Ik zou bijvoorbeeld beauty- en cosmeticaproducten leuk vinden, maar straks krijg je een doos van 40 euro waar je niks mee kan... Ik denk dat ik pas of nog even moet nadenkenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:45 schreef Zana het volgende:
hm, denk ook niet dat ik het zo snel ga doen, je moet betalen om te mogen testen en reklame te maken en je weet vooraf niet wat erin zit...
Hij is ¤10,- dacht ik. Ik denk dat ik het wel een keer ga proberen, maar dan ligt het wel aan de soort productenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:36 schreef Dragonberry het volgende:
Ik zou het wel proberen als het niet zoveel kost, die box.
Ohhhhhhh, ik zag al pakjes voor me met crèmes twv 80,- en dan een prijs van 40,-.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hij is ¤10,- dacht ik. Ik denk dat ik het wel een keer ga proberen, maar dan ligt het wel aan de soort producten
Nee de box kost minder dan de helft van de winkelwaarde... Dus niet per definitie 10.-quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hij is ¤10,- dacht ik. Ik denk dat ik het wel een keer ga proberen, maar dan ligt het wel aan de soort producten
Je hoeft het ook niet te promoten hèquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:34 schreef Zana het volgende:
het hangt natuurlijk ervan af hoe het precies uitziet, maar vaak kun je nieuwe producten ook voor een introductieprijs of als geld terug actie kopen in de winkel en weet je vooraf wat het is,
maar ja, als het concept Buzzbox niet aanslaat gaan ze het vanzelf merken
Ah dus toch wat ik dachtquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee de box kost minder dan de helft van de winkelwaarde... Dus niet per definitie 10.-
De eerste is ¤10,- Inclusief verzendkosten. En aangezien het voorlopig eenmalig isquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee de box kost minder dan de helft van de winkelwaarde... Dus niet per definitie 10.-
Dat heb ik nergens gelezenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
De eerste is ¤10,- Inclusief verzendkosten. En aangezien het voorlopig eenmalig is
Dat staat in de FAQ, zie de link hierboven.quote:
Oh oke... die wil bij mij niet openenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat staat in de FAQ, zie de link hierboven.
Vreemd... Dan kan je even kijken bij die link waar het concept uitgelegd wordt en daar staat een verwijzing naar meest gestelde vragen (ofzo)quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oh oke... die wil bij mij niet openen
je kunt toch niet eerst kijken wat erin zitquote:Op zondag 11 maart 2012 10:28 schreef Roze_spekkie het volgende:
En de eerste doos is vast heel erg leuk, want veel mensen kijken eerst eens even wat er in zit voor ze zelf meedoen
maar daar heb je toch niets aanquote:Op zondag 11 maart 2012 10:34 schreef Roze_spekkie het volgende:
Ik bedoel, ze wachten even de foto's/reactie's af van de eerste lichting
Ah!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
De eerste is ¤10,- Inclusief verzendkosten. En aangezien het voorlopig eenmalig is
Wat kost de BuzzBox?
Je krijgt de BuzzBox voor maar tien euro inclusief verzendkosten. Buzzer geeft je graag een extra voordeeltje bij deze eerste kennismaking en daarom zijn de kosten voor het verzenden bij deze eerste box dus voor ons en niet voor jou.
Ik heb een heel droge huid, hij blijft 24 uur zacht. Ik vind het best prettig spul maar niet spectaculair ofzo.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:57 schreef Pisces29 het volgende:
Voor de NIVEA Repair & care creme-testers onder ons, wat is jullie mening? Bevalt het? Ga je het vaker kopen?
Hier bevalt het wel, je huid is inderdaad echt 48 uur zacht
Dat er bijna niks uit die handcremetube komt heb ik vaker gelezen. Heb er zelf ook last van, ik knijp me een ongeluk!quote:Op zondag 11 maart 2012 17:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb een heel droge huid, hij blijft 24 uur zacht. Ik vind het best prettig spul maar niet spectaculair ofzo.
Ik snap alleen niet zo goed hoe we moeten rapporteren. Volgens mij op de facaookpagina maar daar krijg je geen commentaar. Beetje vreemd zo. Er komt amper iets uit mijn tube handcreme, hoe is dat bij jou?
Ja, hier moet je ook best knijpen voor de handcrèmequote:Op zondag 11 maart 2012 17:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb een heel droge huid, hij blijft 24 uur zacht. Ik vind het best prettig spul maar niet spectaculair ofzo.
Ik snap alleen niet zo goed hoe we moeten rapporteren. Volgens mij op de facaookpagina maar daar krijg je geen commentaar. Beetje vreemd zo. Er komt amper iets uit mijn tube handcreme, hoe is dat bij jou?
Ik heb wel 2 katten maar heb ze op carnibest staan en dat bevalt me eigenlijk veel te goed om dit te gaan doen...quote:Op maandag 12 maart 2012 16:33 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik ben uitgenodigd voor een nieuwe Insiders Purina ONE actie.
Vorige keer heb ik het al getest, maar dat wil ik best nog eens doen.
Ik hoop dat ze ook een keer wat voor honden gaan doenquote:Op maandag 12 maart 2012 16:33 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik ben uitgenodigd voor een nieuwe Insiders Purina ONE actie.
Vorige keer heb ik het al getest, maar dat wil ik best nog eens doen.
Ja, ik krijg meer via insiders iig... Laatste wat ik via buzzer had was in december die tandenborstel...quote:Op maandag 12 maart 2012 16:45 schreef FUFR het volgende:
Er gebeurt de laatste maanden nog maar weinig op Buzzer of ligt dat aan mij?
Dozen kopen met onbekende inhoud kan ik overal..
Bij mij hetzelfde.quote:Op maandag 12 maart 2012 17:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik krijg meer via insiders iig... Laatste wat ik via buzzer had was in december die tandenborstel...
Ik krijg meer via Buzzer.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:45 schreef FUFR het volgende:
Er gebeurt de laatste maanden nog maar weinig op Buzzer of ligt dat aan mij?
Dozen kopen met onbekende inhoud kan ik overal..
Nee dat zal wel even duren om naar zoveel mensen te versturen. Je krijgt vanzelf een mailtje dat het klaar staat op je Kiala punt.quote:
Wel handig als veel mensen het melden, kunnen ze er in de toekomst rekening mee houden als ze weer iets soortgelijk versturenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:15 schreef Coelho het volgende:
Van mijn 10 potten smulpannetje zat er 1 gebroken in de doos en waren er 4 open. Effectief dus maar 5 potjes (die ik eerst moest afboenen, zo ranzig waren ze door ingedroogd smulpannetje uit het kapotte potje)
Dat heb ik uiteraard gedaan.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wel handig als veel mensen het melden, kunnen ze er in de toekomst rekening mee houden als ze weer iets soortgelijk versturen
quote:
Dat is nog een een goed moment inderdaadquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:02 schreef Lotteh het volgende:
Ik heb net de mail binnen, ga hem zo ophalen! Supergoede timing, ben morgen jarig en verwacht aardig wat visite, kan ik hem gelijk gaan testen!
Gefelictieerd!!!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:02 schreef Lotteh het volgende:
Ik heb net de mail binnen, ga hem zo ophalen! Supergoede timing, ben morgen jarig en verwacht aardig wat visite, kan ik hem gelijk gaan testen!
en was het een succes?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:02 schreef Lotteh het volgende:
Ik kreeg de mail vanmiddag ook, morgen ff ophalen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:30 schreef Merel1808 het volgende:
Ik heb net de mail gehad, zo maar even ophalen, ik ben benieuwd
Ik las net dit:quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:53 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ik kreeg de mail vanmiddag ook, morgen ff ophalen.
Kan iemand hier ff vertellen of het een grote/zware doos is? Kan wel op de fiets meegenomen worden denk ik?
Mijn pakket is kwijt. Heb een mail van Kiala, maar ze hebben het pakket niet. Pffff.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik las net dit:
Het pakket was behoorlijk groot. Niet zwaar, maar een beetje onhandig. het is wel te doen hoor met het ov, ik heb het op de fiets vervoerd.
Oh heel apart ja. Ik heb ze maar gemaild, geen idee wat ik er verder mee moet. Vind het wel een domper zo.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:31 schreef automatic_ het volgende:
Balen! Mijn kiala meneer zei dat de pakketten ook onhandig waren verdeeld. De een had een naam (de mijne), bij de ander stond alleen een mailadres en bij een andere stond er niets op de doos.
Vond je het echt lekker? Ik vond het redelijk smakeloze maggi saus...quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:07 schreef het-is-mij het volgende:
Ik heb me ingeschreven voor de verrassingsdoos.
En heb vorige week het smulpannetje hamplapjes variant gemaakt.
Erg lekker en snel klaar te maken vond ik.
Beetje jammer dati k al heel enthousiast het eerste hamlapje in stukjes had gesneden en toen het potje ging lezen
Ja ik!quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:44 schreef Zo-is-dat het volgende:
Ik had een pol van buzzer vandaag, ze gaan iets met huisdieren doen, iemand meer de poll ingevuld?
Beetje laat maar: Qua gewicht is het prima te doen maar die doos meenemen op de fiets wordt een flinke uitdaging.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:53 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ik kreeg de mail vanmiddag ook, morgen ff ophalen.
Kan iemand hier ff vertellen of het een grote/zware doos is? Kan wel op de fiets meegenomen worden denk ik?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou weet ik wel dat er van die rekjes voor zijn, maar we weten nog niet zeker of we 'm gaan houden.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:11 schreef Joysa het volgende:
[..]Dat zijn inderdaad beste dozenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou weet ik wel dat er van die rekjes voor zijn, maar we weten nog niet zeker of we 'm gaan houden..
Heeeeeeeerlijk! De latte en de lungo in elk gevalquote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:29 schreef Florensia het volgende:
Wat vinden jullie van de koffie?
Late Machiatto was goddelijk
Jaquote:
Dankjequote:Op zondag 25 maart 2012 20:56 schreef Tombias het volgende:
Ik heb ook het apparaat binnen. Ik vind het een echt super apparaat in vergelijking met senseo. Zowel de smaak als het apparaat. De bediening is echt oerdegelijk. De cups plaatsen en verwijderen gaat echt lekloos.
Het enige zeer grote nadeel is de prijs van de cups.
Maaaaar.... dan is er google, youtube..... Let's the refill begin.....![]()
Heb je 'm gekeken?quote:Op zondag 25 maart 2012 21:16 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Filmpje van 6,5 mins om 1 capsule te vullen?
Niet echt handig denk ik wil je dat altijd doen.
Even 6,5 minuut kijken en je weet hetquote:Op zondag 25 maart 2012 21:18 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Niet echt nee, is in het duits .
Doe je er dan normale filter koffie in?
Ik was in 2min klaar?quote:Op zondag 25 maart 2012 21:19 schreef Curiosity het volgende:
Dan ben je echt triest als je zelf gaat zitten knutselen, mijn god wat een werk.
DC onwaardig.
Joh dan nog, koop gewoon die cups ipv als een pauper zielig te knutselen.quote:
Koop een filterkoffie apparaat.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:19 schreef Joysa het volgende:
[..]
Even 6,5 minuut kijken en je weet het
Je snijdt het bovenste laagje eraf, binnenste folie eruit. Koffie prut eruit, je eigen filterkoffie er in, huishoudfolie erover, aluminiumfolie erover en klaar
Hey die noteer ikquote:Op zondag 25 maart 2012 22:12 schreef Tombias het volgende:
Wat weinig mensen weten...
Een tip van mijn oma om de afvoer vetvrij en ontstop te houden... je gebruikte koffiedik door de gootsteen spoelen. Ik doe dit nu al jaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |