Helaas wel, en teveel voetbal teamsquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
De Nederlandse competitie is gewoon al inteelt. Veel te weinig teams.
die bestaan ook al een stuk langerquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:15 schreef MaryMouse het volgende:
Wat een prut site van de Panthers. Dan kies ik toch maar voor de Crusaders
Oh, die bestonden idd al in 'jouw' tijdquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:17 schreef superkokje het volgende:
[..]
die bestaan ook al een stuk langer
zullen de centjes ook wel bij meetellenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, die bestonden idd al in 'jouw' tijd
Maar maakt toch niet uit hoe lang een club bestaat. Gewoon een goede webdesigner in de arm nemen.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
O, zelfs Nijmegen heeft soort van een tweede divisie team.
Dat hoeft toch niet heel duur te zijn tegenwoordig.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
zullen de centjes ook wel bij meetellen
geen idee. ben al blij dat ik de aan knop weet te vindenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat hoeft toch niet heel duur te zijn tegenwoordig.
Eerste jaars webdesigner van school trekken, en een leuk zakcentje geven. Krijg je beter resultaat dan wat the Panthers nu hebbenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:25 schreef superkokje het volgende:
[..]
geen idee. ben al blij dat ik de aan knop weet te vinden
quote:
Je bent nog van de PASCAL en C?quote:
Correct (GW-basic, Pascal en C++)quote:
Dus jij zit achter het Duqu-virusquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik programmeer alles in mijn eigen geschreven assembler natuurlijk.
Stuxnet!quote:
quote:
Je moet wat met je vrije tijd hè!quote:
Leer koken, is veel lekkerderquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je moet wat met je vrije tijd hè!
slapenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je moet wat met je vrije tijd hè!
Ik ben getrouwd! Dat heb ik uitbesteed.quote:
Ik word betaald om te slapen en ik hoef van mijn werk niet mijn hobby te maken.quote:
denk datik het ook maar is ga uitbestedenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben getrouwd! Dat heb ik uitbesteed.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik word betaald om te slapen en ik hoef van mijn werk niet mijn hobby te maken.
moet ik ook maar is een andere hobby gaan zoekenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik word betaald om te slapen en ik hoef van mijn werk niet mijn hobby te maken.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
denk datik het ook maar is ga uitbesteden
Ik ben heel geëmancipeerd hoor!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
denk datik het ook maar is ga uitbesteden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]jij gaat je aanmelden voor tafeltje-dekje
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben heel geëmancipeerd hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben heel geëmancipeerd hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:53 schreef superkokje het volgende:
[..]zet u het maar neer bij die mensen op tafel 12
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb heel veel talenten hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik klikte op de Singles Award 2009 in je footer
![]()
Relzoeken is één van jouw talenten
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:
Rel ik zoek niet, rel mij vindt!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik klikte op de Singles Award 2009 in je footer
![]()
Relzoeken is één van jouw talenten
Je gaat de koksmuts vervangen voor de slaapmuts? Trusten keukenmeester!quote:
Kan trouwens aan mij liggen, maar het is de laatste tijd nogal rustig met rellenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Rel ik zoek niet, rel mij vindt!
Komt, omdat de oude garde er niet meer is. Dan had je al een rel veroorzaakt als je niet tegen Teun_ZHV hallo zei.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan trouwens aan mij liggen, maar het is de laatste tijd nogal rustig met rellen
Teun_ZHVquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Komt, omdat de oude garde er niet meer is. Dan had je al een rel veroorzaakt als je niet tegen Teun_ZHV hallo zei.
Dat is teveel om uit te leggen!quote:
Ik denk dat ik blij ben dat ik daar niet bij wasquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is teveel om uit te leggen!
Ik zeg maar zo daar had je niet bij moeten zijn.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
Jammer dat kokje weg is! Die weet wel raadt met een garde!
Ik vind die met Jeff Goldblum juist wel weer leuk, ik weet wie je bedoeld, maar de afleveringen met Donny Briscoe en Mike Logan blijf ik het leukst vinden.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
Law & Order met Goldblum. Doe mij die met die Italiaanse naam maar.
Eh, maar die zat toch in L&O CI.... meesterlijke character actor datquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
Vincent D'Onofrio
Even google erbij gepakt.
Homicide vind ik leuker dan de vice zaken.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eh, maar die zat toch in L&O CI.... meesterlijke character actor dat
Ow, zie nu pas dat CI op tv is.
Ik ben na al die jaren wel uitgekeken op die doos 'Benson'.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Homicide vind ik leuker dan de vice zaken.
Met haar kikkerbek en onsympathieke smoel.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben na al die jaren wel uitgekeken op die doos 'Benson'.
Haar ogen staan zo raarquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Met haar kikkerbek en onsympathieke smoel.
Haar gezicht eromheen is raarquote:
't is gewoon een raar mens.quote:
Beterschap Ceetjequote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:24 schreef Ceetje.. het volgende:
Kokkie, heb het helaas niet kunnen redden gisteren naar je ongetwijfeld heerlijkeontbijt. Volgende keer beter
![]()
Maar al kotsenden poepend ontbijten leek me ook niet erg netjes.
![]()
*kruipt weer terug het nestje in
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:26 schreef Ceetje.. het volgende:
Dank je, heb even een beschuitje op en meteen weer eruit gewerkt
![]()
*duikt maar weer met een emmer de plee op![]()
Fijne avond allemaal![]()
sterkte ermeequote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:26 schreef Ceetje.. het volgende:
Dank je, heb even een beschuitje op en meteen weer eruit gewerkt
![]()
*duikt maar weer met een emmer de plee op![]()
Fijne avond allemaal![]()
quote:
We hadden vandaag cardinalis kippensoep!quote:
ik een broodje sneetje pindakaasquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
We hadden vandaag cardinalis kippensoep!
Lekker dichtslibben van binnen.quote:
Bij Mac.... Weet nu weer waarom ik daar niet wil komenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
en jij vond de Mac niksof ben je bij de koning geweest
klopt, maar als het dan toch moet, dan maar de koning. BEhalve voor de shakesquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
De burger koning is de hofnar van mcDonalds.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
Bij de burger koning flikker ik de burger weg en eet liever de verpakking. Bevat minder chemische troep, smaakt beter en heeft een betere krokante bijt.
De koning heeft tenminste goede broodjes, die bij de Mac zijn kartonquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:15 schreef superkokje het volgende:
[..]
klopt, maar als het dan toch moet, dan maar de koning. BEhalve voor de shakes
wel nat karton danquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De koning heeft tenminste goede broodjes, die bij de Mac zijn karton
Vandaar dat ik die broodjes lekkerder vind.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De koning heeft tenminste goede broodjes, die bij de Mac zijn karton
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vandaar dat ik die broodjes lekkerder vind.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vandaar dat ik die broodjes lekkerder vind.
Eenschquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat helemaal niet te eten is KFC. Lekker hoor zo'n driepotige kip gefrituurd in vaseline.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat helemaal niet te eten is KFC. Lekker hoor zo'n driepotige kip gefrituurd in vaseline.
Het smaak gewoon naar kip, eentje die al jaren dood is.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:22 schreef superkokje het volgende:
[..]![]()
![]()
kan ik niet over oordelen, ben ik nog nooit geweest
en duizend vlieguren zekerquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het smaak gewoon naar kip, eentje die al jaren dood is.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het smaak gewoon naar kip niets, eentje die al jaren dood is.
Met metaalmoeheid in de vleugels.quote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Met metaalmoeheid in de vleugels.
vrij. Weet ik nog niet. afhankelijk van het weerquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:36 schreef MaryMouse het volgende:
Kokje morgen vrij en football kijken of moet je werken?
Droog, en best aardig begin van het voorjaar weerquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
vrij. Weet ik nog niet. afhankelijk van het weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |