sommige zelfs 95% afgeven aan hun.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:08 schreef Mender het volgende:
[..]
Game video's. Op dit moment alleen Minecraft. In de toekomst mischien ook nog andere games. Maar de main focus ligt op Minecraft
Jep, dat iddquote:Op donderdag 5 april 2012 15:43 schreef benx het volgende:
Notch heeft ooit gezegt dat Minecraft vrij te usen is.
Ja ok da's waar. Mischien als ik filmpjes van andere games maak dat ik dat alleen doe van games waar dat ook vrij mag. Nog geen idee welke, waarschijnlijk vooral de kleinere games.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:23 schreef RPG het volgende:
Ja maar dat geld dus niet voor alle games. En omdat Mender later ook andere games wil doen is het wel handig daar rekening mee te houden.
Tnx, zal dat woorank nog even bekijken.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:04 schreef RanTheMan het volgende:
ik weet niet welk blog je bedoelt, maar als je de google updates van de afgelopen 3 maanden achter elkaar leest zie je dat naast keywords, de context waarin de keywords staan steeds belangrijker gaat worden. Gelukkig schrijven de meesten hier in het nederlands, dus zal de invloed van de aanpassingen nog wat langer duren
Voor het kiezen van zoekwoorden gebruik ik altijd de verkeersschatter van adwords en kijk naar het doel van de pagina.
Als je nog een inzicht wil hebben in hoe je je keywords goed kan plaatsen, gooi je url eens door woorank, daar zit ergens een paragraafje in over keyword consistentie, kan voor de basis best handig zijn
Nee, die gebruikte hij in de blog als 1 van de +/- 5 stappen ofzo. Onderzoek naar hoe de concurentie scoorde op bepaalde keywords en eventueel alternatieven gebruiken bij hoge concurentie.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:19 schreef Geo4kant het volgende:
Google keyword tool bedoel je waarschijnlijk ?
Persoonlijk zou ik de adsense codes zelf plaatsen in Appearance->editor en dan bijvoorbeeld in de sidebar.php, single.php en/of header.php). Op die manier heb je veel controle over waar de adsense precies komtquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:26 schreef XL het volgende:
Wat is een populaire en cleane plug-in voor Wordpress om met Adsense te beginnen?
Ik zou adviseren om die nooit, maar dan ook nooit te gebruikenquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:40 schreef IcewindNL het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik de adsense codes zelf plaatsen in Appearance->editor en dan bijvoorbeeld in de sidebar.php, single.php en/of header.php). Op die manier heb je veel controle over waar de adsense precies komt
Bedankt voor de tipquote:Op zondag 8 april 2012 15:54 schreef JDx het volgende:
Het schijnt dat de makers van YouTube werken aan iets nieuws, Zeen, je kan dan eigen tijdschriften maken online, tenminste, zoiets moet het worden.
Hier zal later vast ook wel weer geld mee verdient kunnen worden.
www.zeen.com
Je kan alvast een username veilig stellen, dus korte namen zijn allemaal nog beschikbaar, wees er snel bij als je hier iets in ziet.
Ik heb alvast NVus geregistreerd. Zijn vast leuke dingen te bedenken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |