Ik zou adviseren om die nooit, maar dan ook nooit te gebruikenquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:40 schreef IcewindNL het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik de adsense codes zelf plaatsen in Appearance->editor en dan bijvoorbeeld in de sidebar.php, single.php en/of header.php). Op die manier heb je veel controle over waar de adsense precies komt
Bedankt voor de tipquote:Op zondag 8 april 2012 15:54 schreef JDx het volgende:
Het schijnt dat de makers van YouTube werken aan iets nieuws, Zeen, je kan dan eigen tijdschriften maken online, tenminste, zoiets moet het worden.
Hier zal later vast ook wel weer geld mee verdient kunnen worden.
www.zeen.com
Je kan alvast een username veilig stellen, dus korte namen zijn allemaal nog beschikbaar, wees er snel bij als je hier iets in ziet.
Ik heb alvast NVus geregistreerd. Zijn vast leuke dingen te bedenken.
quote:Op zondag 8 april 2012 20:37 schreef JDx het volgende:
Zo, dit is niet normaal, vanmiddag wat namen geprobeerd te registreren op m'n telefoon, waren nog vrij, maar had slechte verbinding, wil het nu thuis proberen, zijn ze al weg.
Je kan toch gewoon [email]+[random]@gmail.com, dan komt hij gewoon op [email]@gmail.comquote:Op zondag 8 april 2012 23:33 schreef RanTheMan het volgende:
[..]geen idee wat ik er mee moet, maar heb er maar 68 geregistreerd, toen was ik door mn e-mail adressen heen
ik heb geen enkele merknaam geclaimd, krijg je vast gezeur mee.. heb diverse hoog zoekvolume woorden geregistreerd en enkele voornamen... heb nml geen idee wat ik moet verwachten :-)quote:Op maandag 9 april 2012 10:50 schreef JDx het volgende:
Tering 68... ik dacht moet niet overdrijven heb er 3 geregistreerd.
Van hoeveel sites is dat?quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:40 schreef ursel het volgende:
Zo, top weekend achter de rug![]()
Van zaterdag tot en met maandag:
5.428 Bezoeken
4.951 Unieke bezoekers
16.103 Paginaweergaves
2,97 Pagina's/bezoek
00:01:36 Gem. bezoekduur
47,03% Bouncepercentage
72,59% % nieuwe bezoeken
Heeft in totaal ¤39 opgeleverd
Een paar honderd / duizend euro klinkt toch beter.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:59 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik vind dat best irritant, mensen die meteen alle namen opeisen, zelfs die waar je niks mee hebt alleen voor het geld. Draagt niet echt bij aan een betere wereld... Koop gewoon alleen de domeinen waar je zelf iets mee denkt te gaan doen.
Netjes!! hoeveel kliks?quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:40 schreef ursel het volgende:
Zo, top weekend achter de rug![]()
Van zaterdag tot en met maandag:
5.428 Bezoeken
4.951 Unieke bezoekers
16.103 Paginaweergaves
2,97 Pagina's/bezoek
00:01:36 Gem. bezoekduur
47,03% Bouncepercentage
72,59% % nieuwe bezoeken
Heeft in totaal ¤39 opgeleverd
| Forum Opties | |
|---|---|