Hmmm, ik heb 1 video als troll bedoeld op youtube, die heeft ongeveer 250.000 bezoekers gekregen.quote:
Iemand enig idee?quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:14 schreef Mender het volgende:
Ik heb al een tijdje een youtube account. En sinds een paar maanden kan ik inkomsten genereren d.m.v. advertenties. Maar dat schiet nog niet echt op want ik heb tot nu toe nog maar 1000 views op die video's. Maar nu ga ik een tweede youtube kanaal op zetten waar ik van plan ben wat kwalitatief beter matriaal te uploaden.
Weet iemand toevallig of het mogelijk is om meerdere youtube accounts te koppelen aan hetzelfde adsense account?
Ah mooi. Helaas komt dat tweede youtube kanaal van mij nog niet in aanmerking om inkomsten te genereren. Maar ik heb er dan ook nog niks op staan. Eens kijken of ik de komende dagen wat tijd kan steken in het maken van nieuwe content voor dat kanaal.quote:
Game video's. Op dit moment alleen Minecraft. In de toekomst mischien ook nog andere games. Maar de main focus ligt op Minecraftquote:Op donderdag 5 april 2012 14:54 schreef CasB het volgende:
Wat voor soort filmpjes maak je, of laat je je daar niet over uit?
Je weet dat je dan officieel gezien toestemming moet vragen aan de uitgever om hun beelden te gebruiken met reclame erbij. Er is hier al iemand in topic geweest die dat ook doet en die moet dus zijn reclame inkomsten delen met veel uitgevers. Sommige zelfs 95% afgeven aan hun.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:08 schreef Mender het volgende:
[..]
Game video's. Op dit moment alleen Minecraft. In de toekomst mischien ook nog andere games. Maar de main focus ligt op Minecraft
Jep, dat iddquote:Op donderdag 5 april 2012 15:43 schreef benx het volgende:
Notch heeft ooit gezegt dat Minecraft vrij te usen is.
Ja ok da's waar. Mischien als ik filmpjes van andere games maak dat ik dat alleen doe van games waar dat ook vrij mag. Nog geen idee welke, waarschijnlijk vooral de kleinere games.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:23 schreef RPG het volgende:
Ja maar dat geld dus niet voor alle games. En omdat Mender later ook andere games wil doen is het wel handig daar rekening mee te houden.
Tnx, zal dat woorank nog even bekijken.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:04 schreef RanTheMan het volgende:
ik weet niet welk blog je bedoelt, maar als je de google updates van de afgelopen 3 maanden achter elkaar leest zie je dat naast keywords, de context waarin de keywords staan steeds belangrijker gaat worden. Gelukkig schrijven de meesten hier in het nederlands, dus zal de invloed van de aanpassingen nog wat langer duren
Voor het kiezen van zoekwoorden gebruik ik altijd de verkeersschatter van adwords en kijk naar het doel van de pagina.
Als je nog een inzicht wil hebben in hoe je je keywords goed kan plaatsen, gooi je url eens door woorank, daar zit ergens een paragraafje in over keyword consistentie, kan voor de basis best handig zijn
Nee, die gebruikte hij in de blog als 1 van de +/- 5 stappen ofzo. Onderzoek naar hoe de concurentie scoorde op bepaalde keywords en eventueel alternatieven gebruiken bij hoge concurentie.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:19 schreef Geo4kant het volgende:
Google keyword tool bedoel je waarschijnlijk ?
Persoonlijk zou ik de adsense codes zelf plaatsen in Appearance->editor en dan bijvoorbeeld in de sidebar.php, single.php en/of header.php). Op die manier heb je veel controle over waar de adsense precies komtquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:26 schreef XL het volgende:
Wat is een populaire en cleane plug-in voor Wordpress om met Adsense te beginnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |