quote:Op zondag 8 april 2012 20:37 schreef JDx het volgende:
Zo, dit is niet normaal, vanmiddag wat namen geprobeerd te registreren op m'n telefoon, waren nog vrij, maar had slechte verbinding, wil het nu thuis proberen, zijn ze al weg.
Je kan toch gewoon [email]+[random]@gmail.com, dan komt hij gewoon op [email]@gmail.comquote:Op zondag 8 april 2012 23:33 schreef RanTheMan het volgende:
[..]geen idee wat ik er mee moet, maar heb er maar 68 geregistreerd, toen was ik door mn e-mail adressen heen
ik heb geen enkele merknaam geclaimd, krijg je vast gezeur mee.. heb diverse hoog zoekvolume woorden geregistreerd en enkele voornamen... heb nml geen idee wat ik moet verwachten :-)quote:Op maandag 9 april 2012 10:50 schreef JDx het volgende:
Tering 68... ik dacht moet niet overdrijven heb er 3 geregistreerd.
Van hoeveel sites is dat?quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:40 schreef ursel het volgende:
Zo, top weekend achter de rug![]()
Van zaterdag tot en met maandag:
5.428 Bezoeken
4.951 Unieke bezoekers
16.103 Paginaweergaves
2,97 Pagina's/bezoek
00:01:36 Gem. bezoekduur
47,03% Bouncepercentage
72,59% % nieuwe bezoeken
Heeft in totaal ¤39 opgeleverd
Een paar honderd / duizend euro klinkt toch beter.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:59 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik vind dat best irritant, mensen die meteen alle namen opeisen, zelfs die waar je niks mee hebt alleen voor het geld. Draagt niet echt bij aan een betere wereld... Koop gewoon alleen de domeinen waar je zelf iets mee denkt te gaan doen.
Netjes!! hoeveel kliks?quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:40 schreef ursel het volgende:
Zo, top weekend achter de rug![]()
Van zaterdag tot en met maandag:
5.428 Bezoeken
4.951 Unieke bezoekers
16.103 Paginaweergaves
2,97 Pagina's/bezoek
00:01:36 Gem. bezoekduur
47,03% Bouncepercentage
72,59% % nieuwe bezoeken
Heeft in totaal ¤39 opgeleverd
Daar heb ik ook last van. Nooit enige reactie van een startpagina beheerder gehad.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:19 schreef Woerd26 het volgende:
Mijn directe competitie rankt boven mij door puur startpagina links.. Nu probeer ik mijn site daar ook op te krijgen alleen krijg ik bijna nooit respons. Iemand een idee hoe ik die mensen kan outranken of zelf op die startpagina's kom? (ik dacht dat startpagina's normaal niet zo sterk zijn ivm veel outbound links?)
Tja, daar was ik al bang voor. Toch zijn het kennelijk wel sterke links, want ze ranken er hoog mee... Iemand een sterk alternatief?quote:Op woensdag 11 april 2012 12:26 schreef JDx het volgende:
Die startpagina's zijn verschrikkelijk, mensen die er eenmaal op staan krijg je er bijna niet meer van af, ook al is een site soms al jaren niet meer up to date.
Reacties hoef je idd niet te verwachten, dat komt ergens tussen allemaal spam volgens mij.
artikel marketingquote:Op woensdag 11 april 2012 12:28 schreef Woerd26 het volgende:
[..]
Tja, daar was ik al bang voor. Toch zijn het kennelijk wel sterke links, want ze ranken er hoog mee... Iemand een sterk alternatief?
Maar die artikels hebben van zichzelf geen PR toch? Trouwens, dat moet je volgens mij echt op grote schaal doen om het succesvol te doen. Een tijd geleden zei jij eens dat je een methode had en die hier zou uitleggen. Kan je misschien ongeveer uitleggen hoe jij je backlinking doet dan?quote:
binnenkort mag je mn e-book downloaden voor een zacht prijsjequote:Op woensdag 11 april 2012 15:53 schreef Woerd26 het volgende:
[..]
Maar die artikels hebben van zichzelf geen PR toch? Trouwens, dat moet je volgens mij echt op grote schaal doen om het succesvol te doen. Een tijd geleden zei jij eens dat je een methode had en die hier zou uitleggen. Kan je misschien ongeveer uitleggen hoe jij je backlinking doet dan?
Primaquote:Op woensdag 11 april 2012 16:04 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
binnenkort mag je mn e-book downloaden voor een zacht prijsjeMaar lange halen vlug thuis is er niet bij, het is idd veel werk, maar goed, liever een structurele ranking dan een piek van een paar maanden
Ik denk dat hij in het filmpje bedoelt?quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:41 schreef JDx het volgende:
Weet niet eens hoe dat precies moet, je eigen Youtube aanpassen.
My Channel -> Settings. Precies waar je het zou verwachten eigenlijkquote:Op vrijdag 13 april 2012 11:36 schreef JDx het volgende:
Waar pas je dat aan dan? Ik dacht dat alleen geselecteerde members hun eigen YouTube konden personaliseren qua uiterlijk.
PM maar als je nog op zoek bentquote:Op vrijdag 13 april 2012 11:28 schreef benx het volgende:
Sorry voor de onduidelijkheid, ik bedoel een channel achtergrond. Bijv:
http://www.youtube.com/user/RayWilliamJohnson?feature=chclk
Iemand een idee wat nu mijn limiet is??quote:Gefeliciteerd! Je account is nu ingeschakeld voor uploads die langer duren dan vijftien minuten. Klik hieronder op de knop 'Uploaden' om een video te selecteren.
Klinkt bekend... van 1,5 a 2 euro per dag ineens terug naar 0 tot 15 cent. Had echt maanden 1.5 a 2 euroquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:01 schreef Geo4kant het volgende:
Mijn adsense zowel CTR als CPC zijn behoorlijk ingekakt.. December (logisch) was echt super.. alle records verbroken, Januari ging ook nog wel goed .. daarna
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |