SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De gouden regels:
- Niet baggeren.
- Niet kutklonen.
- Niet verzieken.
- Typ Nederlands.
- Poepen op brood verplicht
- Geen linkjes naar externe chatsites.
- Geen bullshit TR's of PR's. De modjes hebben het al druk genoeg.
Verstandig? Download de Chrome app. Bij problemen contact opnemen met Dalando
Tevens zit er een meet aan te komen indien genoeg aanmeldingen
Voor verdere informatie is er een topic
[UDOWU MEET] Amsterdam?Who motivates the motivator?
Wat spouwert kijkt, de boef!quote:
Wat Spouwer zei in het vorige topic op het laatst.quote:
Ik zie het nuquote:Op zondag 11 maart 2012 21:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Wat Spouwer zei in het vorige topic op het laatst.
poep is okquote:Op zondag 11 maart 2012 21:27 schreef Spouwerranger het volgende:
In my defense, jij begon over poepen, bart.
Als je maar wel uitlegt in je reisverslag wie hij was en wat voor impact hij had op China.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:30 schreef Boterbartje het volgende:
A journey of a thousand miles begins with the first step.
- Confucius
wat een goede quote om mee te beginnen toch
Waarom, dat kun je wikipedia'enquote:Op zondag 11 maart 2012 21:32 schreef Beach het volgende:
[..]
Als je maar wel uitlegt in je reisverslag wie hij was en wat voor impact hij had op China.
spouwert!quote:Op zondag 11 maart 2012 21:34 schreef Spouwerranger het volgende:
Toepasselijke gifje wel
[ afbeelding ]
Sowieso Confuciusquote:Op zondag 11 maart 2012 21:30 schreef Boterbartje het volgende:
A journey of a thousand miles begins with the first step.
- Confucius
wat een goede quote om mee te beginnen toch
Ja ik vond het wel toepasselijk want grootste deel in china, en begin van reis dusquote:Op zondag 11 maart 2012 21:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sowieso Confucius
Tevens gaat deze 36000e post uit naar mijn vriendjes genoemd in mijn fobo, in udowu en van de illuminati
Inderdaad. Dan heb je hem goed uitgezochtquote:Op zondag 11 maart 2012 21:59 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja ik vond het wel toepasselijk want grootste deel in china, en begin van reis dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |