Ja, absoluut. Maar dat is natuurlijk gewoon een beroemd klassiek stuk, niet iets dat voor GTST is geschreven.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:17 schreef Frey het volgende:
Die muziek op de begrafenis van Danny was bijvoorbeeld ook zo mooi.
Flikker op met je kutspam, kneus. Get a jobquote:
Nee, iemand die 2 cent ofzo per klik verdient met zijn website. Hij loopt hier (en in andere topics) te spammen om kliks te genereren.quote:
Ha! iets te doen op de zondagochtend!quote:Op zondag 11 maart 2012 11:32 schreef Klipnap het volgende:
Ik heb hem al in het spamusertopic gemeld.
quote:Op zondag 11 maart 2012 11:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ha! iets te doen op de zondagochtend!
quote:Op zondag 11 maart 2012 09:00 schreef roos94 het volgende:
Tsja, ieder zijn eigen mening. Ik kijk sinds ongeveer 2004 maar ik vind het nu juist super leuk en de grappige scenes zijn ook leuk.
Wat vind er je zo leuk dan ?quote:Op zondag 11 maart 2012 09:00 schreef roos94 het volgende:
Tsja, ieder zijn eigen mening. Ik kijk sinds ongeveer 2004 maar ik vind het nu juist super leuk en de grappige scenes zijn ook leuk.
Ik denk dat het programma steeds meer op jongeren gericht is, en dat die het vast wel leuk vinden omdat ze de betere verhaallijnen van "vroeger" niet meegekregen hebben.quote:
Ik las van de week dat de doelgroep van GTST "12 tot 48-jarigen" is. Maar gezien de huidige verhaallijnen kun je er beter "6 tot 12-jarigen" van maken. Man man, hoe diep kan Neerlands eerste soap zinkenquote:Op zondag 11 maart 2012 13:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik denk dat het programma steeds meer op jongeren gericht is, en dat die het vast wel leuk vinden omdat ze de betere verhaallijnen van "vroeger" niet meegekregen hebben.
Het acteerwerk vond ik zelf niet altijd beter, zeker in het begin niet. Maar dat maakte niet uit, want ik was afgeleid door de goede verhaallijnenquote:Op zondag 11 maart 2012 13:54 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik las van de week dat de doelgroep van GTST "12 tot 48-jarigen" is. Maar gezien de huidige verhaallijnen kun je er beter "6 tot 12-jarigen" van maken. Man man, hoe diep kan Neerlands eerste soap zinken
En voor GTST geldt "vroeger was alles beter" voor de volle 100 procent.
Klopt helemaal, ik keek van de week toevallig even op YouTube naar de vijfde aflevering, waar het acteerwerk van Reinout en Antonie in de eerste scène echt lachwekkend was - alhoewel dat ook mede komt doordat het toen door een Australische regisseur werd geregisseerdquote:Op zondag 11 maart 2012 13:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het acteerwerk vond ik zelf niet altijd beter, zeker in het begin niet.
Dat dus. Misschien klinkt het vreemd, maar als het huidige niveau de komende jaren wordt voortgezet kan het mij geen donder schelen als de serie van de buis wordt gehaaldquote:Maar dat maakte niet uit, want ik was afgeleid door de goede verhaallijnenNu zijn de verhalen zo saai dat eventueel slecht acteerwerk alleen maar meer opvalt.
Linkje?quote:Op zondag 11 maart 2012 14:04 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Klopt helemaal, ik keek van de week toevallig even op YouTube naar de vijfde aflevering, waar het acteerwerk van Reinout en Antonie in de eerste scène echt lachwekkend was - alhoewel dat ook mede komt doordat het toen door een Australische regisseur werd geregisseerd
Ik zou het sowieso niet erg vinden als de serie zou stoppen.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:04 schreef PeterKelder het volgende:
Dat dus. Misschien klinkt het vreemd, maar als het huidige niveau de komende jaren wordt voortgezet kan het mij geen donder schelen als de serie van de buis wordt gehaald
quote:
Met dit niveau zeker niet, nee. Maar ja, de kijkcijfers zijn goed en de inhoud kan RTL en Endemol geen drol schelen.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:07 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik zou het sowieso niet erg vinden als de serie zou stoppen.
Ja helaas. Die talentenjachten word ik ook gek van, maar daar kijken ook steeds miljoenen mensen naar.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:16 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Met dit niveau zeker niet, nee. Maar ja, de kijkcijfers zijn goed en de inhoud kan RTL en Endemol geen drol schelen.
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/janpetra.xmlquote:Op zondag 11 maart 2012 15:19 schreef amaranta het volgende:
Wie zijn /waren die Jan en Petra ookalweer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |