Het slaat ook allemaal nergens op. Ik mis zelfs die rechercheur Veldhuis die de moord op Pascale onderzocht.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hoe het eindigde was ik wel even jaloers op onze superman hoor..
Vorige week liet hij toch ook al zien wat voor geweldige politie man het is.
Danny is gewoon gevallen dat weet iedereen. en die Aysen die daar toevalig was ach.. kan gebeuren... heel logisch allemaal de keuzes van onze super Jack en het geweldige schrijvers team dat er achterzit.
Dat vond ik wel leuk gevonden, vooral uit Jack zijn mond.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:52 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
-knip-
En dan nog iets: "Blingblingsletje"??? De infantiel die dát bedacht heeft mogen ze kielhalen.
Ze wilden even zeker weten dat het personage écht om zeep was geholpenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:52 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En dan nog iets: "Blingblingsletje"??? De infantiel die dát bedacht heeft mogen ze kielhalen.
Ik ook. Ik moest echt kei hard lachen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat vond ik wel leuk gevonden, vooral uit Jack zijn mond.
Het was ook lachwekkend.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:26 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik ook. Ik moest echt kei hard lachen.
Ray en Mo waren echt toffe agenten inderdaadquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zie liever Sebastian Labrie weer terug als agent Ray..,
veel toffere gast bovendien dan saaie Jack.. . of Mo ! ik vond Mo toen zo tof... hij begon eerst alleen als politema maar kwam steeds bij andere delicten weer terug.. tot een vaste rol relatie met Dian. schrijven ze hem er uit om plaats te maken voor fischers..![]()
Mo was ook precies zo als het qua integratie wel moet... Hij was een Turkse Marokaan maar een kei toffe gast. leuk met Dian ook. soms begrijp ik er echt niets van duffe kutten in een vaste rol en deze maken ze dood
En eigenlijk horen we niet te lachen om een soap. Ok af en toe. Maar afgelopen 2 dagen leek wel een slechte comedy.quote:
Komt ook door dat muziekje en het vreemde camerawerk bij die scenes.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:52 schreef loezzzje het volgende:
[..]
En eigenlijk horen we niet te lachen om een soap. Ok af en toe. Maar afgelopen 2 dagen leek wel een slechte comedy.
Ik vond het echt afschuwelijk. Kon het juist echt niet hebbenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:18 schreef leilab het volgende:
Muziek van Danny's begravenis was echt prachtig. Ik zeg haal die bagger top 40 elke keer weg en maak meer van deze muziek.
Dat is ze toch ook gewoon, ik zie het probleem niet.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:52 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Erik Koningsbergerquote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:04 schreef Frey het volgende:
[..]
Het slaat ook allemaal nergens op. Ik mis zelfs die rechercheur Veldhuis die de moord op Pascale onderzocht.
Ohja? Eens even kijken...:quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat is ze toch ook gewoon, ik zie het probleem niet.
Dat was ze toen ze werd geïntroduceerd. Nu is het:quote:Lorena Gonzalez
- Slim, geraffineerd
- Egoïstisch
- Harde tante
Ik wil niet veel zeggenquote:Lorena Gonzalez
- Nog dommer dan Myriam van der Pol
- Het enige wat ze in haar hoofd heeft is zaagsel
- Is een blingblingsletje
Iedereen vond hem toen vreselijk, omdat hij zo'n irritante rechercheur was. Maar eigenlijk was dat gewoon geniaal.quote:
Mede daardoor moest ik ook lachen ja. Wat een wappie muziek zeg.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Komt ook door dat muziekje en het vreemde camerawerk bij die scenes.
Boeit Ludo toch niksquote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:51 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik wacht op een verhaallijn waarbij Ludo Anton chanteert en het leven zuur maaktKomt vast wel uit dat hij met Maxime rotzooit
Dat Jack Blingblingsletje zei was gewoon grappig. Niks mis mee.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ohja? Eens even kijken...:
[..]
Dat was ze toen ze werd geïntroduceerd. Nu is het:
[..]
Ik wil niet veel zeggen
En dan heb ik het alleen nog maar over het personage. Het woord "Blingblingsletje" zou zijn afgekeurd wanneer Rogier Proper, de man die er mede voor gezorgd heeft dat derze serie überhaupt nog bestaat, nog aan het roer zou staan van deze soap dmv van een ellenlange lijst met "Verboden Woorden en Uitdrukkingen", waar het woord "Blingblingsletje" in het rijtje van "Chillen" en "Zeker weten" zou staan.
Ik kan een heel college gaan geven over hoe deze serie in de afgelopen - pak 'm beet - 5 jaar is verkloot van een serie met nog iets van inhoud tot een serie waar een verhaaltje over de inrichting van een huis wekenlang de afleveringen domineert met scènes die niet misplaatst zouden zijn in een goede Nederlandse comedyserie - ik raad de huidige schrijvers dan ook van hartte aan dit te gaan doen en zich niet meer bezig te houden met soap, aangezien ze daar de ballen vertand van hebben, indien ze al verstand hébben.
Ik mis de Plus 1 button bij je postquote:Op zondag 11 maart 2012 04:21 schreef James1988 het volgende:
De scènes tussen Jack en Lorena zijn wel humoristisch, nou kan Lorena sowieso wel grappig uit de hoek komen (zie de scènes met Sjors tijdens haar bevalling, een paar jaar terug). De scènes horen meer thuis in een show als "Iedereen is gek op Jack", niet in het serieuzere GTST.
Dat hele humoristische gedoe past simpelweg niet bij Jack. Sowieso passen de huidige verhaallijnen helemaal niet bij het personage Jack van Houten, een afstammeling van de grootste slechterikken die de serie kende.
Ik vind het ook ontzettend jammer dat Ludo echt helemaal niks meer uit lijkt te voeren. De badguy van de serie is verworden tot een decorstuk, net als Jef en Laura. Ze voegen weinig nuttigs toe behalve af en toe een ondersteunende rol of een humoristische noot. En dat is jammer.
edit: overigens is het jammer dat Vadim niet wat beter mikte. Dan hadden we nu die boze bosaap niet meer aan hoeven te zien.
Me tooquote:Op zondag 11 maart 2012 08:01 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ik mis de Plus 1 button bij je post
Volledig mee eens.
Ja, absoluut. Maar dat is natuurlijk gewoon een beroemd klassiek stuk, niet iets dat voor GTST is geschreven.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:17 schreef Frey het volgende:
Die muziek op de begrafenis van Danny was bijvoorbeeld ook zo mooi.
Flikker op met je kutspam, kneus. Get a jobquote:
Nee, iemand die 2 cent ofzo per klik verdient met zijn website. Hij loopt hier (en in andere topics) te spammen om kliks te genereren.quote:
Ha! iets te doen op de zondagochtend!quote:Op zondag 11 maart 2012 11:32 schreef Klipnap het volgende:
Ik heb hem al in het spamusertopic gemeld.
quote:Op zondag 11 maart 2012 11:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ha! iets te doen op de zondagochtend!
quote:Op zondag 11 maart 2012 09:00 schreef roos94 het volgende:
Tsja, ieder zijn eigen mening. Ik kijk sinds ongeveer 2004 maar ik vind het nu juist super leuk en de grappige scenes zijn ook leuk.
Wat vind er je zo leuk dan ?quote:Op zondag 11 maart 2012 09:00 schreef roos94 het volgende:
Tsja, ieder zijn eigen mening. Ik kijk sinds ongeveer 2004 maar ik vind het nu juist super leuk en de grappige scenes zijn ook leuk.
Ik denk dat het programma steeds meer op jongeren gericht is, en dat die het vast wel leuk vinden omdat ze de betere verhaallijnen van "vroeger" niet meegekregen hebben.quote:
Ik las van de week dat de doelgroep van GTST "12 tot 48-jarigen" is. Maar gezien de huidige verhaallijnen kun je er beter "6 tot 12-jarigen" van maken. Man man, hoe diep kan Neerlands eerste soap zinkenquote:Op zondag 11 maart 2012 13:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik denk dat het programma steeds meer op jongeren gericht is, en dat die het vast wel leuk vinden omdat ze de betere verhaallijnen van "vroeger" niet meegekregen hebben.
Het acteerwerk vond ik zelf niet altijd beter, zeker in het begin niet. Maar dat maakte niet uit, want ik was afgeleid door de goede verhaallijnenquote:Op zondag 11 maart 2012 13:54 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik las van de week dat de doelgroep van GTST "12 tot 48-jarigen" is. Maar gezien de huidige verhaallijnen kun je er beter "6 tot 12-jarigen" van maken. Man man, hoe diep kan Neerlands eerste soap zinken
En voor GTST geldt "vroeger was alles beter" voor de volle 100 procent.
Klopt helemaal, ik keek van de week toevallig even op YouTube naar de vijfde aflevering, waar het acteerwerk van Reinout en Antonie in de eerste scène echt lachwekkend was - alhoewel dat ook mede komt doordat het toen door een Australische regisseur werd geregisseerdquote:Op zondag 11 maart 2012 13:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het acteerwerk vond ik zelf niet altijd beter, zeker in het begin niet.
Dat dus. Misschien klinkt het vreemd, maar als het huidige niveau de komende jaren wordt voortgezet kan het mij geen donder schelen als de serie van de buis wordt gehaaldquote:Maar dat maakte niet uit, want ik was afgeleid door de goede verhaallijnenNu zijn de verhalen zo saai dat eventueel slecht acteerwerk alleen maar meer opvalt.
Linkje?quote:Op zondag 11 maart 2012 14:04 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Klopt helemaal, ik keek van de week toevallig even op YouTube naar de vijfde aflevering, waar het acteerwerk van Reinout en Antonie in de eerste scène echt lachwekkend was - alhoewel dat ook mede komt doordat het toen door een Australische regisseur werd geregisseerd
Ik zou het sowieso niet erg vinden als de serie zou stoppen.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:04 schreef PeterKelder het volgende:
Dat dus. Misschien klinkt het vreemd, maar als het huidige niveau de komende jaren wordt voortgezet kan het mij geen donder schelen als de serie van de buis wordt gehaald
quote:
Met dit niveau zeker niet, nee. Maar ja, de kijkcijfers zijn goed en de inhoud kan RTL en Endemol geen drol schelen.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:07 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik zou het sowieso niet erg vinden als de serie zou stoppen.
Ja helaas. Die talentenjachten word ik ook gek van, maar daar kijken ook steeds miljoenen mensen naar.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:16 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Met dit niveau zeker niet, nee. Maar ja, de kijkcijfers zijn goed en de inhoud kan RTL en Endemol geen drol schelen.
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/janpetra.xmlquote:Op zondag 11 maart 2012 15:19 schreef amaranta het volgende:
Wie zijn /waren die Jan en Petra ookalweer?
Ze moet Ludo eens proberen op de bon te slingeren.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:43 schreef roos85 het volgende:
De aflevering van vrijdag aan het terugkijken, Lucas tegen Aysen
Dat zal ze vast niet durven..quote:Op zondag 11 maart 2012 16:44 schreef Frey het volgende:
[..]
Ze moet Ludo eens proberen op de bon te slingeren.
Eigenlijk zou Ludo er lucht van moeten krijgen, tenslotte woont zijn geliefde prinses in huis met een moordenaar, dus kan hij Aysen mooi kapotmaken.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:44 schreef Frey het volgende:
[..]
Tot en met 15 koop ik zeker. Er zitten gewoon teveel leuke verhaallijnen in die ik graag nog eens terug wil zien.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:24 schreef LetsGame het volgende:
Volgens mij gaan veel mensen stoppen met gtstboxen aanschaffen na seizoen 10, waar de glans ophield. Ik denk wel dat ik ze allemaal ga aanschaffen, het is toch leuk om 20 jaar 1 serie volgen en persoonlijk vond ik, op seizoen 16 en 20, geen een seizoen saai. De eerste aeizoenen zijn ookmijn favorieten, maar slecht vond ik de latere niet hoor.
wist je nog die belachelijke Isabella/Charlie verhaallijn uit 2002?quote:Op zondag 11 maart 2012 17:26 schreef Frey het volgende:
[..]
Tot en met 15 koop ik zeker. Er zitten gewoon teveel leuke verhaallijnen in die ik graag nog eens terug wil zien.
2500 Vond ik zo vreselijk spannend.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:28 schreef LetsGame het volgende:
Aflevering 500, 1000, 1500, 2000, 2500 en 3000 waren spannend. Aflevering 3500 en 4000 waren missers
Ik wil graag weer verhaallijnen zien zoals Harmsen vs Chris, de opdracht van Maximiliaan en Benjamnin en Ray in de grot.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:30 schreef LetsGame het volgende:
[..]
wist je nog die belachelijke Isabella/Charlie verhaallijn uit 2002?![]()
Die wil ik grag terugzien, omdat het superbelachelijk was en ik me toendertijd suf heb gelachen
Weet jij nog wat er ongeveer gebeurde in de jubileum afleveringen?quote:Op zondag 11 maart 2012 17:30 schreef Frey het volgende:
[..]
2500 Vond ik zo vreselijk spannend.![]()
Maar 3000 vond ik toch een beetje tegenvallen. Ik had meer verwacht van de andere verhaallijnen. 3500 Was een ramp en 4000 vond ik dan weer spannend, maar het had met andere personages gemoeten.
2500quote:Op zondag 11 maart 2012 17:35 schreef roos85 het volgende:
[..]
Weet jij nog wat er ongeveer gebeurde in de jubileum afleveringen?
Kan het me niet meer voor de geest halen
Neequote:Op zondag 11 maart 2012 18:27 schreef loezzzje het volgende:
frey, heb je misschien het vervolg van de cliff 2000?
Seizoen 11quote:Op zondag 11 maart 2012 18:30 schreef loezzzje het volgende:
jammerwelk seizoen was het? dan wacht ik wel op de dvd
Toen wisten ze je nog echt te verrassen. Ik wist zeker dat Bowien gered zou worden. Net zoals ik ook zeker wist dat Roos weer op zou staan.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:55 schreef roos85 het volgende:
Frey was me net voor
Dit vind ik een van de beste fragmenten uit GTST:
William Spaaij heeft inderdaad in GTST gespeeld.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:27 schreef loezzzje het volgende:
haha ik keek net dat stukje van de 3500ste aflevering. dat was william spaaij ofniet
aflevering 2000en bij 4000 keek ik nog niet maar door die promo op tv was ik wel nieuwschierig geworden dus die heb ik toen gekeken en ik vond hem best wel eng
frey, heb je misschien het vervolg van de cliff 2000?
Was dat alleen dat ene stukje of had hij echt een rol. Ik wist dat niet eensquote:Op zondag 11 maart 2012 18:35 schreef roos85 het volgende:
[..]
William Spaaij heeft inderdaad in GTST gespeeld.
"Hier krijg je spijt van"quote:Op zondag 11 maart 2012 16:44 schreef Frey het volgende:
[..]
En dan eerst z'n achterlicht kapot trappen. Krijgen we gegarandeerd de oude Ludo terugquote:Op zondag 11 maart 2012 16:44 schreef Frey het volgende:
[..]
Inderdaad, toen zat je nog vol spanning en hoop dat het toch goed zou komen..quote:Op zondag 11 maart 2012 18:34 schreef Frey het volgende:
[..]
Toen wisten ze je nog echt te verrassen. Ik wist zeker dat Bowien gered zou worden. Net zoals ik ook zeker wist dat Roos weer op zou staan.
quote:Op zondag 11 maart 2012 19:02 schreef Frey het volgende:
Aysen krijgt een oproep om naar een verlaten loods te gaan. Daar treft ze niemand aan, maar in het midden van de grote lege ruimte ziet ze iemand liggen in een plas bloed. Ze loopt er langzaam naartoe en herkent de kleren van haar zus. Vol afschuw draait ze het lichaam om en... een pop.
Aysen krijgt een oproep om naar een verlaten loods te gaan. Daar treft ze niemand aan, maar in het midden van de grote lege ruimte ziet ze iemand liggen in een plas bloed. Ze loopt er langzaam naartoe en herkent de kleren van haar zus. Vol afschuw draait ze het lichaam om en... een pop.
Quoted for truth, ik zei het een half jaar geleden al.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:07 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik zou het sowieso niet erg vinden als de serie zou stoppen.
"GA NAAR MARTINE HAFKAMP!"quote:
Oehh thanks. Zal ff checken.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:27 schreef LetsGame het volgende:
De cliffhanger van seizoen 10 vervolg staat op het gtstarchief
Martine Hafkamp kreeg haar straf, maar die andere 2 mutsen zijn er te goed mee weggekomen.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:56 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
"GA NAAR MARTINE HAFKAMP!"
Zó kwaad had ik hem nog nooit gezien
Als je dat vergelijkt met de Ludo Sanders van nu.quote:
Mooi verwoord!quote:Op maandag 12 maart 2012 00:00 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Als je dat vergelijkt met de Ludo Sanders van nu.
Dat ligt natuurlijk niet aan Erik, maar aan die waardeloze schrijvers.
Volgens mij heb ik een keertje een aflevering gemist, namelijk de aflevering dat Ludo met pensioen is gegaan en besloot om een tamme huisvader te worden.
Werkt Ludo überhaupt nog wel eens?
Wordt ook een beetje moe van die 'grappige' Jack & Lorena scènes, met daarbij hetzelfde stomme melodietje![]()
![]()
![]()
En dan lees ik tot overmaat van ramp in de Veronica Magazine, dat leeghoofd Barbie een rol wil in GTST.
Mocht dat echt gebeuren (en de schrijvers zijn er toe in staat), dan stop ik helemaal met kijken.
Ik schaam me er wel een beetje voor dat ik weet wie Barbie is.quote:
Oow okeej! Nou je het zegt. Die naam heb ik wel eens gehoord.quote:Op maandag 12 maart 2012 00:11 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Ik schaam me er wel een beetje voor dat ik weet wie Barbie is.
Dat is een van die trieste figuren uit dat Oh Oh Cherso gebeuren.
Tegenwoordig heeft ze al een eigen reality soap.
Wederom een dieptepunt in de commerciële tv van tegenwoordig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |