Hmm.. ok. Komt zeg maar totaal nieuwe versie van mijn softwre op te draaien, dus zal er wel wat voor moeten tweaken om dat te doen. Maar volgens mij moest ik dat voor die 301's ook wel gaan doen.quote:Op maandag 2 april 2012 15:58 schreef ToshiArai het volgende:
[..]
De veranderingen spreiden over een langere periode is ook altijd goed practice. Dus bijvoorbeeld niet je urls en layout tegelijk veranderen, best 1 of 2 maanden tussenlaten.
Bij mij ook sinds een paar weken enorm omlaag. Begin vorige maand 10-15 euro per dag. Nu nog maar 2-5 euro per dag..quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:42 schreef CasB het volgende:
Nou, het begin van april is drama voor mij. Het einde van maart was ook al niet al te denderend, maar niet zo erg als de afgelopen 3 dagen.Hopen dat het binnenkort weer wat aantrekt.
Als je dat doet kan je voortaan per video kiezen of je er advertenties op wilt zetten. Waardoor je dus geld kunt verdienen. Alleen bij de video's waar je advertenties op zet moet je wel op letten dat er geen copyrighted matriaal in zit. Anders kan je adsense account geblocked of gebanned worden. En je moet echt wel heel veel views krijgen wil het een beetje interresant worden.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:37 schreef bobbernaut het volgende:
Ik krijg dit al een tijdje bij videobeheer:
[ afbeelding ]
Wat kan ik hier mee?
Ja klinkt logisch, inkomsten genereren, maar zijn er nog addertjes onder het gras?
Klopt niet helemaal volgens mij. Als jij muziek van YouTube gebruikt en ervoor zorgt dat er een linkje naar iTunes staat dan is er volgens mij niks aan de hand.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:48 schreef Mender het volgende:
[..]
Als je dat doet kan je voortaan per video kiezen of je er advertenties op wilt zetten. Waardoor je dus geld kunt verdienen. Alleen bij de video's waar je advertenties op zet moet je wel op letten dat er geen copyrighted matriaal in zit. Anders kan je adsense account geblocked of gebanned worden. En je moet echt wel heel veel views krijgen wil het een beetje interresant worden.
Nouja als je een video upload (en je wilt er advertenties op zetten) wordt je uitdrukkelijk gevraagd of er plaatjes, muziek etc in je video zitten. Als dat zo is wordt je gevraagd toe te lichten dat jij die rechten hebt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Klopt niet helemaal volgens mij. Als jij muziek van YouTube gebruikt en ervoor zorgt dat er een linkje naar iTunes staat dan is er volgens mij niks aan de hand.
Not sure tho.
Mwoa, ik heb een video die redelijk aanslaat (1.4 miljoen nu)quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:48 schreef Mender het volgende:
[..]
Als je dat doet kan je voortaan per video kiezen of je er advertenties op wilt zetten. Waardoor je dus geld kunt verdienen. Alleen bij de video's waar je advertenties op zet moet je wel op letten dat er geen copyrighted matriaal in zit. Anders kan je adsense account geblocked of gebanned worden. En je moet echt wel heel veel views krijgen wil het een beetje interresant worden.
Dat duurt ff, bij mij ook nog niet.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:15 schreef blup het volgende:
¤ 57,69
Afgelopen maand
¤ 0,00
Onbetaalde inkomsten
wat is dit? normaal kwam die 57 euro daar toch bij te staan dan?
[..]
Mwoa, ik heb een video die redelijk aanslaat (1.4 miljoen nu)
tikt leuk aan. Het hoeft er maar 1 te zijn.
Hmmm, ik heb 1 video als troll bedoeld op youtube, die heeft ongeveer 250.000 bezoekers gekregen.quote:
Iemand enig idee?quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:14 schreef Mender het volgende:
Ik heb al een tijdje een youtube account. En sinds een paar maanden kan ik inkomsten genereren d.m.v. advertenties. Maar dat schiet nog niet echt op want ik heb tot nu toe nog maar 1000 views op die video's. Maar nu ga ik een tweede youtube kanaal op zetten waar ik van plan ben wat kwalitatief beter matriaal te uploaden.
Weet iemand toevallig of het mogelijk is om meerdere youtube accounts te koppelen aan hetzelfde adsense account?
Ah mooi. Helaas komt dat tweede youtube kanaal van mij nog niet in aanmerking om inkomsten te genereren. Maar ik heb er dan ook nog niks op staan. Eens kijken of ik de komende dagen wat tijd kan steken in het maken van nieuwe content voor dat kanaal.quote:
Game video's. Op dit moment alleen Minecraft. In de toekomst mischien ook nog andere games. Maar de main focus ligt op Minecraftquote:Op donderdag 5 april 2012 14:54 schreef CasB het volgende:
Wat voor soort filmpjes maak je, of laat je je daar niet over uit?
Je weet dat je dan officieel gezien toestemming moet vragen aan de uitgever om hun beelden te gebruiken met reclame erbij. Er is hier al iemand in topic geweest die dat ook doet en die moet dus zijn reclame inkomsten delen met veel uitgevers. Sommige zelfs 95% afgeven aan hun.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:08 schreef Mender het volgende:
[..]
Game video's. Op dit moment alleen Minecraft. In de toekomst mischien ook nog andere games. Maar de main focus ligt op Minecraft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |