quote:Op zondag 4 maart 2012 12:56 schreef QuarterBack het volgende:
Ik mis nog een leuk assortiment schepjes anders kan dit nooit wat worden.![]()
[ link | afbeelding ]
was rommelig vandaag, dus niet echt lekker. Morgen nog een keer proberenquote:Op zondag 4 maart 2012 21:24 schreef MaryMouse het volgende:
Lekker gewerkt vandaag kokje?
Ik voelde mij de hele dag een beetje brak
Bij mij was het ook rommelig. Ben blij dat ik morgen mag werkenquote:Op zondag 4 maart 2012 21:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
was rommelig vandaag, dus niet echt lekker. Morgen nog een keer proberen
quote:Op zondag 4 maart 2012 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bij mij was het ook rommelig. Ben blij dat ik morgen mag werkenwat zeg ik nu
aik geloof je gelijk, heb er niks van gezienquote:Op zondag 4 maart 2012 21:34 schreef MaryMouse het volgende:
Lieke zag er wél stralend uit vandaag bij TUDB
quote:Op zondag 4 maart 2012 21:36 schreef superkokje het volgende:
[..]
aik geloof je gelijk, heb er niks van gezien
vrees dat dat steeds moeilijker gaat worden, of ik moet vrij zijnquote:Op zondag 4 maart 2012 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Jammer, maar nog niet getreurd, ze zijn de teams nu nog het samenstellen, dus de komende weken proberen zondagavond voor 8 uur thuis te zijn, kan je Lieke zien stralen
Dat weet ik tochquote:Op zondag 4 maart 2012 21:40 schreef superkokje het volgende:
[..]
vrees dat dat steeds moeilijker gaat worden, of ik moet vrij zijn
idd niet, kijk alleen 's avonds wat er op isquote:Op zondag 4 maart 2012 21:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat weet ik toch![]()
Ik kan wel zeggen dat ik ze voor je opneem, maar je kijkt ze dan toch later niet terug
Ik was vanmorgen al om 07:30 wakker (zonder wekkerquote:Op zondag 4 maart 2012 21:45 schreef superkokje het volgende:
[..]
idd niet, kijk alleen 's avonds wat er op is
een paar uur nog wel. Lui krengquote:Op zondag 4 maart 2012 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik was vanmorgen al om 07:30 wakker (zonder wekker) en ben blij dat ik in 'the cloud' kan opnemen. Lekker een paar uurtjes vanuit bed opgenomen filmpjes gekeken
Ik had de hele dag wel in mijn nest willen blijven liggen. 't is dat ik een telefoontje kreeg en daarom 's middags naar mijn moeder moestquote:
first things first hèquote:Op zondag 4 maart 2012 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik had de hele dag wel in mijn nest willen blijven liggen. 't is dat ik een telefoontje kreeg en daarom 's middags naar mijn moeder moest
quote:
ligt in dit geval iets anders denk ikquote:Op zondag 4 maart 2012 21:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Alhoewel er mij ook wel eens gezegd is dat ik éérst voor mijzelf moet zorgen, en dan pas voor anderen
brand losquote:Op zondag 4 maart 2012 21:57 schreef MaryMouse het volgende:
mag ik een produktkennis-vraagje stellen ?
Wat is nu het verschil tussen lente-ui en bosui.quote:
geen, in zoverre dat lente ui (seizoen) wat fijner en scherper van smaakquote:Op zondag 4 maart 2012 21:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wat is nu het verschil tussen lente-ui en bosui.
En lente ui is wanneer in het seizoen (ja lente duh), volgens de groentenkalenders vanaf deze maand.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:00 schreef superkokje het volgende:
[..]
geen, in zoverre dat lente ui (seizoen) wat fijner en scherper van smaak
dat bedoel ik met fijnerquote:Op zondag 4 maart 2012 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En lente ui is wanneer in het seizoen (ja lente duh), volgens de groentenkalenders vanaf deze maand.
Vroeg het mij gewoon af, omdat sommige recepten spreken van bos ui en andere van lente ui. En op google zijn er mensen die zeggen dat er wél verschil is, en anderen weer niet. Ik heb ze ook altijd onderling vervangen hoor. lente uitjes zijn iets dunner ( in mijn beleving)
Ah, dus de lente ui is gewoon de jonge bos ui, en als die groeit verliest die wat van zijn scherpere smaak (alhoewel dat mij nog niet is opgevallen, zal ik eens moeten proberen door zowel een lente als bos ui naast elkaar te proeven)quote:Op zondag 4 maart 2012 22:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat bedoel ik met fijner
bosui kunnen halve preien zijn![]()
lenteui zal ook wat zachter van structuur zijn denk ik.vooral het groene gedeeltequote:Op zondag 4 maart 2012 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, dus de lente ui is gewoon de jonge bos ui, en als die groeit verliest die wat van zijn scherpere smaak (alhoewel dat mij nog niet is opgevallen, zal ik eens moeten proberen door zowel een lente als bos ui naast elkaar te proeven)
't zijn ook echt af en toe wel belachelijke details die ik wil weten hèquote:Op zondag 4 maart 2012 22:10 schreef superkokje het volgende:
[..]
lenteui zal ook wat zachter van structuur zijn denk ik.vooral het groene gedeelte
is toch niks belachelijks aanquote:Op zondag 4 maart 2012 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
't zijn ook echt af en toe wel belachelijke details die ik wil weten hè
Ik raak gewoon soms in de war. Staat er in een recept dat je groene chilipeper moet gebruiken, kan ik nergens groene chili's vinden. Nog veel erger, blijk ik het verschil niet eens te weten tussen een spaans-, een 'normale' rode-, een chili- of een rawit-peperquote:Op zondag 4 maart 2012 22:12 schreef superkokje het volgende:
[..]
is toch niks belachelijks aanwat je niet weet moet je vragen
Uit de tekst opmakend, zouden er ook plaatjes bij staan, die er niet meer staan.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:29 schreef superkokje het volgende:
http://www.smulweb.nl/art(...)-soorten-chilipepers
info genoeg op het netquote:Op zondag 4 maart 2012 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uit de tekst opmakend, zouden er ook plaatjes bij staan, die er niet meer staan.
Ik denk dat het mijn missie voor komende maand gaat worden. Een goed overzicht bijelkaar schrapen van de diverse soorten pepers.
Ja, maar net als met de bosui lenteui vaak tegensprekend.quote:
en rawit en madam janet en jalapenjo,quote:Op zondag 4 maart 2012 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, maar net als met de bosui lenteui vaak tegensprekend.
Vroeguh, toen wij nog klein waren, had je maar drie soorten peper: de zwarte gemalen in een potje, de witte gemalen in een potje, en de Spaanse rode peper
In de jaren '70 ?quote:Op zondag 4 maart 2012 22:46 schreef superkokje het volgende:
[..]
en rawit en madam janet en jalapenjo,
quote:Op zondag 4 maart 2012 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
In de jaren '70 ?
Eerste keer dat ik andere dan de drie eerder genoemde pepersoorten zag, was in '94 in Maleisië, maar daar noemende ze alles chillis.
Ah, dat dacht ik dus al. Ze lijken ook wel het meest op wat ik indertijd in Maleisie en Thailand gezien heb.quote:
valt onder de groep. spaanse pepers ook. Rawit is een stuk kleiner. Chili's zijn zeg maar de lange pepers met scherpe punt. die heb je dan in verschillende formaten en scherpte. rawit is scherper dan spaanse peperquote:Op zondag 4 maart 2012 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, dat dacht ik dus al. Ze lijken ook wel het meest op wat ik indertijd in Maleisie en Thailand gezien heb.
Maar met de pepers is het dus ongeveer hetzelfde als met komijn/djinten. Of valt rawit gewoon onder de groep chilipepers
Dus Chili's is gewoon de familienaam voor diverse pepersoorten, dus als je leest een groene spaanse chili dan kan het een groen Spaanse peper zijn, maar ook een groene rawitquote:Op zondag 4 maart 2012 22:56 schreef superkokje het volgende:
[..]
valt onder de groep. spaanse pepers ook. Rawit is een stuk kleiner. Chili's zijn zeg maar de lange pepers met scherpe punt. die heb je dan in verschillende formaten en scherpte. rawit is scherper dan spaanse peper
dan moet je gewoon voor de "normale"peper gaanquote:Op zondag 4 maart 2012 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dus Chili's is gewoon de familienaam voor diverse pepersoorten, dus als je leest een groene spaanse chili dan kan het een groen Spaanse peper zijn, maar ook een groene rawit
Recept eerder deze week van die bloemkoolsoep vroeg om groene chili, heb er dus maar aan gebrek van voorhanden zijn, een rode rawit door gegooid. Vond ik wel lekker, die 'afterburn' achter op je tong.
Maar normale peper is voor mij de normale peper korrel, die je zwart, rood, groen en wit kunt krijgenquote:Op zondag 4 maart 2012 23:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
dan moet je gewoon voor de "normale"peper gaan
zijn er ook maar een paar vanquote:Op zondag 4 maart 2012 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar normale peper is voor mij de normale peper korrel, die je zwart, rood, groen en wit kunt krijgen![]()
Ow dit soort verwarring heb ik dus ook vaak met rijst
Joh, ik loop af en toe nog te zoeken wat voor soort aardappel ik waarvoor moet gebruikenquote:
staat ook niet in pro boeken. Als je aardappel als binding gaat gebruiken, zoals bij Vichisoisse, moet je een kruimige aardappel gebruiken. Deze kookt uit elkaar, waardoor het zetmeel vrij komt en dus een binding geeft. gebruik je aardappel als garnituur in bv een stoofpot, gebruik je een vastkokende aardappel. Gewoon logisch nadenkenquote:Op zondag 4 maart 2012 23:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Joh, ik loop af en toe nog te zoeken wat voor soort aardappel ik waarvoor moet gebruiken![]()
Vichyssoisse, neem x gram aardappel, ja <duh>, kruimig, half kruimig, vast
Of ik heb te weinig kennis, of de kookboeken voor amateurs zijn gewoon prut
Ja, logisch nadenken als je wéét wat een aardappel voor eigenschappen heeft. Ik moet echt weer Heston Blumenthals Kitchen Chemistry terug gaan zien.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:17 schreef superkokje het volgende:
[..]
staat ook niet in pro boeken. Als je aardappel als binding gaat gebruiken, zoals bij Vichisoisse, moet je een kruimige aardappel gebruiken. Deze kookt uit elkaar, waardoor het zetmeel vrij komt en dus een binding geeft. gebruik je aardappel als garnituur in bv een stoofpot, gebruik je een vastkokende aardappel. Gewoon logisch nadenken
quote:Op zondag 4 maart 2012 23:20 schreef superkokje het volgende:
maar die vogel is al een paar keer uit zijn hok gekomen, dus tijd om te gaan slapen
zal ook vast niet een doordeweekse vichysoisse zijnquote:Op zondag 4 maart 2012 23:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, logisch nadenken als je wéét wat een aardappel voor eigenschappen heeft. Ik moet echt weer Heston Blumenthals Kitchen Chemistry terug gaan zien.
Na heel lang zoeken kwam ik dus op een site terecht waar een recept voor vichysoisse stond van een van onze sterrenchefs en die gebruikt dus een Nicola (vastkokend) ervoor
quote:Op zondag 4 maart 2012 23:22 schreef superkokje het volgende:
[..]
zal ook vast niet een doordeweekse vichysoisse zijn
Koffie of espresso?quote:
Dan worden het twee dubbele espresso'squote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 20:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan worden het twee dubbele espresso's
[ afbeelding ]
Die zou jij toch halenquote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 20:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
http://maps.google.com/ma(...)-8&hl=nl&sa=N&tab=wl
Daar!
Een gewone naar koffie smakende koffie voor D_Kquote:Op maandag 5 maart 2012 20:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
Koffie met koffie-smaak gaarne. Nee, die rotzooi met exotische namen hoef ik niet! Dankjewel
Vooruit danquote:Op maandag 5 maart 2012 20:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
Koffie met koffie-smaak gaarne. Nee, die rotzooi met exotische namen hoef ik niet! Dankjewel
ik eet hem ook liever warmquote:Op maandag 5 maart 2012 20:54 schreef MaryMouse het volgende:
Kokkie, mijn vichychoisse is erg lekker geworden
Veel te lekker om koud te eten
Nicolaquote:Op maandag 5 maart 2012 20:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik eet hem ook liever warm![]()
![]()
welke piepers heb je nu gebruikt
quote:
vast wel goedquote:Op maandag 5 maart 2012 21:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Eerst koken in bouillion (met prei en ui uiteraard), dan pureren, dan zeven. Dan melk en room erbij nogmaals aan de kook brengen, dan nogmaals zeven.
Zalig fluweelachtig soepje geworden. Veul lekkerder dan de bloemkoolsoep van vorige week.
Ben benieuwd hoe die morgen koud smaakt
Nah, geeft teveel stress, zeker rond etenstijd veel te drukquote:Op maandag 5 maart 2012 21:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
Of je gaat gewoon naar de friettent of naar de patat-kraam en daar bestel je dan 1 friet.
uurtje later etenquote:Op maandag 5 maart 2012 21:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nah, geeft teveel stress, zeker rond etenstijd veel te druk
Nah, dan raak ik helemaal van slag. En morgenavond moet ik natuurlijk weg, dus is het wel handig dat ik vandaag al soep gemaakt heb. Als ie koud niet zo lekker is warm ik hem gewoon weer opquote:
leve de toverdoosquote:Op maandag 5 maart 2012 21:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nah, dan raak ik helemaal van slag. En morgenavond moet ik natuurlijk weg, dus is het wel handig dat ik vandaag al soep gemaakt heb. Als ie koud niet zo lekker is warm ik hem gewoon weer op
Dat is op zich een beter idee, want dan hoef ik niet eerst een uur te snijden en te kokenquote:
Mag ik bekennen dat ik die zelden gebruikquote:
dat magquote:Op maandag 5 maart 2012 21:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mag ik bekennen dat ik die zelden gebruik
Overgewaardeerd apparaat. Of ik heb hem na 20 jaar nog steeds niet begrepen. Kan je de temperatuur niet goed mee regelen. Bij mij kookt of alles over, of blijft koudquote:Op maandag 5 maart 2012 21:17 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat maggebruik hem ook heel weinig, zelfs op de zaak
kort instellen en evt nog een keer aanzettenquote:Op maandag 5 maart 2012 21:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Overgewaardeerd apparaat. Of ik heb hem na 20 jaar nog steeds niet begrepen. Kan je de temperatuur niet goed mee regelen. Bij mij kookt of alles over, of blijft koud
Dat is eigenlijk ook het enige waar ik hem voor gebruik, rijst opwarmen, en dan rustig op 60% vermogen.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:22 schreef superkokje het volgende:
[..]
kort instellen en evt nog een keer aanzetten![]()
gebruik hem op de zaak vooral voor rijst timbaaltjes
Rijst komt bij mij gewoon uit de panquote:Op maandag 5 maart 2012 21:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
RIJST MOET UIT EEN RIJSTKOKER KOMEN!
En ik kan het weten, ik heb spleetogen en een splaakgeblek!
als het koud is moet het ook weer een keer warm worden.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
RIJST MOET UIT EEN RIJSTKOKER KOMEN!
En ik kan het weten, ik heb spleetogen en een splaakgeblek!
op de zaak uit de stoomovenquote:Op maandag 5 maart 2012 21:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Rijst komt bij mij gewoon uit de pan
Daar kan je rijst in bereiden en warm houden. Daar hadden ze geen magnetron voor nodig.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:25 schreef superkokje het volgende:
[..]
als het koud is moet het ook weer een keer warm worden.
EN DAT GAAT NIET IN EEN RIJSTKOKER.
anders had het wel een rijst opwarmer geheten
gebruik ook geen parboiled. Kook rijst voor twee of drie dagen. kan niet voor ieder gerecht opnieuw rijst afkoken en weet nooit hoeveel ik nodig hebquote:Op maandag 5 maart 2012 21:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daar kan je rijst in bereiden en warm houden. Daar hadden ze geen magnetron voor nodig.
Ik heb altijd een hekel aan die Nederlandse gekookte rijst. Droog als de stoppels van me baard.
Zelfs gebakken rijst moet je eerst koken.
Luxe probleemquote:
Maar ik gebruik ook niet van die magnetronzakjes hoorquote:Op maandag 5 maart 2012 21:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daar kan je rijst in bereiden en warm houden. Daar hadden ze geen magnetron voor nodig.
Ik heb altijd een hekel aan die Nederlandse gekookte rijst. Droog als de stoppels van me baard.
Zelfs gebakken rijst moet je eerst koken.
Nou, om heel eerlijk te zijn, zo verwerkt in de vichychoisse best heel erg goed te etenquote:
Wat eet jij dan? Alleen bamboe net als een panda?quote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 21:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat eet jij dan? Alleen bamboe net als een panda?
dat ook, en veul broodquote:Op maandag 5 maart 2012 21:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat eet jij dan? Alleen bamboe net als een panda?
quote:
quote:
Huh, morgen werken en geen weekendquote:
gewoon werken morgen,quote:Op maandag 5 maart 2012 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Huh, morgen werken en geen weekend
En je heb ook tv in je slaapkamer, val je goed in slaap
Zal bij mij deze week ook wel gaanquote:Op maandag 5 maart 2012 21:48 schreef superkokje het volgende:
[..]
gewoon werken morgen,
daar heb ik geen moeite mee
prive story en weekend mee dusquote:Op maandag 5 maart 2012 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zal bij mij deze week ook wel gaan
Baas is een week vrij![]()
En ik heb mij vergist in de planning, dus ik had alles afgelopen vrijdag al af, wat ik aankomende vrijdag pas af hoefde te hebben
quote:
dat heb nu nooit, dat ik voor loopquote:Op maandag 5 maart 2012 21:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]lees ik niet zijn om te
![]()
Lekker eindelijk tijd om al die achterstallige kortstondige rotklustje te doen
Je hebt het eten al uit de keuken nog voordat het besteld is. Dan moet je wel echt een superkokje zijn.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat heb nu nooit, dat ik voor loop
Ik heb mij de afgelopen drie weken uit de naad gewerkt, om alles afgelopen vrijdag klaar te krijgen, zodat we vandaag zouden kunnen starten met de upgrade.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat heb nu nooit, dat ik voor loop
mijn werk bestaat uit meer dan kokenquote:Op maandag 5 maart 2012 21:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je hebt het eten al uit de keuken nog voordat het besteld is. Dan moet je wel echt een superkokje zijn.
Echtquote:Op maandag 5 maart 2012 21:57 schreef superkokje het volgende:
[..]
mijn werk bestaat uit meer dan koken
Ik heb daar geen idee van eigenlijk. Het hangt toch af van de grote van de keuken enzovoorts wat iemand allemaal moet doen? Ik kan nog geen ei bakken.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:57 schreef superkokje het volgende:
[..]
mijn werk bestaat uit meer dan koken
ben verantwoordelijk voor inkoop keuken, calculatie, personeel op de afdeling, stukje verkoop, maak deel uit van het MT, menu samenstelling, planning en zal nog wel eea zijn vergetenquote:Op maandag 5 maart 2012 22:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb daar geen idee van eigenlijk. Het hangt toch af van de grote van de keuken enzovoorts wat iemand allemaal moet doen? Ik kan nog geen ei bakken.
Ja, dan snap ik dat je superkokje heet, dat gaat allemaal niet passen in dat hokje om je nickname in te vullen.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:04 schreef superkokje het volgende:
[..]
ben verantwoordelijk voor inkoop keuken, calculatie, personeel op de afdeling, stukje verkoop, maak deel uit van het MT, menu samenstelling, planning en zal nog wel eea zijn vergeten
Hij had beter chefkokje kunnen hetenquote:Op maandag 5 maart 2012 22:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, dan snap ik dat je superkokje heet, dat gaat allemaal niet passen in dat hokje om je nickname in te vullen.
risico van het vak zal ik maar zeggenquote:Op maandag 5 maart 2012 22:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, dan snap ik dat je superkokje heet, dat gaat allemaal niet passen in dat hokje om je nickname in te vullen.
dat dusquote:Op maandag 5 maart 2012 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hij had beter chefkokje kunnen heten![]()
Samengevat, hij is de manager van de keuken
heb het gezien, was sowieso een kort item. Fok werd wel genoemdquote:Op maandag 5 maart 2012 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
Helaas te kort, maar FOK! was zojuist bij RamBam. Eerst vijf minuten dat het een hoax was over het vermeende plagiaat van Joan van een nummer van Zoran Drazic, maar níet duidelijk vermelden dat het FOK!ers waren die het ontdekt hebben
quote:Op maandag 5 maart 2012 22:33 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb het gezien, was sowieso een kort item. Fok werd wel genoemd
was in de tweets te lezen die ze lieten zienquote:Op maandag 5 maart 2012 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]FOK! werd op het einde genoemd, maar werd niet duidelijk gemaakt dat FOK!ers de hoax ontdekt hadden
Ja, ja, maar dat was maar een paar secondenquote:Op maandag 5 maart 2012 22:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
was in de tweets te lezen die ze lieten zien
hele item duurde wel minuten, dus was best lang in beeldquote:Op maandag 5 maart 2012 22:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, ja, maar dat was maar een paar seconden
quote:Op maandag 5 maart 2012 22:41 schreef superkokje het volgende:
[..]
hele item duurde wel minuten, dus was best lang in beeld
staat aan even kijken en dan slapenquote:Op maandag 5 maart 2012 22:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]OK, jij krijgt weer gelijk
Lekker Lieke kijken nu ?
Ik ga het ook niet laat makenquote:Op maandag 5 maart 2012 22:45 schreef superkokje het volgende:
[..]
staat aan even kijken en dan slapen
niks nieuws tochquote:Op maandag 5 maart 2012 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ga het ook niet laat maken
Moet morgenavond natuurlijk op mijn opperbest verschijnen. Stel je voor dat ik even in beeld kom bij FOK!tv en ik heb een slaperige en sjagerijnige kop
quote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 22:52 schreef superkokje het volgende:
Veel plezier morgen. Ik hoor het wel
Truste Muis
die kans is groot denk ik. Zal wel een gezellige after party worden. Prutquote:Op maandag 5 maart 2012 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik ook van jou
[..]Krijg je zeker te horen, maar ik denk dat jij al slaapt als ik thuis kom
![]()
Dus ook vast voor morgenavonden slaap lekker
Neh, zal ik beperkt moeten houden, film is pas om 23:15 afgelopen en ga met OV, dus moet nog wél thuis zien te komenquote:Op maandag 5 maart 2012 22:56 schreef superkokje het volgende:
[..]
die kans is groot denk ik. Zal wel een gezellige after party worden. Prut
taxi's genoeg in dat gehucht tochquote:Op maandag 5 maart 2012 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Neh, zal ik beperkt moeten houden, film is pas om 23:15 afgelopen en ga met OV, dus moet nog wél thuis zien te komen
*prut*
Gaat ook wel goed komenquote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gaat ook wel goed komen
En hupsnu vanuit je bed verder naar Lieke kijken
In 1889 nog wel.quote:
Echt wélquote:
toen wasw ik net klaar met tikkenquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Echt wélHeb zelfs boven je gepost
quote:
dat had ik zelf ook al bedachtquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Maar was geen film voor jou denk ik
Kruising tussen starwars, dune en avatar.
Heb je de foto's gezien?
Ik vind het wel grappigquote:
Ik ook! Je kan er met een site ook tekst bij zetten dat is wel handig!quote:
Goed hèquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:59 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat had ik zelf ook al bedacht
![]()
kon je niet vinden
undercover fokkerquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Goed hè
En ook op de extended set foto's op facebook ben ik niet zichtbaar
quote:
maar het was wel gezellig?quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]en gelukkig was Cobra4 een stukje langer en breder dan ik
quote:
lijkt me toch lastig. kent alleen de nick. Denk dat iedereen er anders uitziet dan je je voor hebt gesteldquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]alsof je zoveel praat tijdens een film.
Was wel leuk om een paar FOK!kers nu eens in het echt te zien
Grappige was dat juist de twee die het hards hebben lopen roepen dat ik naar meets e.d. moest komen pas achteraf realiseerden dat ik het was, die dachten dat ik de date van C4 was
Deel van de mensen zitten ook in mijn G+ cirkel en had ik al op foto's gezien.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:15 schreef superkokje het volgende:
[..]
lijkt me toch lastig. kent alleen de nick. Denk dat iedereen er anders uitziet dan je je voor hebt gesteld
zo kan je het ook bekijken jaquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Deel van de mensen zitten ook in mijn G+ cirkel en had ik al op foto's gezien.
Ik denk tegenwoordig bij iedereen die ik alleen maar van een nick ken dat ze een soort tokkie-variant zijn. Vallen ze in het echt altijd mee
Werkt best goed hoorquote:
zal ik iets minder gel gaan gebruikenquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Werkt best goed hoor
40+ ers hebben bij mij altijd zwaar overgewicht, zijn uitgezakt en verslonst
30+ ers willen er nog altijd uitzien alsof ze 20 zijn
20+ ers te opgedirkt
15+ ers standaard puistjes
quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:34 schreef superkokje het volgende:
[..]
zal ik iets minder gel gaan gebruiken
dus daar heb je het voor gedaabquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:56 schreef MaryMouse het volgende:
en omdat ik naar John Carter ben geweest krijg ik wel een maandje een ABO gratis
quote:
zuip je zoveelquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Hoorden dat gisteravond pas. Maar scheelt wél. Kan ik weer een maand een pilsje drinken
Ik denk dat ik wél meer zuip dan jij jaquote:
dat weet ik wel zekerquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wél meer zuip dan jij ja
En je lag meteen voor drie uur onder tafelquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:04 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat weet ik wel zeker![]()
De laatste alcohol die ik gehad heb is een welkoms schnaps in oostenrijk
viel wel mee, was niet zo'n sterkequote:Op woensdag 7 maart 2012 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En je lag meteen voor drie uur onder tafel
Maar zal wel sterker geweest zijn dan het ene pilsjequote:Op woensdag 7 maart 2012 22:05 schreef superkokje het volgende:
[..]
viel wel mee, was niet zo'n sterke
dat denk ik welquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar zal wel sterker geweest zijn dan het ene pilsje
Een hele slokquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:11 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat denk ik welwas maar een slok
zekerquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Een hele slok![]()
Wow, dan zit je al aan je limiet voor de rest van het jaar
Oei, dan heb jij al meer bubbels en schnaps op dan ik dit jaarquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
zekerhalf glas bubbels en een slok schnaps is genoeg dit jaar
maar ik drink geen bierquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oei, dan heb jij al meer bubbels en schnaps op dan ik dit jaar
quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Houden zo...... Maar dan kan je toch ook best een basic abootje kopen
quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:21 schreef superkokje het volgende:
[..]![]()
![]()
heb ruim 2000 aan rekeningen liggen
die is al drie mnd binnen. moet eind van de maand betaald zijnquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ow, ja, en de laatste van het achterstallig onderhoud moet ook nog komen (of is die nu binnen)
Ow, maar toch géén spijt dat je alsnog op wintersport gegaan bent hoop ikquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:22 schreef superkokje het volgende:
[..]
die is al drie mnd binnen. moet eind van de maand betaald zijn
daar heb ik toch niks aan. Als het niet gekund had had ik het niet gedaan. Wordt gewoon voorlopig geen nieuwe bankquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, maar toch géén spijt dat je alsnog op wintersport gegaan bent hoop ik
Zit/ligt de oude bank nog goed zo ja, gewoon plaids eroverquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:25 schreef superkokje het volgende:
[..]
daar heb ik toch niks aan. Als het niet gekund had had ik het niet gedaan. Wordt gewoon voorlopig geen nieuwe bank
bank is doorgezakt, en ben er op uitgekekenquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zit/ligt de oude bank nog goed zo ja, gewoon plaids erover
Ik heb de tv en laptop gekocht, en had eigenlijk ook een nieuwe bank en stoel moeten kopen![]()
Maar heb nog steeds geen spijt van nieuwe tv en laptop
Er op uitgekeken is geen goed argument om een nieuwe te kopen (behalve als je geld teveel hebt). Doorgezakt is wél een argument. 2e handsje zoeken op marktplaatsquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:29 schreef superkokje het volgende:
[..]
bank is doorgezakt, en ben er op uitgekeken
eg niequote:Op woensdag 7 maart 2012 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Er op uitgekeken is geen goed argument om een nieuwe te kopen (behalve als je geld teveel hebt). Doorgezakt is wél een argument. 2e handsje zoeken op marktplaats
quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:31 schreef superkokje het volgende:
[..]
eg nieAls ik iets koop, koop ik het nieuw
die kans is aanwezig ja. Heb er ook 2 jaar over gedaan om een nieuw bed te kopen. Ben met de bank pas een jaar bezigquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Dus jij blijft komend jaar op je doorgezakte bank zitten, net als ik in mijn doorgezakte stoel
Jeetje, wat voor bank wil jij dan niet kopenquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:34 schreef superkokje het volgende:
[..]
die kans is aanwezig ja. Heb er ook 2 jaar over gedaan om een nieuw bed te kopen. Ben met de bank pas een jaar bezig
ik koop ook zeker niet bij ikeaquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jeetje, wat voor bank wil jij dan niet kopen![]()
Ik bedoel 2 jaar sparen voor een goed bed snap ik, maar een bank
Ow, jij hebt geen katten die hem verruïneren, dus kunt een mooiere bank kopen dan de goedkope Ikea dingen waar ik toe veroordeeld ben
Al eens overwogen om een bed in je woonkamer neer te zettenquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:39 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik koop ook zeker niet bij ikeaHij hoeft ook niet duur te zijn als hij maar mooi is, lekker zit, en vooral lekker ligt
quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Al eens overwogen om een bed in je woonkamer neer te zetten
quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
![]()
Is heul niet waar, ik denk dat als ik goed terug zoek ik nog wel een postje van je tegenkom waarin je wél op de bank in slaap bent gevallen
Tja, dan heb je idd wél een nieuwe bank nodigquote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja, dan heb je idd wél een nieuwe bank nodig
Fatsoenlijk pitten gaat niet op een doorgezakte bank
En voor het andere, ach, neem een wijfie met veel vlees, merk jij niet dat de bank is doorgezakt
Ow, jij doet maar twee dingen in bed, slapen en tv kijken, hoe kon ik dat vergetenquote:
dat bedoel ikquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, jij doet maar twee dingen in bed, slapen en tv kijken, hoe kon ik dat vergeten
Ik vergeet af en toe hoe 'normaal' jij bentquote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:51 schreef superkokje het volgende:
ik neem er nog een, en dan is de dag weer voorbij. Morgen weer gezellig training![]()
Vrijdag om 7.30 beginnen
90 pax champagneontbijt. Kick of businessclub jaarquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Waarom moet je vrijdag om 07:30 beginnen.... dat is een tijdstip dat ik pas uit mijn bed kruip
Jeetje, weten ze niet dat een normale kok zich dan nog drie keer in zijn nest om hoort te draaienquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:53 schreef superkokje het volgende:
[..]
90 pax champagneontbijt. Kick of businessclub jaar
afhankelijk van de drukte. verwacht tot een uur of 5 a 6quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jeetje, weten ze niet dat een normale kok zich dan nog drie keer in zijn nest om hoort te draaien![]()
Maar dan toch hopelijk wél vroeg naar huis, of moet je daarna nog gewoon keuken draaien?
Jeetje, lange dag dusquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:57 schreef superkokje het volgende:
[..]
afhankelijk van de drukte. verwacht tot een uur of 5 a 6
Nu, ja, maar OK, hoop niet voor je dat je in seizoen om 07:30 moet beginnen en door moet tot einde service. Dan is het namelijk een dag die volgens de ATW niet eens magquote:
29 en 30-8quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nu, ja, maar OK, hoop niet voor je dat je in seizoen om 07:30 moet beginnen en door moet tot einde service. Dan is het namelijk een dag die volgens de ATW niet eens mag
Wat is er dan 29/30-08 dat er zulke lange dagen gemaakt moeten wordenquote:
quote:
wegener golf event. zelfde als afgelopen twee jaarquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wat is er dan 29/30-08 dat er zulke lange dagen gemaakt moeten worden
* MaryMouse zoekt vast tel.nr. van arbeidsinspectie op
quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
slaap lekker, succes op je cursus morgen en nogmaals
quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:06 schreef superkokje het volgende:
[..]
wegener golf event. zelfde als afgelopen twee jaar
quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Maar dat is toch goed nieuws..... ik bedoel die van het Kalf en zo, die misschien dit jaar niet zouden terug komen toch
Sommige dingen weet ik wel te onthouden hoorquote:
Moequote:
Ik had weer de verkeerde molquote:
wie zegt van niet danquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Sommige dingen weet ik wel te onthouden hoor
vreselijk, lag bijna te slapenquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moe
[..]
Ik had weer de verkeerde mol
Ik heb nog wel eens de neiging om te vergeten dat ik naar de tandarts moet of mijn paspoort moet verlengenquote:
is dat zoquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb nog wel eens de neiging om te vergeten dat ik naar de tandarts moet of mijn paspoort moet verlengen
Waarom ga je dan niet gewoon slapen?quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:57 schreef superkokje het volgende:
[..]
vreselijk, lag bijna te slapen![]()
arme jij
duurt ook niet zo lang meer. Als ik nu ga, lig ik de hele nacht wakkerquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waarom ga je dan niet gewoon slapen?
Morgen een vroege en vooral ook lange dag voor je.
Ja, dat herken ik wél, of je bent al om 3 uur wakker.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:04 schreef superkokje het volgende:
[..]
duurt ook niet zo lang meer. Als ik nu ga, lig ik de hele nacht wakker
dat jaquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, dat herken ik wél, of je bent al om 3 uur wakker.
Maar alles natuurlijk al gemepped voor morgen, dus gaat natuurlijk van een leien dakjequote:
daar ga ik wel van uit, niet in de keuken geweestquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar alles natuurlijk al gemepped voor morgen, dus gaat natuurlijk van een leien dakje
quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:08 schreef superkokje het volgende:
[..]
daar ga ik wel van uit, niet in de keuken geweest
tuurlijk hebben ze datquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Hoop ik dat je collega's hun werk goed gedaan hebben.
Hoe was je cursusdagje?
Vinden ze dat jullie zo goed waren dat jullie het programma al helemaal beheersen en dus géén extra dag nodig hebbenquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:11 schreef superkokje het volgende:
[..]
tuurlijk hebben ze dat![]()
geweldig. helaas met een dag ingekort, dus vandaag de laatste
verdeden onze tijd gewoon met fictieve situaties. Als het goed is, dit weekend operationeel. kunnen we oefenen met praktijkgegevens. volgende week trainer op de zaak om vragen te beantwoorden en extra ondersteuning. 1-4 moet het draaienquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vinden ze dat jullie zo goed waren dat jullie het programma al helemaal beheersen en dus géén extra dag nodig hebben
Tja, fictieve situaties werken idd niet. Daarom hebben wij ook een kopie van ons produktie systemen staan. En daar wordt op getest en getrained.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:16 schreef superkokje het volgende:
[..]
verdeden onze tijd gewoon met fictieve situaties. Als het goed is, dit weekend operationeel. kunnen we oefenen met praktijkgegevens. volgende week trainer op de zaak om vragen te beantwoorden en extra ondersteuning. 1-4 moet het draaien
is niet zo'n lastig programma. als de vaste gegevens er goed in staan(doet pz) alleen nog diensten maken en teams samenstellen. als dat goed gedaan is, is het een makkie. praktijk zal uitwijzen of het werkt. is eigenlijk een rooster programma voor grote ondernemingen. Zijn wij ook wel, maar iedere afdeling maakt eigen rooster dus minder vaste waardes in te geven. Hoe minder vaste waarden, hoe minder goed het programma werkt. Weer niet goed over nagedachtquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja, fictieve situaties werken idd niet. Daarom hebben wij ook een kopie van ons productie systemen staan. En daar wordt op getest en getraind.
Maar na 1-4 geen ondersteuning meer? Dus dan is het verder zelf uitzoeken?
Dus gewoon afwachten maar. Ik hoop dat het nieuwe programma je het roosteren makkelijker maakt, en niet dat je meer tijd kwijt bent dan nu.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
is niet zo'n lastig programma. als de vaste gegevens er goed in staan(doet pz) alleen nog diensten maken en teams samenstellen. als dat goed gedaan is, is het een makkie. praktijk zal uitwijzen of het werkt. is eigenlijk een rooster programma voor grote ondernemingen. Zijn wij ook wel, maar iedere afdeling maakt eigen rooster dus minder vaste waardes in te geven. Hoe minder vaste waarden, hoe minder goed het programma werkt. Weer niet goed over nagedacht
ik ben bang van wel. niet zozeer met het roosteren, maar wel met dagelijkse controle en accorderen van gewerkte uren en verlof aanvragenquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dus gewoon afwachten maar. Ik hoop dat het nieuwe programma je het roosteren makkelijker maakt, en niet dat je meer tijd kwijt bent dan nu.
Vergeet niet in mei een dagje vrij te roosteren
Oh, dat werkt bij ons geweldig. Leidinggevende krijgt op één scherm de uren van de medewerkers en verlof aanvragen. Kan met een knop accorderen. Doen ze dus ook altijd. Het hele urenschrijferij is bij ons een grote onzinnige bendequote:Op donderdag 8 maart 2012 21:34 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik ben bang van wel. niet zozeer met het roosteren, maar wel met dagelijkse controle en accorderen van gewerkte uren en verlof aanvragen
het is ook niet moeilijk, maar moet wel (weer extra) gebeurenquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, dat werkt bij ons geweldig. Leidinggevende krijgt op één scherm de uren van de medewerkers en verlof aanvragen. Kan met een knop accorderen. Doen ze dus ook altijd. Het hele urenschrijferij is bij ons een grote onzinnige bende
Nu nog een systeem waarmee automatisch correct gestocked wordt. Dat zou je echt tijd opleverenquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
het is ook niet moeilijk, maar moet wel (weer extra) gebeuren
als dat zou kunnenquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nu nog een systeem waarmee automatisch correct gestocked wordt. Dat zou je echt tijd opleveren
Ik zie een gat in de marktquote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:10 schreef superkokje het volgende:
de dag is voorbij voor mij.
Truste Muis
komt goedquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]:Slaap lekker, en succes morgen met werken
En is het goed gekomen ?quote:
Mooi zo, dus moe en voldaan naar huis gegaan, neem ik aanquote:
vooral moequote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mooi zo, dus moe en voldaan naar huis gegaan, neem ik aan
Kan ik mij wel iets bij voorstellen, wekker ging zeker om 6 uur, of lag je toch al vanaf 4 uur naar het plafond te staren?quote:
zes uur gelijk met de wekker wekker, heb tussen 0030 en 0100 wakker gelegenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan ik mij wel iets bij voorstellen, wekker ging zeker om 6 uur, of lag je toch al vanaf 4 uur naar het plafond te staren?
Ach, 5 uur is toch meer dan genoeg slaap voor een gezonde jongeman als jijquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:35 schreef superkokje het volgende:
[..]
zes uur gelijk met de wekker wekker, heb tussen 0030 en 0100 wakker gelegen
WTF is Ann Hechequote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:35 schreef MaryMouse het volgende:
Ow, je zal het wel al gezien hebben..... Anne Heche op SBS6
kan er een dag op doorquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, 5 uur is toch meer dan genoeg slaap voor een gezonde jongeman als jij
Ow, dacht dat je die ook wel leuk zou vinden. Beetje categorie Lieke, Laura, Sandraquote:
Dat zag ik ja.quote:
niet mijn typequote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, dacht dat je die ook wel leuk zou vinden. Beetje categorie Lieke, Laura, Sandra
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat zag ik ja.
Ceetje heeft toch vanochtend niet bij jouw ontbeten hè?
Dan had ze er verstandiger aan gedaan om wél bij je te ontbijtenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:40 schreef superkokje het volgende:
[..]![]()
had nog wel een speciaal bordje gemaakt
Oh, zeker te weinig botoxquote:
de rest gooit ze er toch maar uitquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan had ze er verstandiger aan gedaan om wél bij je te ontbijten
Dat bedoel ik. Moest toch even verifiëren dat ze dat zich zelf aangedaan heeft. Had ze maar bij jou moeten ontbijten, was dit niet gebeurd.quote:
en zo is hetquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Moest toch even verifiëren dat ze dat zich zelf aangedaan heeft. Had ze maar bij jou moeten ontbijten, was dit niet gebeurd.
leuk voor jequote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ben gambit in X-men volgens de facebook-test!
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ben gambit in X-men volgens de facebook-test!
Jij zit op facebook dus jij kan kijken waar D_K het over heeftquote:
mijn naam zit op FB ik nietquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij zit op facebook dus jij kan kijken waar D_K het over heeft
Avond.quote:
alleen van naam. is niet mijn genrequote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Avond.
Jullie kennen de X-men toch wel?
Jawel, maar ben ik niet zo'n fan vanquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Avond.
Jullie kennen de X-men toch wel?
Tekenfilm ken ik niet. De strips wél want die lazen mijn broers.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
Niet de films, maar de tekenfilm hè. Ook niet de strips, want die heb ik nooit gelezen.
geen van drieenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
Niet de films, maar de tekenfilm hè. Ook niet de strips, want die heb ik nooit gelezen.
Uit of thuis?quote:
Ow, ja want anders was het falcons @ crusaders geweest toch?quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, ja want anders was het falcons @ crusaders geweest toch?
Jammer voor me
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:02 schreef superkokje het volgende:
[..]![]()
Senior Tackle
11-03 15:00 Falcons vs Crusaders
25-03 15:00 Falcons vs Commanders
01-04 14:00 Falcons @ Wildcats
15-04 15:00 Falcons @ Commanders
22-04 14:00 Falcons vs Panthers
06-05 15:00 Falcons @ Panthers
20-05 14:00 Falcons vs Eagles
27-05 15:00 Falcons @ Crusaders
17-06 14:00 Falcons @ Eagles
24-06 14:00 Falcons vs Wildcats
01-07 Play-offs
08-07 Tulip Bowl 2012
27-5 kijken dan
Oh, je moet natuurlijk eerst je nieuwe rooster-programma hebbenquote:
vooral weten wat er te doen isquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, je moet natuurlijk eerst je nieuwe rooster-programma hebben
quote:
ik ook niet. in mijn tijd wel, Rams en Crusadersquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik wist niet eens dat A'dam twee football teams had
Zou toch wel weer leuk zijn als er een NFL Europe komtquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:06 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik ook niet. in mijn tijd wel, Rams en Crusaders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |