Helaas wel, en teveel voetbal teamsquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
De Nederlandse competitie is gewoon al inteelt. Veel te weinig teams.
die bestaan ook al een stuk langerquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:15 schreef MaryMouse het volgende:
Wat een prut site van de Panthers. Dan kies ik toch maar voor de Crusaders
Oh, die bestonden idd al in 'jouw' tijdquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:17 schreef superkokje het volgende:
[..]
die bestaan ook al een stuk langer
zullen de centjes ook wel bij meetellenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, die bestonden idd al in 'jouw' tijd
Maar maakt toch niet uit hoe lang een club bestaat. Gewoon een goede webdesigner in de arm nemen.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
O, zelfs Nijmegen heeft soort van een tweede divisie team.
Dat hoeft toch niet heel duur te zijn tegenwoordig.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
zullen de centjes ook wel bij meetellen
geen idee. ben al blij dat ik de aan knop weet te vindenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat hoeft toch niet heel duur te zijn tegenwoordig.
Eerste jaars webdesigner van school trekken, en een leuk zakcentje geven. Krijg je beter resultaat dan wat the Panthers nu hebbenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:25 schreef superkokje het volgende:
[..]
geen idee. ben al blij dat ik de aan knop weet te vinden
quote:
Je bent nog van de PASCAL en C?quote:
Correct (GW-basic, Pascal en C++)quote:
Dus jij zit achter het Duqu-virusquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik programmeer alles in mijn eigen geschreven assembler natuurlijk.
Stuxnet!quote:
quote:
Je moet wat met je vrije tijd hè!quote:
Leer koken, is veel lekkerderquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je moet wat met je vrije tijd hè!
slapenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je moet wat met je vrije tijd hè!
Ik ben getrouwd! Dat heb ik uitbesteed.quote:
Ik word betaald om te slapen en ik hoef van mijn werk niet mijn hobby te maken.quote:
denk datik het ook maar is ga uitbestedenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben getrouwd! Dat heb ik uitbesteed.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik word betaald om te slapen en ik hoef van mijn werk niet mijn hobby te maken.
moet ik ook maar is een andere hobby gaan zoekenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik word betaald om te slapen en ik hoef van mijn werk niet mijn hobby te maken.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
denk datik het ook maar is ga uitbesteden
Ik ben heel geëmancipeerd hoor!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
denk datik het ook maar is ga uitbesteden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]jij gaat je aanmelden voor tafeltje-dekje
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben heel geëmancipeerd hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben heel geëmancipeerd hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:53 schreef superkokje het volgende:
[..]zet u het maar neer bij die mensen op tafel 12
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb heel veel talenten hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik klikte op de Singles Award 2009 in je footer
![]()
Relzoeken is één van jouw talenten
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:
Rel ik zoek niet, rel mij vindt!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik klikte op de Singles Award 2009 in je footer
![]()
Relzoeken is één van jouw talenten
Je gaat de koksmuts vervangen voor de slaapmuts? Trusten keukenmeester!quote:
Kan trouwens aan mij liggen, maar het is de laatste tijd nogal rustig met rellenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Rel ik zoek niet, rel mij vindt!
Komt, omdat de oude garde er niet meer is. Dan had je al een rel veroorzaakt als je niet tegen Teun_ZHV hallo zei.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan trouwens aan mij liggen, maar het is de laatste tijd nogal rustig met rellen
Teun_ZHVquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Komt, omdat de oude garde er niet meer is. Dan had je al een rel veroorzaakt als je niet tegen Teun_ZHV hallo zei.
Dat is teveel om uit te leggen!quote:
Ik denk dat ik blij ben dat ik daar niet bij wasquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is teveel om uit te leggen!
Ik zeg maar zo daar had je niet bij moeten zijn.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
Jammer dat kokje weg is! Die weet wel raadt met een garde!
Ik vind die met Jeff Goldblum juist wel weer leuk, ik weet wie je bedoeld, maar de afleveringen met Donny Briscoe en Mike Logan blijf ik het leukst vinden.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
Law & Order met Goldblum. Doe mij die met die Italiaanse naam maar.
Eh, maar die zat toch in L&O CI.... meesterlijke character actor datquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
Vincent D'Onofrio
Even google erbij gepakt.
Homicide vind ik leuker dan de vice zaken.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eh, maar die zat toch in L&O CI.... meesterlijke character actor dat
Ow, zie nu pas dat CI op tv is.
Ik ben na al die jaren wel uitgekeken op die doos 'Benson'.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Homicide vind ik leuker dan de vice zaken.
Met haar kikkerbek en onsympathieke smoel.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben na al die jaren wel uitgekeken op die doos 'Benson'.
Haar ogen staan zo raarquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Met haar kikkerbek en onsympathieke smoel.
Haar gezicht eromheen is raarquote:
't is gewoon een raar mens.quote:
Beterschap Ceetjequote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:24 schreef Ceetje.. het volgende:
Kokkie, heb het helaas niet kunnen redden gisteren naar je ongetwijfeld heerlijkeontbijt. Volgende keer beter
![]()
Maar al kotsenden poepend ontbijten leek me ook niet erg netjes.
![]()
*kruipt weer terug het nestje in
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:26 schreef Ceetje.. het volgende:
Dank je, heb even een beschuitje op en meteen weer eruit gewerkt
![]()
*duikt maar weer met een emmer de plee op![]()
Fijne avond allemaal![]()
sterkte ermeequote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:26 schreef Ceetje.. het volgende:
Dank je, heb even een beschuitje op en meteen weer eruit gewerkt
![]()
*duikt maar weer met een emmer de plee op![]()
Fijne avond allemaal![]()
quote:
We hadden vandaag cardinalis kippensoep!quote:
ik een broodje sneetje pindakaasquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
We hadden vandaag cardinalis kippensoep!
Lekker dichtslibben van binnen.quote:
Bij Mac.... Weet nu weer waarom ik daar niet wil komenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
en jij vond de Mac niksof ben je bij de koning geweest
klopt, maar als het dan toch moet, dan maar de koning. BEhalve voor de shakesquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
De burger koning is de hofnar van mcDonalds.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
Bij de burger koning flikker ik de burger weg en eet liever de verpakking. Bevat minder chemische troep, smaakt beter en heeft een betere krokante bijt.
De koning heeft tenminste goede broodjes, die bij de Mac zijn kartonquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:15 schreef superkokje het volgende:
[..]
klopt, maar als het dan toch moet, dan maar de koning. BEhalve voor de shakes
wel nat karton danquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De koning heeft tenminste goede broodjes, die bij de Mac zijn karton
Vandaar dat ik die broodjes lekkerder vind.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De koning heeft tenminste goede broodjes, die bij de Mac zijn karton
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vandaar dat ik die broodjes lekkerder vind.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vandaar dat ik die broodjes lekkerder vind.
Eenschquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat helemaal niet te eten is KFC. Lekker hoor zo'n driepotige kip gefrituurd in vaseline.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat helemaal niet te eten is KFC. Lekker hoor zo'n driepotige kip gefrituurd in vaseline.
Het smaak gewoon naar kip, eentje die al jaren dood is.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:22 schreef superkokje het volgende:
[..]![]()
![]()
kan ik niet over oordelen, ben ik nog nooit geweest
en duizend vlieguren zekerquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het smaak gewoon naar kip, eentje die al jaren dood is.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het smaak gewoon naar kip niets, eentje die al jaren dood is.
Met metaalmoeheid in de vleugels.quote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Met metaalmoeheid in de vleugels.
vrij. Weet ik nog niet. afhankelijk van het weerquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:36 schreef MaryMouse het volgende:
Kokje morgen vrij en football kijken of moet je werken?
Droog, en best aardig begin van het voorjaar weerquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
vrij. Weet ik nog niet. afhankelijk van het weer
dan bestaat er een mogelijkheidquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Droog, en best aardig begin van het voorjaar weer
Gewoon doenquote:
helaas wel. die wordt gesloopt tochquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:45 schreef MaryMouse het volgende:
Kunnen jullie je Love Boat nog herinneren ?
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:46 schreef superkokje het volgende:
[..]
helaas wel. die wordt gesloopt toch
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:45 schreef MaryMouse het volgende:
Kunnen jullie je Love Boat nog herinneren ?
Dat is wel een lange trip terug de tijd in zegquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
Ik heb vannacht nog naar Operation Petticoat gekeken![]()
Had een memory lane momentje
heb ik volgens mij nog nooit gezienquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
Ik heb vannacht nog naar Operation Petticoat gekeken![]()
Had een memory lane momentje
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb ik volgens mij nog nooit gezien
volgens mij niet. ben ook niet zo oud als jijquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]De serie over de roze onderzeeër nooit gezien
Helaas is de serie niet online, dus moest het maar even doen met de film met Gary Grant
Kan je je vast heul niet herinneren, is van voor jouw tijdquote:
Ik ook niet. Ik keek tv in kleurquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:53 schreef superkokje het volgende:
[..]
volgens mij niet. ben ook niet zo oud als jij
Ja, ja, wrijf het er maar inquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:53 schreef superkokje het volgende:
[..]
volgens mij niet. ben ook niet zo oud als jij
quote:
Ik ook hoorquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik keek tv in kleur
Zodat je de negers kon zien basketballen?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ook hoor
We kregen in '74 een kleurentelevisie
Happy Days was ook leukquote:
negers?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zodat je de negers kon zien basketballen?
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor een oud muisje!
Ow, jij bent van de Ninja Turtles generatiequote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[ afbeelding ]
Dat waren nog eens tijden!
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor een oud muisje!
quote:
4 renaissance kunstenaars!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, jij bent van de Ninja Turtles generatie
Toen al over de datum.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:08 schreef superkokje het volgende:
[..]
de smaakmakers![]()
en niet te vergeten
[ afbeelding ]
hotlipsquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:08 schreef superkokje het volgende:
[..]
de smaakmakers![]()
en niet te vergeten
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:22 schreef Ceetje.. het volgende:
Ceetje.. Was op de echte love boat, pacific princess, in mexico, Puerto Vallarta,, op huwelijksreis![]()
Zou ik nog steeds zeeziek zijn? Moet je toch ook vam kotsen?
Truste!
neem ff een lekkere whisky voor het slapenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:22 schreef Ceetje.. het volgende:
Ceetje.. Was op de echte love boat, pacific princess, in mexico, Puerto Vallarta,, op huwelijksreis![]()
Zou ik nog steeds zeeziek zijn? Moet je toch ook vam kotsen?
Truste!
gaat weer nergens overquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
vermakelijk Is het raar dat ik een trouwring bewaar?
Schitterend toch, klassiek voorbeeld van trollenquote:
dat jaquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Schitterend toch, klassiek voorbeeld van trollen
opmerking van D_K gelezen?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Schitterend toch, klassiek voorbeeld van trollen
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik bewaar mijn ex, in de kelder, in de vrieskist en dat vindt mijn vrouw ook niets.
quote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik weiger in R&P te posten, ONZ is nog tot daar aan toe, want ik wilde vragen of zijn ex dus naast kokje lag
Ow, een hele tijd terug was je een beetje laat hier. D_K zei toen dat je in stukjes in zijn vriezer lagquote:
dat had ik ff gemist. Maar nu is de euro gevallenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, een hele tijd terug was je een beetje laat hier. D_K zei toen dat je in stukjes in zijn vriezer lag
zolang die doorloopt zal het nog wel ff durenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:44 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren voor dat topic geslot wordt
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik kaap het topic als een piraat met 3 houten poten.
Nah, denk het niet, aandeel blauw neemt al afquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:46 schreef superkokje het volgende:
[..]
zolang die doorloopt zal het nog wel ff duren
quote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:01 schreef MaryMouse het volgende:
Ik denk dat de show voor vanavond weer over is
quote:
denk het wel/quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Trusten kokje, slaap lekker.... enne morgen gewoon even lekker kijken hoe de Falcons winnen van de Crusaders
quote:Op zondag 11 maart 2012 12:55 schreef Ceetje.. het volgende:
Hoop in bange dagen. Twee broodjes gegeten, en ze zitten er al een kwartier in![]()
quote:
quote:Op zondag 11 maart 2012 21:14 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]ha, vanavond beschuiten gegeten, en koffie geprobeerd, en omdat de frietjes zo lekker roken, een halve kroket op een broodje gegeten..........
het zit er nog steeds in, en is al 3 uur geleden
Voel me ook niet meer zo beroerd gelukkig, nog wel beetje moe, maarja
Dus het zal wel over zijn![]()
![]()
Goeienavond
Waarom durf je nietquote:Op zondag 11 maart 2012 21:18 schreef Ceetje.. het volgende:
zit in abo mee te lurken, maar nu durf ik al helemaal niet meer![]()
ja, was wel de bedoeling. Ik beloof niet dat ik echt dagelijks kom, maar ik ga mijn best doenquote:Op zondag 11 maart 2012 21:18 schreef MaryMouse het volgende:
Kom je ook weer wat vaker langs alsjeblieft..... 't is zo rustig geworden hier
hmmmmm,quote:Op zondag 11 maart 2012 21:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waarom durf je niet
Moet ik je introduceren
Ach, dat is mijn andere FOK!-zusje, heeft af en toe een aparte stijl van postenquote:Op zondag 11 maart 2012 21:19 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hmmmmm,
er vroeg net iemand: Mag ik blijven, wordt er geantwoord: nee, ga weg
![]()
![]()
Dan durf ik al nie meer, ben een schijtert
volgens mij weet niemand, behalve jij, wie ik ben daaro, hahahahahahahahaquote:Op zondag 11 maart 2012 21:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, dat is mijn andere FOK!-zusje, heeft af en toe een aparte stijl van posten
Kom op zeg, verman je en kom gezelligquote:Op zondag 11 maart 2012 21:21 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
volgens mij weet niemand, behalve jij, wie ik ben daaro, hahahahahahahaha
durft nu al helemaal nie meer![]()
![]()
Valt wel mee hoor, ze weten ook hoe oud ik benquote:Op zondag 11 maart 2012 21:28 schreef Ceetje.. het volgende:
wahahahahaaaaaa, ze vinden me een ouwe doos daar (en ze hebben nog gelijk ook)
Nee, advocaatje uiteraardquote:
Is de rechtszaal dan al open?quote:
eeeeeh, nee DK, dat verdraagt mijn maag nog niet. Net klaar met kotsen en poepen.quote:
Ligt niet aan D_K, die baggert gewoon door post nog steeds kwaliteit op FOK!quote:Op zondag 11 maart 2012 21:32 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
eeeeeh, nee DK, dat verdraagt mijn maag nog niet. Net klaar met kotsen en poepen.
Hoe'st met jou? Iets met Long Time, No See enzo
wel een stoffen bank, maar geen vloerbedekking.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als je net klaar bent met kotsen en poepen dan hoop ik dat je geen stoffenbank hebt en tapijt op de vloer. Hoe het is? Goede vraag.
hij ging toch fietsen zei ie van de week, als 't mooi weer was.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:41 schreef MaryMouse het volgende:
Is kokkie op het football field in slaap gevallen
Heeft football gekekenquote:Op zondag 11 maart 2012 21:42 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hij ging toch fietsen zei ie van de week, als 't mooi weer was.
Weet niet hoe 't daar was, maar hier was 't schitterend.
In den schaduw gewoon 15 graden. Heb d'r helaas niet van kunnen genieten, iets met een zolder en opruimen enzo. Stellen we al 2 jaar uit, echter de zoldervloer bezweek bijna onder het gewicht van alle meuk die we er op gestouwd hadden
je weet 't niet. Of hij is een tukkie aan het doen, dat een beetje uitlooptquote:Op zondag 11 maart 2012 21:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heeft football gekekenFalcons vs Crusaders, 6-7 eindstand. Denk niet dat ie daarna nog is gaan fietsen. Dan is ie plots een stuk actiever geworden dan ik van hem gewend ben
HOe komt 't dat je een schuin oog hebt?quote:Op zondag 11 maart 2012 21:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik lees met een schuin oog mee hoor.
Dat hebben toch alle mensen van aziatische afkomstquote:Op zondag 11 maart 2012 21:50 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
HOe komt 't dat je een schuin oog hebt?
die hebben toch spleetogen, geen schuine ogenquote:Op zondag 11 maart 2012 21:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat hebben toch alle mensen van aziatische afkomst
Kijk ook maar eens op nl.wikipedia.orgquote:
ik vond deze leukerquote:Op zondag 11 maart 2012 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kijk ook maar eens op nl.wikipedia.org
Die twee van jou kende ik idd nog nietquote:
dat staat ook op wikipedia heurquote:Op zondag 11 maart 2012 22:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die twee van jou kende ik idd nog niet![]()
Zoetelaarster wat een woord
Weet ik, maar ook daar vind ik het een vervelend woord ;quote:
quote:Op zondag 11 maart 2012 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Weet ik, maar ook daar vind ik het een vervelend woord ;
UDOWU is Users die overal worden uitgekotst een SC in ONZquote:
ik dacht dat het iets kinky's was, ZUU , Zwepen, U.... en U...... (iets kinky's met een U)quote:Op zondag 11 maart 2012 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
UDOWU is Users die overal worden uitgekotst een SC in ONZ
ZUU is het forum voor verzuurde ex-crew
quote:Op zondag 11 maart 2012 22:16 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik dacht dat het iets kinky's was, ZUU , Zwepen, U.... en U...... (iets kinky's met een U)![]()
maareeeeeeh, effe een vraagje. Dat venstertje waarin je je post kunt typen, verspringt allemaal heul irritant. Kan ik dat ook gewoon vastzetten?
klopt, dat weet je tochquote:Op zondag 11 maart 2012 22:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]http://forum.fok.nl/user/edit_prefs en dan vinkje bij oude quote gebruiken
Jij bent dus echt al een hele tijd niet op FOK! geweest
Ow, omdat je op iPad natuurlijk de mobiele layout gebruiktquote:Op zondag 11 maart 2012 22:18 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
klopt, dat weet je toch![]()
maareeeeeh, op iPad geen last van, zit nu op laptoppie
weet ik veelquote:Op zondag 11 maart 2012 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, omdat je op iPad natuurlijk de mobiele layout gebruikt
Hoor meer mensen klagen over traagheid van mobiele layout. Maar zelfs toen ik naar de film was had ik geen probleem met de mobiele layoutquote:Op zondag 11 maart 2012 22:22 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
weet ik veeldaar deed ie het gewoon niet. Wel is Fok! retetraag op de iPad
nja, hij laadt snel zat hoor, en nieuwe posts ook meteen, maar als ik iets wil posten via de ipad, dat gaat traag, vre-su-luk!!quote:Op zondag 11 maart 2012 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoor meer mensen klagen over traagheid van mobiele layout. Maar zelfs toen ik naar de film was had ik geen probleem met de mobiele layout
Tja, aaipad hèquote:Op zondag 11 maart 2012 22:23 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nja, hij laadt snel zat hoor, en nieuwe posts ook meteen, maar als ik iets wil posten via de ipad, dat gaat traag, vre-su-luk!!
heeft d'r niks mee te maken, ligt gewoon aan Fok!quote:Op zondag 11 maart 2012 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja, aaipad hè
Denk dat kokje echt al slaapt
quote:Op zondag 11 maart 2012 22:26 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
heeft d'r niks mee te maken, ligt gewoon aan Fok!
echt wel, op de samsung galaxy tab van mijn vriendin exact hetzelfdequote:
Ik heb vorige week vanaf mijn HTC gepost en traagste is nog het invoeren, maar posten gaat best snelquote:Op zondag 11 maart 2012 22:30 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
echt wel, op de samsung galaxy tab van mijn vriendin exact hetzelfde
als ik op de post knop druk gaat dat ook meteen, maar het intypen van de tekst is retetraag, dat bedoel ikquote:Op zondag 11 maart 2012 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb vorige week vanaf mijn HTC gepost en traagste is nog het invoeren, maar posten gaat best snel
Daarom FOK! ik ook liever vanaf laptopquote:Op zondag 11 maart 2012 22:34 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
als ik op de post knop druk gaat dat ook meteen, maar het intypen van de tekst is retetraag, dat bedoel ik
zeker als je 10 vingers blind typt zo snel als ik doe, en ik typ verrekte snel al zeg ik het zelf![]()
Ow, je gaat met konijntjes spelenquote:Op zondag 11 maart 2012 22:37 schreef Ceetje.. het volgende:
ik heb volgende week een party bij een vriendin, soort van tupperware, maar dan met batterijen
geen idee. vraag me alleen af of ze die dingen ook gaan demonstreren net zoals bij tupperwarequote:
En ik zou dat daar eerder posten dan hierquote:Op zondag 11 maart 2012 22:39 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
geen idee. vraag me alleen af of ze die dingen ook gaan demonstreren net zoals bij tupperware
geloof dat ik dan snel afhaak![]()
dat post ik maar niet in abo![]()
ken ze nog niet zo goed, zal daar wel aan liggen, hihihihihihihihihiquote:Op zondag 11 maart 2012 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En ik zou dat daar eerder posten dan hier
Even bellen misschien, we moeten toch weten dat alles goed is met hemquote:Op zondag 11 maart 2012 22:53 schreef Ceetje.. het volgende:
kokje echt slapen denk ik![]()
of zijn middagdutje loopt heul heul heul erg uit de hand
* draait 0900-SUPERKOKJEquote:Op zondag 11 maart 2012 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Even bellen misschien, we moeten toch weten dat alles goed is met hem
Heb je zijn thuisnummer al gebeldquote:
Moeten we dan 112 niet gaan bellenquote:
Ow, da's geen goed ideequote:Op zondag 11 maart 2012 23:10 schreef Ceetje.. het volgende:
schrikt ie wakker en krijgt ie een hartinfarct van al dat volk en blauw blauw dat aan z'n'deur staat
en nog erger, zijn deur inbeuken, hem van z'n nest trekken, op een brancard pleuren, in een ambulance gooien en met infuusjes enzo aan de gang gaanquote:Op zondag 11 maart 2012 23:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, da's geen goed idee
Geloof dat kokje inderdaad niet zo goed tegen zou kunnen als de helft van de FOK!-modjes voor zijn deur zouden staan
quote:Op zondag 11 maart 2012 23:15 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
en nog erger, zijn deur inbeuken, hem van z'n nest trekken, op een brancard pleuren, in een ambulance gooien en met infuusjes enzo aan de gang gaan
dan zit ie vast morgen ook niet op de twattert denkquote:Op zondag 11 maart 2012 23:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]geen goed idee, eerst maar even wachten of ie morgen weer op twatter zit.
Maar wat als ie nu al daudt in zijn bed ligt
quote:Op zondag 11 maart 2012 23:20 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dan zit ie vast morgen ook niet op de twattert denk![]()
mja, dan kunnen we 112 wel bellen, maar daar heeft ie dan ook niet veel meer aan
quote:Op zondag 11 maart 2012 23:23 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]![]()
![]()
zouden we uitgenodigd worden op de koffietafel![]()
we sturen een brief met onze namen en adressen erin, dat we kokkie heul goed kennen, en dat we graag op elk afscheid willen komenquote:Op zondag 11 maart 2012 23:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Vrees van niet, niemand weet toch van ons bestaan
Maar als kokje nu nog morgen gewoon springlevend blijkt te zijn vinnik wel dat ie ons op een glaasje water moet trakterenquote:Op zondag 11 maart 2012 23:29 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
we sturen een brief met onze namen en adressen erin, dat we kokkie heul goed kennen, en dat we graag op elk afscheid willen komenvooral als er veul drank en voer is
![]()
doe mij dan maar een roseetje, water komt er hier genoeg uit de kraanquote:Op zondag 11 maart 2012 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar als kokje nu nog morgen gewoon springlevend blijkt te zijn vinnik wel dat ie ons op een glaasje water moet trakteren
quote:Op zondag 11 maart 2012 23:33 schreef Ceetje.. het volgende:
![]()
en hapjes erbij
![]()
veul hapjes, ik kan ze weer binnenhouden
![]()
geen idee, wie gaan d'r allemaal komen?quote:Op zondag 11 maart 2012 23:38 schreef MaryMouse het volgende:
Wanneer houden we trouwens een SST-reunie/meet
da week ook nie, even animo peilenquote:Op zondag 11 maart 2012 23:43 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
geen idee, wie gaan d'r allemaal komen?
ik kom wel hoor, maarja, afhankelijk van datum, beschikbaarheid van Mark of oppas, waar etc. Maar ga d'r dan m'n best wel voor doen hoor, lijkt me leukquote:
Nah, baksteen heb je voor mij niet nodigquote:Op zondag 11 maart 2012 23:48 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik kom wel hoor, maarja, afhankelijk van datum, beschikbaarheid van Mark of oppas, waar etc. Maar ga d'r dan m'n best wel voor doen hoor, lijkt me leuk
stopt alvast baksteen weer in handtas![]()
nee hoor, was maar een geintje, dat weet ik onderhand wel. Verwijs alleen nog even naar m'n eigen gekke gedachten van ooit, lang geledenquote:Op zondag 11 maart 2012 23:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nah, baksteen heb je voor mij niet nodig
Als je liever ziet dat ik eerst eens een keertje naar jou toe kom dan kan dat ook hoor
Ach, bij de eerste meet krabbelde ik ook terug, kwamen plots allerlei enge mensen op af (Yvonne, Iteejerquote:Op zondag 11 maart 2012 23:50 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee hoor, was maar een geintje, dat weet ik onderhand wel. Verwijs alleen nog even naar m'n eigen gekke gedachten van ooit, lang geleden![]()
Bollokus, Jesje, D_K en Laysa (ja die ookquote:Op zondag 11 maart 2012 23:53 schreef Ceetje.. het volgende:
ik vind dat dan minimaal moeten meeten:
Jij
Kokje
Vikingsmeisje
ikke
weetikveelwienogmeereigenlijk
Bollokus zal moeilijk worden denkquote:Op zondag 11 maart 2012 23:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bollokus, Jesje, D_K en Laysa (ja die ook)
quote:Op zondag 11 maart 2012 23:58 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Bollokus zal moeilijk worden denk
Jesje, geen idee of die nog interesse zou hebben
rest niks op tegen hoor
kahaarin, ooit nog wat van vernomen behalve smsje met oud/nieuw?
29 maart gaat mij sowieso niet lukken, weekenden in april zitten ook allemaal al volgeboekt......... verjaardagen/feesten, bleeeeeh, sommige verplichte zittingen, maarja, je kan er nu eenmaal niet onderuitquote:Op maandag 12 maart 2012 00:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Van kahaarin niets meer vernomen. Frutsel durft ook niet te bellen. oud/nieuw smsjes was het laatst.
Bol is vanaf 29 maart 2 daagjes in NL, maar denk dat ie het dan te druk heeft met familie en vrienden
quote:Op maandag 12 maart 2012 00:08 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
29 maart gaat mij sowieso niet lukken, weekenden in april zitten ook allemaal al volgeboekt......... verjaardagen/feesten, bleeeeeh, sommige verplichte zittingen, maarja, je kan er nu eenmaal niet onderuit
in mei heb ik wel mogelijkheden, maar ben wel beperkt tot de weekenden....... vrijdagmiddag inbegrepen, en op 17 en 18 mei (hemelvaart) kan ik niet, jongste doet dan communiequote:Op maandag 12 maart 2012 00:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Maar ik ben de hele maand mei vrij
Ik ook, maar het is meestal pas na middernacht gezellig in ABOquote:Op maandag 12 maart 2012 00:25 schreef Ceetje.. het volgende:
Maar nu ga ik dus echt slapen, 't is verdomme al bijna 00.30 uur en moet morgen weer hele dag werken BAH! Trusteeeeeeee![]()
![]()
kan ik me niet echt veroorloven, twee kids die naar school moeten, moeten douchen, eten, broodtrommels mee, etc. Heeft iets langer tijd nodig als half uurtje, helaasquote:Op maandag 12 maart 2012 00:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ook, maar het is meestal pas na middernacht gezellig in ABO![]()
Trusten Ceetje, tot ziens
quote:Op maandag 12 maart 2012 00:30 schreef Ceetje.. het volgende:
shit, zit ik er nog, was iets anders aan het doen, ga ik weer zitten reageren
quote:Op maandag 12 maart 2012 00:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
En daarom wordt ik altijd minstens 3x uitgezwaaid in ABO
Ach, ze weten van mij inmiddels dat ik drie keer zwaai. Rottige is de leuke users komen pas laat binnenquote:
Toch leuk een SST-SC reuniequote:
Ja hoor lekker.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:06 schreef MaryMouse het volgende:
Alles goed met je Drassss? Vandaag 5% kans upper midwest
Gister ook, maar toen is het niet echt losgekomen.
Ik ook nietquote:Op maandag 12 maart 2012 21:07 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja hoor lekker.
Zag iets ja, maar één grote zooi dus het werd gister hemenex. Vandaag ga ik niet eens kijken
We wachten nog braaf een maandjequote:Op maandag 12 maart 2012 21:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ook niet
Als het spannend wordt zie ik de twatjes wel verschijnen.
Ja, en ze verwachten dat het nog heftiger gaat worden dan vorig jaar. Las al iets over alle ingrediënten aanwezig om in het seizoen voor meerdere EF5's te zorgen.quote:
Ik wacht ook gewoon rustig af hoor. Ik herinner mij nog iets van een horrorwinter die ons maanden in de greep zou houdenquote:Op maandag 12 maart 2012 21:13 schreef Drassss het volgende:
Tja.. we gaan het zien. Al dat voorspellen hoeft voor mij nooit zo
Stiekem was de maand februari toch best behoorlijk qua winter he.. Oke geen extreme horror, maar -20 en 2 weken lang ijsdagen vind ik persoonlijk al best bijzonder.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik wacht ook gewoon rustig af hoor. Ik herinner mij nog iets van een horrorwinter die ons maanden in de greep zou houden
Ach, was we aardig. Afgelopen zomer was veel meer horror, bijna geen zon gezien en temperaturen die niet boven de 20 uit wilden komenquote:Op maandag 12 maart 2012 21:17 schreef Drassss het volgende:
[..]
Stiekem was de maand februari toch best behoorlijk qua winter he.. Oke geen extreme horror, maar -20 en 2 weken lang ijsdagen vind ik persoonlijk al best bijzonder.
De zomer was al in april/mei/juniquote:Op maandag 12 maart 2012 21:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, was we aardig. Afgelopen zomer was veel meer horror, bijna geen zon gezien en temperaturen die niet boven de 20 uit wilden komen
Ach, ja, maar dat had van mij wel tot eind oktober zo mogen blijven (alhoewel de nazomer best weer heel erg aardig was)quote:
Ik vond het de afgelopen dagen al erg lekker. Dat warme lentebriesje in de luchtquote:Op maandag 12 maart 2012 21:35 schreef Drassss het volgende:
Ochja volgende week kan het zomaar al +17C wordenDan begint het al bijna lekker te worden en straks gaat de klok ook weer vooruit, genieten geblazen!
moet ik het alleen doenquote:Op maandag 12 maart 2012 21:49 schreef MaryMouse het volgende:
He Drassss gaan we dit topic nog volgooien
quote:
quote:Op maandag 12 maart 2012 21:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]kokje
gelukkig je bent niet deaudt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |